You are currently viewing چگونگی تبدیل بیت کوین به پول نقد

چگونگی تبدیل بیت کوین به پول نقد

چگونگی تبدیل بیت کوین به پول نقد، چطور می توان بیت کوین را فروخت و پول نقد دریافت کرد؟ در ادامه این مطلب به روش های کامل چگونگی تبدیل بیت کوین به پول نقد می پردازیم.

شما احتمالاً اینجا هستید زیرا می خواهید بیت کوین خود را به پول تبدیل کنید. بیت کوین بیش از 10 سال پیش راه اندازی شد. در ارتباط با آن ، صنعت گزینه های زیادی را برای تبدیل بیت کوین به پول نقد انتخاب کرده است.

دلایل انتقال بیت کوین به حساب بانکی شما و چگونگی تبدیل بیت کوین به پول نقد

بسیاری از کارشناسان معتقدند که بیت کوین در آینده جایگزین ارزهای فیات خواهد شد. به همین دلیل بسیاری از مردم شروع به سرمایه گذاری در آن می کنند. وقتی ارزهای فیات ، مانند دلار آمریکا ، با بیت کوین جایگزین شدند ، هرکسی می تواند خرید کند ، پرواز رزرو کند و موارد دیگر. در حال حاضر ، تعداد افراد و مشاغلی که بیت کوین را به عنوان پرداخت قبول می کنند تنها تعداد کمی است. این شاید دلیل شما این باشد که می خواهید بیت کوین خود را به پول تبدیل کنید.

برخی نیز بیت کوین خود را به ارزهای فیات تبدیل می کنند تا هر زمان که بازار شروع به زوال می کند ، آماده سازی کنند. هیچ کس نمی خواهد با شروع قیمت بیت کوین و غرق شدن در آن ، پولی را که سرمایه گذاری می کند از دست بدهد. به همین دلیل تبدیل آن به پول نقد و انتظار برای زمانی که قیمت بیت کوین بالا می رود بسیار خوب خواهد بود.

مراحل انتقال بیت کوین به حساب بانکی خود چگونگی تبدیل بیت کوین به پول نقد

برای انتقال بیت کوین به حساب بانکی خود ، اولین کاری که باید انجام دهید تبدیل آن به پول نقد است. موارد زیر برخی از روش های تبدیل قیمت بیت کوین به ارز فیات است.

چگونگی تبدیل بیت کوین به پول نقد ، بیت کوین را در کراکن ، Coinbase یا هر سیستم عامل یا سایتی که تبادل ارز رمزنگاری شده ارائه می دهند ، بفروشید. این یکی از ساده ترین و راحت ترین روش ها برای تبدیل بیت کوین به پول است. پس از آن ، می توان پول نقد را مستقیماً از حساب بانکی خود برداشت کرد. برای اطمینان از ایمنی پول شما در برابر دلالان مخرب ، به شما توصیه می کنیم برای واریز و برداشت پول خود فقط از یک حساب استفاده کنید. اگرچه این روش سریعترین نیست ، اما انجام آن ایمن ، آسان و ساده است.

وارد حساب بانکی خود شوید و مقدار بیت کوین مورد نظر خود را به پول واریز کنید. پس از آن ، اکنون می توانید بیت کوین خود را در قالب ارز فیات انتخابی خود از طریق پی پال یا انتقال بانکی پرداخت کنید. همچنین می توانید از دستگاه های خودپرداز بیت کوین استفاده کنید. در مقایسه با سایر خودپردازهای مورد استفاده برای روند برداشت سنتی پول از هر حساب بانکی ، دستگاه های خودپرداز بیت کوین یک مرکز فیزیکی است که هر کسی را قادر می سازد با استفاده از بیت کوین بفروشد یا خرید کند.

چگونگی تبدیل بیت کوین به پول نقد

در حال حاضر ، بیش از 4000 دستگاه خودپرداز برای هر ارز رمزنگاری شده وجود دارد که در بیش از 70 کشور جهان واقع شده است. توجه داشته باشید که ماشین های مختلف مجموعه ای بی نظیر از ویژگی ها را ارائه می دهند. استفاده از خودپردازهای بیت کوین فقط برای انجام معاملات کوچک کاربرد دارد. به همین دلیل بیشتر خودپردازها محدودیت های برداشت و سپرده خود را اعمال کردند. یکی از موارد منفی که با استفاده از دستگاه خودپرداز بیت کوین متوجه شدیم این است که این کار هزینه معامله بالایی را می گیرد که از 7 درصد تا 12 درصد است.

