You are currently viewing تبدیل اتریوم به دلار، قیمت اتریوم به دلار و مبادله ارز دیجیتال

تبدیل اتریوم به دلار، قیمت اتریوم به دلار و مبادله ارز دیجیتال

تبدیل اتریوم به دلار ، قیمت اتریوم به دلار چقدر است؟ برای هر اتریوم باید چند دلار بپردازیم؟ چطور می توان اتریوم را به دلار تبدیل کرد و روش فروش آن با ارز های فیات چگونه است؟ در ادامه این مطلب به طور کامل روش های تبدیل اتریوم به دلار را به همراه توضیحاتی در مورد ارز دیجیتال اتریوم و میزان معاملات آن بررسی می کنیم.

اتریوم چگونه کار می کند؟

اتریوم به عنوان یک پلت فرم دیجیتالی کار می کند که از فناوری بلاکچین ایجاد شده توسط بیت کوین استفاده می کند و استفاده از آن را گسترش می دهد تا طیف گسترده ای از برنامه های دیگر را در خود جای دهد. نمی توان با اتر – ارز رمزنگاری شده در شبکه – که اغلب از آن به عنوان اتریوم یاد می شود اشتباه گرفت.

اتر چگونه کار می کند؟

اتر ، مانند سایر ارزهای رمزپایه ، از یک دفتر دیجیتال مشترک استفاده می کند که در آن تمام معاملات اتر ثبت می شود. از نظر عمومی قابل دسترسی است ، کاملاً شفاف است و تغییر در عطف به ماسبق بسیار دشوار است.
این بلاکچین شناخته می شود و از طریق فرآیند استخراج ایجاد می شود.

ماینرها وظیفه دارند خوشه معاملات اتر را برای تشکیل ‘بلوک’ تأیید کنند و با حل الگوریتم های پیچیده آنها را به صورت رمزنگاری ایمن کنند. سپس بلوک های جدید به زنجیره بلوک های قبلی متصل می شوند ، و استخراج کننده مورد نظر برای خود یک پاداش بلوک دریافت می کند – یعنی تعداد مشخصی از نشانه های اتر.

قیمت اتریوم به دلار

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۳۳.۸۴ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۹۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از اتریوم در این لحظه با قیمت ۲,۷۸۷.۹۹ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۴۱۶ تومان معادل ۷۳,۶۴۷,۵۴۷ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۳.۳۴ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۴.۰۱% افزایش یافته است. بالاترین قیمت اتریوم در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰(10 November 2021) معادل ۴,۸۵۱.۱۱ دلار بوده که همینک %۴۲.۵۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش اتریوم ۱۱۹.۷۴ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۱۹.۷۴ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن اتریوم معامله می‌شود، صرافی WBF Exchange با سهم %۹۹.۹۹ از حجم معاملات روزانه است. این قیمت مربوط به اسفند 1400 است.

فروش اتریوم و تبدیل به دلار

بلاکچین اتریوم بسیار شبیه بیت کوین است ، اما زبان برنامه نویسی آن توسعه دهندگان را قادر می سازد تا نرم افزاری بنویسند که از طریق آن معاملات بلاکچین نتایج خاص را مدیریت و خودکار می کند. این نرم افزار به عنوان یک قرارداد هوشمند شناخته می شود. اگر یک قرارداد سنتی شرایط یک رابطه را مشخص کند ، یک قرارداد هوشمند با نوشتن آنها به صورت کد ، اطمینان حاصل می کند که این شرایط تحقق می یابد. این نرم افزاری است که به محض تحقق شرایط از پیش تعیین شده ، توافق نامه را به طور خودکار اجرا می کند و تأخیر و هزینه انجام دستی یک معامله را از بین می برد.

تبدیل اتریوم به دلار و قیمت اتریوم ، برای گرفتن یک مثال ساده ، یک کاربر اتریوم می تواند یک قرارداد هوشمند برای ارسال مقدار مشخصی از اتر برای یک دوست در یک تاریخ خاص ایجاد کند. آنها این کد را در بلاکچین می نویسند ، و به محض اینکه قرارداد تمام شد – یعنی تاریخ توافق شده فرا می رسد – اتر به طور خودکار برای طرف مقابل آزاد می شود. برای تبدیل اتریوم به دلار این ایده اساسی را می توان برای مجموعه های بسیار پیچیده تری به کار برد ، و احتمالاً پتانسیل آن بی حد و حصر است ، پروژه هایی که از قبل در زمینه های بیمه ، دارایی ، خدمات مالی ، حقوقی و سرمایه گذاری گسترده پیشرفت کرده اند.

