You are currently viewing چگونه می توان اتریوم را به تومان تبدیل کرد

چگونه می توان اتریوم را به تومان تبدیل کرد

روش های موثر زیادی برای تبدیل اتریوم به تومان در ایران و در وبسایت های صرافی متفاوت وجود دارد که در این مقاله به طور کامل به همراه بررسی جزییات انتقال ارز دیجیتال به پول ایران بررسی می کنیم.

اگر شما علاقه مند به “اتصال کوتاه اتریوم” هستید ، در زیر بیشتر بروید تا لیستی از وب سایت هایی را که این مورد را در دسترس شما قرار می دهند ، مشاهده کنید. برای پرش به جلو می توانید از منوی پیمایش بالا نیز استفاده کنید.

فروش اتریوم و تبدیل به تومان

برای کسانی که با استفاده از کیف پول اتریوم حضانت ای تی اچ خود را به عهده می گیرند ، اتر برای فروش آن باید به صرافی مناسب منتقل شود. این انتقال ها یک فرآیند ساده است و احتمالاً قبلاً قبلاً آن را انجام داده اید. یک راهنمای دقیق برای اصول ارسال معامله ای تی اچ. همچنین می توانید یک تازه سازی سریع را در زیر پیدا کنید:

در صرافی اتریوم که انتخاب کرده اید ، کیف پول اتریوم (ای تی اچ) خود را پیدا کنید. از کیف پول بیت کوین یا غیر اتریوم استفاده نکنید زیرا ارسال اتر به این آدرس ها می تواند باعث از دست رفتن سرمایه برای همیشه شود. آدرس اتریوم خود را کپی کنید ؛ این با کاراکترهای “0x” شروع می شود. به کیف پولی که اتریوم در آن ذخیره شده است بروید و ای تی اچ خود را با استفاده از آدرس کپی شده بالا به کیف پول مبادله ای خود ارسال کنید. هنگامی که تراکنش شما تأییدهای کافی را دریافت کرد (1 تأیید در هر 15 ثانیه و تعداد تأییدهای مورد نیاز از مبادله به مبادله دیگر متفاوت است) می توانید ای تی اچ خود را با ارز فیات یا ارز رمزنگاری شده دیگری معامله کنید.

نحوه فروش اتریوم و تبدیل به تومان

نکاتی برای فروش ای تی اچ ، روش های تبدیل اتریوم به تومان

روش فروش اتریوم و تبدیل به تومان از مبادله ای به مبادله دیگر متفاوت است ، اما روند کلی آن به همان شکل باقی می ماند. اگر از پلتفرمی مانند Coinbase (برای مبتدیان توصیه می شود) استفاده می کنید ، نقدینگی توسط صرافی تأمین می شود و فروش ای تی اچ مستقیماً بین فروشنده و سیستم عامل انجام می شود. متناوباً ، اگر از بازار مبادله ای مانند Kraken یا Binance استفاده می کنید ، فروش ای تی اچ بین خود شما و یک شخص (ها) همسان انجام می شود.

فروش به صرافی

فروش مستقیم اتریوم به یک بستر صرافی مانند Coinbase مزایایی دارد. دو مورد از مزایای اصلی سرعت و سادگی است. پلتفرم خرید اتریوم شما را با نرخ تعیین شده تضمین می کند. حداکثر مقدار ای تی اچ وجود دارد که می تواند در هر زمان فروخته شود ، اما سفارش بلافاصله انجام می شود. اما به طور معکوس ، صرافی اغلب اتر را با نرخ مطلوب کمتری خریداری می کند و برای پوشش دادن خطر اضافی تأمین نقدینگی ، حق بیمه کمی را می گیرد. صرافی هایی از این دست همچنین ممکن است میزان اتر قابل فروش در هر بازه زمانی خاص را در بر بگیرد.

