You are currently viewing انتقال پول به آلمان ، ارسال حواله پول از ایران به آلمان

انتقال پول به آلمان ، ارسال حواله پول از ایران به آلمان

انتقال پول به آلمان از ایران ، انتقال و ارسال پول از ایران به آلمان . ساده ترین و ارزان ترین روش و شیوه انتقال پول از ایران به آلمان کدام است؟ از چه روشی می توان از ایران به آلمان پول انتقال داد؟ در ادامه این مطلب بهترین و سریع ترین روش های انتقال پول از ایران به آلمان را بررسی می کنیم و نشان می دهیم کدام روش از سایرین بهتر و ارزان تر خواهد بود

انتقال و ارسال حواله پول از ایران به آلمان انتقال پول به آلمان

به منظور حواله پول از ایران به آلمان بانک ها معمولاً کمترین معامله رقابتی را در آنجا ارائه می دهند. شرکت های سنتی کارگزاری ارزی مانند مانی کورپ و تراولکس نیز در نقل و انتقالات پول بین المللی منشعب شده اند. آنها نرخ ریپ کردن را ارائه می دهند ، که اغلب هزینه های مشابه یا حتی بالاتر از بانک ها را دریافت می کنند. مانند آفت از آنها دوری کنید. اگر به دنبال بهترین گزینه ها در حساب های بانکی آلمان هستید ، ما بهترین حساب های بانکی رایگان برای مهاجران در آلمان را در صفحات بانکی خود ارزیابی می کنیم

انتقال وایر ترانسفر / حواله ، انتقال پول از ایران به آلمان

خوب ، اول از همه ، شرکت های انتقال وایر ترانسفر و کارگزاران ارز وجود دارد به منظور حواله پول از ایران به آلمان وسترن یونیون شناخته شده ترین شرکت انتقال سیم است که دارای بازار گسترده و گستردگی گسترده ای است که تقریبا می توان آنها را به عنوان انحصار در نظر گرفت. مانی گرام ، به عنوان رقیب اصلی آنها در این فضا ، تنها کسری از اندازه آنها است. اگر در حال بازپرداخت پول هستید ، به ویژه از کشورهای پیشرفته تا کشورهای در حال توسعه ، شبکه آنها همه جا است و مارک آنها قابل اعتماد و قابل اعتماد است. این امر به ویژه برای افرادی که می خواهند پول نقد خود را پس بگیرند ، به جای انتقال الکترونیکی پول از حساب بانکی در یک کشور به کشور دیگر ، بسیار محبوب است

استفاده از آنها برای جابجایی پول بین حساب های بانکی معمولاً بهترین معامله نیست. کار اصلی وسترن یونیون در واقع انتقال حواله از کارگران مهاجر به کشورهایشان است که معمولاً به صورت نقدی و در حوزه های نسبتاً کم است. چه گزینه های دیگری وجود دارد؟

کارگزاران ارز برای انتقال پول از ایران به آلمان

سپس دلالان ارز وجود دارد. ما قبلاً از چند مورد خاص بد نام بردیم ، اما تعداد زیادی از آنها وجود دارد که یک معامله بسیار بهتر را ارائه می دهند. از جمله کسانی که بوی خوبی در سایت های مقایسه بو می دهند ، ورلد فرست و های اف ایکس هستند. مشکلی در این شرکت ها وجود ندارد و گهگاه حتی می توانند بهترین معامله را به ویژه در ارزهای عجیب و غریب ارائه دهند. مشکل این است که آنها بیشتر به تجارت و معامله گران فارکس علاقه مند هستند تا مهاجری که نیاز به انتقال گهگاه پول از کشور خود به آلمان (و بالعکس) دارد. اگر کسی هستید که نیاز به انتقال پول چند بار در سال دارد و نیازی نیست که در همان روز وارد شود ، راهی آسان تر برای ارسال پول وجود دارد ، هم ارزان و هم نسبتاً سریع

