You are currently viewing تبدیل بیت کوین به پول نقد روش و شیوه تبدیل بیت کوین

تبدیل بیت کوین به پول نقد روش و شیوه تبدیل بیت کوین

تبدیل بیت کوین به پول نقد ، چگونگی تبدیل بیت کوین به پول نقد , چطور می توان بیت کوین را به پول نقد تبدیل کرد و از طریق صرافی این پول را به یک حساب بانکی واریز نمود؟ در ادامه به بررسی روش های تبدیل بیت کوین به پول نقد و دریافت آن می پردازیم.

به دنبال راهنمای اخیراً به روز شده در مورد نحوه خرید بیت کوین ، اکنون گزینه های مختلف موجود در مورد نحوه تبدیل BTC به ارز فیات در بایننس و سیستم عامل های شریک زندگی خود را به شما ارائه می دهیم در حالی که ما در بایننس از همه برای خرید رمزنگاری طرفداری می کنیم ، می فهمیم که بعضی اوقات شما نیاز به فروش رمزنگاری دارید زیرا ممکن است به پول نقد نیاز داشته باشید. و به عنوان بزرگترین مبادله رمزنگاری در جهان ، مورد اعتماد میلیون ها کاربر ، ما بهترین روش های فروش بیت کوین را با نرخ مناسب ترین گزینه به شما ارائه می دهیم. علاوه بر این ، تیم پشتیبانی مشتری 24/7 ما همیشه آماده است تا در صورت بروز مشکل در معامله ، به شما کمک کند.

تبدیل بیت کوین به پول نقد

اما اول: سایر گزینه های غیر فروش را کاوش کنید. با برجسته شدن رمزنگاری روز به روز ، روشهای زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از رمزنگاری که دارید ، هزینه معاملات خود را پرداخت کنید. سوالات زیر را از خود بپرسید: “آیا برای محافظت از خود در برابر نوسانات قیمت ، بیت کوین را به صورت نقدی می فروشم؟”اگر بله ، پس بلافاصله فروش نکنید. در تبدیل رمزنگاری خود به سکه های ثابت مانند BUSD کاوش کنید. استفاده از Stablecoins از ارزیابی فیات رمزنگاری شده شما محافظت می کند بدون اینکه نیازی به پرداخت نقدی داشته باشید و هزینه ای را در این کار متحمل شوید.

بیشتر بخوانید: بیت کوین چیست و چه کاربردی دارد؟

“آیا راهی وجود دارد که بتوانم هزینه معاملات خود را با استفاده از رمزنگاری پرداخت کنم؟” اگر بله ، پس پیشنهاد می کنیم آن روش ها را انتخاب کنید. در بیشتر مواقع ، انتخاب پرداخت های رمزنگاری می تواند هزینه کمتری از شما برای تبدیل رمزنگاری به فیات داشته باشد.

چگونگی تبدیل بیت کوین به پول نقد

یک روش عالی برای استفاده از رمزنگاری برای پرداخت هزینه های خود بایننس Card است که به شما امکان می دهد از رمزنگاری موجود در حساب بایننس خود برای پرداخت هزینه قبض های خود در هر جای دنیا استفاده کنید. این کارت در حال حاضر در بسیاری از کشورهای اروپایی در دسترس است و مناطق بیشتری برای دنبال کردن به زودی ارائه می شود. اکنون یک مورد را تهیه کنید و ممکن است نیازی به پرداخت نقدی طولانی مدت نباشد. اکنون ، اگر بعد از این سوالها ، هنوز هم نیاز به تبدیل رمز ارز به واحد پول محلی خود دارید ، پس ما اینجا هستیم تا صرف نظر از آن به شما کمک کنیم.

  1. بیت کوین را به بیت کوین در بایننس’s Buy و Sell Crypto Page بفروشید

برای یک روش ساده فروش بیت کوین و تبدیل آن به پول نقد ، بایننس Cash Gateway یک روش ساده و مطمئن برای تبدیل مستقیم BTC به دلار آمریکا ، یورو و سایر ارزهایی که ممکن است در حال حاضر به آنها نیاز داشته باشید ، ارائه می دهد.