معاملات نظیر به نظیر

روش دیگر از طریق معاملات نظیر به نظیر است. اگر به دنبال یک روش ناشناس و سریعتر برای تبدیل قیمت بیت کوین به پول نقد هستید ، یک معامله نظیر به نظیر برای شما مناسب است. روند فروش بیت کوین به سایر کاربران ، این امکان را برای شما فراهم می کند که روش های پرداختی ترجیحی خود را از جمله انتقال بانکی و واریز نقدی را انتخاب کنید. این یکی از ساده ترین راه هایی است که می توانید برای تبدیل بیت کوین به پول نقد استفاده کنید. بسترهای نرم افزاری مانند coinbase و کراکن کاربران بیت کوین را قادر می سازد ارز دیجیتال را بفروشند و مستقیماً از یک حساب پول برداشت کنند.

حداقل روزهایی که باید منتظر بمانند تا پول نقد به حسابشان بیاید 4-6 روز برای شهروندان آمریکایی است. با این حال ، دوره معاملات از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. هزینه های انتقال از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. اگر در انتخاب خود خراب هستید ، می توانید بیت کوین را با پول نقد از طریق coinbase عوض کنید. این پلتفرم دارای یک مشتری است که با نرخ معامله سریع بیش از 13 میلیون نفر ایستاده است.

انتقال بانکی یا پی پال

هر بانکی در سراسر جهان دارای دستورالعمل های مربوط به معاملات بیت کوین است. در این حالت ، اگر بانک شما از معاملات بیت کوین پشتیبانی می کند ، می توانید از طریق انتقال بانکی ، بیت کوین را نقد کنید. متناوباً ، می توانید از پی پال استفاده کنید ، که در شرایط انحصاری از معاملات بیت کوین پشتیبانی می کند.

خودپردازهای بیت کوین

برخلاف خودپردازهای معمولی که به صاحبان حساب اجازه می دهند از حساب بانکی پول برداشت کنند ، بیت کوین مراکز فیزیکی ایجاد کرده است که به کاربران بیت کوین امکان خرید و فروش بیت کوین با ارز فیات را می دهد. تاکنون ، در مجموع 4990 دستگاه خودپرداز رمزنگاری در 76 کشور جهان وجود دارد. اگر در مورد مکان یابی خودپرداز بیت کوین سردرگم هستید ، می توانید برای تعیین محل زندگی خود از سبک زندگی بیت کوین دیدن کنید. نکته منفی در مورد این خودپردازها این است که اکثر محدودیت های معاملات را محدود کرده اند. این بدان معنی است که شما فقط می توانید مقدار محدودی از دستگاه های خودپرداز برداشت کنید.

کارتهای بدهی بیت کوین

چگونگی تبدیل بیت کوین به پول نقد ، بسیاری از سیستم عامل هایی که به کاربران امکان فروش بیت کوین را می دهند ، در دسترس هستند. با فروش بیت کوین در سیستم عامل ها ، در ازای آن یک کارت نقدی پیش پرداخت دریافت می کنید. با این کار می توانید مانند هر کارت بدهی معمولی از کارت استفاده کنید. هر یک از این کارت ها توسط MasterCard یا Visa card تأمین می شوند. سپس کاربران بیت کوین می توانند از کارت ها برای هر دو سیستم عامل خرید آفلاین و آنلاین استفاده کنند. علاوه بر انجام معاملات تجاری با استفاده از کارت ، می توانید از کارت های نقدی بیت کوین برای برداشت از طریق هر Mastercard یا Visa استفاده کنید

معامله نظیر به نظیر

شما می توانید برای فروش بیت کوین پول نقد با استفاده از یک روش ناشناس و سریع سریع ، از یک پلت فرم همتا به همتا استفاده کنید. این بدان معناست که هنگام فروش بیت کوین به افراد دیگر ، آنها می توانند با هر یک از ارزهای دلخواه شما به شما پول پرداخت کنند.

سپرده نقدی

این روش فروش بیت کوین جایی است که یک کاربر بیت کوین از خریدار می خواهد با فروش بیت کوین به وی ، پول نقد را به حساب بانکی شما واریز کند. قبل از انتشار بیت کوین برای خریداران ، اطمینان حاصل کنید که مدرک پرداخت را دریافت می کنید.

حواله بانکی

این نیز یک گزینه ایده آل برای تبدیل بیت کوین به پول نقد است. با فروش بیت کوین به خریدار ، کاربران بیت کوین می توانند از خریداران درخواست کنند که پرداخت های بانکی را ارسال کنند. روش دیگر ، شما همچنین می توانید از پی پال برای دریافت پرداخت خود استفاده کنید. به عنوان یک روش استاندارد در معاملات آنلاین ، همیشه اطمینان حاصل کنید که می توانید اثبات پرداخت را قبل از انتشار بیت کوین تأیید کنید.

