You are currently viewing صرافی ایرانی در آمریکا ، صرافی در کالیفرنیا لس آنجلس ، سانفرانسیسکو

صرافی ایرانی در آمریکا ، صرافی در کالیفرنیا لس آنجلس ، سانفرانسیسکو

صرافی در آمریکا ، صرافی ایرانی در لس آنجلس کالیفرنیا صرافی در امریکا ، صرافی در لس آنجلس ، بهترین صرافی ها در آمریکا کالیفرنیا ، صرافی ایرانی در لس آنجلس ، سانفرانسیسکو ، نیویورک و بهترین مراکز تبادل پول در امریکا ، معرفی صرافی های ایرانی و خارجی در آمریکا. در ادامه این مطلب بهترین مراکز تبادل پول را در آمریکا میبینیم.

اگر پس از بیش از دو سال زمین گیر بودن آماده هستید تا به جاده بروید، قطعاً می خواهید بیشترین هزینه را برای سفر خود داشته باشید. یک راه هوشمندانه برای صرفه جویی در سفرهای بین المللی این است که بدانید مبادله ارز چگونه کار می کند تا بتوانید بدون پرداخت هزینه بیشتر از حد لازم، ارز مبادله کنید. همه چیز به «قبل از رفتن بدانید» خلاصه می شود. نکات زیر به شما کمک می کند تا به اصل مبادله ارز پی ببرید، بنابراین می توانید بهترین نرخ ها را زمانی که سفرهایتان شما را به خارج از کشور می برد، کسب کنید.

صرافی های ایرانی آمریکا ، صرافی ایرانی در لس آنجلس چگونه کار می کند؟

همانطور که در مورد خرید محصولات در فروشگاه مواد غذایی فکر می کنید، به نرخ تبدیل ارز نیز فکر کنید. به عنوان مثال، ممکن است یک روز سه پوند پرتقال با قیمت 4 دلار دریافت کنید، اما یک هفته بعد، می توانید همان سه پوند را با قیمت 2.79 دلار دریافت کنید. هنگامی که پرتقال ها 2.79 دلار هستند، ارزش دلار شما قوی تر است (به شما کمک می کند) و زمانی که باید 4.00 دلار بپردازید ضعیف تر است.

نرخ تبدیل ارز صرفاً ارزش پول یک کشور در برابر واحد پول کشور دیگر است. مانند قیمت محصولات، ارزش دلار آمریکا در برابر ارز کشورهای خارجی مانند فرانسه، کانادا و مکزیک در حال نوسان است. نرخ تبدیل ارز می تواند دقیقه به دقیقه تغییر کند، اگرچه اکثر بانک ها تنها یک بار در هر روز کاری نرخ خود را به روز می کنند. از آنجایی که نرخ ارز در نوسان است، باید مطمئن شوید که بیشترین ارز خارجی را برای دلار آمریکا دریافت می کنید، که به معنای دریافت بهترین نرخ ارز ممکن و محدود کردن هزینه هایی است که باید بپردازید.

صرافی های آمریکا / صرافی در لس آنجلس ، سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا ، نیویورک

برای کمک به شما در صرفه جویی بیشتر در نرخ ارز و جلوگیری از کارمزدهای احتمالی برای تراکنش های بین المللی، از نکات زیر برای برنامه ریزی برای سفر بعدی خود به خارج از کشور استفاده کنید. پول بیشتر در جیب شما و خرج کمتر برای هزینه های غیر ضروری به معنای خرج کردن بیشتر در ماجراجویی های جهانگردی شماست.

1. قبل از ترک ایالات متحده پول نقد در بانک خود دریافت کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای به حداقل رساندن کارمزد مبادله ارز این است که قبل از خروج از ایالات متحده برای مبادله دلار با ارز مقصد خود به بانک یا اتحادیه اعتباری خود مراجعه کنید. بسته به اینکه قصد بازدید از کدام کشور (یا کشورها) را دارید، اکثر بانک‌های بزرگ ایالات متحده ارز خارجی برای فروش بدون دریافت هزینه اضافی فراتر از نرخ مبادله به شما خواهند داشت. به عنوان مثال، ولز فارگو 70 ارز را برای استفاده در بیش از 100 کشور ارائه می دهد و بانک آمریکا ارزهای بیش از 100 کشور را مبادله می کند.