  1. با تجارت P2P بیت کوین را به پول نقد تبدیل کنید

بیت کوین را مستقیماً به سایر کاربران بایننس بفروشید تا آنها را با ارز فیات محلی خود عوض کنید. برای خرید بهترین پیشنهادات در بیت کوین از کاربران دیگر ، در لیست های مختلف بیت کوین جستجو کنید. برای ثبت سفارش ، ابتدا باید بیت کوین خود (یا سایر ارزهای رمزپایه) را در قسمت کیف پول P2P حساب خود قرار دهید.

  1. بیت کوین خود را با فیات معامله کنید و آنها را از حساب خود برداشت کنید

برای تبدیل بیت کوین به پول نقد ،طی چند ماه گذشته ، ما پشتیبانی برای ذخیره ارزهای فیات مانند یورو (EUR) ، ریال برزیل (BRL) ، دلار استرالیا (AUD) ، پوند انگلیس (GBP) و لیر ترکیه (TRY) را برای شما انجام داده ایم. حساب بایننس. اگر شما نیاز به فروش بیت کوین خود به هر یک از ارزهای فیات پشتیبانی شده زیر دارید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بیت کوین را در جفت تجاری مربوطه بفروشید و سپس ارز فیاتی را که از آن معامله بدست آورده اید خارج کنید.

چگونگی تبدیل بیت کوین به پول نقد

در چگونگی تبدیل بیت کوین به پول نقد پورتال Convert و OTC که به تازگی راه اندازی شده است به شما امکان می دهد BTC موجود در حساب خود را به ارزهای فیاتی انتخاب کنید که پورتال از آنها پشتیبانی می کند. در حالی که این پلتفرم برای معاملات کلان در دسترس است ، شما می توانید از طریق این بستر به نرخ های دوستانه معامله خود نسبت به آنچه در بازار آزاد است دسترسی پیدا کنید.

بهترین صرافی ها برای تبدیل بیت کوین به پول نقد

سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده به یک استاندارد در بین مردم در سراسر جهان تبدیل شده است. با این حال، اگر در دنیای تجارت ارزهای دیجیتال تازه وارد هستید، درک این فرآیند می تواند بسیار پیچیده باشد. بنابراین، شما باید به دنبال خدماتی باشید که مبادله ارزهای رمزنگاری شده را ارائه می دهند، به این معنی که آنها مجموعه ابزار مناسبی را برای خرید و فروش ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و غیره در اختیار شما قرار می دهند.اگر می‌خواهید از کجا شروع کنید، به خواندن ادامه دهید، زیرا ما فهرستی از بهترین صرافی‌های بیت‌کوین را برای خرید دارایی‌های کریپتو در بازار گردآوری کرده‌ایم.

ای تورو: به طور کلی بهترین بسترهای تبادل بیت کوین و تجارت بیت کوین
کوین ماما: ارزان ترین صرافی رمزارز برای تجارت بیت کوین
بلاکفای: انتخاب برتر مبتدیان برای سرمایه گذاری در بیت کوین
Coinbase: معامله گر پیشرو بیت کوین و کارگزار بیت کوین
بایننس: سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال قابل اعتماد، کیف پول رمزنگاری برای سرمایه گذاری آنلاین

  1. ای تورو: به طور کلی بهترین پلتفرم مبادلات بیت کوین و تجارت بیت کوین

بررسی اجمالی

برای تبدیل بیت کوین به پول نقد ، ای تورو در لیست بهترین پلتفرم‌های مبادلات بیت کوین ما، جایگاه برتر را تضمین می‌کند. این شرکت در سال 2007 تأسیس شد و از آن زمان تاکنون برای بیش از 13 میلیون کاربر خدمات ارائه می دهد. این پلتفرم معاملاتی پیشگام بر روی ارزهای رمزنگاری شده برای مشتریان در ایالات متحده نیز تمرکز دارد، علاوه بر این، ای تورو یک پلتفرم سرمایه گذاری اجتماعی است که ابزاری نوآورانه است که به کاربران اجازه می دهد معاملات سرمایه گذاران دیگر را کپی کنند.

امکانات

ارزهای دیجیتال موجود

به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای تبادل ارزهای دیجیتال، ای تورو از ارزهای دیجیتال زیر پشتیبانی می‌کند: بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک، لایت کوین، ریپل، دش، کاردانو، آیوتا، استلار، NEO، EOS، Zcash و بایننس کوین.