خدمات انتقال نظیر به نظیر: بهترین گزینه ارزش برای انتقال پول از ایران به آلمان

به منظور حواله پول از ایران به آلمان اگر مثلاً 1000 یورو از آلمان (یا مبلغ معادل آن به آلمان) منتقل می کنید ، ممکن است فکر کنید انجام این کار از طریق بانک آسان تر است. اما شما ترجیح می دهید که آن 50 یورو اختلاف را در جیب خود داشته باشید تا سود بانک ، درست است؟ می توانید ، آسان و بدون دردسر است. انتقال پول به آلمان از طریق یک برنامه تلفن هوشمند به محض ایجاد حساب شما و تأیید شناسه شما امکان پذیر است. شما به احتمال زیاد در مورد برخی از مشهورترین نامها در این صنعت شنیده اید اما شاید هرگز واقعاً نحوه کار یا ثبت نام آن را درک نکرده باشید

ترانسفر وایز بهترین روش انتقال پول از ایران به آلمان

برای انتقال پول از ایران به آلمان ، رانسفر وایز شناخته شده ترین و محبوب ترین سرویس انتقال پول نظیر به نظیر است. آنها همچنین در برخی از ارزهای کمتر شناخته شده خارج از اروپا ، آمریکای شمالی و استرالیا کار می کنند. به خصوص اگر یورو را به پوند ، یا دلار کانادا  ، دلار یا دلار استرالیا منتقل نمی کنید ، من ترانسفر وایز را به عنوان بهترین گزینه برای ارسال پول به آلمان توصیه می کنم

به منظور حواله پول از ایران به آلمان بدون در نظر گرفتن مبلغ ، از طریق انتقال ، یک هزینه مسطح 0.5٪ دریافت می شود. بنابراین اگر می خواهید 2000 یورو را به هر ارز منتقل کنید ، 10 یورو هزینه پرداخت خواهید کرد. جایی که ترانسفر وایز به خودی خود می آید این است که آنها در بازارهای بیشتری گسترش یافته اند و ارزهای بیشتری را نسبت به رقیب اصلی خود ، کارنسی فر ارائه می دهند (به زیر مراجعه کنید). ترانسفر وایز  قادر به ارسال و دریافت 20 ارز مختلف است ، به علاوه 25 ارز اضافی که آنها فقط قادر به ارسال هستند.

انتقال پول از ایران به آلمان طبق گزارش EUROSTAT ، آلمان بیش از هر کشور دیگری در اتحادیه اروپا پول بین المللی منتقل می کند. در واقع ، کل خروجی در سال 2019 19 میلیارد دلار آمریکا بود. این 17.6 درصد از کل حواله های شخصی خروجی 27 عضو اتحادیه اروپا را نشان می دهد. بیشتر خروجی از آلمان به کشورهایی مانند لهستان ، فرانسه ، رومانی ، چک ، ترکیه ، اتریش ، هلند ، چین و ایالات متحده ارسال می شود.

ارسال پول

هنگام انتقال پول به ایران از آلمان گزینه های زیادی وجود دارد. شما می توانید این کار را در بانک ، به صورت حضوری ، آنلاین ، از طریق بانکداری همراه یا با استفاده از خدمات اختصاصی انتقال پول آنلاین انجام دهید. بسته به اینکه کدام روش را انتخاب می کنید ، این فرآیند می تواند از چند ساعت تا چند روز به طول انجامد ، با هزینه های متفاوتی. همچنین نرخ ارز بین بانکها و ارائه دهندگان خدمات انتقال پول آنلاین متفاوت است. بنابراین این چیز دیگری است که باید در نظر داشته باشید.

 

ارسال پول به ایران از طریق یک بانک سنتی در آلمان

اکثر بانک های آلمان به شما اجازه می دهند با استفاده از کد SWIFT (Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication Financial) در سراسر جهان پول منتقل کنید. می توانید این کار را به صورت آنلاین ، با استفاده از برنامه بانکی یا مراجعه حضوری به شعبه انجام دهید.

