You are currently viewing چگونگی تبدیل بیت کوین به دلار

چگونگی تبدیل بیت کوین به دلار

چگونگی تبدیل بیت کوین به دلار ، چطور می توان بیت کوین را به دلار تبدیل و به صورت ارز واقعی دریافت کرد؟ در ادامه به طور کامل روش های تبدیل بیت کوین به دلار را با هم بررسی و تحلیل خواهیم کرد.

اگر در ارزهای رمزنگاری شده سرمایه گذاری می کنید ، باید بدانید که چگونه بیت کوین بخرید. شما همچنین باید بدانید که چگونه آن را بفروشید. مگر اینکه بشارت دهنده واقعی منتظر باشید تا ارزهای فیات را جابجا کند ، پس دانستن این که چه زمانی سود خود را بگیرید مهم است و حتی می توانید این کار را انجام دهید. بسته به اینکه می خواهید در صرافی بفروشید یا مستقیم ، روش های مختلفی وجود دارد ، اما در اینجا چند مرحله برای فروش سریع و آسان بیت کوین خود آورده شده است.

فروش بیت کوین و تبدیل به دلار

مرحله 1: یک حساب صرافی تنظیم کنید

ساده ترین و “خودکار” ترین روش تبدیل بیت کوین به پول نقد سخت از طریق یک بستر مبادله ای است. آنها با فروش بیت کوین شما برای شما به عنوان یک واسطه برای ارز رمزنگاری غیرمتمرکز معروف عمل می کنند. از آنجا که این یکی از محبوب ترین و جا افتاده ترین صرافی ها است ، کوین بیس را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر ترجیح می دهید خودتان را انتخاب کنید ، موارد دیگری وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید ، از جمله گزینه های محبوب بین المللی مانند Bitstamp و Bitfinex.

ثبت نام برای یک حساب در کوین بیس آسان است ، اما برخی از حلقه ها وجود دارد که باید از آنها استفاده کنید. بسته به اینکه در کدام کشور هستید ، باید فرم های مختلف “مشتری خود را بشناسید” را دنبال کنید ، به این معنی که فرم های مشخصی برای سایت ارسال کنید. پردازش آن ممکن است چند روز طول بکشد. ثبت نام برای کوین بیس Pro نیز توصیه می شود ، اگرچه کاملاً لازم نیست ، اما به شما امکان می دهد کنترل بیشتری بر فروش خود داشته باشید. پس از ایجاد حساب خود ، حساب بانکی خود را پیوند دهید تا وقتی معامله خود را انجام دادید ، با کمترین دردسر ممکن است پولتان را دریافت کنید.

مرحله 2: بیت کوین خود را به کیف پول مبادله خود منتقل کنید و فروش بیت کوین و تبدیل به دلار

اگر راهنمای خرید بیت کوین ما را دنبال می کنید ، بیت کوین خود را در کیف پول امن – شاید حتی سرد – ذخیره کرده باشید. برای تجارت در کوین بیس ، می خواهید بیت کوین خود را به یک کیف پول مبادله ای ارسال کنید و در آنجا آماده فروش کنید.

مبتدیان همیشه می توانند از برنامه کوین بیس Wallet استفاده کنند که کیف پول را به روشی فوق العاده ساده به هم متصل می کند ، زیرا به طور خودکار با معاملات کوین بیس کار می کند. فقط برنامه را باز کنید و منتظر بمانید تا اعلان “اکنون متصل شود” ، سپس اطلاعات ورود به سیستم کوین بیس خود را وارد کنید. اگر اعلان را نمی بینید ، همیشه می توانید به تنظیمات بروید و برای شروع اتصال به کوین بیس را انتخاب کنید. کوین بیس Wallet همچنین دارای چند ویژگی مفید دیگر است ، از جمله پرداخت مستقیم بازرگانان از کیف پول در صورتی که بخشی از برنامه تجارت کوین بیس باشند.

برای فروش بیت کوین و تبدیل به دلار امنیت کوین بیس عالی است ، پشتیبانی از بیومتریک و فن آوری پیشرفته احراز هویت را فراهم می کند. با این حال ، اگر ترجیح می دهید از کیف پول دیجیتال دیگری استفاده کنید ، به تنظیمات آن بروید و به دنبال راه های اتصال به صرافی باشید. شما باید بتوانید ورود کوین بیس خود را روی محبوب ترین کیف پول های دیجیتال وارد کرده و یک فرآیند احراز هویت برای اتصال آن شروع کنید. با این حال ، ممکن است انجام این کار چند روز طول بکشد ، بنابراین قطعاً مرحله آخرین لحظه نیست.