ممکن است بتوانید ارز خارجی را به صورت نقدی در شعبه بانک محلی خود دریافت کنید، یا می توانید ارز را به صورت آنلاین یا تلفنی سفارش دهید تا درب منزل تحویل بگیرید. بسته به بانک شما، محل زندگی شما و ارز کشوری که نیاز دارید، ممکن است برخی ارزها برای مبادله در همان روز در دسترس باشند. ارزهای دیگری که کمتر درخواست می شوند ممکن است به چند روز یا بیشتر نیاز داشته باشند.

جان سلرز، مدیر پاداش در بانک آمریکا می گوید: «مشتریانی که از طریق بانک خود ارز سفارش می دهند، می توانند مطمئن شوند که پولی که دریافت می کنند معتبر است و بهترین نرخ قانونی را دریافت کرده اند. او می‌گوید: «از آنجایی که این نرخ‌ها دائماً در حال تغییر هستند، بانک آمریکا از عوامل مختلفی برای تعیین نرخ ارز خود استفاده می‌کند – از جمله شرایط بازار و نرخ‌هایی که توسط سایر مؤسسات مالی اعمال می‌شود».

2. از کیوسک های صرافی در فرودگاه ها اجتناب کنید

اگر قبل از سفر وقت ندارید از بانک پول نقد بگیرید، دریافت ارز از کیوسک فرودگاه یا صرافی ارز می تواند وسوسه انگیز باشد. این تاجران راحتی را ارائه می دهند، اما نرخ ارز آنها معمولاً بسیار کمتر از بانک شما در خانه است. برای مثال، اگر به بریتانیا سفر می‌کنید و بانک شما نرخ مبادله‌ای 72 پوند به ازای هر 100 دلار را به شما پیشنهاد می‌دهد، کیوسک فرودگاه ممکن است تنها 67 پوند به ازای هر 100 دلار به شما بدهد، که برای شما پول اضافی به شکل پوند کمتر به شما تحمیل می‌کند. دلار اگر آن صرافی را در بانک خانه خود انجام داده باشید، 5 پوند اضافی در جیب خود خواهید داشت.

بیشتر بخوانید : صدور حواله وسترن یونیون

یک ماشین حساب تبدیل ارز خوب به شما کمک می کند تا محاسبه کنید و مقایسه کنید.کیوسک‌های فرودگاه ممکن است هزینه‌های بالاتری نیز دریافت کنند، که گاهی اوقات در نرخ‌های مبادله ضعیف‌تری که برای تبدیل دلار شما به ارز دیگر ارائه می‌دهند پنهان می‌شوند. اگر در کوتاه‌مدت سفر می‌کنید و به ارز خارجی به صورت نقدی در فرودگاه نیاز دارید، برای راحتی کار می‌تواند ارزش پرداخت هزینه اضافی را داشته باشد. با این حال، اگر می توانید از قبل برنامه ریزی کنید، سعی کنید از کیوسک های فرودگاه و سایر صرافی ها خودداری کنید.

3. با کارت پرداخت کنید، اما مراقب کارمزد تراکنش های خارجی صرافی آمریکا باشید

پس از رسیدن به مقصد، می‌توانید پول نقد خارجی خود را ذخیره کنید و تا حد امکان با کارت اعتباری یا نقدی خود پرداخت کنید. اما این می تواند مشکل دیگری ایجاد کند: کارمزد تراکنش های خارجی.بسته به بانک شما و کارتی که در کیف خود دارید، کارت اعتباری یا کارت نقدی شما ممکن است برای هر خرید در کشورهای دیگر تا 3 درصد کارمزد تراکنش خارجی داشته باشد. به عنوان مثال، اگر در مجموع 5000 دلار در یک سفر با استفاده از کارت نقدی یا اعتباری خود خرج کنید و برای هر خرید 3٪ کارمزد تراکنش خارجی دریافت کنید، 150 دلار هزینه اضافی دریافت خواهید کرد. احتمالاً چیزی نیست که می خواستید پول خود را صرف آن کنید، درست است؟

بیشتر بخوانید : انتقال پول به آمریکا

کارمزد صرافی در آمریکا ، برای جلوگیری از این کارمزدهای تراکنش های خارجی یواشکی، قبل از سفر، نوشته های دقیق روی وب سایت بانک یا کارت اعتباری خود را بخوانید. همچنین می توانید با بانک خود تماس بگیرید و بپرسید که آیا با نوع کارت یا حساب شما کارمزد تراکنش های خارجی را دریافت می کند یا خیر.