روش های سپرده گذاری

به منظور واریز وجوه، ای تورو انتخاب گسترده‌تری از روش‌ها مانند کارت اعتباری یا نقدی، انتقال سیمی، PayPal، Skrill، Neteller، Giropay، Webmoney، China Union Pay، Yandex و بانکداری آنلاین محلی را به شما ارائه می‌دهد. حداقل سپرده ای که می توانید برای اولین بار انجام دهید 200 دلار است.

خدمات

برای تبدیل بیت کوین به پول نقد ، علاوه بر این، ای تورو به کاربران اجازه می دهد تا در دارایی های مختلف سرمایه گذاری کنند. به غیر از ارزهای رمزنگاری شده، مشتریان همچنین می توانند در کالاها، ارزها، سهام، شاخص ها و سایر دارایی ها سرمایه گذاری کنند. با این حال، ساکنان ایالات متحده محدود به تجارت ارزهای دیجیتال هستند.

کپی تریدر

برای تبدیل بیت کوین به پول نقد ، یکی از ویژگی های مفید ای تورو امکان کپی کردن معاملات از سایر سرمایه گذاران در زمان واقعی است. ابزار کپی تریدر آن به شما اجازه می دهد تا یک معامله گر خاص را انتخاب کنید و سپس پلتفرم به طور خودکار مانند سرمایه گذار انتخابی شما معامله می کند. همچنان می‌توانید تعداد وجوه را برای هر کپی تریدر تنظیم کنید و همچنین می‌توانید افت‌ها را کنترل کنید.

کپی پورتفولیو

یکی دیگر از ویژگی های جذاب ای تورو به عنوان CopyPortfolio شناخته می شود. نحوه کار این ابزار مشابه کپی تریدر است، اما اکنون شما قادر خواهید بود کل سبد معامله گران منتخب را دریافت کنید. شما می توانید انتخاب کنید که در نسخه هایی از پرتفوی از معامله گران با عملکرد برتر سرمایه گذاری کنید یا در پرتفوی های بازار سرمایه گذاری کنید، که می تواند شما را به سمت سرمایه گذاری های مختلف سوق دهد.

کریپتو پورتفولیو

علاوه بر این، محصول کریپتو پورتفولیو آن به شما امکان می دهد در محبوب ترین ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید. این پلتفرم گزینش گسترده تری از ارزهای رمزنگاری شده در دسترس دارد، بنابراین می توانید روی ارزهای رمزپایه مختلف سرمایه گذاری کنید تا از ریسک سرمایه گذاری تنها در یک ارز دیجیتال جلوگیری کنید. با این حال، برای اینکه ارز دیجیتال در کریپتو پورتفولیو گنجانده شود، باید وزنی برابر با ارزش بازار آن (حداقل 1 میلیارد دلار) و حجم معاملات ماهانه 20 میلیون دلار داشته باشد.

کیف پول ارزهای دیجیتال

ای تورو کیف پول رمزنگاری خود را راه اندازی کرده است که با دستگاه های تلفن همراه سازگار است و برای کاربران iOS و Android در دسترس است. این کیف پول به شما این امکان را می دهد که وارد حساب کاربری خود شوید و با ارزهای دیجیتال خاص معامله کنید. سپس وجوه توسط ای تورو ذخیره می شود، اما شما گزینه ای برای ارسال وجوه به کیف پول خود دارید. همراه با کیف پول، ای تورو ای توروX را راه اندازی کرده است، که یک صرافی ارزهای دیجیتال است که به شما امکان دسترسی کامل به دارایی های رمزنگاری خود را می دهد، به این معنی که در صورت تمایل می توانید آنها را از صرافی خارج کنید.

هزینه ها

برای تبدیل بیت کوین به پول نقد ، در رابطه با کارمزدها، هزینه‌های ای تورو از دارایی به دارایی دیگر متفاوت است، اما هزینه‌های اسپرد فعلی آنها 0.075% برای BTC، 1.90% برای ETH، 1.90% برای BCH، 1.90% برای LTC، 2.90% برای DASH، 2.45% برای XRP، 1.90 است. ٪ برای ETC، 2.90٪ برای Cardano، 4.5٪ برای IOTA و 2.45٪ برای Stellar.

