You are currently viewing چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال و هزینه آن

چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال و هزینه آن

چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال و هزینه و زمان آن را در این مقاله بررسی می کنیم تا بتوانید بیت کوین را به ریال تبدیل کرده و مستقیما در حساب داخلی یا حساب ارزی خود چنج کنید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

اولین مکانی که برای تبدیل بیت کوین به ریال مناسب به نظر می رسد صرافی ها و کارگزارهای مختلف است. در واقع ، دلالان در سراسر جهان می توانند بیت کوین را به پول نقد تبدیل کنند. روش اول تبدیل بیت کوین به پول نقد ، صرافی ها به عنوان واسطه ای بین خریدار و فروشنده عمل می کنند و در این بین فقط هزینه های خود را از هر دو طرف دریافت می کنند. در این حالت ، تبدیل بیت کوین به پول نقد ، خریدار بیت کوین شما با قیمتی که از طریق صرافی اعلام شده توسط شما پیدا می شود و فروش بیت کوین به راحتی انجام می شود. در این حالت بیت کوین به پول نقد تبدیل می شود.

حالت دوم تبدیل بیت کوین به ریال

چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال ، صرافی و کارگزار به عنوان یک خریدار و فروشنده عمده عمل می کنند. در این حالت ، شما بیت کوین های خود را به صرافی می فروشید و بیت کوین های شما در صفحه کارگزار کیف پول خود (بهترین کیف پول ارز دیجیتال) به دلار مجازی تبدیل می شوند. در حالت مستقیم می توانید مدت زمان دریافت هزینه فروش بیت کوین به شخص را نیز تعیین کنید. توجه داشته باشید که در این روش تبدیل بیت کوین به پول نقد ، باید از صحت شخص و اعتبار وی مطمئن باشید. وقتی نوبت به تبدیل بیت کوین به پول نقد یا بیت کوین دیگر و ارزهای دیجیتال می رسد ، به خاطر داشته باشید که این ارزها عملا قابل ردیابی نیستند.

بنابراین در صورت کلاهبرداری شخص در چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال عملاً کاری نمی توانید انجام دهید. همین حساسیت را برای صرافی ها داشته باشید. اما صرافی ها کمتر مرتکب اشتباه می شوند زیرا امروزه در اینترنت شناخته شده اند. بنابراین در هر صورت تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد (تبدیل ارز دیجیتال به ریال) موضوع امنیت و اعتبار را به دقت رعایت کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال

• شرایط معامله را بررسی کنید: برای این کار باید از موتور جستجو و سایت های معتبر استفاده کنید. قیمت روز را دریافت کنید و شرایط فروش را ارزیابی کنید و ببینید آیا از طریق صرافی های معتبر آنلاین خرید و فروش ارز دیجیتال ، میزان ارز شما قابل فروش است یا خیر. • پیشنهاد: فروش به صرافی مورد نظر را پیشنهاد دهید یا از شرایط خرید و تبدیل ارز س currencyال کنید. • عضو شوید: اگر صرافی انتخابی شما خریدار ارز بیت کوین بود ، به عضویت آن سایت درآید و احراز هویت کنید. • ارسال اسناد: برای احراز هویت ، شما باید اسناد شناسایی و درخواست های تبادل مانند ایمیل معتبر ، تصاویر یا اسکن کارت شناسایی ، ارسال یک حساب بانکی و اسکن و تصویر کارت ملی ارسال کنید.

• دریافت آدرس: در این مرحله آدرس مشخصی را از صرافی دریافت می کنید. با استفاده از آن کیف پول خود را وارد کرده و مقدار ارز مورد نظر خود را برای خریدار ارسال کنید. هنگام ارسال مقدار ارز مراقب باشید زیرا باید با مبلغی که شما به صرافی اعلام کرده اید مطابقت داشته باشد. نباید بیشتر یا کمتر باشد.• عملیات: در این مرحله فقط برای تأیید معامله باید بین 10 تا 30 دقیقه صبر کنید. • دریافت ریال: وقتی معامله انجام شد و ارز به صرافی ارسال شد ، مبلغ توافق شده به ریال به حساب بانکی شما واریز می شود.

چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال در صرافی های بین المللی

چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال

قبل ازبررسی چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال ، فاکتورهایی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: هزینه های معامله و مراحل مورد نیاز هر فرآیند ، مبلغی که می خواهید برداشت کنید ، این که آیا می خواهید پول خود را به یک حساب بانکی یا PayPal واریز کنید ، زمان رسیدن پول به حساب شما قوانین محلی و ارزی که باید از آن پول بگیرید

بسته به هر یک از این عوامل ، بعضی از روش ها راحت تر از روش های دیگر خواهند بود. به عنوان مثال ، اگر می خواهید از PayPal برای برداشت وجوه استفاده کنید ، باید کمی تحقیق کنید و مبادلات ارزهای رمزنگاری شده را پشتیبانی کنید که از این بستر پرداخت پشتیبانی می کنند. همچنین ، بسته به مقررات مالیاتی محلی و نوع حساب بانکی که دارید ، ممکن است لازم باشد قبل از واریز مبلغ زیادی در یک معامله ، با بانک خود تماس بگیرید ، در غیر این صورت ممکن است حساب شما مسدود شود.

چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال با ارز های دیجیتال دیگر

یک روش معمول برای وجه نقد گرفتن بیت کوین از طریق مبادلات شخص ثالث مانند Coinbase ، Kraken یا Bitstamp است. اکثر مبادلات ارزهای رمزپایه هزینه های معقول و اقدامات امنیتی در نظر گرفته شده دارند تا به شما کمک کنند ارز رمزنگاری شده خود را به پول نقد تبدیل کنید بدون اینکه دارایی های خود را در معرض خطر قرار دهید. اول از همه ، شما باید یک حساب ایجاد کنید ، اسناد شناسایی مورد نیاز را ارسال کنید یا BTC بخرید یا BTC را به حساب خود واریز کنید. هنگامی که صرافی بیت کوین شما را دریافت کرد ، می توانید از طریق انتقال بانکی به فیات پرداخت کنید.

در چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال توجه داشته باشید که هر صرافی ارز رمزنگاری شده قوانین خاصی برای برداشت دارد ، بنابراین قبل از واریز دارایی های رمزنگاری خود اطمینان حاصل کنید که از سیاست های آنها استفاده می کنید. اکثر سیستم عامل ها به شما امکان می دهند فقط با حساب بانکی که برای واریز وجه استفاده می کنید ، وجه نقد خود را پرداخت کنید. این بدان معنی است که شما ابتدا باید مقدار کمی فیات را واریز کنید تا بتوانید برداشت کنید. این مرحله معاملات را کند می کند ، اما به منظور جلوگیری از پولشویی و مطابقت با مقررات بین المللی AML است.

زمان تبدیل

بسته به پلتفرمی که با آن کار می کنید و کشور محل اقامت شما ، پرداخت وجه بیت کوین شما از یک تا پنج روز طول می کشد. وقتی Bitcoin را به USD تغییر می دهید ، دلالان معمولاً از روش پرداخت SWIFT استفاده می کنند. برای مشتریان اتحادیه اروپا که درخواست برداشت با یورو را دارند ، پرداخت از طریق SEPA انجام می شود. خبر خوب این است که برخی از مبادلات شخص ثالث برداشت های PayPal را برای مشتریان ایالات متحده و اتحادیه اروپا می پذیرند که این روند را تسریع می کند.

بیشتر بخوانید: چگونگی تبدیل بیت کوین به تومان

چگونه می توان بیت کوین را با استفاده از صرافی P2P نقد کرد

صرافی های رمزنگاری به طور کلی یک روش مطمئن و مطمئن برای تبدیل بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه به فیات است ، اما کاربران فاقد ناشناس هستند. علاوه بر این ، شما كنترلی بر قیمت ها ندارید و نمی توانید در مورد معاملات مذاكره كنید. اگر می خواهید بیاموزید که چگونه بیت کوین را از طریق یک روش ناشناس با کنترل بیشتر بر وجوه خود وجه نقد کنید ، مبادله های نظیر به نظیر را بررسی کنید.