فروش اتریوم و تبدیل به تومان در بازار

یک بازار به راحتی خریداران و فروشندگان راضی به هم متصل می کند. خریداران مبلغی را که مایل به پرداخت ای تی اچ (قیمت “پیشنهاد”) هستند انتخاب می کنند در حالی که فروشندگان قیمتی را تعیین می کنند که مایل به فروش ای تی اچ (قیمت “Ask”) باشند. قیمت Ask همیشه بالاتر از Bid است و تفاوت بین این دو به عنوان “spread” شناخته می شود. فروش در بازار دارای دو مزیت اساسی نسبت به فروش به یک بستر مبادله ای است: قیمت (هم برای خرید و فروش) نسبت به گزینه مناسب تر است و هم میزان فروش در هر زمان بسیار بیشتر است.

بازارهای مبادله ای به طور کلی برای معامله گران باتجربه تر اتریوم انتخاب بهتری است ، با این وجود عامل اصلی “نقدینگی” است. اگر بازار نقدینگی کمی داشته باشد ، یعنی حجم بسیار کمی برای یک جفت ارزی خاص مانند ای تی اچ / تومان داشته باشد ، ممکن است فروش مقادیر قابل توجهی از ای تی اچ بدون ایجاد “لغزش قیمت” دشوار باشد.

فروش در بازار برای ارزهای خاص که حجم / نقدینگی کم است ممکن است دشوار باشد. به عنوان مثال ، جفت ارز رمزنگاری شده ای تی اچ / CAD به خوبی تأمین نشده است ، که اغلب کاربران را مجبور می کند ای تی اچ را به دلار ایران (بسیار مایع با تعداد زیادی خریدار و فروشنده) بفروشند و سپس پس از برداشت SEPA / SWIFT دلار دریافتی تومان را به GBP در بانک تبدیل می کنند. . برای یافتن مایع ترین ارز برای جفت ارزی انتخابی خود ، به بازارهای اتریوم در CoinMarketCap مراجعه کنید.

محدودیت / سفارش بازار برای فروش اتریوم و تبدیل به تومان

فروش اتریوم و تبدیل به تومان در بازار پیچیده تر از فروش مستقیم به سیستم عامل است. هنگام فروش ای تی اچ ، فروشنده دو راه برای چگونگی تمایل به فروش دارد. یا فروشنده بازار (بازار ساز) را ایجاد می کند و قیمتی را که مایل به فروش آن هستند مشخص می کند یا اینکه آنها به خریدار موجودی که قیمت خرید (Bid) را ذکر کرده است می فروشند.

بیشتر بخوانید: تبدیل اتریوم به ریال

سازندگان بازار “سفارش محدود” ایجاد می کنند که کمترین قیمتی را که فروشنده مایل به فروش اتریوم و تبدیل به تومان است تعیین می کند. این بازارها سپس با خریداران مایل مطابقت دارند. متناوباً – و به بیان ساده تر – یک فروشنده می تواند با استفاده از “سفارش بازار” فروش بفروشد ، با بیان اینکه مایل است به بالاترین خریدار بازار (خریدار بازار) بفروشد. با این حال ، با سفارش بازار این خطر وجود دارد که فروشنده ممکن است قیمت نامطلوبی بدست آورد زیرا سفارش خود را با هر قیمت موجود پر می کند. به فروشندگانی که به عنوان یک سازنده بازار عمل می کنند ، اغلب پاداش کمتری نسبت به متقاضیان بازار می گیرند.

فروش نمونه

بازار ای تی اچ / تومان در Coinbase 2 خریدار دارد ، یکی مایل است 5 ای تی اچ را با 790 دلار خریداری کند و دیگری که مایل است 10 ای تی اچ را با 780 دلار خریداری کند. اگر فروشنده ای بخواهد 8 ای تی اچ (با استفاده از سفارش بازار) بفروشد ، 5 ای تی اچ با 790 دلار و 3 ای تی اچ باقیمانده با 780 دلار دریافت می کند. اگر با این وجود ، آنها یک سفارش محدود با همان قیمت انتخاب کنند ، آنگاه آنها 5 ای تی اچ را با 790 دلار می فروشند و 3 ای تی اچ باقیمانده فروخته نمی شوند تا یک خریدار مایل به بازار پیوست. با ایجاد سفارش محدود ، فروشنده قیمتی را که در آن اتر فروخته می شود تضمین می کند.