اگر قبل از سفر وقت دارید، ممکن است بخواهید برای کارت اعتباری که هزینه تراکنش خارجی را دریافت نمی کند، درخواست دهید، به خصوص اگر کارت اعتباری پاداش سفر خوبی باشد.

4. برای جلوگیری از هزینه های تبدیل صرافی آمریکا ، به ارز محلی پرداخت کنید

در صرافی های آمریکا ، صرافی در لس آنجلس و سانفرانسیسکو ، برخی از بازرگانان بین المللی به شما اجازه می دهند انتخاب کنید که آیا می خواهید هزینه خرید خود را به ارز محلی یا دلار آمریکا پرداخت کنید. اگرچه ممکن است با هر خریدی این اتفاق نیفتد، اما مراقب باشید زیرا مکانی برای صرفه جویی در هزینه ها است.اگر زمانی در این موقعیت قرار گرفتید، باید پرداخت به ارز محلی را انتخاب کنید. اگر پرداخت به دلار را انتخاب کنید، هزینه تبدیل ارز اضافی از شما دریافت خواهد شد و احتمالاً نرخ مبادله ضعیفی خواهید داشت. سیستم نقطه فروش تاجر ممکن است به نظر برسد که پرداخت به دلار به جای ارز محلی گزینه مناسبی است، اما در نهایت هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

5. هزینه ها و محدودیت های خودپرداز خود را بشناسید

خودپرداز صرافی در آمریکا ، حتی اگر بتوانید با استفاده از دستگاه خودپرداز خارجی نرخ ارز مطلوبی دریافت کنید، ممکن است بخواهید از استفاده از دستگاه خودداری کنید تا زمانی که بدانید بانک شما چه نوع کارمزدی را دریافت می کند و چه محدودیت هایی برای برداشت روزانه اعمال می کند. با بانک خود تماس بگیرید تا در مورد محدودیت های برداشت روزانه از ATM در حساب خود سؤال کنید. اگر سقف برداشت روزانه شما کم است، از بانک خود بخواهید این سقف را افزایش دهد تا بتوانید در طول سفر آنچه را که نیاز دارید برداشت کنید. همچنین می‌خواهید در صورت استفاده از دستگاه خودپرداز خارج از شبکه در خارج از کشور، درباره هزینه‌هایی که ممکن است بانکتان دریافت کند، بدانید.

به خاطر داشته باشید که برخی از دستگاه های خودپرداز بین المللی شما را به مقدار کمتری از برداشت وجه نقد نسبت به میزان مجاز بانکتان محدود می کنند. حتی اگر سقف برداشت روزانه بانک شما 500 دلار باشد، شبکه خودپرداز خارجی یا بانک ممکن است فقط به شما اجازه دهد 300 دلار برداشت کنید. از قبل برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که پول نقد کافی در طول سفر خود دارید.

بیشتر بخوانید : صرافی در مونترال کانادا

6. از برنامه های بانکی بین المللی استفاده کنید

اگر یک مسافر بین المللی مکرر هستید، از یک برنامه بانکی بین المللی مانند Wise (که قبلاً TransferWise)، Revolut یا سایرین استفاده می کنید، برای مدیریت پول خود استفاده کنید. این برنامه ها نگهداری چندین ارز و انتقال پول به حساب های کشورهای مختلف را آسان تر می کند.با یک حساب چند ارزی، می توانید مقداری پول را به ارزهای مختلف نگه دارید. به عنوان مثال، اگر اغلب به کانادا یا مکزیک سفر می کنید، یا اگر دوست دارید هر تابستان به تعطیلات در اسپانیا بروید، مفید است. این به شما کمک می کند از نوسانات نرخ ارز جلوگیری کنید زیرا همیشه مقداری پول برای سفر بعدی خود آماده خواهید داشت.

