You are currently viewing تبدیل تتر به ریال و  روش تبدیل بیت کوین در ایران به چه صورت است

تبدیل تتر به ریال و روش تبدیل بیت کوین در ایران به چه صورت است

تبدیل تتر به ریال یا ریال به تتر ، برای تبدیل بیت کوین در ایران و روش تبدیل تتر به ریال چه مسیرهایی وجود دارد؟ چطور در ایران بیت کوین را تبدیل کرده و تتر را به ریال و حساب ایران واریز کنیم؟ در این مطلب به طور کامل روش های تبدیل بیت کوین در ایران و تتر به ریال را آموزش می دهیم.

تبدیل بیت کوین در ایران و تبدیل تتر به ریال از طریق درگاه پرداخت یا برنامه نقطه فروش

برای تبدیل بیت کوین در ایران و تبدیل تتر به ریال اگر ترجیح می دهید پرداخت های بیت کوین مشتریان خود قبل از دریافت پول به طور خودکار به واحد پول محلی شما تبدیل شود ، این کار انجام می شود. به سادگی یک درگاه پرداخت (مشاغل آنلاین) یا برنامه محل فروش (مشاغل داخل فروشگاه) را انتخاب کنید که این سرویس را ارائه می دهد ، مانند Bitpay. ارائه دهنده خدمات بیت کوین پرداختی توسط مشتریان شما را دریافت می كند و سپس مقدار معادل ارز انتخابی شما را معمولاً در روز کاری بعدی به حساب بانك مشاغل شما واریز می كند. این سرویس هزینه کمی دارد که قبل از دریافت آن از پرداخت کسر می شود.

تبدیل تتر به ریال یا ریال به تتر

تبدیل بیت کوین در ایران و تبدیل تتر به ریال  از طریق مبادله ارز رمزنگاری شده

اگر از درگاه پرداخت یا برنامه نقطه فروش استفاده می کنید که پرداخت های بیت کوین مشتریان خود را مستقیماً به کیف پول دیجیتال شما می فرستد ، می توانید آن را خودتان از طریق صرافی قابل اعتماد ارز تبدیل کنید. می توانید آن را با یک ارز فیات (مثلاً USD ، GBP) یا ارز رمزنگاری شده دیگری مانند بیت کوین (BTC) یا اتریوم (ETH) مبادله کنید. برای تبدیل بیت کوین به ارز فیات خود ، باید از صرافی پشتیبانی کنید که از مبادلات ارزی فیات به رمزنگاری مانند بیت کوین.com Exchange پشتیبانی کند.

یک حساب کاربری ایجاد کنید و بیت کوین را از کیف پول دیجیتال خود به داخل کیف پول وب موجود در حساب صرافی رمزنگاری خود ارسال کنید.
برای تبدیل بیت کوین در ایران و تبدیل تتر به ریال  و برای فروش بیت کوین خود از طریق سیستم عامل ، دستورالعمل های ارائه شده توسط صرافی را دنبال کنید.
سپس صرافی بیت کوین شما را خریداری کرده و پرداخت را با ارز انتخابی شما به حساب بانکی شما می فرستد ، منهای کارمزدی که برای این سرویس می گیرند.

قیمت تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۹.۴۶ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۴۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از تتر در این لحظه با قیمت ۱.۰۰ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۱۴۳ تومان معادل ۲۶,۱۵۶ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۵۳.۵۱ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۰.۰۰۸% کاهش یافته است. بالاترین قیمت تتر در تاریخ ۰۶ اسفند ۱۳۹۳(25 February 2015) معادل ۱.۲۱ دلار بوده که همینک %۱۷.۶۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش تتر ۷۹.۴۲ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۸۲.۱۶ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن تتر معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم %۴.۲۹ از حجم معاملات روزانه است. به روز رسانی اسفند 1400

تبدیل تتر به ریال یا ریال به تتر ، از طریق یک بستر تجاری

برای تبدیل بیت کوین در ایران و تبدیل تتر به ریال  همچنین می توانید بیت کوین را در کیف پول دیجیتال خود از طریق یک پلت فرم معاملات نظیر به نظیر مانند Local.بیت کوین.com بفروشید. یک حساب ایجاد کنید و مقدار بیت کوین موردنظر برای فروش و همچنین نوع پرداختی را که می خواهید بپذیرید لیست کنید.
این می تواند شامل پرداخت های نقدی حضوری یا پرداخت های آنلاین مانند نقل و انتقالات بانکی باشد. شما بیت کوین را از کیف پول دیجیتال خود به یک حساب محافظ کور امن ارسال خواهید کرد و پس از دریافت پرداخت توافق شده از خریدار ، بیت کوین آزاد شده و به کیف پول وی ارسال می شود. هزینه ها در این سیستم عامل های تجاری به طور قابل توجهی کمتر است ، به این معنی که شما می توانید پول بیشتری را که بدست می آورید بیشتر نگه دارید.

