You are currently viewing تبدیل بیت کوین به ریال و تومان روش و شیوه تبدیل بیت کوین در ایران

تبدیل بیت کوین به ریال و تومان روش و شیوه تبدیل بیت کوین در ایران

تبدیل بیت کوین به ریال ، تبدیل بیت کوین به تومان ، چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال از طریق صرافی ها. آموزش تبدیل بیت کوین به ریال و تومان از طریق وبسایت های صرافی را در این مقاله با هم می بینیم. نظرات خود را در انتهای مطلب برای ما ارسال کنید. شما یک بیت کوین کسب کرده اید. به سرعت آن را پس انداز کردی ، اوج گرفتی و قیمت آن بالا می رفت. اما چگونه بیت کوین خود را به سرعت به ارز فیات تبدیل می کنید؟

تبدیل بیت کوین به ریال ، تبدیل بیت کوین به تومان

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید بیت کوین خود را با ارز فیات عوض کنید. به عنوان مثال ، به عنوان یک تصمیم سرمایه گذاری برای کسب سود از شرایط مطلوب بازار مانند گاو نر با قیمت بیت کوین. یا ممکن است بخواهید هنگام استفاده از ارز رمزنگاری شده برای پرداخت هزینه ها ، از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار شوید.

در چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال اینکه چه زود نیاز به ارز فیات دارید نیز می تواند در انتخاب شما تأثیر بگذارد. برای پاسخگویی به شرایط اضطراری ممکن است به پول نقد آماده نیاز داشته باشید ، در این صورت سرعت شما بسیار مهم است وقتی که می خواهید دارایی های دیجیتالی خود را تصفیه کنید. خوشبختانه تعدادی روش مختلف در دسترس شما قرار دارد. اما تفاوت بین آنها چیست و بهترین شرایط استفاده از هر روش چیست؟ ما گزینه های تبدیل Bitcoin به ارز فیات را جمع آوری کرده ایم و مزایا و مشکلات هر یک را بررسی کرده ایم.

 صرافی های ارز رمزنگاری شده برای چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال

برای تبدیل بیت کوین به ریال ، می تواند بیت کوین شما را بگیرد و آن را به پول نقد یا ارز رمزنگاری شده دیگر تبدیل کند ؛ آنها گسترده ترین روش برای تبدیل بیت کوین شما هستند ، که آنها را برای مبتدیانی که ممکن است با استفاده از گزینه های باطنی بیشتر ناراحت کننده باشند انتخاب خوبی می کند. همه صرافی ها دارای ویژگی های مبدل رمزنگاری هستند که به شما می گویند پس از فروش ، چه مقدار ارز سنتی می توانید دریافت کنید. با این حال ، یک نقطه ضعف احتمالی این است که پس از اتمام معامله ، برداشتن فیات شما ممکن است چندین روز کاری طول بکشد. تعداد فزاینده ای از مبادلات همچنین از الزامات مشتری شما (KYC) برای انطباق با قوانین و مقررات محلی برخوردار هستند ، زیرا کشورهای جهان به دنبال تطبیق قوانین خود با توصیه های گروه ویژه اقدام مالی (FATF) هستند.

طرفداران حریم خصوصی استدلال می کنند که این الزامات KYC می تواند حریم خصوصی کاربران را به خطر بیندازد. در ژوئن سال 2020 ، وب سایت Not Me با نام تجاری KYC راه اندازی شد و در آن لیست مبادلات بیت کوین ذکر شده است که از طریق سیاست های بدون تأیید یا تأیید مطلب ، حریم خصوصی را حفظ می کنند.

تعدادی صرافی کاملاً ثابت وجود دارد از جمله Binance ، Gemini ، Coinbase و Kraken ، که بر کاربرپسندی تأکید دارند – ایده آل اگر تازه وارد مبادله بیت کوین برای پول نقد شوید. گزینه های زیادی نیز وجود دارد – اما مهم است که تحقیقات خود را پیش از موعد انجام دهید ، زیرا برخی از مبادلات جبهه هایی برای کلاهبرداران هستند و می توانند منجر به از دست دادن بیت کوین خود شوند.

چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال

برای تبدیل بیت کوین به ریال ، نکته مهمی که باید از آن آگاه باشید این است که در دوره های نوسان قیمت – به عبارت دیگر ، دقیقاً زمانی که ممکن است بخواهید بیت کوین خود را به سرعت بازپرداخت کنید – تعدادی از صرافی ها از کار افتاده اند. در طی اجرای گاو نر اخیر ، صرافی هایی از جمله Coinbase ، Binance ، Gemini و Kraken به دلیل افزایش تقاضای کاربر که بار اضافی را بر زیرساخت صرافی ها وارد می کند ، مشکلات فنی را تجربه کرده اند.