اپلیکیشن های غیر متمرکز چیست؟

اپلیکیشن های غیر متمرکز (که گاهی اوقات “اپلیکیشن های غیر متمرکز” نوشته می شود) ، برنامه هایی غیرمتمرکز هستند که در شبکه اتریوم اجرا می شوند. آنها به روشی مشابه قراردادهای هوشمند عمل می کنند ، اما هیچ اطلاعاتی را به بلاکچین اضافه نمی کنند. این بدان معنی است که بین این دو تفاوت اساسی وجود دارد: در مواردی که قراردادهای هوشمند به تعداد مشخصی از طرفین درگیر می شوند ، اپلیکیشن های غیر متمرکز محدودیتی در تعداد شرکت در هر زمان خاص ندارند
به دلیل قراردادهای هوشمند ، Dapp ها فقط به استفاده های مالی محدود نمی شوند: dapp اساساً می تواند هر هدفی را در ذهن داشته باشد

چه چیزی قیمت اتر را تغییر می دهد؟ تبدیل اتریوم به دلار

در تبدیل اتریوم به دلار ، اتریوم کمتر در معرض بسیاری از عوامل اقتصادی و سیاسی است که ارزهای سنتی را تحت تأثیر قرار می دهد ، اما ارزش آن تحت تأثیر انبوهی از پویایی های منحصر به فرد قرار دارد:

دستکاری در بازار

عدم وجود مقررات به این معنی است که معامله گران می توانند با خرید و فروش مقادیر قابل توجهی بر بازار تأثیر بگذارند.

دسترسی

بر خلاف بیت کوین ، محدودیتی در تأمین اتر وجود ندارد. حتی در این صورت ، بسیاری از واحدهای اتر نیز به مرور اضافه و از بین می روند و باعث نوسان در دسترس بودن آن می شوند.

پذیرش گسترده تر

اکوسیستم اتر با رشد نرخ ارز رمزنگاری شده ، هم در بین سرمایه گذاران مستقل و هم در صنعت ، دائماً در حال تغییر است.

مقررات دولت

دولت ها هنوز با ارزهای رمزنگاری شده سازگار هستند ، با ملاحظات مربوط به مکانیسم های نظارت و سایر دستورالعمل های جدید.

پوشش رسانه ای

مطبوعات منفی ، به ویژه خلأهای امنیتی و هک ها ، می توانند درک عمومی از ارزش اتر را تحت تأثیر قرار دهند.

مراحل تبدیل اتریوم به دلار

1. یک حساب کاربری باز کنید

در این مرحله ، ممکن است بخواهید یک برنامه تجارت را تدوین کنید. یک طرح تجاری به شما کمک می کند تا احساسات خود را از وقت خود در بازار خارج کنید ، مشخص می کند که چه موقع باید موقعیت خود را باز کنید – و چه زمانی باید آنها را ببندید. در اینجا چند نکته برای ایجاد اولین برنامه تجاری خود آورده شده است:

آنچه می خواهید به دست آورید را در نظر بگیرید و اهداف روزانه ، هفتگی و ماهانه را تعیین کنید تصمیم بگیرید که در کدام بازارها معامله می کنید و کاملاً درباره آنها اطلاعات کسب کنید ، مشخص کنید که چقدر حاضرید در هر تجارت ریسک کنید و به طور کلی چقدر مایلید ریسک کنید ، از این اطلاعات برای تعیین نسبت ریسک و پاداش خود استفاده کنید

شما همچنین می توانید از این فرصت برای تحقیق در مورد استراتژی تجارت اتر استفاده کنید. به عنوان مثال معاملات نوسان شامل ردیابی روندهای اتر در هنگام جمع شدن و حفظ موقعیت باز تا زمان ادامه روند خود است. متناوباً ، اسکالپینگ شامل معاملات مکرر برای استفاده از حرکات جزئی قیمت است.