آنچه شما همچنین باید در نظر بگیرید این است که ارز پایه USD است، بنابراین اگر کاربران نیاز به تبدیل به USD از سایر ارزها داشته باشند، می توانند انتظار کارمزد اضافی را داشته باشند. در حال حاضر، هیچ کارمزدی برای واریز دلار آمریکا به حساب کاربران وجود ندارد. اما، یک کارمزد برداشت 5 دلاری وجود دارد که زمانی که می خواهید پول نقد کنید، قابل اعمال است. علاوه بر این، اگر از کیف پول ای تورو استفاده می کنید، برای هر بار ارسال پول از حساب خود به کیف پول ای تورو، 0.5٪ دریافت خواهید کرد. از طرف دیگر، اگر ۱۲ ماه است که وارد سیستم نشده اید، هزینه عدم فعالیت از شما دریافت می شود.

ویژگی های اضافی

برای تبدیل بیت کوین به پول نقد ، نکته جالب در مورد این پلتفرم این است که وب سایت بسیار تعاملی و آموزنده ای تورو منابع آموزشی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که در آن می توانید هر آنچه را که نیاز دارید یا می خواهید در مورد ارز دیجیتال و بازار سهام بدانید را بیاموزید. علاوه بر این، آنها یک آکادمی تجارت آنلاین ارائه می دهند که در آن می توانید دوره های سرمایه گذاری و تجارت بیت کوین، فیلم ها، راهنماها، مقالات برای مبتدیان و غیره را بیابید.

نکات مثبت

جامعه ای عالی برای معامله گران ارزهای دیجیتال
وب سایت کاربر پسند
مجموعه بزرگتری از ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده
گزینه تجارت اجتماعی
نمونه کارها و منابع آموزشی مجازی

منفی

در همه ایالت ها موجود نیست

تجربه ی مشتری

طبق بررسی‌های مشتریان، ای تورو یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای تبادل ارزهای دیجیتال است. بسیاری از کاربران اظهار داشتند که ای تورو به آنها کمک کرده تا سود بالایی کسب کنند، و آنها دوست داشتند که این پلتفرم ویژگی های مختلفی را هم برای معامله گران با تجربه و هم برای مبتدیان ارائه دهد. برخی دیگر اظهار داشتند که از رابط کاربری آسان و اینکه چگونه یک بخش آموزشی برای مشتریان خود دارد خوشحال هستند.

کوین ماما: ارزان ترین صرافی رمزارز برای تجارت بیت کوین

بررسی اجمالی

کوین ماما یک صرافی ارز دیجیتال است که در سال 2013 در اسرائیل تاسیس شد. این پلتفرم برای معامله گران در 188 کشور مختلف در دسترس است و از ده نوع ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. کوین ماما همچنین به دلیل رویکرد ساده خود در مورد مبادله بیت کوین شناخته شده است. این بدان معناست که شما می توانید از کارت اعتباری خود برای خرید ارز دیجیتال به طور مستقیم از وب سایت استفاده کنید.

امکانات

چیزی که کوین ماما را از دیگر پلتفرم‌های مبادلات رمزنگاری متمایز می‌کند این است که این شرکت به‌جای خرید سکه از افراد دیگر، مستقیماً به شما سکه‌ها می‌فروشد. به همین دلیل، این سرویس کارگزاری آنلاین این کار را بسیار آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند، زیرا مجبور نیستید به دنبال خریداران دیگری باشید. با این حال، چنین خدماتی می تواند برای برخی افراد گران تر باشد. با این وجود، کوین ماما به دنبال کاهش هزینه ها تا حد امکان است.

ارزها

علاوه بر این، یکی دیگر از چیزهای عالی در مورد کوین ماما این است که انتخاب بزرگتری از سکه ها را ارائه می دهد. در حال حاضر می توانید بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک، لایت کوین، ریپل، کاردانو، Qtum، EOS و Tezos را خریداری کنید.

روش های پرداخت

برای تبدیل بیت کوین به پول نقد ، کوین ماما هم کارت های نقدی و هم کارت های اعتباری صادر شده توسط Visa و Mastercard را می پذیرد و همچنین پرداخت ها را با انتقال بانکی می پذیرد. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از SWIFT، SEPA، Apple Pay، Fedwire و Faster Payments، ارزهای دیجیتال خریداری کنید.