بیشتر بخوانید : تبدیل بیت کوین به پول نقد و شیوه تبدیل به ارز

افرادی مانند Coinbase و Kraken متعهد شده اند تا زیرساخت های backend خود را بهبود بخشند تا بتوانند به مشکل خرابی غیر منتظره بپردازند – و به نظر می رسد در زمان نوشتن این مقاله جواب داده است ، زیرا بیت کوین 50،000 دلار در راه رسیدن به یک چیز جدید عبور می کند ، هیچ یک از مبادلات کاهش نمی یابد. -زمان بالا

با این حال ، هنوز ایده خوبی است که از نگه داشتن ارز رمزنگاری شده خود در صرافی خودداری کنید. نه تنها از شما در برابر پایین آمدن غیرمنتظره صرافی درست هنگامی که می خواهید پول نقد کنید ، محافظت می کند ، بلکه بهترین روش برای حفظ امنیت رمزنگاری نیز است. در عوض ، باید ارز رمزنگاری شده خود را در یک کیف پول خصوصی که کنترل می کنید ، مانند کیف پول سخت افزاری ، ذخیره کنید.

مبادلات همتا به همتا یا Peer to Peer

مبادلات همتا به همتا گزینه غیررسمی تری است و به عنوان بازار بین خریداران و فروشندگان عمل می کند. هر یک از طرفین قیمت های خود را تعیین می کند و به شما می گوید که چه ارزهای رمزپایه ای را می خواهند. این بدان معنی است که اگر می خواهید بیت کوین خود را برای فیات بفروشید ، فرصت های زیادی وجود دارد. شما می توانید افرادی که آماده خرید هستند را مرور کنید و سودآورترین گزینه را برای شرایط خود انتخاب کنید.

برای تبدیل بیت کوین به ریال ، این مبادلات غیر متمرکز است و بسیاری از آنها به هویت کاربر احتیاج ندارند و ناشناس بودن کاربران را حفظ می کنند. با این حال ، بسیاری از مبادلات نظیر به نظیر نظیر LocalBitcoins و Paxful معرفی برخی پروتکل های KYC را برای تقویت انطباق با مقررات AML آغاز کرده اند. Bisq یکی از نمونه های مبادله است که به صورت همتا به همتا کار می کند. مدت زمان معاملات بسته به روش انتخاب شده از یک تا هشت روز است. LocalCoinSwap یک احتمال دیگر است. اگرچه تبادل نظیر به نظیر گزینه های بیشتری به شما ارائه می دهد ، اما مهمانی هایی مانند مهمانی های غیر صادق باید از آن آگاه باشید. روندهای اختلاف موجود است.

خودپردازهای بیت کوین در چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال

تعداد رو به رشد ATM های بیت کوین در سراسر جهان وجود دارد – در کل بیش از 10 هزار دستگاه ، که هر روز تعداد بیشتری به آنها اضافه می شود. همانطور که از نامش پیداست ، آنها به روشی مشابه خودپرداز معمولی کار می کنند و به شما امکان می دهند بلافاصله وجه نقد را برداشت کنید. استفاده از آنها یک فرایند ساده است. آنها معمولاً یک کد QR را نمایش می دهند یا چاپ می کنند ، که می تواند برای ارسال بیت کوین به دستگاه خودپرداز اسکن شود. پس از آن یک دسته یادداشت به شما ارائه می دهد. همچنین ممکن است وجود داشته باشد روند تأیید مانند پیام متنی ، برای امنیت بیشتر.

در چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال  اگر به دریافت پول نقد عجله دارید ، می تواند گزینه ای سریع (و نسبتاً ناشناس) برای تبدیل بیت کوین به فیات باشد. با این حال ، اشکالاتی نیز وجود دارد. در حالی که تعداد خودپردازهای بیت کوین در سراسر جهان در حال رشد است ، هنوز در همه بازارها موجود نیستند و ممکن است مدتی طول بکشد تا تصویب گسترده آنها را ببینند. آنها همچنین هزینه های سنگینی را تحمیل می کنند و محدودیت های برداشت را اعمال می کنند (جای تعجب نیست ، زیرا آنها با میزان پول نقدی که می توانند به صورت فیزیکی ذخیره کنند محدود می شوند).

کارت بدهی بیت کوین

کارت Binance Visa Binance یکی از تعدادی از شرکت های رمزنگاری است که کارت بدهی ارائه می دهد. اگر به راحتی می خواهید بیت کوین خود را به سرعت خرج کنید ، یک گزینه استفاده از کارت بدهی بیت کوین است. اگر قبلاً یکی از آن ها را دارید ، سریعترین راه تبدیل رمزگذاری به فیات است – گرچه همانطور که تبدیل در نقطه فروش انجام می شود ، فقط برای خریدهای فوری کار می کند.