نحوه تبدیل بیت کوین به پول نقد در کراکن

شاید ارز دیجیتال رمزپایه دیگری پیدا کرده باشید که فکر می کنید بازدهی بهتر خواهد داشت یا شاید برای خرید خانوادگی که مدتها می خواستید انجام دهید به دلار یا یورو ایالات متحده نیاز دارید. به هر دلیلی که باشید ، یک مبادله رمزنگاری مطمئن با یک کتاب سفارش در زمان واقعی (مانند کراکن) به شما در مورد آنچه خریداران و فروشندگان فکر می کنند قیمت مناسب بیت کوین است ، به روزرسانی می کنید. اگر مطمئن هستید که آماده فروش بیت کوین خود هستید ، دستورالعمل های گام به گام زیر را دنبال کنید.

شاید ارز رمزنگاری شده دیگری پیدا کرده باشید که فکر می کنید بازده بهتری را ارائه می دهد یا شاید برای خرید خانوادگی که مدتها می خواستید انجام دهید به دلار یا یورو ایالات متحده نیاز دارید. به هر دلیلی که باشید ، یک مبادله رمزنگاری مطمئن با یک کتاب سفارش در زمان واقعی (مانند کراکن) به شما در مورد آنچه خریداران و فروشندگان فکر می کنند قیمت مناسب بیت کوین است ، به روزرسانی می کنید. اگر مطمئن هستید که آماده فروش بیت کوین خود هستید ، دستورالعمل های گام به گام زیر را دنبال کنید.

چگونه بیت کوین را در کراکن بفروشیم؟

برای شروع ، این مراحل آسان را در زیر دنبال کنید: برای یک حساب کراکن ثبت نام کنید ، به نام کاربری ، آدرس ایمیل و گذرواژه قوی نیاز خواهید داشت. حساب کراکن خود را تأیید کنید ما از شما می خواهیم نام ، تاریخ تولد ، کشور محل اقامت و شماره تلفن خود را ارائه دهید. اگر مالک بیت کوین هستید ، ارائه این اطلاعات به شما امکان می دهد امروز آن را واریز و بفروشید. چگونگی تبدیل بیت کوین به پول نقد ، اگر می خواهید بیت کوین را با یک ارز فیات (مثلاً یورو یا GBP) بفروشید ، باید جزئیاتی از جمله اسناد شناسایی و اثبات اقامت خود را ارائه دهید. در اینجا می توانید در مورد سطوح مختلف تأیید کراکن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بیت کوین را به آدرس کراکن خود ارسال کنید

اگر می خواهید برخی یا کل بیت کوین خود را برای دارایی رمزنگاری دیگری بفروشید (مانند BCH یا LTC) ، با ایجاد یک آدرس سپرده در حساب کراکن خود و ارسال بیت کوین خود به آن آدرس جدید شروع کنید. واریز رمزنگاری به کراکن به آسانی انتقال آن به هر آدرس بیت کوین است. هنگامی که بیت کوین خود را به آدرس سپرده ارسال می کنید ، کیف پول بیت کوین شما با یک شناسه تراکنش ایجاد می کند و این تراکنش را به شبکه بیت کوین منتقل می کند. معاملات توسط شبکه به صورت دسته ای به نام بلوک ، بطور متوسط ​​هر 10 دقیقه تأیید می شود. ظرفیت بلوک ها محدود است ، بنابراین معاملات با نرخ کارایی در اولویت قرار می گیرند. این فرآیند محصول جانبی طراحی غیرمتمرکز بیت کوین است و خارج از کنترل کراکن است.

پس از اینکه تراکنش شما در یک بلوک قرار گرفت و در 5 بلوک دیگر دفن شد ، در مجموع شش تأیید ، بیت کوین به حساب شما در کراکن واریز می شود. فروش بیت کوین را شروع کنید! پس از تأمین اعتبار حساب خود ، می توانید بیت کوین خود را بفروشید. بعد ، صفحه سفارش جدید را باز کنید ، فرم سفارش ما را پر کنید و روی فروش کلیک کنید.

پیش بینی قیمت بیت کوین در برابر پول نقد

بیت‌کوین و اتر روز سه‌شنبه به بالاترین حد خود رسیدند و رالی خود را نسبت به روز قبل افزایش دادند. قیمت بیت کوین در یک نقطه به بالای 68000 دلار رسید و رکورد قبلی را که در اواخر اکتبر ثبت شده بود را تحت الشعاع قرار داد. بزرگترین ارز دیجیتال جهان تا 68,521 دلار صعود کرد و اندکی کاهش یافت و به 67,106 دلار رسید.

