You are currently viewing بهترین روش های تبدیل بیت کوین به ارز

بهترین روش های تبدیل بیت کوین به ارز

بهترین روش برای تبدیل بیت کوین به ارز چیست؟ برای این که بتوانید از بیت کوین ارز فیات بگیرید می توانید از صرافی ها و روش های متفاوتی که در این مقاله معرفی می کنیم استفاده کنید. بهترین روش تبدیل بیت کوین به ارز فیات چیست؟

تبدیل بیت کوین به ارز فیات

ارز فیات ارزی است که توسط دولت صادر می شود تا در مناطقی که توسط آن کنترل می شود قانونی باشد. پول فیات که فقط به دلیل مقررات دولتی یا قانون دارای ارزش است توسط کالای فیزیکی مانند طلا یا نقره پشتیبانی نمی شود. ارزش پول فیات به جای ارزش کالایی که پشتیبان آن باشد ، از رابطه بین عرضه و تقاضا و ثبات دولت صادر کننده حاصل می شود. این بر اساس ایمان و اعتبار اقتصاد است. بیشتر ارزهای کاغذی مدرن ، ارزهای فیات هستند.

هر تازه وارد ارز رمزنگاری شده می خواهد بداند چگونه بیت کوین را پول نقد کند یا از بیت کوین به ارز فیات (USD ، EUR ، INR) برداشت کند که در کشورهای بومی آنها قابل قبول خواهد بود. چند روش آسان برای تبدیل BTC به USD ، INR ، EUR یا GBP وجود دارد ، برخی از آنها در زیر ذکر شده است. قبل از انتخاب هر یک از روش های ذکر شده ، باید بدانید که چگونه می خواهید ارز فیات خود را دریافت کنید. شما می توانید بیت کوین را شخصاً به صورت نقدی بفروشید یا می توانید آن را در صرافی ها بفروشید و پول را مستقیماً به حساب بانکی خود وارد کنید. همچنین می توانید بیت کوین خود را برای خرید وسایل از آمازون خرج کنید.

تبدیل بیت کوین به ارز فیات

صرافی ارز رمزنگاری شده

اولین مورد استفاده از صرافی ارز رمزنگاری شده است. هر زمان که می خواهید به یک سفر کاری یا کشورهای دیگر بروید ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که باید به یک مرکز صرافی بروید. مرکز مبادله ارز محلی شما را با واحد پول کشوری که به آن سفر می کنید تغییر می دهد. بیت کوین هم همین است. صرافی های رمزنگاری وجود دارد که ارز رمزنگاری شده شما را به واحد پول محلی شما مانند دلار آمریکا ، یورو یا ین تبدیل می کند. گزینه های زیادی برای انجام مبادله ارزهای شما مانند Coinbase در دسترس است. Coinbase در بیش از 30 کشور مختلف موجود است که به راحتی می تواند بیت کوین های شما را به ارز تبدیل کرده و مستقیماً به حساب بانکی شما واریز کند. گزینه های دیگری نیز وجود دارد مانند Kraken ، Gemini ، BitStamp.

دبیت کارت بیت کوین

همچنین برای تبدیل بیت کوین شما به ارز فیات استفاده می شود. کارت های بدهی بیت کوین به کاربرانشان این امکان را می دهد که سکه های رمزنگاری شده خود را از طریق یک وب سایت آنلاین واریز کنند که به طور خودکار آنها را به ارز فیات مانند دلار یا یورو تبدیل می کند. گزینه های مختلفی برای این کار وجود دارد. به عنوان مثال ، Coinbase کارت نقدی ویزا بیت کوین ارائه می دهد. این کارت به شما امکان می دهد که دارایی خود را در بیت کوین نگه دارید و شما می توانید با استفاده از کارت بدهی بیت کوین خود به هر مکانی که ویزا را قبول می کند پرداخت کنید.

فروش بیت کوین

گزینه بعدی فروش بیت کوین خود به شخص دیگری است. همانطور که می دانیم ، شما می توانید بیت کوین را مستقیماً به شخص دیگری منتقل کنید بدون این که خدمات شخص ثالث مانند بانک یا کارت اعتباری درگیر شود. بنابراین شما به سادگی باید کسی را که می خواهد بیت کوین شما را بخرد پیدا کنید. وقتی خریدار در دسترس است ، می توانید بیت کوین خود را مستقیماً به کیف پول آنها منتقل کنید و می توانید بابت آن پول دریافت کنید. در این نوع انتقال ، خطرات امنیتی وجود دارد زیرا وقتی انتقال بیت کوین را به شخص دیگری انجام می دهید ، آن معامله برگشت پذیر نیست.

بنابراین اگر بیت کوین خود را برای شخص دیگری ارسال کنید و آن شخص به شما بابت بیت کوین پول پرداخت نکند ، پس راهی برای بازیابی بیت کوین شما وجود ندارد. بنابراین هر زمان که می خواهید بیت کوین را به شخص دیگری بفروشید اعضا خانواده ، دوست یا شخص دیگری ، مطمئن شوید که می توانید به این شخص اعتماد کنید و برای بیت کوین هایی که ارسال می کنید پول دریافت خواهید کرد.

