You are currently viewing پیش بینی قیمت اتریوم تا 10 سال آینده

پیش بینی قیمت اتریوم تا 10 سال آینده

اتریوم با 20 میلیارد دلار سرمایه و 12 میلیارد دلار حجم معاملات روزانه، دومین ارز دیجیتال بزرگ پس از بیت کوین از نظر قیمت است. اشتباه نیست اگر بگوییم اتریوم به اندازه بیت کوین در سراسر جهان شناخته شده است. برخی از افراد از قراردادها و فناوری های هوشمند خود برای بهبود تجارت خود استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از آنها برای معاملات روزمره استفاده می کنند.

همچنین گروه خاصی از افراد وجود دارند که این ارز دیجیتال را معامله می کنند. برای آنها، پیش‌بینی قیمت اتریوم جالب‌ترین اطلاعات است. به همین دلیل است که ما به تاریخچه و فرصت های آینده آن نگاه می کنیم.

اتریوم (ETH) چیست؟

اتریوم هم یک ارز دیجیتال و هم یک محیط غیرمتمرکز است که صنعت فناوری اطلاعات را متحول می کند. توسط ویتالیک بوترین و تیمش با یک هدف ایجاد شد: ارائه چیزی بهتر از بیت کوین به جهان.

ویژگی اصلی ETH قراردادهای هوشمند است. آنها دنیای تجارت را تغییر داده اند زیرا به شما این امکان را می دهند که از شر واسطه ها خلاص شوید و کنترل کاملی بر انجام تعهدات ایجاد کنید. پلتفرم اتریوم امکان راه اندازی آلتکوین ها و توکن های جدید را در بلاک چین خود فراهم می کند. علاوه بر این، امکان ایجاد برنامه های غیرمتمرکز را فراهم می کند که امروزه محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.در نهایت، یکی از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده در بین معامله گران است. در 95 درصد صرافی ها فهرست شده است و هر روز حجم بالایی دارد. به طور خلاصه، ETH را می توان رقیب اصلی BTC در نظر گرفت.

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم (ETH)

اتریوم برای مدت طولانی هیچ هیجانی ندید. این یکی دیگر از ارزهای دیجیتال موجود در بازار محسوب می شد. با این وجود، قیمت آن به دلایل زیادی افزایش می یافت و این اتفاق افتاد. چرا این اتفاق افتاد؟ تراکنش های اتریوم به طور قابل توجهی سریعتر از بیت کوین است. بنابراین، بسیاری از مردم از اولین ارز دیجیتال مهاجرت کردند. بلاک چین اتریوم همچنین محیطی را برای ایجاد برنامه های غیرمتمرکز یا dApps فراهم می کند، بنابراین برای توسعه دهندگان بسیار جذاب شد.

افزایش علاقه به این ارز دیجیتال به این معنی بود که شخصی باید بلوک‌های جدیدی را پیدا کرده و تراکنش‌ها را تأیید کند. از این رو، بسیاری از ماینرها نرخ هش خود را از BTC به ETH هدایت کردند. آنها بلوک های جدید زیادی پیدا کردند که باعث ایجاد مشکل در استخراج و افزایش هزینه های استخراج شد.

تاریخچه قیمت ETH

اولین توکن های ETH در سال 2014 ایجاد شدند، اما در هیچ صرافی لیست نشدند. اما در طول اجرای آنها، این شرکت 18 میلیون دلار درآمد کسب کرد. اولین عرضه بلاک چین اتریوم در سال 2015 بود. با راه اندازی آن، ETH به برخی صرافی ها اضافه شد، اما قیمت آن زیر 1 دلار بود. در همان ابتدای سال 2016 اولین رشد خود را داشت. در اواسط فوریه به قیمت 6 دلار و در اواسط مارس حتی 15 دلار معامله شد. سپس این سیستم هک شد و شرکت یک سوم کل سرمایه خود را از دست داد. به همین دلیل در پایان آوریل 2016 به قیمت 7.50 دلار معامله شد.