کارت های بدهی بیت کوین را می توان در هر مکانی که کارت های بدهی معمولی پذیرفته می شود ، استفاده کرد – اما این کارت ها از کیف پول بیت کوین شما به هر یک از سیستم های رمزنگاری که با آنها در ارتباط هستند ، وجه می گیرند ، نه از حساب بانکی. این بدان معناست که شما می توانید بیت کوین خود را در هر تاجری که نام تجاری کارت نقدی را قبول می کند ، خرج کنید. برای مثال Revolut گزینه Mastercard را ارائه می دهد ، در حالی که Wirex یکی از گزینه های ارائه دهنده Visa است. اکنون بسیاری از مبادلات رمزنگاری در برخی مناطق از جمله BitPay ، Paxful و Binance کارت نقدی ارائه می دهند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال در صرافی های معتبر جهانی می توانید از طریق لینک ارتباط با ما در تماس باشید.

روش های خرید بیت کوین و تبدیل آن به ریال در ایران

برای تبدیل بیت کوین به ریال ، روش های مختلفی برای خرید بیت کوین از جمله خرید از سایت ها، صرافی های آنلاین و صرافی های شخصی وجود دارد. هر یک از این روش ها دارای مزایا و معایبی از جمله نیاز به واسطه های مختلف است. وی قیمت بالای بیت کوین در این روش ها نسبت به قیمت واقعی آن، محدودیت ارائه خدمات به کشورهایی مانند ایران به دلیل تحریم ها و … را ذکر کرد.

روش های مختلفی برای خرید بیت کوین وجود دارد که با توجه به شرایط افراد، قوانین کشور محل اقامت، روابط بین المللی کشورها، هدف و حجم معاملات انجام شده توسط افراد و … می توان از آنها استفاده کرد که هر کدام می توانند استفاده شده. . به طور کلی می توان این روش ها را به سه دسته اصلی تقسیم کرد که عبارتند از: 1- خرید از طریق سایت ها 2- خرید از طریق صرافی های آنلاین 3- خرید از طریق صرافی های شخصی.

افراد با توجه به حجم خرید بیت کوین، هدف خرید، کشور محل سکونت و … می توانند هر یک از این روش ها را انتخاب کنند.لازم به ذکر است که روش های مختلف مزایا و معایب خاص خود را دارند، بنابراین هنگام انتخاب روش خرید بیت کوین خود، شما باید مراقب بود و مناسب را انتخاب کرد تا کمترین هزینه ممکن را متحمل شود. در ادامه روش های مختلف خرید بیت کوین و توضیح گام به گام یکی از این روش ها به تصویر کشیده شده است.

راه های خرید بیت کوین

قبل از اینکه در مورد نحوه خرید بیت کوین صحبت کنیم، لازم است به چند نکته اشاره کنیم که قبل از خرید بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال باید رعایت شود. برای خرید بیت کوین باید شرایط زیر را فراهم کنید: یک کیف پول دیجیتال آفلاین بیت کوین مناسب نصب کنید و یک رمز عبور امن برای آن انتخاب کنید ، به یک صرافی معتبر بپیوندید و در آن حساب باز کنید ، روش پرداخت مناسب را انتخاب کنید. پس از انجام این مراحل و فراهم نمودن تمامی شرایط لازم، می توانید به یکی از روش های ذکر شده در ادامه این مقاله اقدام به خرید بیت کوین نمایید. سه راه اصلی برای خرید ارز دیجیتال بیت کوین وجود دارد:

خرید از سایت:

در این روش با مراجعه به سایت هایی که مخصوص خرید و فروش این نوع ارزها هستند، می توانید بیت کوین را به ریال یا هر ارز دیگری خریداری کنید. از وب سایت های معتبر و شناخته شده در این زمینه می توان به سایت بیت کوین محلی (Localbitcoins.com)، سایت XMLGold و میزبانی وب اشاره کرد که از مهمترین و معتبرترین آنها می توان به بیت کوین های محلی (Localbitcoins.com) اشاره کرد.

خرید از صرافی های آنلاین:

برای تبدیل بیت کوین به ریال ، تعدادی صرافی آنلاین معتبر در زمینه خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال وجود دارد که افراد می توانند با مراجعه به سایت این صرافی ها بیت کوین خریداری کنند که از جمله معایب این روش خرید بیت کوین و قیمت بالای این ارز دیجیتال می توان به آن اشاره کرد. نسبت به قیمت واقعی آن

خرید از صرافی های شخصی:

تعدادی از فروشندگان بیت کوین این ارز دیجیتال را شخصاً از طریق سایت خصوصی، کانال تلگرام یا عضویت در انجمن های مربوطه خرید و فروش کرده اند. برای خرید بیت کوین از این طریق، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک صرافی شخصی پیدا کنید. این ارز دیجیتال را بخرید.