خرید بیت کوین

می توانید بیت کوین را با ارزهای فیات مانند دلار آمریکا و همچنین ارزهای رمزپایه دیگر خریداری کنید. از وب سایت ما از صفحه رسمی خرید بیت کوین دیدن کنید. ارز مورد نظر برای خرید را انتخاب کنید. اینکه می خواهید با دلار آمریکا یا ارز محلی دیگر بخرید را انتخاب کنید و مبلغ را وارد کنید. با دقت مرور کرده و آدرس کیف پول خود را اضافه کرده و روی ادامه کلیک کنید. با ایجاد یک حساب کاربری و ارائه جزئیات پرداخت ، مراحل خرید را به پایان برسانید.

از کیف پول بیت کوین

برنامه کیف پول بیت کوین.com را روی دستگاه خود باز کنید. اگر می خواهید بیت کوین Cash (بیت کوین) بخرید ، روی دکمه سبز «خرید» ضربه بزنید یا اگر می خواهید بیت کوین (BTC) بخرید روی دکمه نارنجی «Buy» (ضربه بزنید) ضربه بزنید. برای واریز سکه به کیف پول دلخواه خود ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید از شما خواسته می شود هویت خود را تأیید کنید پس از اتمام ، خرید شما ادامه خواهد یافت پس از اولین خرید شما که شامل تأیید هویت است ، خریدهای بعدی حتی سریعتر انجام می شوند!

تبدیل بیت کوین در ایران و تبدیل تتر به ریال  از پلت فرم معاملات همتا به همتا (فقط بیت کوین)

به localbitcoins.com بروید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. فروشنده موجودی را پیدا کنید که قصد فروش بیت کوین کش (بیت کوین) را دارد یا خود سفارش خرید جدید ایجاد می کنید. با فروشنده منتخب خود معامله ای را شروع کنید و آنها بیت کوین را به حساب سپرده کور می فرستند. هنگامی که پرداخت توافق شده را از طریق انتقال بانکی یا روش پرداخت دیگر ارسال کردید ، فروشنده تأیید می کند که وجه را دریافت کرده است. سپس بیت کوین که خریداری کرده اید از پرده کور آزاد شده و به کیف پول دیجیتال شما ارسال می شود.

تبدیل تتر به ریال یا ریال به تتر ،  از صرافی ارز رمزنگاری شده

از صرافی ارز رمزنگاری شده بازدید کنید. یک حساب کاربری ایجاد کنید و هویت خود را در صورت لزوم تأیید کنید. برای خرید بیت کوین Cash (بیت کوین) یا بیت کوین (BTC) دستورالعمل های وب سایت را دنبال کنید. سکه های شما در کیف پول صرافی متصل به حساب صرافی شما ظاهر می شود. سرانجام ، بیت کوین خود را به کیف پول شخصی خود منتقل کنید تا امنیت بیشتری داشته باشد.

فروش بیت کوین

در وب سایت ما (در حال حاضر فقط برای انگلیس و اروپا) از صفحه رسمی فروش بیت کوین ما در https://sell.بیت کوین.com دیدن کنید. 2️ ارز و مبلغی را که می خواهید بفروشید انتخاب کنید. 3️ آیا می خواهید یورو یا پوند استرلینگ دریافت کنید را انتخاب کنید و مبلغ را وارد کنید. با دقت مرور کرده و آدرس کیف پول خود را اضافه کرده و بر روی گزینه Continue کلیک کنید. با وارد کردن جزئیات پرداخت ، مراحل فروش را به پایان برسانید.