پس از آن، تیم اتریوم توانست پول های دزدیده شده را بازگرداند و سیستم های امنیتی خود را ارتقا دهد. این اقدامات تأثیر مثبتی بر قیمت ETH داشت که در 16 ژوئن 2016 به 19 دلار افزایش یافت. اما روز بعد به 12 دلار کاهش یافت. می توان نتیجه گرفت که این افزایش به 19 دلار فقط یک پمپ بود. پس از آن، ETH بین 10 تا 12 دلار ثابت ماند. یک هارد فورک در اکتبر 2016 اتفاق افتاد که منجر به ظهور اتریوم Classic شد. با این حال، این وضعیت بر قیمت تاثیری نداشت.
قیمت ETH تغییر می کند

هارد فورک اکتوبر 2016

پس از آن، ETH بین 10 تا 12 دلار ثابت ماند. یک هارد فورک در اکتبر 2016 اتفاق افتاد که منجر به ظهور اتریوم Classic شد. با این حال، این وضعیت بر قیمت تاثیری نداشت. اولین تغییرات جدی در سال 2017 انجام شد. ابتدا در ماه فوریه ETH به ETORO اضافه شد که منجر به افزایش 450 میلیون دلاری حجم معاملات شد. در ماه می، ارزش ETH 95 دلار بود. در عرض یک ماه، 400 دلار معامله شد.

زمانی به عنوان بزرگترین پمپ در تاریخ ارزهای دیجیتال شناخته می‌شد، قیمت ETH به 1352 دلار در هر سکه افزایش یافت و سپس به 300 دلار سقوط کرد. برای بیش از دو سال، قیمت هرگز واقعاً هیچ تلاشی برای به دست آوردن اوج های قبلی انجام نداد و تا سال 2020 تا 2021 روند نزولی داشت. خبری نیست که سال 2021 جام مقدس اکتسابی بازار کریپتو بود، اما به نظر می رسد که اتریوم این کار را انجام داده است.

به سطح دیگری مانند BTC، نه تنها بالاترین رکورد قبلی خود را کاهش داد، بلکه موارد جدید را بیش از 200٪ بیشتر از بالاترین قیمت قبلی خود قرار داد. برای قرار دادن موفقیت اتریوم در زمینه بهتر، حتی اکنون که بازار به شدت کاهش یافته است، اتریوم هنوز خیلی جلوتر است. بالاترین قیمت تمام دوران در 4362.35 دلار است، در حالی که قیمت فعلی آن در زمان نگارش 3335.07 دلار است که فقط 25 درصد کمتر از بالاترین قیمت تاریخ است. سایر ارزهای اصلی مانند لایت کوین، بیت کوین و غیره نیز نتوانسته اند این کار را انجام دهند.

تحلیل تکنیکال ETH

هنگامی که رالی در 3 مارس 2020 آغاز شد، تعداد کمی از افراد تصور می کردند که اتریوم به بالاترین حد خود برسد و در مدت زمان کوتاهی راه اندازی شود. پس از سال ها روند نزولی مداوم، اتریوم سرانجام در حدود 110 دلار پشتیبانی پیدا کرد. سپس به طور پیوسته اما به آرامی برای حدود چهار ماه افزایش یافت و سپس به 480 دلار رسید. تاجران سود بردند، و دنیا برای تحمل کردن ساکن شد ،