ثبت سفارش در مثال بالا ممکن است برای بسیاری از فروشندگان قابل قبول باشد. با این حال ، مثالی را در نظر بگیرید که فروشنده مایل به فروش 10،000 ای تی اچ بود. در این حالت ، بازار با قیمت پایین و پایین منحل می شود و به طور بالقوه برخی از نشانه های ای تی اچ را فقط با چند دلار می فروشد. این قبلا دیده شده است – منجر به “خرابی فلاش” می شود.

سفارشات محدود برای فروش اتریوم

به طور کلی ، فروشنده بهتر است با استفاده از یک سفارش محدود اقدام به فروش کند ، اما قبل از ثبت سفارش باید مکانیک این موضوع را به درستی درک کرد. یک عیب سفارش محدود این است که فروش ممکن است ساعتها یا روزها طول بکشد تا به طور کامل اجرا شود. اگر قیمت منفی حرکت کند ، ممکن است لازم باشد یک سفارش محدود بسته شود و با قیمت پایین دوباره بازگشایی شود. سفارش بازار تضمین فروش سریع در مبادلات کاملاً مایع است و اغلب برای کسانی که مایلند سود خود را در ازای سرعت بپردازند ترجیح داده می شود.

نحوه فروش اتریوم و تبدیل به تومان

“کوتاه کردن بازار” عملی است که امروز یک دارایی را می فروشد و آن را در تاریخ بعد با قیمت پایین تر (و با سود) خریداری می کند. یک تاجر اتریوم که کوتاه مدت ای تی اچ / تومان را انتخاب می کند از کاهش قیمت ای تی اچ / تومان سود می برد. در این مثال ، معامله گر با استفاده از آنچه “حساب مارجین” نامیده می شود ، ای تی اچ را از صرافی قرض می کند ، امروز جفت ارز ای تی اچ / تومان را می فروشد و در تاریخ بعدی جفت را پس می گیرد. در این حالت ، سقوط احتمالی یک موقعیت کوتاه با کاهش قیمت ای تی اچ / تومان به 0 دلار محدود می شود. توجه داشته باشید که فروشنده کوتاه مدت در واقع مالک اتر نیست ، در عوض مجموعه رمزنگاری قرض می شود و بنابراین مسئولیتی ایجاد می کند که باید پس داده شود.

از طرف دیگر ، منفی احتمالی فروش کوتاه ای تی اچ نامحدود است. قیمت ای تی اچ / تومان ممکن است به طور نامحدود افزایش یابد و ضررهای بی حد و حصر ایجاد کند. به همین دلیل ، اتصال کوتاه اتریوم بسیار خطرناک است و موقعیت ها معمولاً در کوتاه مدت و با اعمال محدودیت های توقف ضرر باز و بسته می شوند (بسته شدن خودکار موقعیت در صورت از دست دادن بیش از مقدار مشخص شده توسط کاربر).

چگونه می توان اتریوم را “فروش کوتاه” کرد

در اکثر مبادلات ارزهای رمزپایه ، اتصال کوتاه اتریوم به وثیقه در حساب نیاز دارد. این وثیقه پشتیبان وامی است که از صرافی گرفته می شود ، اطمینان حاصل می کند که صرافی می تواند وجوه آنها را پس بگیرد اگر موقعیتی به “قیمت انحلال” برسد (همچنین به عنوان “تماس حاشیه” نیز نامیده می شود).  در حالی که تعداد بسیار کمی از افراد جرأت کوتاه کردن جفت ارزی اتریوم / Fiat را دارند ، ممکن است برخی کوتاه مدت ای تی اچ / BTC را انتخاب کنند ، انتظار دارند که قیمت بیت کوین نسبت به دوره اتریوم بهتر باشد.

