You are currently viewing تبدیل بیت کوین به یورو ،پول واقعی دلار و ارز چگونه است

تبدیل بیت کوین به یورو ،پول واقعی دلار و ارز چگونه است

تبدیل بیت کوین به یورو ، تبدیل بیت کوین به پول واقعی ، دلار و یورو از چه راهی انجام می شود؟ در ادامه این مطلب به روش های تبدیل بیت کوین به ارز های فیات و پول واقعی خواهیم پرداخت و نشان می دهیم بهترین روش تبدیل بیت کوین به ارز های فیات چیست.

تبدیل بیت کوین به یورو بیت کوین به پول واقعی دلار و یورو

واریز رمزنگاری به مراتب دشوارتر و پرهزینه تر از خرید رمزنگاری است. نمی دانید چگونه بیت کوین ، ETH و سایر سکه های خود را با هزینه های کم به دلار آمریکا بفروشید و چگونه از کلاهبرداری جلوگیری کنید؟ این مقاله به شما پاسخ می دهد. ده ها سیستم عامل و خدمات مبادله ای وجود دارد که می توانید بیت کوین را با استفاده از دلار آمریکا یا یورو خریداری کنید ، هم با کارت اعتباری و هم با استفاده از انتقال سیم یا کیف پول دیجیتال. غالباً ، برای جبران تعادل با انتقال سیم ، هزینه ای پرداخت نمی شود. به این دلیل که مبادلات می خواهند نقدینگی را تا آنجا که ممکن است جذب کنند.

تبدیل بیت کوین به پول واقعی مسئله کاملاً متفاوتی است. سیستم عامل های تجاری مشتاق نیستند که از دلار فیات شما جدا شوند ، بنابراین ممکن است هزینه ها چندین برابر بیشتر از خرید رمزنگاری شود. علاوه بر این ، در صورت عدم پر کردن صحیح فرم ، می توانید در برداشت خود با مشکل مواجه شوید: تأخیر ، تغییر ناگهانی نرخ ارز یا حتی از دست دادن وجوه. بیایید به سه روش اصلی برای تبدیل بیت کوین به پول واقعی نگاه کنیم ، هرکدام دارای مزایا و خطرات آن هستند

مبدلهای منظم

جوانب مثبت: انتخاب مناسبی از گزینه های پرداخت ، بسیاری از آنها نیازی به دانستن انطباق مشتری (KYC) شما ندارند. موارد منفی: عدم شفافیت ، خطرات تقلب ، پردازش کند ، هزینه های بالا ، نرخ ارز نامطلوب. گردآورنده محبوب Bestchange ده ها سرویس از این دست را دارد. مزیت اصلی آنها این است که آنها از بسیاری از سیستم های پرداخت پشتیبانی می کنند: کارت های بانکی ، Payeer ، AdvCash ، PayPal و … کسانی که نرخ های خوبی ارائه می دهند نیز اغلب از حداقل معامله بالایی برخوردار هستند – آماده می شوند حداقل 500 تا 1000 دلار پول نقد دریافت کنند.

در تبدیل بیت کوین به پول واقعی  بسیاری از کاربران ناشناس بودن ارائه شده توسط مبدل ها را دوست دارند: هنگام ارسال درخواست مبادله ، لازم نیست هویت خود را تأیید کنید. با این حال ، این بزرگترین خطر آنها نیز محسوب می شود. این سرویس های نیمه رسمی کاملاً غیر قانونی هستند. آنها در “منطقه خاکستری” قانون کار می کنند ، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد. اغلب مبدل ها از کیف پول های دیجیتال شخصی پول ارسال می کنند. اگر معامله بزرگی از این نوع دریافت کنید ، ممکن است بانک شما شروع به سوالات از شما کند – همراه با مقامات مالیاتی. و اگر پول هرگز نرسد ، هیچ کس به شما کمک نمی کند تا آن را پس بگیرید.