شاید یک بخش طولانی دیگر از ادغام که مشخصاً نوسانات قیمت کریپتو را دنبال می کند. به‌طور ناامیدکننده‌ای، قیمت اتریوم از سپتامبر تا چند روز اول نوامبر تثبیت شد و پس از آن دوباره به سمت بالا منفجر شد. در 19 ژانویه 2021، اتریوم به بالاترین حد خود در 1422 دلار رسید و به شدت رد شد و یک مقاومت تشکیل داد. پس از چند هفته آزمایش و برانگیختن آن مقاومت، قیمت در نهایت شکست. در این مرحله، همه ذینفعان واقعی ارزهای دیجیتال توجه زیادی به بازار ارزهای دیجیتال داشتند و امیدها در هوا زیاد بود. اتریوم هرگز ناامید نشد، از طریق مقاومت پس از مقاومت منفجر شد، یک ساختار بازار بسیار صعودی ایجاد کرد و قیمت‌های بالاتر را برای ویران کردن پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: نحوه تبدیل اتریوم به دلار و ارز های فیات

همه چیزهای خوب باید به پایان برسند و در 12 می 2021، اتریوم به 4362.35 دلار رسید که بالاترین قیمت آن تا کنون است. سقوط فوری قیمت بیش از 50٪ وجود داشت، اما قیمت سعی کرد سرپا بماند و مقاومتی را در 1720 دلار ایجاد کرد و در نهایت تا 3000 دلار معامله شد.

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم در حال حاضر 3335 دلار است، اما تحلیلگران نگران هستند که روند نزولی شکل بگیرد زیرا قیمت ها نتوانسته اند به اوج های فوری دست یابند، اما به راحتی در حال شکل گیری پایین ترین سطح هستند. وقتی متوجه می‌شوید که این ساختار بازار در چارچوب زمانی به بزرگی تایم فریم روزانه شکل می‌گیرد، این موضوع حتی نگران‌کننده‌تر است.

برای خوش‌بینی واقعی برای گاوها، قیمت ETH باید بالاترین سطح خود را در 4000 دلار بازیابی کند و حتی ممکن است حمایت 3500 دلاری را به عنوان اصلاح قیمت ایجاد کند.

پیش بینی قیمت Smartereum اتریوم برای سال های 2021، 2022، 2025، 2030

کارشناسان Smartereum فکر می کنند که ETH در راه رسیدن به ارتفاعات بیشتر است. آنها پیش بینی می کنند که در دهه جاری ممکن است قیمت اتریوم به 20000 دلار برسد. این ممکن است غیرمنطقی به نظر برسد، اما مسیر فعلی اتریوم، به خصوص با سابقه قیمت قبلی، 20000 دلار برای یک اتریوم را به یک هدف معقول تبدیل می کند.

پیش‌بینی قیمت TradingBeasts اتریوم برای سال‌های 2021، 2022، 2025، 2030

پیش‌بینی‌های TradingBeasts کاملاً خنثی است، آنها انتظار ندارند قیمت به طور مداوم بالا باشد، اگرچه به نظر می‌رسد که انتظار نمی‌رود قیمت نیز بسیار پایین تر معامله شود. در مجموع، Trading Beast سال نسبتاً پایداری را برای قیمت اتریوم پیش‌بینی می‌کند.

پیش‌بینی قیمت اتریوم WalletInvestor برای سال‌های 2021، 2022، 2025، 2030

تجزیه و تحلیل فنی WalletInvestor بر اساس 30 روز گذشته نشان می دهد که اتریوم یک گرایش کامل صعودی دارد. اگرچه آنها معتقدند قیمت ممکن است تا پایان سال به سطوح پایین تر در حدود 2900 دلار کاهش یابد. از سوی دیگر، پیش‌بینی می‌شود که سال 2022 سال خوبی برای اتریوم باشد، زیرا انتظار می‌رود قیمت آن بالاترین قیمت فعلی را در 4000 دلار کاهش دهد و در سال 2023 شاهد قیمت‌های بالاتر باشد.