هزینه انتقال پول به خارج از طریق یک بانک سنتی در آلمان

به طور کلی بانک های آلمان برای انتقال پول بین المللی هزینه ثابت دریافت می کنند. اگر شما وجوه هنگفتی را به خارج از کشور ارسال می کنید ، این یک گزینه خوب است. با این وجود ، آنها اغلب هزینه ها و حاشیه های پنهان را به نرخ ارز خود اضافه می کنند که همیشه شفاف نیست. این نرخ ارز می تواند حاشیه 5 تا 7 درصد اضافی را شامل شود که به سرعت در طول زمان جمع می شود.

بانک دویچه برای انتقال پول از ایران به آلمان

یورو به طور کلی یک ارز ثابت است و برخی از نرخ های تقریبی ارز تا آوریل 2021 در زیر آمده است:

 

  •     1.2 دلار آمریکا = 1 یورو
  •     GBP0.9 = 1 یورو
  •     AU $ 1.6 = 1 €
  •     CA 1.5 دلار = 1 یورو
  •     SG $ 1.6 = 1 €

 

برخی از نقل و انتقالات ، مانند آنچه به صورت آنلاین یا از طریق یک برنامه انجام می شود ، نیز می تواند هزینه های اضافی را متحمل شود. همچنین می توان هزینه هایی را به دو طرف انتقال اضافه کرد که می تواند هزینه ارسال کل پول را افزایش داده و مبلغ دریافتی واقعی را کاهش دهد. با در نظر گرفتن این نکته ، مهم است که مطمئن شوید از تمام هزینه های مربوط به انتقال پول به خارج از طریق یک بانک سنتی در آلمان مطلع هستید.هزینه انتقال پول از طریق یک بانک سنتی  از آلمان به ایران نیز بسته به بانک و نوع حسابی که دارید می تواند متفاوت باشد. بعنوان مثال ، برخی از بانک ها نقل و انتقالات بین المللی رایگان را برای دارندگان حساب حق بیمه ارائه می دهند. بنابراین ، قبل از انتقال هرگونه پولی ، ارزش بررسی این موضوع را دارد.

نحوه انتقال پول از خارج از طریق یک بانک سنتی در آلمان

هنگام انتقال وجه از خارج از یک بانک در آلمان به ایران ، باید اطلاعات زیر را ارائه دهید:

  •     نام کامل گیرنده
  •     نام بانک و آدرس گیرنده
  •     شماره حساب بانکی بین المللی (IBAN)
  •     SWIFT/کد شناسایی بانک (BIC)
  •     شماره حساب

پردازش اکثر انتقال های بانکی بین المللی برای ارسال حواله پول به یا از ایران به آلمان بین یک تا پنج روز کاری طول می کشد. برخی از بانک ها نیز گزینه های پولی را برای تسریع این امر ارائه می دهند. با این وجود ، سرعت بخشیدن به زمان انتقال می تواند هزینه بر باشد. بنابراین ، اگر نیاز به انتقال وجوه در یک بازه زمانی خاص دارید و می خواهید هزینه ها را پایین نگه دارید ، بهتر است از قبل برنامه ریزی کنید.

انتقال پول به ایران از طریق بانکداری آنلاین و تلفن همراه

بسیاری از مردم به راحتی به دنبال مراجعه حضوری به بانک ، راحتی را که از طریق مدیریت امور مالی خود از طریق بانکداری آنلاین و تلفن همراه ایجاد می شود برای ارسال حواله پول به یا از ایران به آلمان ترجیح می دهند. و خوشبختانه برای مهاجران در آلمان ، اکثر بانک ها گزینه های بانکداری آنلاین و تلفن همراه را از طریق خدمات اینترنتی و برنامه های تلفن همراه ارائه می دهند.علاوه بر این ، تعدادی از بانک های آنلاین فقط و فقط تلفن همراه در سال های اخیر ایجاد شده اند ، از جمله موارد زیر:

  •     bunq – یک وب سایت انگلیسی و برنامه بانکداری تلفن همراه
  •     N26 – یک وب سایت انگلیسی و آلمانی و برنامه بانکداری تلفن همراه
  •     Revolut – وب سایت انگلیسی و آلمانی و برنامه بانکداری تلفن همراه
  •     DKB-دومین بانک مستقیم بزرگ در آلمان
  •     ComDirect-سومین بانک مستقیم بزرگ در آلمان
  •     سانتاندر – خدمات بانکداری آنلاین و تلفنی را ارائه می دهد