زمان تراکنش برای تبدیل بیت کوین به پول واقعی

تبدیل بیت کوین به یورو ، زمان مورد نیاز برای پردازش یک درخواست مسئله دیگری است. مبدل هایی که در ساعات روز کار می کنند ممکن است فقط چند نفر را استخدام کنند و یک روز کامل را برای ارسال پول به شما اختصاص دهند. بسیاری از مبدل ها از روسیه کار می کنند ، جایی که مجلس اخیراً قانون جدید ارز دیجیتال را تصویب کرده است. با عملی نشدن مدل کسب و کار فعلی ، مبدل ها  با تهدید بسته شدن روبرو می شوند.

مبادلات رمزنگاری شده تنظیم شده تبدیل بیت کوین به پول واقعی

جوانب مثبت: حداقل خطرات ، نرخ ارز مناسب موارد منفی: تأیید (KYC) لازم استهنوز بسیاری از سیستم عامل های معاملات رمزنگاری تبدیل بیت کوین به پول واقعی وجود ندارد که به شما امکان می دهد از طریق یک کارت اعتباری یا حساب بانکی پول نقد کنید. این به دلیل وضعیت قانونی نامشخص مبادلات دیجیتال است: بانک ها و سیستم های پردازش پرداخت به دلیل مشکلات احتمالی تنظیم کنندگان ، در کار با مشاغل رمزنگاری محتاط هستند.

بانک ها برای مبادلات کاملاً نظارتی مانند FREE2EX و Currency.com استثنا exception قائل می شوند. این سیستم عامل ها تمام مجوزهای لازم را دارند و به کاربران امکان می دهد رمزنگاری را به دلار و یورو بفروشند و پول را به یک کارت اعتباری یا حساب بانکی برداشت کنند. هزینه استاندارد حدود 2.5٪ است و شما می توانید 10 دلار یا حتی 5 دلار برداشت کنید.

تبادل بیت کوین با یورو و دلار

در حال حاضر تعداد زیادی گزینه مبادله بیت کوین وجود دارد. ما همیشه ابزارهای مرتبط با تقاضای بالا را به شما پیشنهاد می کنیم. به محض اینکه یورو ارز رسمی 19 کشور از 28 کشور عضو اتحادیه اروپا و همچنین برخی از قلمروهای اتحادیه اروپا است، بدیهی است که دومین ارز بزرگ و دومین ارز پرمعامله در بازار ارز پس از دلار ایالات متحده است.

مبادله بیت کوین به یورو یکی از پرطرفدارترین ها در تجارت ارزهای دیجیتال است. یورو به عنوان یکی از معتبرترین و باثبات ترین ارزها در جهان شناخته می شود. اما نرخ بیت کوین دائما در حال تغییر است. با بررسی تاریخچه بیت کوین که در سال 2008 سرچشمه می گیرد، می توانیم تغییرات عظیمی را در قیمت آن مشاهده کنیم. به عنوان مثال در سال 2012 قیمت بیت کوین حدود 8.5 یورو بود و در سال 2013 بیت کوین به 600 یورو افزایش یافت، اما بعداً در سال 15-2014 قیمت آن به 300 یورو رسید.

تاریخ بیت کوین پر هیجان بود و اکنون ما در یکی از پرتلاطم ترین دوره های تاریخ آن هستیم، زیرا در طول سال 2018 قیمت از اوج ارزش خود که تقریباً 16000 یورو در دسامبر 2017 بود، بیشتر و بیشتر کاهش یافت. سال 2018 سال سختی برای کاربران بیت کوین بوده است. اما معامله‌گران باتجربه می‌توانند هم از روی رشد بیت‌کوین و هم در سقوط آن درآمد کسب کنند و بیت‌کن را در زمان مناسب با وجوه فیات، به‌ویژه یورو، مبادله کنند. پلتفرم معاملاتی Crypterum تبادل بیت کوین خود را به یورو به آسانی، سریع و امن ارائه می دهد! چنین مبادله ای فورا پردازش می شود و شما بلافاصله پس از فشار دادن یک دکمه، یورو خود را دریافت خواهید کرد.

بلاروس بهترین کشور برای دریافت پول به صورت ارز فیات

تبدیل بیت کوین به یورو ، جالب اینجاست که کشور کوچک اروپای شرقی بلاروس به عنوان قطب کلیدی شرکت های فین تک با نظارت ظاهر شده است. بلاروس از یک قانون رمزنگاری بسیار پیشرفته برخوردار است: برای حفظ استانداردهای امنیتی بالا ، به حداقل رساندن خطرات سرقت و کلاهبرداری ، به مبادلات نیاز دارد.

