You are currently viewing تبدیل بیت کوین به پول ایران تبدیل قیمت تتر به تومان

تبدیل بیت کوین به پول ایران تبدیل قیمت تتر به تومان

روش های تبدیل بیت کوین به پول ایران تبدیل قیمت تتر به تومان چیست؟ در این مقاله بهترین رشو برای تبدیل بیت کوین به پول ایران و تبدیل قیمت تتر به تومان را بررسی می کنیم، آیا می دانید بیت کوین در حال حاضر چند تومان است؟ آیا می دانید تتر چند تومان است؟

تبدیل بیت کوین به پول ایران

برای تازه واردان ارزهای رمزنگاری شده ، یکی از رایج ترین مواردی که آنها می خواهند بدانند این است که چگونه بیت کوین را نقد کنیم یا از بیت کوین به پول ایران (USD ، EUR و غیره) برداشت کنیم.صرف نظر از دلایل ، ممکن است زمانی فرا برسد که بخواهید بیت کوین خود را به پول ایران تبدیل کنید.بنابراین دقیقاً چگونه می توانید برای بیت کوین خود پول نقد یا پول ایران دریافت کنید؟

چگونه بیت کوین را به پول ایران یا سایر ارزهای فیات تبدیل کنیم

وقتی نوبت به فروش بیت کوین می رسد ، در اصل دو گزینه پیش رو دارید. و اگرچه هر دو مزایا و معایب خود را دارند ، هر دو از چالش های یکسانی رنج می برند مانند عدم آگاهی کاربر انبوه و روند نامشخص اصلاح.

فروش بیت کوین از طریق صرافی

تا کنون محبوب ترین راه تبدیل بیت کوین به پول ایران از طریق مبادلات متمرکز مانند کوین بیس و Gemini است.با استفاده از رابط های کاربری زیبا و فرآیندهای KYC (مشتری خود را بشناسید) که به عنوان بخشی از ایجاد حساب مورد نیاز است ، این مبادلات به شما امکان می دهد حساب بانکی بودجه خود را برای برداشتن پیوند وصل کنید و روند کار را آسان و بدون درد انجام دهید.

چگونه بیت کوین را از طریق کوین بیس به پول ایران تبدیل کنیم

تبدیل بیت کوین به پول ایران

بنابراین ، شما کیف پول Coinbase خود را با بیت کوین خود در آن قرار دارید و آماده هستید که وجوه خود را به حساب بانکی محلی خود ارسال کنید. این مراحل را دنبال کنید:پس از درخواست وجه نقد چه انتظاراتی دارید،مبلغی را که می خواهید بفروشید تأیید کنید ، هزینه ها را یادداشت کنید (قبل از فروش آنها نشان داده می شوند) و سپس روی “فروش بیت کوین” کلیک کنید.تکمیل سیستم ACH که توسط کوین بیس استفاده می شود پس از آغاز فروش یا برداشت معمولاً چند روز کاری طول می کشد.

چگونه بیت کوین را از طریق Gemini به پول ایران تبدیل کنیم

یکی دیگر از گزینه های محبوب که در آن کاربران می توانند بیت کوین خود را به پول ایران خرید ، فروش و مبادله کنند ، Gemini است. با برخی از برازنده ترین ویژگی های معاملاتی ، جوزا به شما این امکان را می دهد که مانند کوین بیس به راحتی و به راحتی بیت کوین خود را دریافت کنید.ارزش USD برای بیت کوین خود را دریافت کرده و آماده برداشتن آن به حساب بانکی متصل خود شویداکنون وقت آن است که پول ایران را که قبلاً به حساب بانکی متصل خود ارسال کرده اید ، ارسال کنید.مقصدی را برای برداشت انتخاب کنید که با آن آشنایی داشته باشید و مقدار پول را که می خواهید به طور رسمی وجه را به آن منتقل کنید. مانند کوین بیس ، چند روز کاری طول می کشد تا جمینی برای شما وجه ارسال شود.

 

با LocalBitcoins.com بیت کوین خود را به پول نقد تبدیل کنید

برای کسانی که می خواهید بیت کوین خود را مستقیماً با پول نقد بدل کنید ، LocalBitcoins.com راه حل بهتری است.LocalBitcoins یک سایت معاملات شخصی به شخص دیگر است که در آن افراد می توانند پیشنهادات خود را برای خرید و فروش Bitcoins به USD یا سایر ارزهای محلی فیش ارسال کنند.نه تنها تأیید هویت وجود ندارد ، بلکه بسته به میزان ناامیدی شخص برای خرید بیت کوین و تعداد فروشندگان دیگر در این منطقه ، گاه فرصت های عالی داوری نیز وجود دارد. این می تواند توانایی فروش بیت کوین خود را بالاتر از ارزش بازار ایجاد کند.

تجارت را آغاز کنید،اکنون که خریدار خود را شناختید ، جزئیات دقیقاً آنچه را که از آنها می خواهید ارسال کنید و مطمئن شوید که شرایط تجارت را رعایت می کنید. این موارد به شما نشان می دهند که پرداخت خود را از کجا و چگونه دریافت خواهید کرد.همچنین ، به یاد داشته باشید که آدرس کیف پول محلی Bitcoins خود را تأمین مالی کنید تا بتوانید معامله را براساس حداقل BTC ارجاع شده در درخواست معاملاتی آغاز کنید.اگر BTC کافی در کیف پول LocalBitcoins خود ندارید ، نمی توانید معامله کنید ، زیرا از شما خواسته می شود این BTC را به یک حساب سپرده ارسال کنید.

قیمت تتر به تومان

معمولاً پیش بینی قیمت برای پول های ثابت به تلاش زیادی احتیاج ندارد. به عنوان مثال ارزش تتر همیشه یک دلار است – این همان چیزی است که آن را به یک ثبات ارز تبدیل می کند. با این حال ، پیش بینی قیمت اخیر تتر (USDT / USD) خاطر نشان کرد که ممکن است سکه در سال 2021 چندان پایدار نباشد. بنابراین ، بیایید ببینیم پیش بینی قیمت تتر چه می گوید و قیمت تتر در آینده چگونه خواهد بود.

طبق پیش بینی USDT از معاملات تجارت Beasts ، تتر واقعاً افزایش قیمت را تجربه خواهد کرد که تا آوریل 2021 به طور متوسط 1.2827 دلار خواهد بود. این رشد تنها کسری از سنت است ، منتهی به دسامبر 2021 ، با قیمت 1.2829 دلار باشد. طبق همین پیش بینی حداکثر قیمت حتی می تواند تا 1.60710 دلار هم برسد.

در پایان

اکنون که همه طرفین در مورد معامله توافق کرده و مشخصات موجود در قسمت صندوق ورودی LocalBitcoins را توضیح داده اند ، بیت کوین های شما از کیف پول شما به بازار تجارت منتقل می شوند.در این مرحله ، خریدار جزئیات پرداخت شما را دریافت می کند (چگونه می خواهید برای BTC خود پرداخت کنید) و معادل پول ایران آمریکا را از طریق روش توافق شده به طور نقدی برای شما آزاد می کند.هنگامی که پرداخت را دریافت کردید ، به Localbitcoins.com تأیید می کنید که پرداخت انجام شده است و BTC از سپرده گذاری تجارت به خریدار آزاد می شود. این همان تجارت است که انجام می شود! برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق لینک ارتباط با ما در تماس باشید.