 

هزینه انتقال پول به خارج از کشور از طریق بانکداری آنلاین و تلفن همراه

برای ارسال حواله پول به یا از ایران به آلمان هزینه های مربوط به انتقال پول آنلاین از طریق یک بانک سنتی به احتمال زیاد به همان اندازه است که شما وارد یک شعبه فیزیکی شده اید. از سوی دیگر بانک های دیجیتالی مانند N26 فقط هزینه خدمات ماهانه حساب را تحمیل می کنند. این ممکن است بین 0 تا 16.90 یورو در ماه متغیر باشد. با این حال ، از آنجا که هیچ هزینه مخفی ، هزینه معاملات یا هزینه ارزی در نقل و انتقالات بین المللی وجود ندارد ، این می تواند گزینه ای جذاب برای مهاجران باشد.

نحوه انتقال پول از طریق بانکداری آنلاین و تلفن همراه

انتقال پول از ایران به آلمان  از طریق بانک و صرافی  ، خوشبختانه استفاده از برنامه های بانکداری تلفن همراه بسیار ساده است ، به خصوص اگر قبلاً در بانک در آلمان حساب دارید. بنابراین ، می توانید برنامه بانکداری تلفن همراه بانک را بارگیری کرده و از اطلاعات حساب موجود خود برای ایجاد نمایه برنامه استفاده کنید. سپس می توانید به همه ویژگی های برنامه ، از جمله انتقال بین المللی دسترسی داشته باشید. اگر حساب فعلی در بانک آلمانی ندارید ، قبل از بارگیری و شروع به استفاده از برنامه بانک ، باید حساب باز کنید. هنگام انتقال پول به صورت آنلاین یا از طریق یک برنامه بانکداری تلفن همراه ، باید همان اطلاعاتی را که در صورت بازدید از یک بانک سنتی ارائه می دهید ، ارائه دهید. این شامل نام گیرنده ، نام بانک و آدرس ، IBAN ، SWIFT/BIC و شماره حساب است.

بیشتر بخوانید: ارسال پول به ایران از هلند ، آلمان ، فرانسه ، دانمارک و سایر کشور های اروپا

برای ارسال حواله پول به یا از ایران به آلمان اساساً ، بانک های سنتی و تلفن های همراه امن و ایمن هستند و دارای پروتکل های امنیتی مشابه هستند. این موارد شامل حفاظت از شناسه با قدرت بالا (به عنوان مثال ، اثر انگشت یا تشخیص صدا/چهره) ، رمزگذاری بالا و مسدود شدن فوری کارت های گم شده یا سرقت شده است. اطلاعات بیشتر در این مورد را می توانید در راهنمای بانکداری همراه در آلمان بخوانید.

خدمات آنلاین انتقال پول بین المللی در آلمان

به غیر از بانک های سنتی ، چندین سرویس انتقال پول آنلاین در آلمان وجود دارد که به شما امکان می دهد پول را به خارج ارسال کنید. مزیت اینها این است که می توانید وجوه را بدون نیاز به پا گذاشتن در یک بانک فیزیکی انتقال دهید. اکثر این خدمات توسط اداره رفتار مالی (FCA) در انگلستان تنظیم می شود و دارای مجوز به عنوان موسسات پول الکترونیکی است. آنها همچنین سیستم های ایمنی خاص خود را دارند تا از امنیت هویت و پول شما اطمینان حاصل شود.تنها اشکال استفاده از این خدمات محدودیت در تعداد تراکنش هایی است که می توانید در روز انجام دهید. این به خاطر مقررات دولتی است. با این وجود ، در واقع ، اکثر مهاجران به این محدودیت ها نمی رسند.

برخی از خدمات انتقال آنلاین پول موجود در آلمان عبارتند از:

  •     CurrencyFair
  •     Moneycorp
  •    رمیتلی
  •     وایز
  •     WorldRemit

برای ارسال حواله پول به یا از ایران به آلمان و انتقال وجه بین المللی از طریق یکی از این خدمات آنلاین ، ابتدا باید در یک حساب کاربری ثبت نام کنید و هویت خود را که مدت زیادی طول نمی کشد تأیید کنید. با این حال ، گاهی اوقات چندین روز طول می کشد تا حساب شما راه اندازی شود. بنابراین ، اگر قصد انتقال پول در یک تاریخ خاص را دارید ، ممکن است بخواهید این کار را از قبل ترتیب دهید.