برای دریافت پول رمزنگاری در چنین سیستم عامل هایی ، باید تأیید شوید. این احتمالاً تنها عیب مبادلات قانونی است. از طرف دیگر ، نرخ ارز اغلب از آنچه توسط مبدل های غیررسمی ارائه می شود بهتر است ، زیرا در نتیجه معاملات با حجم بالا شکل گرفته است. علاوه بر این ، سیستم عامل های تجاری مستقیماً با بانک ها کار می کنند و بنابراین می توانند هزینه کمتری ارائه دهند ، در حالی که مبدل ها مجبورند از روش های پرهزینه تری برای ارسال پول استفاده کنند. سرانجام ، اگر برای تأیید معامله به رسید رسمی احتیاج دارید ، صرافی تنظیم شده به راحتی یک برگه ارائه می دهد.

البته ، بسیاری از سرویس های تنظیم شده مستقر در ایالات متحده نیز وجود دارند که از تبدیل رمزنگاری به فیات پشتیبانی می کنند ، مانند Coinbase. با این حال ، اگر حساب بانکی در ایالات متحده یا اتحادیه اروپا ندارید ، ممکن است نتوانید از چنین سیستم عامل هایی استفاده کنید.
تبلیغات

خدمات تبادل P2P تبدیل بیت کوین به پول واقعی

جوانب مثبت: انواع پیشنهادات و سیستم های پرداخت منفی ها: خطر تقلب ، KYC سیستم عامل های P2P به عنوان واسطه بین خریداران و فروشندگان خصوصی عمل می کنند. هرکسی می تواند پیشنهاد خود را ارسال کند و گزینه پرداختی را که بیشتر به او مناسب است انتخاب کند.

معروف ترین پلتفرم P2P البته LocalBitcoins است. همانطور که از نام آن بر می آید ، این تنها بیت کوین است ، بنابراین اگر می خواهید ETH را نقد کنید ، باید از سایت خواهر آن LocalEthereum استفاده کنید. برای دریافت پول از LocalBitcoins ، باید تأیید صحت را انجام دهید. هرچه مبالغی که قصد تبادل آن را دارید بیشتر باشد برای تبدیل بیت کوین به پول واقعی داده های بیشتری که باید ارائه دهید از یک طرف ، KYC باید از فعالیت غیرقانونی در سیستم عامل مانند پولشویی ، تأمین مالی تروریسم و ​​غیره جلوگیری کند. از طرف دیگر ، اگر LocalBitcoins هک شود ، اطلاعات شخصی شما می تواند به دست مجرمان برسد. از آنجا که سیستم عامل های P2P تنظیم یا ممیزی نمی شوند ، ممکن است استانداردهای امنیتی آنها در همان سطح صرافی های تنظیم شده نباشد.

switcher

مبدل فوق مدرن EUR به BTC با دقت برای تراکنش های مبادله EUR به BTC ساخته شده است، در حالی که شما می توانید بهترین نرخ مبادله و روش پرداخت را برای مبادلات ارز دیجیتال آنلاین انتخاب کنید. علاوه بر این، مبدل یورو به بیت کوین توسط تیمی از طراحان باتجربه UI/UX و برنامه نویسان با تجربه در رمزنگاری و راه حل های برنامه طراحی و اجرا شده است. در مورد هزینه ها چطور؟ شما می توانید مبادله واقعی را در فرم ویجت مشاهده کرده و با سایر پیشنهادات بازار مقایسه کنید. با استفاده از یک کارت بانکی معمولی، می توانید 10+ ارز دیجیتال برتر را در عرض 2 تا 3 دقیقه خریداری کنید. اکثر سایت های صرافی نمی توانند به چنین سرعت تراکنش باورنکردنی و پردازش سفارش ببالند.