اتریوم را می توان از طریق 3 راه مختلف تبدیل کرد

بازارهای آتی تنظیم شده – گروه CME و CBOE معاملات آتی بیت کوین را آغاز کرده اند و به سرمایه گذاران اجازه می دهند کوتاه مدت BTC / تومان و سایر جفت های ارز فیات را کوتاه کنند. پیش بینی می شود که همین بازارهای آتی احتمالاً به محض نیمه اول سال 2020 به سمت اتریوم باز شود. در این زمان ، فروش یا “کوتاه کردن” اتریوم در این بازارها هنوز در دسترس نیست. صرافی های ارز رمزنگاری شده چندین صرافی ارز رمزنگاری شده وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد حساب های حاشیه خود را باز کنند. این تبادلات به شما امکان می دهد تا جفت های رمزنگاری ای تی اچ / fiat و ای تی اچ / همچنین بسیاری دیگر از جفت های غیر اتریوم را بفروشید.

Contracts for Difference (CFD) – یکی از ساده ترین راه هایی که امروز یک معامله گر می تواند اتریوم را کوتاه کند از طریق کارگزار CFD است. این کارگزاران به کاربران این امکان را می دهند تا اساساً در جهت حرکت قیمت اتریوم “شرط بندی” کنند. اگر معامله گر اعتقاد دارد اتریوم سقوط می کند ، ایجاد سفارش “فروش” در صورت افت قیمت به کاربر پاداش می دهد. استفاده از CFD چند مزیت دارد. اولین مورد این است که این بازارها نقدینگی نامحدود دارند. دوم ، بستر CFD به عنوان متولی وجوه عمل می کند و خطرات مربوط به مدیریت ارز رمزنگاری شده را از بین می برد. و سرانجام ، استفاده از کارگزاران CFD اغلب بسیار ساده است ، به همین دلیل برای تجار جدید بسیار جذاب است.

بهترین سایت ها برای تبدیل اتریوم به تومان یا دلار

بسیاری از اوقات شما نیاز دارید که ارزهای دیجیتال یا ارز واقعی خود را به اتریوم یا بالعکس تبدیل کنید. در این بین، سایت های مبادله اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال، عملیات تبدیل را برای شما آسان می کنند. تبدیل یا مبادله ارز دیجیتال نیاز به امنیت بالایی دارد و ممکن است وب سایت های کلاهبرداری ایجاد شود. بنابراین امنیت حرف اول را می زند. مبادلات ارز دیجیتال هنوز جدید هستند و توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. در سال 1396 شاهد افزایش حجم معاملات در این صرافی ها بودیم و این روند ادامه خواهد داشت. صرافی ها به دو دسته صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم می شوند. بسیاری از صرافی‌ها در دنیا در تلاشند تا رقابت را از دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال بدزدند و کارهای زیادی برای این کار انجام می‌دهند.

 

صرافی متمرکز ارز دیجیتال برای تبدیل بیت اتریوم به تومان چیست؟

برای تبدیل اتریوم به تومان ، صرافی متمرکز به یک پلتفرم آنلاین و رایج ترین روش خرید و فروش اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. در این صرافی ها امکان خرید یا فروش ارزهای دیجیتال با فیات یا ارزهای رایج (جفت کریپتو/فیات) و خرید یا فروش ارزهای دیجیتال با ارز دیجیتال دیگری (جفت کریپتو/کریپتو) وجود دارد. در واقع این صرافی ها یک بازار آنلاین برای کل شبکه ارزهای دیجیتال هستند.

مبادلات متمرکز به این معنی است که یک واسطه معتبر برای رسیدگی به هر دارایی مورد استفاده در معاملات وجود دارد. داستان های بسیاری از سرمایه گذاران وجود دارد که صدها هزار دلار به دلیل از دست دادن کلید خصوصی خود از دست داده اند. اگر پول آنها در صرافی متمرکز می شد، نگران این موضوع نبودند و با نشان دادن پاسپورت یا کارت شناسایی به راحتی پول خود را پس می گرفتند.

تفاوت بین صرافی متمرکز و مبادله غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال و بلاک چین ذاتاً غیرمتمرکز هستند که به صرافی ها اجازه می دهد متمرکز شوند. به زبان ساده، یک صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال با ایجاد یک محیط غیرقابل اعتماد و بسیار هوشمند، واسطه ها را حذف می کند. معاملات از طریق قراردادهای هوشمند انجام می شود تا پول از طریق واسطه ها عبور نکند. این یک سیستم همتا به همتا است. DEX هنوز در مراحل اولیه است و محبوبیت زیادی ندارد.