هزینه انتقال پول از طریق خدمات انتقال آنلاین

انتقال و ارسال پول از ایران به آلمان ، در اصل ، کل هزینه ای که باید برای انتقال پول در خارج از کشور در آلمان بپردازید بستگی به خدمات انتقال مورد استفاده شما ، میزان پولی که منتقل می کنید و سرعت انتقال بستگی دارد. البته نرخ ارز بر روی ارزهایی که در زمان انتقال با آنها سر و کار دارید نیز مطرح می شود.با این حال ، هر گزینه ای را که انتخاب می کنید ، مهم است که قبل از انتقال پول ، هزینه نهایی را درک کنید. همچنین عاقلانه است که به خاطر داشته باشید که در حالی که به نظر می رسد برخی از شرکت ها هزینه های کمی برای انتقال پول بین المللی دریافت می کنند ، اما اغلب دارای نرخ ارز بالایی هستند

این بدان معناست که در نهایت می توانید هزینه بیشتری بپردازید.باز هم ، اینجاست که ابزار مقایسه آنلاین Monito واقعاً می تواند مفید باشد. این می تواند به شما کمک کند در هزینه ها صرفه جویی کنید ، بهترین نرخ ارز را بدست آورید و ارزان ترین گزینه را برای انتقال پول بین المللی خود بیابید.

نحوه انتقال پول با استفاده از خدمات انتقال آنلاین

هنگامی که تصمیم گرفتید از کدام سرویس انتقال آنلاین استفاده کنید ، گام بعدی ایجاد حساب کاربری در وب سایت آنها است. برای انجام این کار ، باید چند جزئی از جمله نام ، تاریخ تولد و آدرس ایمیل خود را ارائه دهید. بسته به سرویسی که انتخاب می کنید ، ممکن است از شما خواسته شود هویت خود را تأیید کنید.پس از ایجاد حساب آنلاین ، باید جزئیات معامله ای را که می خواهید انجام دهید ، ارائه دهید ، از جمله موارد زیر:

  •     چقدر ارسال می کنید
  •     ارزی که پول شما در آن قرار دارد
  •     ارزی که می خواهید پول را به آن تبدیل کنید
  •     این که آیا به انتقال سریع نیاز دارید یا می توانید زمان استاندارد را منتظر بمانید (که بین ارائه دهندگان خدمات می تواند متفاوت باشد)

برای انتقال و ارسال پول از ایران به آلمان سپس باید مشخصات گیرنده ، از جمله نام و شماره حساب بانکی وی را ارائه دهید. پس از این ، شما باید پول را با استفاده از کارت اعتباری یا بدهی یا از طریق یک انتقال بانکی استاندارد به ارائه دهنده خدمات انتقال انتقال دهید. هنگامی که ارائه دهنده پول شما را دریافت کرد ، سپس فرایند انتقال وجوه به گیرنده را آغاز می کند. پس از اتمام این کار ، اعلانی مبنی بر وارد شدن پول به حساب بانکی گیرنده دریافت خواهید کرد.

در پایان

بهترین راه انتقال پول از ایران به آلمان چیست؟شما حواله ارزی یا انتقال وایر ترانسفر را انتخاب می کنید و یا از سرویس های اپراتور آنلاین برای این کار بهره می گیرید. لازم به ذکر است که صرافی ها در ایران نیز روشی بسیار مطمئن برای انتقال پول از ایران به آلمان هستند و با کمترین هزینه ممکن نیز می توانند پول شما را به شهرهای مختلف در آلمان از جمله برلین ، مونیخ، دورتموند ، دوسلدورف و سایر شهر ها انتقال دهند. اگر در مورد روش های گفته شده سوالی دارید از طریق لینک ارتباط با ما سوالات خود را مطرح نمایید