2. برای تبدیل اتریوم به دلار تحقیق کنید

شما تقریباً آماده هستید تا اولین موقعیت خود را باز کنید. اما قبل از انجام این کار ، لازم است اطمینان حاصل کنید که کاملاً در جریان آخرین تحولات پیرامون اتریوم و Ether هستید. به بخش اخبار و تجزیه و تحلیل ما نگاهی بیندازید تا ببینید آنچه تحلیلگران ما درباره ارز رمزپایه گفته اند – یا اگر قبلا مشتری IG هستید ، آن را در سیستم عامل پیدا کنید. برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد زمان باز کردن موقعیت خود ، ممکن است بخواهید برخی از تجزیه و تحلیل های فنی را انجام دهید. تجزیه و تحلیل فنی شامل بررسی حرکات قبلی قیمت اتر در نمودار آن و استفاده از ابزارهای مختلف برای پیش بینی مسیر بعدی است. طیف وسیعی از ابزارها را در پلت فرم تجارت IG پیدا خواهید کرد ، از جمله باندهای بولینگر ، MACD ، RSI و موارد دیگر.

اطلاعات بیشتر در مورد بهترین روش های تبدیل اتریوم به دلار

3- تبدیل اتریوم به دلار را انجام دهید

تبدیل اتریوم به دلار و قیمت اتریوم ، برای انجام اولین معامله خود در بستر IG ، کافی است اتر را جستجو کرده و بلیط معاملات آن را باز کنید. اندازه تجارت خود را انتخاب کنید ، هرگونه توقف یا محدودیت را تعیین کنید و سپس “باز کردن” را بزنید تا موقعیت طولانی باز شود یا “فروش” را برای باز کردن وضعیت کوتاه فشار دهید.

و از آنجا که با IG معامله می کنید ، با باز کردن موقعیت خود به نقدینگی بیشتری دسترسی پیدا خواهید کرد – این بدان معناست که احتمال بیشتری وجود دارد که کل موقعیت شما به قیمت مورد نظر شما پر شود. برای بستن موقعیت خود ، در جهت مخالف زمانی که موقعیت را باز کرده اید ، تجارت کنید. بنابراین اگر در ابتدا اتر خریده اید ، می فروشید تا بسته شود. اگر برای باز کردن فروختید ، پس برای بستن خرید کنید.

اتر و اتریوم: تفاوت چیست؟

شما می توانید از اتر به عنوان ارز دیجیتال در معاملات مالی ، به عنوان سرمایه گذاری یا ذخیره ارزش استفاده کنید. اتریوم شبکه زنجیره بلوکی است که اتر در آن نگهداری و مبادله می شود. همانطور که در بالا ذکر شد ، با این حال ، این شبکه توابع دیگری را خارج از ETH ارائه می دهد. بوآز آویتال ، رئیس محصولات آنچوریج ، می گوید: “این می تواند حرکات ساده وجوه باشد ، اما ممکن است معاملات پیچیده ای باشد که از مبادله دارایی گرفته تا گرفتن وام تا کسب بخشی از هنر دیجیتال انجام می شود.” معاملات پردازش شده و در شبکه اتریوم ذخیره می شوند.

از شبکه اتریوم همچنین می توان برای ذخیره داده ها و اجرای برنامه های غیرمتمرکز استفاده کرد. افراد می توانند به جای میزبانی از نرم افزار بر روی سرور متعلق به گوگل یا آمازون ، که در آن یک شرکت داده ها را کنترل می کند ، میزبان برنامه ها در بلاک چین اتریوم باشند. این به کاربران امکان می دهد داده های خود را کنترل کنند و آنها از برنامه استفاده آزاد می کنند زیرا هیچ مرجع مرکزی مدیریت همه چیز را ندارد.

شاید یکی از جذاب ترین موارد استفاده در مورد Ether و اتریوم ، قراردادهای خوداجرایی یا اصطلاحاً قراردادهای هوشمند باشد. مانند هر قرارداد دیگر ، دو طرف در مورد تحویل کالا یا خدمات در آینده توافق می کنند. برخلاف قراردادهای متعارف ، وکلا لازم نیستند: طرفین قرارداد را در بلاکچین اتریوم رمزگذاری می کنند و پس از احراز شرایط قرارداد ، خود آن را اجرا می کند و اتر را به طرف مناسب تحویل می دهد.