محدودیت های خرید

برای تبدیل بیت کوین به پول نقد ، حداقل مقدار بیت کوینی که می توانید در کوین ماما بخرید 60 دلار است، اما محدودیت آن به حساب شما بستگی دارد. اگر سطح 1 هستید، سقف روزانه 5000 و محدودیت ماهانه 15000 دلار است. اگر می‌خواهید خرید کنید، باید یک فرم تأیید هویت را تکمیل کنید. هر سطح از تأیید محدودیت‌های مخارج حساب متفاوتی دارد. برای سطح 1، باید یک شناسه معتبر صادر کنید و با آن یک عکس سلفی به همراه یک یادداشت با عبارت «کوین ماما» و تاریخ بگیرید. علاوه بر این، برای سطح 2، یک شناسه ثانویه همراه با قبض آب و برق مورد نیاز است. در نهایت، برای یک حساب کاربری سطح 3، باید یک فرم کوتاه را پر کنید.

هزینه ها

وقتی صحبت از کارمزد به میان می‌آید، کوین ماما برای هر خرید 5.5٪ هزینه دریافت می‌کند. با این حال، اگر از کارت اعتباری استفاده می کنید، ارائه دهنده 5 درصد اضافی از شما دریافت می کند. نکته قابل توجهی که باید بدانید این است که قیمت‌های کوین ماما روی دلار و یورو تنظیم شده است، بنابراین اگر از ارز دیگری استفاده کنید، بانک ممکن است به بهترین کارمزد مبادلات رمزنگاری دسترسی پیدا کند.

برنامه وفاداری

کاربران به محض شروع استفاده از سرویس به طور خودکار در برنامه وفاداری ثبت نام می شوند. نحوه کار برنامه به این صورت است که هر چه بیشتر خرید و فروش کنید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. با توجه به این نکته، اگر کاربر خرید رمزنگاری را متوقف کند یا مقدار آن را کاهش دهد، می تواند رتبه وفاداری خود را از دست بدهد.

اگر رتبه شما «کریپتو کنجکاو» باشد، هیچ پاداشی دریافت نمی‌کنید، اما به عنوان یک علاقه‌مند به رمزنگاری، که رتبه دوم است، می‌توانید 12.5 درصد در قیمت نهایی در هر سفارشی صرفه‌جویی کنید. برای حفظ این سطح، باید 5000 دلار در یک دوره 90 روزه خریداری کنید. رتبه زیر معتقد به رمزنگاری است. اگر این رتبه را داشته باشید، می توانید 25 درصد از قیمت نهایی هر سفارش را پس انداز کنید. علاوه بر این، حساب شما باید حداقل 30 روز گذشته باشد و حداقل 18000 دلار برای خرید رمزارز در یک دوره 90 روزه خرج شده باشد.

پلت فرم معاملاتی

برای تبدیل بیت کوین به پول نقد ، همانطور که گفته شد، کوین ماما به شما امکان خرید و فروش مستقیم از شرکت را می دهد، به این معنی که فرآیند بسیار ساده است. به عنوان یک کاربر، باید انتخاب کنید که چقدر می خواهید بخرید، و سپس سایت سهام کسری بیت کوین را به اشتراک می گذارد. شما می توانید بر اساس روند قیمت بیت کوین به ارزش 50 دلار خرید کنید.

ویژگی های اضافی

چیزی که ما در مورد کوین ماما دوست داشتیم این است که وب سایت آن در مورد خدماتی که ارائه می دهند بسیار آموزنده است. اگر از سایت بازدید می کنید، می توانید به بخش وبلاگ بروید، جایی که می توانید مقالات مفیدی در مورد هر موضوعی از ارزهای دیجیتال که فکرش را بکنید پیدا کنید، که بسیار مفید است، به خصوص برای مبتدیان.

علاوه بر این، می‌توانید ماشین‌حساب‌های بیت‌کوین و اتریوم را بیابید که می‌توانند به شما کمک کنند بیت‌کوین را به پول تبدیل کنید و به شما در بررسی نرخ‌های فعلی، برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری و خرید در همان مکان کمک کنند. با توجه به ویژگی‌های جدید، کوین ماما از شش ارز فیات مختلف، از جمله USD، EUR، GBP، AUD و JOY پشتیبانی می‌کند، به این معنی که ارزش دقیق ارزهای دیجیتال را در ارز خاص دریافت خواهید کرد.