احراز هویت در صرافی ها برای ایجاد حساب کاربری

برای تبدیل اتریوم به تومان ، بسیاری از صرافی ها به کاربران اجازه می دهند بدون احراز هویت حساب باز کنند، اما این حساب ها محدودیت هایی برای واریز و برداشت از حساب دارند. احراز هویت اولیه معمولاً نیاز به تصویری از گذرنامه یا کارت شناسایی کاربر دارد که احراز هویت دو مرحله‌ای یا تأیید هویت دو مرحله‌ای را امکان‌پذیر می‌کند. 2FA یک رمز عبور محرمانه است که هر 30 ثانیه ایجاد می شود و هر بار که کاربر وارد حساب کاربری خود می شود باید وارد شود. احراز هویت دو مرحله ای معمولا در گوشی کاربر ذخیره می شود.

 وب سایت تبادل Coinbase.com

کوین بیس علاوه بر وب سایت Exchange، کیف پولی نیز دارد که می توانید پول دیجیتال را در آن ذخیره کنید. کوین بیس از اتریوم، بیت کوین، اتریوم کش و لایت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در 32 کشور پشتیبانی می کند. این پلتفرم 10 میلیون کاربر دارد و 50 میلیارد دلار پول دیجیتال مبادله می کند. اگر می‌خواهید وارد تجارت دیجیتال شوید، اما نمی‌خواهید گرفتار شوید، محصولاتی مانند کوین بیس راهی برای رفتن هستند.

 وب سایت صرافی Binance.com

وب سایت اکسچنج بایننس به کاربران امکان خرید و فروش بیش از 100 ارز دیجیتال را می دهد و این تراکنش ها را با کارمزد پایین انجام می دهد. این سایت مبادلات ارزهای پایه از جمله: اتریوم، اتریوم، لایت کوین و بایننس کوین را ارائه می دهد. Bainance در هنگ کنگ مستقر است. در حال حاضر بیشتر معاملات در این صرافی انجام می شود. در حالی که داشتن تاییدیه سطح دوم در این صرافی امکان برداشت تا 100 اتریوم در روز را فراهم می کند، با تایید سطح اول تنها امکان برداشت کمتر از 2 اتریوم در روز وجود دارد.

وب سایت صرافی Bittrex.com

برای تبدیل اتریوم به تومان ، این سیستم یکی از بزرگترین ابزار تبادل است. همچنین مخاطبان زیادی دارد زیرا ظاهری ساده و کاربری آسان دارد. علاوه بر این، بیش از 190 ارز دیجیتال رمزگذاری شده را پشتیبانی می کند. روند ثبت نام شما در این سایت بسیار سریع است. در حالی که محبوب ترین ارزهای معامله شده اتریوم و اتریوم هستند، بیت ترکس بیش از 250 ارز دیجیتال مختلف دارد.

وب سایت تبادل localbitcoins.com

وب سایت محلی اتریوم یک بازار بین المللی اتریوم با بیش از یک میلیون عضو از سراسر جهان از جمله ایرانیان است. این سایت صرافی امکان انواع روش های پرداخت از جمله کارت های شتاب بانکی و ارسال آگهی خرید و فروش و یا خرید بدون ارسال آگهی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 وب سایت تبادل gdax.com

این صرافی تابعی از CoinBase، یکی از محبوب ترین صرافی های جهان است. GDAX برای مبتدیان مناسب نیست، اما برای معاملات مارجین و همچنین تجارت جفت ارزهای دیجیتال/فیات و جفت ارزهای دیجیتال/کریپتو مناسب است. کاربران این صرافی تا سقف 250000 دلار توسط شرکت بیمه بیمه می شوند. معاون Coinbase گفت: «CoinBase برای کاربران عادی طراحی شده است، در حالی که GDAX برای معامله گران پیشرفته و حرفه ای طراحی شده است.