اتریوم در مقابل بیت کوین

استفاده اصلی بیت کوین به عنوان ارز مجازی و ذخیره ارزش است. اتر همچنین به عنوان یک ارز مجازی و ذخیره ارزش کار می کند ، اما شبکه غیرمتمرکز اتریوم امکان ایجاد و اجرای برنامه ها ، قراردادهای هوشمند و سایر معاملات را در شبکه فراهم می کند. بیت کوین این توابع را ارائه نمی دهد. فقط به عنوان ارز و ذخیره ارزش استفاده می شود.

اتریوم نیز معاملات را با سرعت بیشتری پردازش می کند. گری دی ول ، رئیس گروه بازارهای مالی و مقررات Katten ، می گوید: “بلوک های جدید هر 10 دقیقه یک بار در حالی که بلوک های جدید در شبکه اتریوم هر 12 ثانیه اعتبار سنجی می شوند ، تأیید می شوند.” وی خاطرنشان کرد: و تحولات آینده می توانند معاملات اتریوم را بیش از پیش تسریع کنند. آخرین ، هیچ محدودیتی در تعداد توکن های احتمالی Ether وجود ندارد در حالی که بیت کوین بیش از 21 میلیون سکه آزاد نخواهد کرد.

مزایای اتریوم

شبکه بزرگ و موجود فروم می گوید: “مزایای اتریوم یک شبکه آزمایش شده و واقعی است که طی سالها فعالیت و میلیاردها دست تجارت ارزش آزمایش شده است.” “این یک جامعه جهانی متعهد و بزرگ و بزرگترین اکوسیستم در بلاکچین و ارز رمزنگاری شده است.” طیف گسترده ای از توابع. علاوه بر این که از اتریوم به عنوان ارز دیجیتال استفاده می شود ، می تواند برای پردازش انواع دیگر معاملات مالی ، اجرای قراردادهای هوشمند و ذخیره داده ها برای برنامه های شخص ثالث نیز استفاده شود.

نوآوری مداوم. یک جامعه بزرگ یا توسعه دهنده اتریوم دائما به دنبال راه های جدید برای بهبود شبکه و توسعه برنامه های جدید است. Avital می گوید: “به دلیل محبوبیت اتریوم ، این شبکه به عنوان شبکه Blockchain ارجح برای برنامه های غیرمتمرکز جدید و مهیج (و گاهی خطرناک) شناخته می شود.”
از واسطه ها اجتناب می کند. شبکه غیرمتمرکز اتریوم به شما اجازه می دهد تا واسطه های شخص ثالث را ترک کند ، مانند وکلائی که قراردادها را می نویسند و تفسیر می کنند ، بانک هایی که در معاملات مالی واسطه هستند یا خدمات میزبانی وب شخص ثالث.

معایب اتریوم

افزایش هزینه های معامله. افزایش محبوبیت اتریوم منجر به افزایش هزینه های معامله شده است. هزینه معاملات اتریوم ، همچنین به عنوان “گاز” شناخته می شود ، در فوریه 2021 رکورد 23 دلار در هر معامله را به دست آورد ، که اگر به عنوان معدنچی درآمد کسب می کنید بسیار عالی است ، اما اگر می خواهید از شبکه استفاده کنید کمتر است. دلیل این امر این است که برخلاف بیت کوین ، جایی که خود شبکه به تأییدکنندگان معاملات پاداش می دهد ، اتریوم از کسانی که در معامله شرکت می کنند ، می خواهد هزینه را پوشش دهند.

پتانسیل تورم رمزنگاری در حالی که اتریوم محدودیت سالانه انتشار 18 میلیون اتر در سال را دارد ، محدودیت مادام العمر برای تعداد بالقوه سکه وجود ندارد. این می تواند به این معنی باشد که اتریوم به عنوان یک سرمایه گذاری ممکن است بیشتر مانند دلار عمل کند و ممکن است به اندازه بیت کوین که محدودیت مادام العمر در تعداد سکه ها دارد ، قدردانی نکند.