محبوبیت و دسترسی به خدمات ما همیشه در سراسر جهان گسترش می یابد. ما خدمات خود را در کشورهای در لیست سیاه مقامات FATF ارائه نمی دهیم. با این وجود، ما همچنان قادر به ارائه خدمات مبادله ای خود در بیش از 180 کشور جهان (به استثنای کشورهای فهرست شده FATF) هستیم.

از مبدل یورو به بیت کوین استفاده کنید و مزایای متعددی را با سوئیچر دریافت کنید

بنابراین، در مورد قدردانی از خدمات و مزایای وفاداری شما به نام تجاری Switchhere.com چطور؟ کاملا. ابتدا، می توانید اولین سفارش خود را در وب سایت بدون انجام تأیید هویت انجام دهید. فقط تأیید اطلاعات اولیه را کامل کنید و آزادانه در هر جهتی که می خواهید معامله کنید. دوم، یک برنامه تخفیف تجمعی مداوم در هزینه خدمات وجود دارد که به شما امکان می دهد تا 45 درصد از هزینه خدمات صرفه جویی کنید. همه چیز به کل گردش مالی شما در 365 روز گذشته بستگی دارد، به این معنی که هرچه رمزارزهای بیشتری را در Switchhere.com مبادله کنید، تخفیف هزینه خدمات بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تبدیل بیت کوین به ریال و تومان

برای کسانی که به دنبال کسب درآمد آسان برای جذب ارجاع‌های جدید و کسب درآمد غیرفعال به طور منظم هستند، بهترین برنامه وابسته به ارزهای دیجیتال در دسترس شماست. تعداد مراجعات نامحدود است، درست مانند درآمد ارجاع شما. از پیوند ارجاع خود، بنرهای تبلیغاتی موضوعی با اندازه های مختلف و فرم های ویجت قابل تنظیم که به راحتی می توانند به عنوان کد HTML ساده جاسازی شوند، عاقلانه استفاده کنید.

لوکال بیت کوین

تبدیل بیت کوین به یورو ، این پلتفرم در ازای هر تراکنش 1٪ هزینه دریافت می کند. به علاوه ، فروشندگان اغلب هنگام ارسال پول به کارت اعتباری یا خارج از منطقه خود ، هزینه های شخصی خود را اضافه می کنند. کل کارمزد ممکن است بالاتر از صرافی باشد.

LocalBitcoins خدمات سپرده گذاری ارائه می دهد: طرف مقابل شما پس از تأیید دریافت پول ، سکه دریافت می کند. با این حال ، این به معنای محافظت 100 درصدی در برابر تقلب نیست. به عنوان مثال ، خریدار می تواند تقاضای شارژ کند ، در این صورت بانک نه تنها پول را از شما پس می گیرد بلکه احتمالاً حساب شما را نیز مسدود می کند. برای تبدیل بیت کوین به پول واقعی سرانجام ، باید توجه داشته باشید که رسید رسمی در LocalBitcoins دریافت نخواهید کرد. بنابراین ، این روش وجه نقد کردن فقط برای اشخاص خصوصی و فقط برای مبالغ کمی که سو work ظن بانک یا مقامات مالیاتی شما را ایجاد نخواهد کرد ، کارساز است. معاملات بزرگتر باید در چندین قسمت تقسیم شوند.

کدام روش وجه نقد گرفتن بیت کوین بهتر است؟

این به اولویت های شما بستگی دارد. اگر برای امنیت و نرخ ارز مناسب ارزش قائل هستید (یا اگر به یک سند رسمی احتیاج دارید) ، بهتر است فقط یک بار 15 دقیقه وقت صرف کنید تا در یک صرافی قانونی ثبت نام کنید و سپس از تمام مزایای همراه آن بهره مند شوید.

در مقابل ، اگر اولویت اصلی شما حریم خصوصی است و آماده پذیرش خطرات و تأخیرهای بالاتر هستید ، به یک مبدل منظم مراجعه کنید. هرچند در نظر بگیرید که با قوانین جدید رمزنگاری در روسیه ، روز مبادله کنندگان غیررسمی محاسبه می شود. فقط یک سال بعد ، صرافی های تنظیم شده ممکن است به تنها مکان برای گرفتن مطمئن و با نرخ ارز مناسب بیت کوین تبدیل شوند.