نکات مثبت

انواع گزینه های پرداخت
هیچ کارمزدی برای واریز و برداشت ارزهای دیجیتال وجود ندارد
فرآیند تأیید سریع
بیت کوین را به صورت کسری خریداری کنید
پلت فرم آسان برای استفاده

منفی

هیچ گزینه ای برای واریز با PayPal، American Express یا Discover وجود ندارد

تجربه ی مشتری

با خواندن نظرات مشتریان، متوجه میزان قابل توجهی از بازخورد مثبت در مورد آسان بودن این پلت فرم شدیم. بسیاری از مشتریان از انتخاب ارزهای دیجیتالی که ارائه می دهند و همچنین طیف گسترده ای از گزینه های پرداخت راضی بودند. سایر کاربران بیان کردند که از این واقعیت خوششان می آید که سایت آن برای مبتدیان بسیار آموزنده است.

بلاکفای: انتخاب برتر مبتدیان برای سرمایه گذاری در بیت کوین

بررسی اجمالی

برای تبدیل بیت کوین به پول نقد ، بعدی در لیست ما یک پلت فرم مدیریت رمزنگاری است که در سال 2017 تاسیس شد. از آن زمان تاکنون، خدمات ارزهای دیجیتال را برای مشتریان خود ارائه می دهد. بلاکفای به مشتریان خود پیشنهاد می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را قرض کنند، سود کسب کنند و سپس دارایی ها را از معتبرترین ارائه دهندگان خدمات معامله کنند.

امکانات

در ابتدا، بلاکفای به عنوان یک حساب پس انداز بیت کوین شناخته می شد، اما اکنون به شما این امکان را می دهد که بیت کوین قرض بگیرید و با سیستم حساب بهره خود به نام حساب بهره بلاکفای (BIA) سود سهام خود را کسب کنید. کاری که BIA انجام می دهد این است که به شما امکان می دهد پس از واریز رمزنگاری به حساب خود، بازدهی کسب کنید. این بدان معنی است که شما باید ثبت نام کنید و ثبت نام کنید، حساب خود را با استفاده از ارزهای رمزپایه تامین مالی کنید و سپس شروع به کسب سود کنید. هنگامی که حساب شما تامین شد، می توانید بازدهی کسب کنید، پول قرض کنید و کارهای بیشتری را با دارایی های خود انجام دهید.

تجارت

بلاکفای همچنین به شما امکان می دهد معاملات ارزهای دیجیتال را انجام دهید. به عبارت دیگر، شما می توانید با حساب خود ارزهای دیجیتال را با قیمت های بسیار رقابتی بخرید و بفروشید. چیزی که در مورد این پلتفرم عالی است این است که شما تراکنش های فوری، قیمت های بهتر نسبت به رقبا و سود تعهدی دریافت می کنید.

این پلتفرم مبادله بیت کوین همچنین به شما امکان می دهد به سود دارایی ها ادامه دهید. کاری که می توانید انجام دهید این است که یک ارز را انتخاب کنید و سپس مبلغی را که می خواهید خریداری کنید وارد کنید. هیچ کارمزد پنهانی در مورد تجارت با بلاکفای وجود ندارد که ما واقعاً آن را دوست داشتیم. همچنین می توانید ارزهای رمزنگاری شده مانند BTC، LTC، ETH، PAXG، و استیبل کوین ها را بخرید و بفروشید و همچنین می توانید با استفاده از اپلیکیشن موبایل، ارزهای رمزنگاری شده را معامله کنید.

وجوه استقراضی

در بلاکفای، می‌توانید با پرداخت 4.5% در ماه آوریل، وجوهی را در برابر دارایی‌های رمزنگاری خود وام بگیرید. اگر نمی‌خواهید آن‌ها را بفروشید، می‌توانید از دارایی‌های رمزنگاری خود به عنوان وثیقه استفاده کنید، به این معنی که در حین دریافت وام دانشجویی همچنان به ارز دیجیتال خود دسترسی خواهید داشت. شرطی که باید حفظ کنید، یک وام 50٪ برای ارزش گذاری برای یک دوره 12 ماهه است.

بلاکفای به شما امکان می دهد در همان روزی که وثیقه دریافت می کند وام دریافت کنید. شما می توانید وام خود را با پرداخت بخشی یا پرداخت آن به طور کامل در اسرع وقت بپردازید. چیزی که در مورد بلاکفای نیز عالی است این است که هیچ هزینه اضافی وجود ندارد.