یکی از راه های یافتن صرافی های معتبر مراجعه به بازارهای دیجیتال موجود و انتخاب صرافی های دارای بالاترین سطح اعتبار در این سایت ها، جستجو در کانال های تلگرامی مرتبط و یا جستجو در اینترنت است. لازم به ذکر است که در انتخاب صرافی های شخصی از طریق بازارهای دیجیتال توجه به اعتبار این صرافی ها بسیار مهم است تا صرافی های با امتیاز بالاتر از 50 گزینه های مناسب تری برای خرید بیت کوین باشند.

خرید از طریق وب مانی:

وب مانی نوعی کیف پول ارز دیجیتال است که از انواع ارزها پشتیبانی می کند. همچنین دارای سرویسی به نام indx.ru است که می تواند برای متعادل کردن حساب میزبانی وب شما در ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین استفاده شود.

از طریق سایت ها بیت کوین بخرید

در خرید از طریق سایت ها، برخلاف دو روش دیگر خرید بیت کوین، به یک واسطه نیاز است که می تواند درگاه پرداخت ویژه، نوعی ارز واسطه و … باشد. در ادامه به پرکاربردترین سایت های خرید بیت کوین اشاره می کنیم.

خرید از طریق wex.nz:

برای خرید بیت کوین از این طریق با مراجعه به یکی از صرافی های ایران مقدار مشخصی کد wex را از طریق این سایت خریداری کرده و سپس آن را به بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری که مد نظر است تبدیل می کنید. البته این سایت به دلیل امنیت پایین و عدم پشتیبانی از ایران به هیچ وجه توصیه نمی شود.

خرید از طریق XMLGold:

برای تبدیل بیت کوین به ریال ، این سایت یک وب سایت برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با پول کامل است که از طریق آن می توانید ارز دیجیتال بیت کوین را خریداری کنید و همچنین می توانید از طریق این سایت کارت اعتباری دریافت کنید. از معایب استفاده از این سایت می توان به عدم ارائه خدمات به ایران اشاره کرد که در نتیجه برای خرید بیت کوین از این طریق ابتدا باید مبلغ مورد نظر را بر اساس پول کامل خریداری کنید و سپس آن را به معادل بیت کوین خود تبدیل کنید. کرد. همچنین کارمزد تراکنش در این سایت بالاست و ممکن است برای افراد مقرون به صرفه نباشد.

راهنمای خرید بیت کوین از طریق سایت محلی بیت کوین

همانطور که قبلا ذکر شد، برای خرید بیت کوین از طریق سایت می توانید به وب سایت های مختلفی مراجعه کنید، اما یکی از معتبرترین و پرکاربردترین سایت های خرید بیت کوین، Localbitcoins.com است که در واقع مانند یک بازار دیجیتالی وجود دارد و مردم می توانند خرید و فروش کنند. بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال با ثبت نام در این سایت. شرح مرحله به مرحله ثبت نام در این سایت به شرح زیر است: در مرحله اول وارد سایت https://localbitcoins.com شده و روی گزینه ثبت نام رایگان (آواز خواندن رایگان) کلیک کنید. سپس اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و روی گزینه ثبت کلیک کنید پس از این یک ایمیل برای شما ارسال می شود، با دنبال کردن لینکی که در ایمیل برای شما ارسال شده است، حساب خود را تایید کنید

سپس مجددا به سایت مربوطه مراجعه کرده و با وارد نمودن تمامی اطلاعات خود تمامی مراحل ثبت نام را انجام دهید. پس از انجام تمامی مراحل، یک کد تایید به تلفن همراه شما ارسال می شود که باید آن را در کادر مربوطه وارد کرده و بر روی ارسال کلیک کنید. پس از انجام این مراحل، شما عملا یک کیف پول در سایت داخلی بیت کوین دارید و می توانید از آن برای خرید و فروش ارز دیجیتال بیت کوین استفاده کنید. با استفاده از گزینه خرید بیت کوین (coinsBuy bit) و فروش بیت کوین (فروش بیت کوین) در سمت چپ بالای صفحه می توانید بیت کوین بخرید و بفروشید. همچنین در گوشه سمت راست صفحه که با علامت B مشخص شده است، میزان بیت کوین کیف پول شما نشان داده شده است.