طبق داده‌های Coin Metrics، تا ساعت 10:30 صبح به وقت شرقی، در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد افزایش داشته است. اتر، ارز بومی بلاک چین اتریوم، به رکورد ۴۸۴۰ دلار رسید و برای اولین بار از سطح ۴۸۰۰ دلار گذشت. این توکن در 24 ساعت گذشته حدود 1.3 درصد افزایش یافت و با قیمت 4805 دلار معامله شد. این حرکت‌های رکوردشکنی در بحبوحه رشد گسترده‌تر بازار کریپتو انجام می‌شود که این هفته از ۳ تریلیون دلار گذشت. سولانا و کاردانو موسوم به «قاتل اتریوم» به ترتیب 21 درصد و 16 درصد در هفت روز گذشته افزایش یافته اند.

چرا ارزش بیت کوین در برابر پول نقد تا این اندازه بالا رفت؟

ETF استراتژی بیت کوین ProShares که در ماه اکتبر راه اندازی شد و قراردادهای آتی بیت کوین مرتبط با قیمت آتی این ارز دیجیتال را دنبال می کند، در روز دوشنبه بیش از 8 درصد افزایش یافت. در حالی که پیوند دادن حرکات کوتاه مدت قیمت به هر رویداد خاصی دشوار است – و نمودارهای قیمت ارزهای دیجیتال اغلب مملو از نوسان است – برخی تحلیلگران فکر می کنند که بیت کوین و اتر هر دو در هفته های آینده به روند صعودی خود ادامه خواهند داد.

در یادداشتی که روز دوشنبه ارسال شد، میکل مورچ، مدیر اجرایی صندوق تامینی ارز دیجیتال ARK36، گفت که قیمت 70000 دلاری بیت کوین اکنون “قریب الوقوع به نظر می رسد”. دیگران پیش‌بینی‌های جسورانه‌تری در مورد اینکه بیت‌کوین به کجا می‌رود، دارند، زیرا JPMorgan اخیراً پیش‌بینی خود را دو برابر کرده است که بیت‌کوین در نهایت به 146000 دلار خواهد رسید، با هدف قیمت کوتاه‌مدت 73000 دلار برای امسال.
بیت‌کوین و اتر روز سه‌شنبه به بالاترین حد خود رسیدند و رالی خود را نسبت به روز قبل افزایش دادند.

قیمت بیت کوین در یک نقطه به بالای 68000 دلار رسید و رکورد قبلی را که در اواخر اکتبر ثبت شده بود را تحت الشعاع قرار داد. بزرگترین ارز دیجیتال جهان تا 68,521 دلار صعود کرد و اندکی کاهش یافت و به 67,106 دلار رسید. طبق داده‌های Coin Metrics، تا ساعت 10:30 صبح به وقت شرقی، در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد افزایش داشته است.

آیا اتر هم در برابر پول نقد بالا رفت؟

اتر، ارز بومی بلاک چین اتریوم، به رکورد ۴۸۴۰ دلار رسید و برای اولین بار از سطح ۴۸۰۰ دلار گذشت. این توکن در 24 ساعت گذشته حدود 1.3 درصد افزایش یافت و با قیمت 4805 دلار معامله شد. این حرکت‌های رکوردشکنی در بحبوحه رشد گسترده‌تر بازار کریپتو انجام می‌شود که این هفته از ۳ تریلیون دلار گذشت. سولانا و کاردانو موسوم به «قاتل اتریوم» به ترتیب 21 درصد و 16 درصد در هفت روز گذشته افزایش یافته اند.

ETF استراتژی بیت کوین ProShares که در ماه اکتبر راه اندازی شد و قراردادهای آتی بیت کوین مرتبط با قیمت آتی این ارز دیجیتال را دنبال می کند، در روز دوشنبه بیش از 8 درصد افزایش یافت. در حالی که پیوند دادن حرکات کوتاه مدت قیمت به هر رویداد خاصی دشوار است – و نمودارهای قیمت ارزهای دیجیتال اغلب مملو از نوسان است – برخی تحلیلگران فکر می کنند که بیت کوین و اتر هر دو در هفته های آینده به روند صعودی خود ادامه خواهند داد.

در یادداشتی که روز دوشنبه ارسال شد، میکل مورچ، مدیر اجرایی صندوق تامینی ارز دیجیتال ARK36، گفت که قیمت 70000 دلاری بیت کوین اکنون “قریب الوقوع به نظر می رسد”. دیگران پیش‌بینی‌های جسورانه‌تری در مورد اینکه بیت‌کوین به کجا می‌رود، دارند، زیرا JPMorgan اخیراً پیش‌بینی خود را دو برابر کرده است که بیت‌کوین در نهایت به 146000 دلار خواهد رسید، با هدف قیمت کوتاه‌مدت 73000 دلار برای امسال.