اکثر این سیستم عامل ها حتی بدون داشتن مرجع مرکزی حاکم بر شبکه ایمن هستند. با این وجود ، بعضی اوقات انجام معاملات زمان بر و پیچیده تر است. برخی از محبوب ترین صرافی های P2P LocalBitcoins و Paxful هستند. معاملات بین کاربران بصورت خصوصی و بدون هیچ واسطه ای اتفاق می افتد. این امر ناشناس بودن بیشتری به معامله اضافه می کند ، اما همچنین خطر کلاهبرداری را افزایش می دهد.

کاربران می توانند روش های مختلف پرداخت از جمله نقل و انتقالات بانکی ، سپرده های نقدی ، کوپن های هدیه ، Skrill ، Payoneer ، Western Union ، Neteller و بعضی اوقات PayPal را انتخاب کنند. هر روش کارمزد معاملات و زمان انتظار خود را دارد. توجه داشته باشید که برخی از روش های پرداخت به شما امکان می دهند بیت کوین را با قیمت بالاتری بفروشید ، بسته به میزان اطمینان فرآیند.

چگونه بفهمیم یک صرافی تبدیل بیت کوین به ریال معتبر و امن است؟

قبل از شروع معامله یا معامله ارز دیجیتال در صرافی مورد نظر خود، بررسی های لازم را در مورد اعتبار آن صرافی انجام دهید. توصیه می کنیم از صرافی ناشناس استفاده نکنید. قبل از انتخاب صرافی ارز دیجیتال برای انجام تراکنش، موارد زیر را در نظر بگیرید:

دامنه صرافی مورد نظر را بررسی کنید و آدرس صرافی را در مرورگر خود نشانه گذاری کنید. بررسی کنید که آدرس صرافی در لیست کلاهبرداری نباشد (کلاهبرداری به معنای کلاهبرداری و کلاهبرداری است). هنگام بررسی صرافی ارز دیجیتال از کلیک بر روی لینک های آنلاین خودداری کنید. از سرمایه گذاران و کاربران صرافی مورد نظر در مورد صرافی سوال کنید و بررسی کنید که آیا صرافی سابقه معتبری دارد یا خیر. بررسی کنید که صرافی چقدر در بازار معتبر است.

تیم پشت صرافی و نحوه استفاده صرافی از فناوری را بررسی کنید. سرمایه گذاران بورس چه کسانی هستند و چه میزان سرمایه در گردش است؟ صرافی چند کاربر دارد و حجم معاملات آن چقدر است؟ کارمزدها و قیمت ها در بورس چقدر است؟ پشتیبانی صرافی مورد نظر چیست؟ سایت های تبادل، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی را بررسی کنید. مطمئن شوید که صرافی فعال است و برای کسب و کار شما پرداخت می کند.

بایننس ، بهترین صرافی برای تبدیل بیت کوین

بایننس یکی از معتبرترین پلتفرم های خارجی در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که به دلیل خدمات شگفت انگیز خود توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. این مبادله به عنوان یک واسطه بین خریداران و فروشندگان عمل می کند. سایت بایننس فیلتری برای کاربران ایرانی است و ایران را در لیست تحریم قرار داده است. برای استفاده از این سایت باید از VPN یا VPS استفاده کنید تا هویت ایرانی شما را ندانند (از VPN هایی استفاده کنید که IP ثابت به شما می دهند؛ اگر برای هر بار استفاده از سایت از IP های مختلف استفاده کنید ممکن است برای شما مشکل ساز شود) .

در بایننس نیز می توانید بیت کوین (بدون مقدار ۲ بیت کوین در روز) بدون احراز هویت خرید و فروش کنید. در این صورت حتما از VPN با IP ثابت استفاده کنید.