منحنی یادگیری شیب دار برای توسعه دهندگان. انتخاب اتریوم برای توسعه دهندگان هنگام انتقال از پردازش متمرکز به شبکه های غیرمتمرکز ممکن است دشوار باشد. آینده ناشناخته اتریوم همچنان به تکامل و پیشرفت خود ادامه می دهد و توسعه مداوم اتریوم 2.0 نوید عملکردهای جدید و کارایی بیشتر را می دهد. با این حال ، این به روزرسانی عمده در شبکه باعث ایجاد عدم اطمینان برای برنامه ها و معاملات فعلی مورد استفاده می شود. DeWaal می گوید: “برای کارکرد اتریوم 2.0 بسیاری از اعتبار سنج های جدید مورد نیاز است.” “س isال این است که آیا مهاجرت م workثر است؟ بسیاری از عناصر جدید وجود دارند که باید در جای خود قرار بگیرند! “

بهترین کیف پول های اتریوم

برای تبدیل اتریوم به دلار و قیمت اتریوم ، اتریوم یک پلت فرم محاسباتی توزیع شده مبتنی بر بلاک چین و منبع باز است که دارای عملکرد قرارداد هوشمند است. یک توکن ارز دیجیتال معروف به اتر توسط اتریوم ارائه می شود که می تواند از یک حساب به حساب دیگر منتقل شود. برای جبران ماینینگ و محاسبات انجام شده از گره های شرکت کننده استفاده می شود. یک نشانه ارزش برای جبران گره های شبکه مورد نیاز است.

کیف پول اتریوم اپلیکیشنی است که به شما امکان می دهد حساب اتریوم خود را مدیریت کنید. به شما امکان می دهد موجودی اتریوم خود را بررسی کنید، تراکنش ها را انجام دهید و به برنامه های دیگر متصل شوید. همچنین می‌توانید چندین حساب اتریوم را از یک برنامه مدیریت کنید.

بایننس

بایننس یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای ایجاد کیف پول اتریوم است که بستری برای تجارت بیش از 150 ارز دیجیتال ارائه می‌دهد. این یک API ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا برنامه تجاری فعلی خود را یکپارچه کنید.

امکانات:

این نرم افزار طیف گسترده ای از ابزارها را برای تجارت آنلاین ارائه می دهد.
یکی از امن ترین کیف پول های اتریوم است که پشتیبانی 24/7 را ارائه می دهد.
این پلتفرم ERC20 با کلاینت های وب، iOS، اندروید و رایانه شخصی سازگار است.
بایننس رابط های مبادله ای اولیه و پیشرفته را برای معاملات ارائه می دهد.
میانگین حجم معاملات روزانه 1.2 میلیارد را با بیش از 1400000 تراکنش در ثانیه انجام می دهد.
سکه های پشتیبانی شده: BTC، BCH، LTC، ETH
سازگاری کیف پول سخت افزاری: فقط با Ledger، Trezor
امنیت: بسیار امن
نوع کیف پول: نرم افزار
از Referral ID C2NIWDDM استفاده کنید و 5% بازپرداخت کمیسیون دریافت کنید

کوین بیس، بهترین گزینه برای ساکنین آمریکا

کوین بیس یکی از بهترین کیف پول های اتریوم است که می توان از آن برای خرید، فروش، انتقال و ذخیره ارز دیجیتال استفاده کرد. این به طور ایمن طیف گسترده ای از دارایی های دیجیتال را در فضای ذخیره سازی آفلاین ذخیره می کند. این پلتفرم بیش از 100 کشور را پشتیبانی می کند.

امکانات:

شما می توانید هر ارز دیجیتالی را بخرید و بفروشید و آنها را در یک مکان پیگیری کنید.
این یک برنامه برای هر دو دستگاه iOS و Android ارائه می دهد.
می توانید معاملات ارزی خود را به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه برنامه ریزی کنید.
وجوه شما را برای اهداف ایمنی در یک خزانه ذخیره می کند.
این یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال است.
برای ثبت نام 5 دلار بیت کوین رایگان دریافت کنید.
سکه های پشتیبانی شده: BTC، BCH، LTC، ETH
سازگاری کیف پول سخت افزاری: فقط با Ledger، Trezor.
امنیت: بسیار امن
نوع کیف پول: نرم افزار.

