You are currently viewing تبدیل تتر به دلار صرافی

تبدیل تتر به دلار صرافی

تبدیل تتر به دلار در صرافی چگونه انجام می شود؟ در این مطلب بهترین روش تبدیل تتر به دلار را معرفی می کنیم و صرافی های آنلاین معتبر برای تبدیل تتر به دلار را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید به سادگی تتر را بفروشید.

تبدیل تتر به دلار صرافی

تتر (یو اس دی تی) چیست؟

تتر (یو اس دی تی) یک بیت کوین پایدار است که نوعی ارز رمزنگاری شده است که به طور فعال برای حفظ ثبات ارزیابی خود از طریق مکانیزم های بازار کار می کند. این توسط سرمایه گذاران استفاده می شود که می خواهند در برابر نوسانات ذاتی سرمایه گذاری های رمزنگاری شده خود محافظت کنند در حالی که هنوز ارزش خود را در بازار رمزنگاری حفظ می کنند ، آماده استفاده بدون دردسر.

تتر یک اوراق بهادار با وثیقه فیات است که نوعی ثبات با بیت کوین است که توسط یک ارز فیات مانند دلار آمریکا ، CAD ، AUD یا حتی ین (JPY) پشتیبانی می شود. ارز تتر ایجاد شده است تا ضمن ایجاد شفافیت ، ثبات و کارمزد پایین برای کاربران یو اس دی تی ، شکاف بین ارزهای فیات و دارایی های بلاکچین را پر کند. تتر در برابر دلار آمریکا با نسبت 1: 1 متصل می شود. هیچ تضمینی از طرف تتر . برای هرگونه حق بازخرید یا مبادله تتر به دلار آمریکا وجود ندارد. یو اس دی تی از طریق شرکت تتر نمی تواند مستقیماً با دلار آمریکا مبادله شود.

تتر (یو اس دی تی) چگونه کار می کند؟

هر تتر (یو اس دی تی) صادر شده توسط دارایی های ارزش یک دلار آمریکا پشتیبانی می شود. همه تتر در ابتدا از طریق پروتکل Omni Layer در بلاک چین بیت کوین منتشر شد ، اما اکنون می تواند در هر زنجیره ای که تتر در حال حاضر پشتیبانی می کند ، صادر شود. به محض اینکه یک اتصال تلفن همراه (یک واحد یو اس دی تی) صادر شد ، می توان از آن با ارزهای مشابه یا ارزهای دیگر در زنجیره ای که روی آن صادر شده استفاده کرد. تتر در حال حاضر از بلاکچین های بیت کوین، Ethereum، EOS، Tron، Algorand و OMG شبکه پشتیبانی می کند.

همچنین بخوانید: بهترین روش تبدیل بیت کوین به دلار

چگونه کیف پول تتر (یو اس دی تی) انتخاب کنیم؟

نوع کیف پول تتر (یو اس دی تی) شما احتمالاً به آنچه می خواهید استفاده کنید و میزان ذخیره آن بستگی دارد. کیف پول سخت افزاری یا کیف پول سرد با ذخیره سازی و پشتیبان گیری آفلاین ، امن ترین گزینه را ارائه می دهند. هر دو کیف پول سخت افزاری Ledger و Trezor راه حل های ذخیره سازی برای یو اس دی تی را ارائه می دهند. کیف پول های سخت افزاری می توانند کمی بیشتر از یک منحنی یادگیری را شامل شوند و گزینه گران تری هستند. به همین ترتیب ، ممکن است برای ذخیره مقادیر بیشتری یو اس دی تی برای کاربران باتجربه مناسب تر باشند.

کیف پول های نرم افزاری گزینه دیگری را ارائه می دهند و رایگان و با کاربرد آسان هستند. آنها برای بارگیری به عنوان برنامه های تلفن های هوشمند یا دسک تاپ در دسترس هستند و می توانند حضانت یا غیر حضانت باشند. با کیف پول های نگهداری ، کلیدهای خصوصی از طرف شما توسط ارائه دهنده خدمات مدیریت و پشتیبان تهیه می شوند. کیف پولهای غیر حضوری از عناصر ایمن دستگاه شما برای ذخیره کلیدهای خصوصی استفاده می کنند. در عین راحتی ، از امنیت کمتری نسبت به کیف پول سخت افزاری برخوردار بوده و برای مقادیر کمتری از تتر (یو اس دی تی) یا کاربران تازه کار بیشتر مناسب هستند.