بانک هایی که ارز خارجی را به صورت رایگان مبادله می کنند

بسیاری از بانک‌های ایالات متحده بدون دریافت کارمزد، دلار را با ارزهای خارجی مبادله می‌کنند، اما اغلب شرایطی وجود دارد. به عنوان مثال، مشتریان بانک آمریکا می توانند ارزهای خارجی را به صورت رایگان مبادله کنند، اما فقط با سفارش های 1000 دلار یا بیشتر. در غیر این صورت، بانک 7.50 دلار هزینه تحویل برای سفارشات ارزی دریافت می کند.

به همین ترتیب، مشتریان بانک تی دی می‌توانند بدون پرداخت هزینه، دلار آمریکا را با ارزهای خارجی مبادله کنند، اما تنها در صورتی که نوع حساب واجد شرایطی داشته باشند. مشتریان TD Premier Checking کارمزد ارز پرداخت نمی کنند، اما مشتریان TD Convenience Checking این کار را خواهند کرد. با بانک خود چک کنید تا بفهمید که آیا ارز خارجی به صورت رایگان مبادله می کند یا خیر و آیا شرایطی وجود دارد که باید برای اجتناب از کارمزد رعایت کنید.

از کجا می توان ارز خارجی را در سطح بین المللی دریافت کرد

اگر هنگام سفر به خارج از ایالات متحده به ارز خارجی نیاز دارید، دستگاه های خودپرداز بهترین گزینه شما برای صورتحساب هایی هستند که می توانید در محل خرج کنید. دستگاه‌های خودپرداز تمایل به ارائه نرخ‌های ارز رقابتی دارند و شما می‌توانید به جای برداشتن مبالغ کمتر در طول سفر، با برداشت پول نقد بیشتر از آنچه نیاز دارید، در هزینه‌های خودپرداز صرفه‌جویی کنید. و اگر خارج از ایالات متحده هستید و نیاز به ارز دارید تا در کشوری متفاوت از کشوری که در آن هستید خرج کنید، سعی کنید برای مبادله پول نقد خود به بزرگترین بانکی که می توانید پیدا کنید مراجعه کنید.

صرافی ها در سانفرانسیسکو آمریکا

صرافی هنگ لانگ  ، 626 جکسون خیابان سانفرانسیسکو، CA 94133 ایالات متحده آمریکا

کارنسی اکسچنج اینترنشنال ، 865 Market St, سانفرانسیسکو, CA 94103, ایالات متحده

صرافی ها در کالیفرنیا آمریکا ، صرافی ایرانی در لس آنجلس

گلوبال اکسچنج ، 54 Ealing Rd، Wembley HA0 4TQ

صرافی در لس آنجلس ، فارین کارنسی اکسچنج ، 406 W 6th St A, Los Angeles, CA 90014,ایالات متحده آمریکا

فارین کارنسی اکسچنج ، هالیوود ، 7095 Hollywood Blvd #204, Los Angeles, CA 90028, United States

کارنسی اکسچنج بورلی هیلز ، 340 N Camden Dr Ste A، بورلی هیلز، CA 90210، ایالات متحده

کانتیننتال کارنسی ، 6565 Hollywood Blvd, Los Angeles, CA 90028, United States

صرافی در نیویورک آمریکا

A&S کارنسی اکسچنج ، 357 7th Ave, New York, NY 10001, ایالات متحده

کارنسی اکسچنج اینترنشنال ، 45 7th Ave, New York, NY 10001, United States

صرافی در نیویورک آمریکا  اونو فارکس ، 45 7th Ave, New York, NY 10001, United States

یپل فارین اکسچنج ،  Vegan Store, Front, 24 W 45th St, New York, NY 10036, United States

This Post Has 2 Comments

  1. مهرانگیز مجاوری

    سلام وقتتون بخیر
    سوالم اینه که اگر کسی بخواهد مبلغی را از ایالت متحده بصورت چک پرداخت کند به شما ، آیا امکان نقد کردن و ارسالش به ایران هست ؟

  2. عباسی

    با عرض سلام
    من قصد دارم به امریکا مسافرت کنم اگه پولم را در یک کیف پول دیجیتالtrust wallet به صورت تتر به همراه داشته باشم می تونم در لسانجلس تبدیل به دلار کنم یا نه و در ضمن چه محدویتی تو برداشت آن هست

Comments are closed.