در پلت فرم معاملات همتا به همتا (فقط بیت کوین)

به localbitcoin بروید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. خریدار موجود را پیدا کنید که به دنبال خرید بیت کوین Cash (بیت کوین) یا ایجاد سفارش جدید فروش خودتان است. با خریدار منتخب خود معامله ای را باز کرده و بیت کوین خود را به حساب اصلی ارسال کنید. پس از اینکه خریدار پرداخت شما را از طریق انتقال بانکی یا روش پرداخت دیگر ارسال کرد ، تأیید کنید که وجه را دریافت کرده اید. سپس بیت کوین که فروخته اید از سپرده کور آزاد شده و به t ارسال می شود

تبدیل تتر به ریال یا ریال به تتر ،  در صرافی ارز رمزنگاری شده

تبدیل بیت کوین در ایران و تبدیل تتر به ریال  از صرافی ارز رمزنگاری شده ، به عنوان مثال صرافی بیت کوین.com دیدن کنید. یک حساب کاربری ایجاد کنید و هویت خود را در صورت لزوم تأیید کنید. برای فروش بیت کوین Cash (بیت کوین) یا بیت کوین (BTC) دستورالعمل های وب سایت را دنبال کنید. اگر آن را با پول فیات فروخته اید ، می توانید وجه را به حساب بانکی خود واریز کنید. اگر آن را با ارز رمزنگاری شده دیگری فروخته اید ، می توانید سکه ها را به کیف پول شخصی خود بفرستید (قبل از ارسال مطمئن شوید که کیف پول آن سکه ها را قبول می کند).

راهنمای گام به گام فروش تتر

تبدیل بیت کوین در ایران و روش تبدیل تتر به ریال

بیشتر کاربرانی که USDT می فروشند این کار را با بیت کوین (BTC) یا اتریوم (ETH) انجام می دهند. در حالی که متأسفانه نمی توانید USDT را مستقیماً در کوین اسکوئر بفروشید ، می توانید آن را در صرافی آلت کوین برای بیت کوین یا اتریوم بفروشید و سپس از پول نقد کوین اسکوئر برای ارزهای مانند یورو یا دلار کانادا استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تبدیل اتریوم به ریال و روش های تبدیل و قیمت اتریوم

برای فروش تتر ، به سادگی این مراحل را دنبال کنید: 1 در صرافی آلت کوین ثبت نام کنید و حساب خود را با تتر تأمین کنید یا تتر را در یک دستگاه خودپرداز بیت کوین قرار دهید ثبت نام در صرافی آلت کوین ساده ترین راه برای فروش USDT برای بیت کوین یا اتریوم است ، به این معنی که سریعتر می توانید پول نقد کنید.

2 فروش تتر برای بیت کوین یا اتریوم

تبدیل تتر به ریال یا ریال به تتر ، بیت کوین و اتریوم دو ارز رمزپایه پذیرفته شده هستند ، بنابراین دسترسی به دلیل حجم و نقدینگی بالاتر دسترسی شما را آسان تر می کند. 3 پس از ثبت نام و تأیید حساب خود ، بیت کوین یا اتریوم خود را به کوین اسکوئر منتقل کنید حساب کوین اسکوئر خود را با کلیک روی “Fund” در فهرست بالا و سپس دنبال کردن دستورالعمل های بیت کوین یا اتریوم ، از هرکدام که می خواهید با آن بودجه تأمین کنید ، تأمین کنید. 4 با استفاده از Quick Trade بیت کوین یا اتریوم خود را برای ارز فیات مانند یورو یا دلار کانادا بفروشید

Quick Trade در سمت چپ داشبورد کوین اسکوئر شما قرار دارد. شما می توانید هر ارز رمزنگاری شده را در سیستم عامل ما در سه کلیک بفروشید. 5 مبلغ یورو یا دلار کانادا را مستقیماً از کوین اسکوئر به حساب بانکی خود بردارید این کار را می توانید با کلیک روی “برداشت” در منوی نوار بالای صفحه داشبورد خود و سپس دنبال کردن دستورالعمل ها انجام دهید.

همچنین می توانید برای کسب بیت کوین برای ارجاع دوستان خود به کوین اسکوئر از برنامه ارجاع کوین اسکوئر استفاده کنید. به شما بیت کوین مستقیماً به حساب کوین اسکوئر خود پرداخت می شود ، به این معنی که می توانید BTC را که بدست آورده اید با یورو یا دلار کانادا بفروشید و در نتیجه سودهایی را که در سبد سهام خود دارید قفل کنید. شما همچنین می توانید از طریق لینک ارتباط با ما در وبسایت روش مستقیم تبدیل بیت کوین خود در ایران را بررسی کنید. ما بهترین راهنمایی را ارائه می دهیم.