کیف پول های آنلاین

یا کیف پول های وب نیز رایگان و استفاده از آنها آسان است و از چندین دستگاه با استفاده از مرورگر وب قابل دسترسی هستند. آنها کیف پول داغ محسوب می شوند و از امنیت کمتری نسبت به گزینه های سخت افزاری یا نرم افزاری برخوردار هستند. از آنجا که احتمالاً برای مدیریت یو اس دی تی خود به سیستم عامل اعتماد دارید ، باید یک سرویس معتبر و دارای سابقه امنیت و بازداشت را انتخاب کنید. به همین ترتیب ، آنها بیشتر برای نگهداری مقادیر کم یا معامله گران مکرر با تجربه تر مناسب هستند.

راهنمای گام به گام خرید یو اس دی تی و تبدیل تتر به دلار

در اینجا نحوه خرید تتر (یو اس دی تی) در انگلیس آورده شده است: مرحله 1. ایجاد یک حساب کاربری در لیست صرافی یو اس دی تی به دنبال صرافی ای باشید که یو اس دی تی را در یک یا چند جفت ارز لیست کند و با آدرس ایمیل و رمز ورود خود وارد شوید. هنگام خرید یو اس دی تی ، مبادلات را مقایسه کنید تا کمترین هزینه ها و جدیدترین نرخ ارز را پیدا کنید. توجه: در بسیاری از صرافی ها قبل از اجازه تجارت ، به نام و نام خانوادگی ، اطلاعات تماس و اثبات شناسه شما نیز نیاز است.

مرحله 2. وجوه را به حساب خود واریز کنید

اگر صرافی شما از تتر پشتیبانی می کند ، می توانید یو اس دی تی را مستقیماً با پوند استرلینگ خریداری کنید. برخی از مبادلات هزینه های متفاوتی را با توجه به مقدار یو اس دی تی خریداری شده از شارژر مبادله می کنند ، بنابراین به هزینه معامله خود توجه کنید. توجه: بعضی از روشهای پرداخت هزینه بالاتری دارند که پرداخت کارت اعتباری معمولاً گرانترین است.

مرحله 3. یو اس دی تی بخرید و تتر را به دلار تبدیل کنید

برای یافتن جفت شدن یو اس دی تی مورد نظر خود به بخش بازارهای صرافی انتخابی خود بروید. به دنبال بخش خرید یو اس دی تی بگردید و مقدار ارز رمزنگاری شده زوجی را که می خواهید هزینه کنید یا مقدار یو اس دی تی موردنظر را برای خرید تایپ کنید. توجه: قبل از اتمام معامله ، با دقت جزئیات معامله خود را – از جمله مقدار یو اس دی تی خریداری شده و کل هزینه خرید – بررسی کنید.

نحوه فروش یو اس دی تی

روند کار مانند مرحله 3 بالا است ، با این تفاوت که گزینه ای را که به شما امکان می دهد یو اس دی تی بفروشید یا ارز رمزپایه یا ارز فیات مورد نظر خود را برای مبادله با آن انتخاب کنید ، انتخاب می کنید. از کدام کیف پول ها می توانم برای نگه داشتن یو اس دی تی استفاده کنم؟ تتر انواع مختلفی دارد که هر کدام به نوع دیگری از کیف پول احتیاج دارند. ارسال نوع نامناسب تترs به ​​نوع کیف پول اشتباه منجر به از دست دادن بودجه می شود. راهنمای ما در مورد کیف پول های تتر را بخوانید تا ببینید هر نوع تتر چیست ، چگونه بفهمید کدام نوع را دارید و چگونه کیف پول مناسب را انتخاب کنید.

یو اس دی تی چه کاربردهایی دارد؟

یو اس دی تی طوری طراحی شده است که دلار آمریکا بتواند دیجیتالی شود و توسط بنگاه های اقتصادی مانند مبادلات ارزهای رمزنگاری شده ، کیف پول ها ، پردازنده های پرداخت و خدمات مالی در بلاک چین استفاده شود. برخی از بزرگترین ارزهای رمزنگاری شده anges ، مانند HitBTC و Poloniex ، یو اس دی تی را در سیستم خود ادغام کرده اند و از آن به عنوان یکی از ارزهای رمزپایه اصلی خود استفاده می کنند. یو اس دی تی چندین جفت دارد ، به این معنی که می توان از آن برای خرید چندین ارز رمزپایه دیگر استفاده کرد.