خدمات سازمانی

برای تبدیل بیت کوین به پول نقد ، علاوه بر این، بلاکفای به موسسات اجازه می دهد تا تجارت رمزنگاری را در حین استقراض یا قرض دادن ارزهای دیجیتال، کسب بازده و بهره مندی از مزایای دیگر، ایمن کنند. از طریق این سرویس، موسسات می‌توانند برای ارزهای دیجیتال، استیبل کوین‌ها و حتی دلار آمریکا انتظار وام‌دهی و شرایط وام‌گیری قابل تنظیم داشته باشند.

کارت اعتباری پاداش

ویژگی منحصر به فردی که بلاکفای اعلام می کند، کارت پاداش بیت کوین است که به زودی در دسترس خواهد بود. این شرکت ادعا می‌کند که می‌توانید برای هر خرید 1.5 درصد به بیت کوین درآمد داشته باشید، که دیدن آن بسیار شاداب است. کارت را می توان در هر جایی که کارت های اعتباری مانند ویزا پذیرفته می شود استفاده کرد.

اگر علاقه مند به دریافت کارت اعتباری پاداش بلاکفای هستید، باید برای یک حساب بهره ثبت نام کنید، نمایه خود را تکمیل کنید، واریز کنید و سپس برای لیست انتظار ثبت نام کنید. برخی از بهترین پیشنهادات کارت های اعتباری پاداش عبارتند از: 250 دلار در بیت کوین به عنوان پاداش برای خرج کردن 3000 دلار در مدت سه ماه، 3.5٪ پاداش برای همه خریدها در عرض چهار تا شش ماه، 30 دلار در بیت کوین برای هر ارجاع مشتری و موارد دیگر.

برنامه شریک

با همکاری با بلاکفای، می توانید به عنوان یک ارجاع واجد شرایط، کمیسیون دریافت کنید. این شرکت همچنین به شرکای مناسب خود آموزش، پشتیبانی و جوایز و تبلیغات ویژه ارائه خواهد کرد. در حال حاضر، پتانسیل درآمد 0.5٪ در تمام سپرده ها است و حداکثر کمیسیونی که می توان به دست آورد 1000 دلار است.

معرفی یک دوست

علاوه بر این، اگر با استفاده از کد ارائه شده ثبت نام کنید و 100 دلار به BIA واریز کنید، شما و دوست معرفی شده تان 10 دلار به صورت BTC دریافت خواهید کرد. اگر موفق به ارجاع بیشتر شوید، پاداش افزایش می یابد.

برنامه موبایل بلاکفای

اپلیکیشن موبایل به شما این امکان را می دهد که در حال حرکت حساب خود را مدیریت کنید. با هر دوی کاربران iOS و اندروید سازگار است که آن را بسیار راحت کرده است. علاوه بر این، کاربران تلفن همراه می توانند تا 8.6٪ APY در دارایی های خود کسب کنند و از طریق برنامه می توانند تعادل خود را مدیریت کنند، تجارت کنند، پول قرض کنند، سود کسب کنند و غیره.

هزینه ها

برای تبدیل بیت کوین به پول نقد ، چیزی که بلاکفای را به یکی از بهترین پلتفرم‌های مبادلات بیت‌کوین تبدیل می‌کند این است که هیچ سیاست هزینه‌های پنهانی ندارند. با این حال، برای برداشت از شما کارمزد دریافت می شود: 0.0025 BTC در هر برداشت، 0.0015 ETH در هر برداشت، 0.0025 LTC در هر برداشت، 0.25 دلار استیبل کوین و 0.0025 PAX6 برای برداشت. نکته مهمی که باید بدانید این است که بلاکفای یک برداشت رایگان در هر ماه تقویمی ارائه می دهد.

نکات مثبت

خدمات برای هر سطح از تخصص
پیاده سازی استراتژی های امنیتی
صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین
انعطاف پذیری پرداخت
بدون هزینه های پنهان

منفی

برداشت ممکن است بیشتر از سایر پلتفرم ها طول بکشد

تجربه ی مشتری

برای تبدیل بیت کوین به پول نقد ، با توجه به بررسی ها، اکثر مشتریان از تیم خدمات مشتری عالی و مفید و ویژگی های شگفت انگیز بلاکفای راضی هستند. سایر مشتریان بیان کرده اند که وب سایت بسیار آموزنده و قابل درک است. ما همچنین رابط کاربری حرفه ای سایت را دوست داشتیم. سایر مشتریانی که توانایی کسب سود منفعلانه را بیان کردند برای آنها تغییر دهنده بازی است