فروش بیت کوین و تبدیل به ارز در لوکال بیت کوینز

مرحله 1. ثبت نام

یک حساب کاربری با LocalBitcoins ثبت کنید. شما یک کیف پول آنلاین رایگان و امن بیت کوین دریافت می کنید. هیچ برنامه اضافی مورد نیاز نیست.
برای فروش بیت کوین ابتدا باید آنها را به کیف پول LocalBitcoins خود بفرستید.

مرحله 2. جستجو برای تبلیغات

به صفحه اصلی بروید و در کادر جستجو گزینه QUICK SELL را انتخاب کنید. فرم را با مبلغی که می خواهید به ارز خود بفروشید پر کنید و روش پرداخت را انتخاب کنید. اگر مطمئن نیستید که چگونه می خواهید پرداخت کنید، همه پیشنهادات آنلاین را به عنوان روش پرداخت خود انتخاب کنید. سپس سایت تمام پیشنهادات موجود بیت کوین را فهرست می کند. نکته در مورد روش های پرداخت: برخی از روش های پرداخت ریسک بالایی در نظر گرفته می شوند. تراکنش های بیت کوین کاملا غیر قابل برگشت هستند. هنگامی که بیت کوین های خود را می فروشید، بازیابی آنها برای شما امکان پذیر نیست، حتی اگر پرداخت خریدار معکوس شود. به همین دلیل است که توصیه می کنیم با روش پرداخت کم ریسک به کاربران باتجربه با حجم زیادی از معاملات قبلی و بازخورد 100% بفروشید.

مرحله 3. یک تبلیغ را انتخاب کنید

از لیست پیشنهادات، یکی را انتخاب کنید که معامله گر دارای امتیاز شهرت خوب و تعداد بالایی از معاملات تکمیل شده باشد. نشانگر زمان پاسخ نشان می دهد که آیا معامله گر در عرض پنج دقیقه (سبز)، ظرف 30 دقیقه (زرد) یا کمتر از 30 دقیقه (خاکستری) پاسخ می دهد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد یک پیشنهاد می توانید روی دکمه فروش کلیک کنید.

مرحله 4. تجارت را باز کنید

پس از فشار دادن دکمه فروش، اطلاعات بیشتری درباره پیشنهاد، از جمله شرایط معامله، مشاهده خواهید کرد. قبل از ارسال درخواست تجارت، آنها را بخوانید و اگر با آنها موافق نیستید، می توانید به صفحه قبلی بازگردید و پیشنهاد دیگری را انتخاب کنید. برای شروع معامله، در کادر آبی رنگ تایپ کنید که چقدر می خواهید بفروشید، پیامی را برای خریدار وارد کنید و روی دکمه پذیرش شرایط و ارسال درخواست معامله کلیک کنید تا معامله شروع شود. پس از شروع معامله، بیت‌کوین‌های شما از کیف پول شما به صندوق امانی منتقل می‌شوند.

مرحله 5. منتظر بمانید تا خریدار پرداخت کند

پس از ارسال درخواست تجارت، خریدار از شما جزئیات پرداخت شما را می‌پرسد (به عنوان مثال اگر می‌خواهید برای انتقال بانکی بفروشید، خریدار اطلاعات حساب بانکی شما را می‌پرسد). پس از اینکه اطلاعات پرداخت را به فروشنده دادید، خریدار برای بیت کوین ها پرداخت می کند و آن را برای شما تایید می کند. لطفاً قبل از انتشار بیت کوین مطمئن شوید که پول را در حساب خود دریافت کرده اید. هرگز قبل از دریافت پرداخت بیت کوین را آزاد نکنید. تراکنش‌های بیت‌کوین برگشت‌ناپذیر هستند، هنگامی که بیت‌کوین‌ها را برای خریدار ارسال می‌کنید، هیچ راهی برای بازگرداندن آنها وجود ندارد، حتی اگر پرداخت خریدار نشان داده نشود.

هنگامی که تأیید کردید که پرداخت انجام شده است، می توانید صفحه را به پایین اسکرول کرده و Release Bitcoins را انتخاب کنید. این بیت‌کوین‌ها را از سپرده معامله برای خریدار ارسال می‌کند و معامله را تکمیل می‌کند.

خودپردازهای بیت کوین

خودپرداز بیت کوین با نام BTM یا بیت کوین تلر ماشین نیز شناخته می شود. این دستگاهی است که در آن می توانید بیت کوین بخرید یا می توانید بیت کوین خود را بفروشید. دستگاه های خودپرداز بیت کوین در اکثر شهرهای بزرگ دنیا موجود است. دستگاه های خودپرداز بیت کوین یک روش نسبتاً سریع و آسان برای برداشت سریع وجه با ارز فیات محلی خود در برابر دارایی های بیت کوین شما فراهم می کند. بسیاری از خودپردازهای بیت کوین به کاربران این امکان را می دهند که بیت کوین را با پول خریداری کنند تقریباً به همان روشی که شخصی پول خود را به حساب بانکی خود در یک دستگاه خودپرداز معمولی واریز می کند.