پیش بینی طولانی قیمت اتریوم برای سال های 2021، 2022، 2025، 2030

پیش بینی های Long Forecast برای ETH نیز کاملاً مثبت است. آنها حتی پیش‌بینی می‌کنند که قیمت اتریوم قبل از پایان سال، بالاترین قیمت تمام دوران را در حدود 4500 دلار ایجاد کند. از آنجا خوش بینانه تر می شود زیرا آنها معتقدند که قیمت اتریوم احتمالاً تا قبل از پایان سال 2022 به قیمت هایی بین 7000 تا 8000 دلار خواهد رسید. این خبر خوبی برای سرمایه گذاران و سرمایه گذاران بالقوه در سراسر جهان است. در حالی که برخی ممکن است فکر کنند که پیش‌بینی قیمت اتریوم ممکن است کمی خوش‌بینانه باشد، مهم است که توجه داشته باشیم که اتریوم سریع‌تر از سایر ارزهای دیجیتال، حتی بیت‌کوین، رشد می‌کند.
پیش بینی قیمت اتریوم DigitalCoinPrice برای سال های 2021، 2022، 2025، 2030

DigitalCoinPrice همچنین پیش بینی مثبت قیمت اتریوم را برای 10 سال آینده ارائه می دهد. آنها معتقدند که این سکه ممکن است سال 2021 را با قیمت بیش از 4000 دلار ببندد و حداکثر ارزش آن در سال 2026 می تواند 11158.54 دلار باشد. با این حال، DCP معتقد است که بین سال‌های 2026 تا 2028 یک افت کوتاه وجود خواهد داشت.

پیش‌بینی کلی قیمت آتی اتریوم (ETH)

همانطور که بیت کوین اولین ارز دیجیتال تاریخ است، اتریوم نیز اولین پروژه ای است که قراردادهای هوشمند ایجاد می کند. به همین دلیل است که این ارز دیجیتال احتمالاً در آینده سقوط نخواهد کرد. موقعیت‌های آن امروزه بسیار قوی است و بسیاری از افراد جامعه ارزهای دیجیتال همچنان به ETH اعتقاد دارند.

امروزه این سیستم مشکلات زیادی دارد، بنابراین ارزش اتریوم در کوتاه مدت نوسان خواهد داشت. همه چیز به تیم ETH بستگی دارد. اگر آنها مسائل اصلی را حل کنند، ETH جای پای خود را به دست خواهد آورد. در غیر این صورت، ارزش ارز دیجیتال دو رقمی خواهد شد.

اتریوم چقدر می تواند بالا برود؟

جامعه ارزهای دیجیتال می‌داند که تیم اتریوم بسیار با استعداد است، بنابراین بهترین نتایج را پیش‌بینی می‌کند. در انجمن ها، اکثر مردم می گویند که ETH پلت فرم شماره 1 برای قراردادهای هوشمند خواهد بود. با این حال، برخی از کارشناسان فکر می کنند که قراردادهای هوشمند اتریوم در حال از دست دادن موقعیت خود هستند. توسعه دهندگان ایده ای در مورد بهبود سیستم بدون رد اصول اصلی بلاک چین ETH ندارند.

با این حال، قیمت آن فقط به تیم توسعه بستگی ندارد. بسیاری از عوامل دیگر مانند اخبار، روند بیت کوین، فعالیت آلت کوین و غیره وجود دارد. اتریوم یک پروژه بسیار وابسته به هم است، بنابراین موانع زیادی وجود خواهد داشت.ETH چقدر می تواند پیش برود؟ این همه شانس برای عبور از سطح 20000 دلار را دارد که توسط Smartereum پیش بینی شده است. در حالی که بازار به طور کامل صعودی نیست، این دارایی همچنان از حمایت خوبی برخوردار است. اگر این وضعیت تثبیت شود، ممکن است شاهد افزایش دوباره آن به 4000 دلار و حتی بیشتر باشیم.

در سال‌های بعد، ETH ممکن است حداکثر به 6000 دلار برسد. تنها راه رسیدن به بالاتر از طریق پمپ است. با این حال، همانطور که می دانیم، هرچه پمپ بزرگتر باشد، اصلاح بزرگتر خواهد بود. بنابراین، ما باید واقع بین باشیم و پیش بینی کنیم که ETH حداقل تا سال 2025 به $5000 پایدار نخواهد رسید.