مرحله 3: سفارش فروش دهید

برای فروش بیت کوین و تبدیل به دلار با راه اندازی حساب صرافی ، پیوند حساب بانکی و واریز بیت کوین در صرافی ، زمان آن است که در واقع یک فروش انجام دهید. آخرین نسخه کوین بیس این کار را بسیار آسان کرده است. Buy / Sell را از فهرست بالا انتخاب کرده و به قسمت Sell بروید. بیت کوین را به عنوان ارز مورد نظر خود انتخاب کنید و مطمئن شوید که مقصد مناسب برای وجوه شما در بخش سپرده گذاری انتخاب شده است. اگر حساب بانکی به حساب خود متصل شده باشید ، می توانید برای انتقال مستقیم آن را در اینجا انتخاب کنید.

کیف پول متصل خود را بررسی کنید تا ببینید بیت کوین شما چقدر است و مبلغی را که می خواهید بفروشید انتخاب کنید. در سال 2018 ، کوین بیس محدودیت های پیش فرض خود را برای تجارت افزایش داد و به مردم اجازه داد بلافاصله پس از خرید ارز رمزنگاری شده خود مبادله کنند ، این یکی از دلایل طرفدار این سرویس است. محدودیت بانکی هفتگی خود را می توانید در همان قسمت مشاهده کنید. سرانجام ، اگر می خواهید این فروش را تکرار کنید ، و اگر چنین است ، با چه فرکانسی انتخاب کنید. سپس Sell بیت کوین را انتخاب کنید. خودشه! قبل از اتمام فروش یک دوره کوتاه مدت نگهداری وجود خواهد داشت. در این مدت می توانید هر تعداد فروش که می خواهید انجام دهید ، اما انتقال تا پایان دوره نگهداری آنها پایان نمی یابد.

فروش بیت کوین و تبدیل به دلار

در مورد تصمیم گیری در مورد زمان فروش ، خوب ، این وارد ژانر مشاوره سرمایه گذاری می شود و بسیاری از استراتژی ها بر اساس برنامه های بلند مدت شما و میزان بیت کوین که می خواهید منتقل کنید وجود دارد. بیت کوین اخیراً یک دوره طولانی از کاهش ارزش و اصلاحات را پشت سر گذاشته است که با بهبودهای جزئی درهم آمیخته است ، هرچند که رونق فعلی اوضاع را بیشتر متزلزل کرده است. برای تصمیم گیری در زمان مناسب بودن زمان فروش ممکن است نیاز به برخی تحقیقات جدی باشد.

روشهای جایگزین

اگر ترجیح می دهید بیشتر در روند فروش واقعی دستی داشته باشید ، معاملات مستقیم (یا معاملات همتا) می توانند گزینه های احتمالی باشند. شما باید ثبت نام کنید ، که در برخی موارد به معنی تأیید هویت شما است ، بنابراین مانند همه روش های فروش ، توصیه می کنیم حساب خود را از زمان واقعی که می خواهید بفروشید تنظیم کنید. پس از تنظیم ، شما می توانید بیت کوین خود را به روش بسیار مستقیم تری بفروشید.

وقتی نوبت به مبادلات می رسد ، بیت کوین معاملات بین دو طرف را خودکار می کند. با این حال ، روند فروش کمی متفاوت است. هنگام فروش مستقیماً معامله بین فروشنده و خریدار اتفاق می افتد. شما یک سفارش فروش برای یک مقدار خاص تنظیم کرده اید ، و هنگامی که کسی تمایل به خرید با قیمت توافق شده دارد ، سایت به شما هشدار می دهد. سپس می توانید معامله را ادامه دهید – هر دو طرف در مورد شرایط توافق می کنند ، فروشنده پرداختی را از خریدار دریافت می کند ، سپس فروشنده ارز رمزپایه را برای خریدار آزاد می کند.

هر پلتفرمی که از طریق آن تجارت می کنید به شما امکان می دهد پرداخت را کمی متفاوت انجام دهید. سایت هایی مانند BitQuick از انتقال حساب بانکی استفاده می کنند تا موارد را بصورت آنلاین حفظ کنند. اما سایت های دیگری مانند Localبیت کوین و Paxful انواع گزینه ها مانند Moneygram ، کارت های هدیه ، پول نقد از طریق پست و حتی شخصاً پول نقد را ارائه می دهند.

فروش بیت کوین و تبدیل به دلار

برخی از روش ها می توانند به طرز خسته کننده ای پیچیده باشند ، اما امکان معاملات ناشناس را فراهم می کنند که حریم خصوصی و ایمنی را تضمین می کنند ، بنابراین ارزش تلاش بیشتر را دارند. اگر تصمیم دارید شخصاً معامله کنید ، حتماً در یک محیط عمومی این کار را انجام دهید.