یو اس دی تی تصور می شد که به شرکتها گزینه دیگری برای فرآیندهای سنتی مربوط به مبادله و واریز ارز فیات باشد. تیم آن با هدف کمک به مشاغل در مدیریت دارایی مشتری از طریق استفاده از فرآیندهای ارز رمزنگاری شده در حالی که آنها را قادر می سازد تعادل فیات بین مبادلات را حل کنند. این بدان معناست که شرکت ها می توانند با دور زدن فرآیند تبدیل و خارج ارزهای فیات از طریق سیستم بانکی ، وجوه ارز رمزنگاری شده را سریعتر مبادله کنند.

علاوه بر این ، در ژانویه 2018 ، تتر Limited یو اس دی تی و EURT را به عنوان توکن های مبتنی بر Ethereum سازگار با استاندارد ERC20 صادر کرد. این نوآوری به این منظور طراحی شده است که به تتر جدید زمان تأیید سریعتر و هزینه های شبکه کمتری ارائه می دهد.

اگر می خواهم یو اس دی تی بخرم چه نکاتی را باید در نظر بگیرم؟

اگر به فکر خرید تتر یا هر ارز رمزنگاری شده دیگری هستید ، توصیه می شود خطرات موجود را درک کنید. در اینجا برخی از حقایق آورده شده است که اگر به فکر خرید یو اس دی تی هستید ، باید در نظر بگیرید: عرضه. طبق CoinMarketCap ، میزان عرضه یو اس دی تی در زمان نوشتن مقاله (مه 2021) 53،558،187،415 یو اس دی تی رمز بود. تا زمانی که شرکت تتر بودجه کافی برای تهیه نسخه پشتیبان از آنها در حساب بانکی خود داشته باشد ، می تواند تعداد نشانه ها افزایش یا کاهش یابد.

یو اس دی تی

یو اس دی تی بیشتر در مبادلات ارزهای رمزنگاری شده برای تجارت و خرید ارزهای رمزپایه دیگر مورد استفاده قرار می گیرد اما شرکت پشتیبان تتر امیدوار است یو اس دی تی را معادل مجازی دلار آمریکا کند. دسترسی. یو اس دی تی در چندین صرافی رمزنگاری در دسترس است و می توان آن را مستقیماً یا حتی از طریق کارت اعتباری با ارزهای فیات خریداری کرد.

خطر. شرکت تتر در مقاله سفید خود ادعا می کند که استفاده از یو اس دی تی خطرات مختلفی دارد. به عنوان مثال ، این شرکت می تواند ورشکست شود ، وجوه آنها منجمد شود یا بانک آنها ورشکست شود. اگر این اتفاق بیفتد ، یو اس دی تی می تواند بی فایده شود زیرا ممکن است ارز فیات پشتیبان ارزش آنها نباشد.
سازگاری ERC20. در ژانویه 2018 ، یو اس دی تی توسط تتر Limited به عنوان توکن مبتنی بر Ethereum صادر شد ، این بدان معنی است که با استاندارد ERC20 سازگار است و می تواند در کیف پول هایی که از این پشتیبانی می کنند ، ذخیره شود.

فروش تتر و تبدیل به دلار

یو اس دی تی از تتر به سرقت رفته است. در نوامبر 2017 ، بیش از 30 میلیون رمز از کیف پول رسمی تتر Treasury به سرقت رفت. جنجال Bitfinex و تتر. گفته می شود تتر Limited ، شرکت ایجاد یو اس دی تی ، از نزدیک با صرافی Bitfinex وابسته است. Bitfinex مشتقات ارز رمزنگاری شده را ارائه می دهد ، كه تنظیم كننده فروش آنها را در ژانویه 2021 به مصرف كنندگان انگلیس ممنوع كرد. در حالی كه تتر Limited ادعا می كند كه تترs در گردش توسط ذخایر ارزی فیات پشتیبانی می شود ، آنها روابط خود را با ممیزانی كه قرار بود این ادعا را تأیید كنند قطع كردند.

این حادثه منجر به حدس و گمان و عدم اطمینان در مورد حمایت پشتوانه یو اس دی تی توسط ایمن دلار آمریکا شده است. رقابت در بازار ارزهای رمزنگاری شده دیگری نیز به این روش یا دلار دیگر به دلار آمریکا متصل شده اند. محبوب ترین آنها Steem Dollar ، NuBits و Bitدلار آمریکا است.