برخی از ویژگی های پلتفرم بایننس

صندوق دارایی ایمن Binance SAFU را برای کاربران در نظر بگیرید: این صندوق در صورت هک شدن کاربران، 10 درصد از کل هزینه های تراکنش دریافتی را بازپرداخت می کند. ارز دیجیتال خود (BNB؛ بایننس کوین): این ارز دیجیتال به کاربران امکان می دهد در هزینه های تراکنش صرفه جویی کنند.

صرافی کوین بیس

کوین بیس دو فعالیت متفاوت در زمینه ارزهای دیجیتال انجام می دهد. این بدان معناست که به جای خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از سایر کاربران، می توانید ارزهای دیجیتال را مستقیماً از کوین بیس نیز خریداری کنید.

برخی از مزایای کوین بیس

کارمزد پایین تراکنش امکان پرداخت از طریق کارت اعتباری و حواله از طریق سیستم بانکی ، شهرت و امنیت بالا ، مناسب برای مبتدیان ، پوشش ارزهای ذخیره شده توسط بیمه کوین بیس . پشتیبانی از سکه های پایدار و محبوب USDC و DAI

برخی از معایب Coinbase

پشتیبانی نسبتا ضعیف روش های پرداخت محدود

صرافی huobi

صرافی جهانی Huobi یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال است که در ابتدای فعالیت خود در سال 2013 بر ارائه خدمات به ساکنان آسیا تمرکز داشت. این صرافی در سال های اخیر برنامه توسعه خود را آغاز کرده و در سراسر جهان فعالیت می کند. سال گذشته دفتر مرکزی هلدینگ هابی در پکن بود، اما پس از ممنوعیت ارزهای دیجیتال در چین به سنگاپور نقل مکان کرد.

برخی از ویژگی های صرافی Huobi Global

نرخ بیت پایین 0.2 تا 0.1 درصد در هر تراکنش پلت فرم معاملاتی حرفه ای و سریع ، پشتیبانی از سفارش حرفه ای و ابزارهای حد محدود ، پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته حرفه ای از طریق تلفن، ایمیل، بلیط و رسانه های اجتماعی ،پشتیبانی از 7 پایگاه مختلف بازار و بیش از 800 رمز.

 صرافی FTX Exchange

FTX Exchange یک پلت فرم مبادله مشتقات است. اوراق مشتقه قراردادهای مالی بین دو یا چند طرف است که بر اساس قیمت آتی یک دارایی منعقد می شود. صرافی FTX از بهار سال 2019 فعالیت خود را آغاز کرد و به سرعت جای خود را در بین 5 صرافی برتر ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات پیدا کرد. صرافی بایننس در پایان سال 2019 مبلغ قابل توجهی را در این صرافی سرمایه گذاری کرد تا همکاری این دو مرکز مبادلات ارز دیجیتال را بسیار نزدیک کند.

برخی از خدمات تبادل FTX

پشتیبانی از معاملات آتی یا آتی ، پشتیبانی از قراردادها یا اختیارات اختیار معامله ، پشتیبانی از توکن های لو رفته ، از تراکنش های روزانه، هفتگی و سه ماهه MOVE پشتیبانی می کند ، بازی های پیش بینی و شرط بندی.

صرافی FTX توانسته است برای اولین بار در بازار ارزهای دیجیتال خدمات معاملاتی خلاقانه و گسترده ای را ارائه دهد. این طیف متنوع از خدمات، FTX را به یکی از محبوب ترین پلتفرم های مبادله ارز دیجیتال در جهان تبدیل کرده است.

جمع بندی

بنابراین ، ارزش دارد که با حداکثر سود خود ، ابزارها و برنامه های مختلفی را آزمایش کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که در هر یک از این سیستم عامل های صرافی حساب باز کنید ، هویت خود را تأیید کنید ، خریدار پیدا کنید و معامله کنید. اکثر صرافی های P2P دارای یک سیستم رتبه بندی هستند که به شما امکان می دهد خریداران را بر اساس شهرت آنلاین خود انتخاب کنید. برای دستیابی به روش مستقیم چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال می توانید از طریق لینک ارتباط با ما این مراحل را ساده تر انجام داده و اطلاعات کسب کنید.