ZenGo

ZenGo یک کیف پول رمزنگاری غیرقانونی و بدون کلید است که آن را به ساده ترین و در عین حال امن ترین و همیشه قابل بازیابی کیف پول برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال تبدیل می کند. تنها در 19 ثانیه یک حساب کاربری ایجاد کنید و مالک واقعی رمزارز خود باشید.

امکانات:

ذخیره، خرید، تجارت، ارسال و دریافت رمزارزها.
فروش بیت کوین در اروپا، انگلستان و ایالات متحده
سکه های ترا را با هزینه پردازش 0٪ خریداری کنید
بیش از 70 دارایی رمزنگاری شده از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین پشتیبانی می شود.
4% سود APY در بیت کوین خود کسب کنید
از پشتیبانی 24 ساعته توسط نمایندگان واقعی لذت ببرید
از 3 حالت کارمزد شبکه (اقتصادی، معمولی، سریع) را انتخاب کنید. قابل استفاده برای BTC، ETH، ERC20.
تراکنش های ارسالی خود را قبل از اینکه در بلاک چین تایید شوند با یک ضربه لغو یا سرعت بخشید.
با استفاده از کد ZENX0B4G برای خرید 200 دلاری، 10 دلار بازگشت نقدی به بیت کوین دریافت کنید.

جمینی

Gemini یکی از بهترین ابزارهای تجارت کیف پول اتریوم است که به شما کمک می کند تا ارزهای دیجیتال را در سراسر جهان قانونی کنید. این یک راه ساده، زیبا و ایمن برای ایجاد سبد ارزهای دیجیتال است.

امکانات:

برای معامله گران حجم تا 0٪ تخفیف ارائه می دهد.
اقدامات امنیتی خوبی ارائه می دهد.
مقررات برای بسیاری از سرمایه گذاران برابر است با اعتماد.
سکه های پشتیبانی شده: بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش
سازگاری کیف پول سخت افزاری: خیر
امنیت: ایمن
نوع کیف پول: نرم افزار

کراکن، سریع ترین کیف پول برای تبدیل اتریوم به دلار

Kraken یکی از بهترین کیف پول های اتریوم است که با حفظ ذخایر کامل، روابط و بالاترین استانداردهای مطابقت قانونی، ثبات مالی را ارائه می دهد.

امکانات:

این یک رویکرد امنیتی بسیار جامع را ارائه می دهد.
به شما امکان خرید و فروش دارایی را با یک کلیک می دهد.
می توانید از طریق چت زنده با تیم پشتیبانی آنها ارتباط برقرار کنید.
Kraken به طور خودکار تمام آدرس ها را برای خطا بررسی می کند.
سکه های پشتیبانی شده: BTC، ETH، LiteCoin، Cardano، Dash، Zcash و غیره
سازگاری کیف پول سخت افزاری: بله
امنیت: بالا
نوع کیف پول: نرم افزار

ترزور ، امن ترین کیف پول برای تبدیل اتریوم به دلار

Trezor یک کیف پول سخت افزاری است که به شما کمک می کند اتر و بیت کوین خود را ذخیره کنید. شما به راحتی می توانید آن را به کامپیوتر یا گوشی هوشمند خود وصل کنید. این به شما کمک می کند تا به طور تصادفی یک پین ایجاد کنید که دستگاه را ایمن و ایمن نگه می دارد

امکانات:

ذخیره سازی آفلاین فوق امن
این ERC20 از بیش از 1000 ارز پشتیبانی می کند.
صفحه نمایش لمسی با کاربری آسان.
بسیار ساده برای استفاده.
این به شما امکان می دهد کلید خصوصی خود را مخفی کنید.
پلتفرم های پشتیبانی شده: Windows، MacOSX یا Linux
نوع کیف پول: سخت افزاری
امنیت: بسیار امن
سکه های پشتیبانی شده: BTC، ETH، BCH، LTC، LINK، XLM، HT، USDC، DASH و غیره