You are currently viewing روش های متفاوت تبدیل بیت کوین به تومان

روش های متفاوت تبدیل بیت کوین به تومان

روش های تبدیل بیت کوین به تومان و انتقال آن به حساب ایران چگونه است؟ در این مقاله سعی داریم تا روش های تبدیل بیت کوین به تومان و انتقال به یک حساب ایرانی را بررسی کنیم و نشان دهیم که این روش تا چه حد و با چه هزینه ای امکان پذیر است.

صرافی بیت کوین چیست؟

صرافی بیت کوین یک بازار دیجیتالی است که در آن معامله گران می توانند با استفاده از ارزهای فیات یا آلتکوین های مختلف بیت کوین خریداری و بفروشند. بیت کوین یک بستر آنلاین است که به عنوان واسطه ای بین خریداران و فروشندگان ارز رمزنگاری شده عمل می کند.

 درک مبادلات بیت کوین و تبدیل به تومان

برای تبدیل بیت کوین به تومان سیستم عامل های مبادله بیت کوین خریداران را با فروشندگان مطابقت می دهند. مانند یک بورس اوراق بهادار سنتی ، معامله گران می توانند خرید و فروش بیت کوین را با وارد کردن سفارش بازار یا سفارش محدود انتخاب کنند. هنگامی که سفارش بازار انتخاب می شود ، تاجر به صرافی اجازه می دهد سکه ها را با بهترین قیمت موجود در بازار آنلاین معامله کند. با تعیین یک سفارش محدود ، معامله گر بورس را به سمت معامله سکه ها با قیمت زیر درخواست فعلی یا بالاتر از پیشنهاد فعلی هدایت می کند ، بسته به اینکه آنها خرید می کنند یا می فروشند.

برای معامله در بیت کوین در صرافی ، کاربر باید در صرافی ثبت نام کند و برای تأیید هویت خود ، یک سری فرایندهای تأیید را انجام دهد. پس از موفقیت در احراز هویت ، یک حساب برای کاربری باز می شود که پس از آن مجبور است وجوه را به این حساب منتقل کند تا اینکه بتواند سکه بخرد.صرافی های مختلف روش های پرداخت متفاوتی دارند که می تواند برای واریز وجوه از جمله سیم های بانکی ، نقل و انتقالات بانکی مستقیم ، کارت های اعتباری یا بدهی ، پیش نویس بانکی ، حواله و حتی کارت های هدیه مورد استفاده قرار گیرد. تاجری که مایل به برداشت وجه از حساب است ، می تواند با استفاده از گزینه های ارائه شده توسط صرافی خود ، که می تواند شامل انتقال بانکی ، انتقال PayPal ، چک کردن نامه پستی ، تحویل وجه نقد ، سیم بانکی یا انتقال کارت اعتباری باشد ، این کار را انجام دهد.

مبادلات غیرمتمرکز

برای تبدیل بیت کوین به تومان صرافی های غیرمتمرکز بیت کوین به مواردی گفته می شود که بدون اختیارات مرکزی کار می کنند. این صرافی ها امکان معاملات نظیر به نظیر ارزهای دیجیتال را بدون نیاز به مرجع صرافی برای تسهیل معاملات فراهم می کنند.

تعدادی از مزایای تبادلات غیرمتمرکز وجود دارد. اولاً ، بسیاری از کاربران ارزهای رمزنگاری شده احساس می کنند که مبادلات غیرمتمرکز بهتر با ساختارهای غیرمتمرکز اکثر ارزهای دیجیتال مطابقت دارند. بسیاری از مبادلات غیرمتمرکز نیز نسبت به سایر مبادلات به اطلاعات شخصی کمتری از اعضای خود نیاز دارند. دوم ، اگر کاربران دارایی ها را مستقیماً به سایر کاربران منتقل کنند ، این امر دیگر نیازی به انتقال دارایی به بورس را از بین نمی برد ، در نتیجه خطر سرقت از هک ها و کلاهبرداری های دیگر کاهش می یابد. سوم ، مبادلات غیرمتمرکز ممکن است کمتر در معرض دستکاری قیمت ها و سایر فعالیت های جعلی تجاری باشند.

از طرف دیگر ، صرافی های غیرمتمرکز (مانند همه صرافی های ارز رمزنگاری شده) باید سطح اساسی علاقه کاربران را به صورت حجم معاملات و نقدینگی حفظ کنند. همه مبادلات غیرمتمرکز نتوانسته اند به این ویژگی های اساسی اساسی دست پیدا کنند. بعلاوه ، کاربران یک مبادله غیرمتمرکز ممکن است در صورت قربانیان کلاهبرداری کمتر از افرادی که از مبادلات با مقامات متمرکز استفاده می کنند ، متوسل شوند.

هزینه های تبدیل بیت کوین به تومان

انجام سپرده ها و برداشت ها بسته به روش پرداخت انتخاب شده برای انتقال وجوه ، قیمت دارد. هرچه ریسک برگشت هزینه از طریق یک واسطه پرداخت بیشتر باشد ، کارمزد نیز بیشتر است. تهیه پیش پرداخت بانکی یا سیم کشی پول به صرافی در مقایسه با تأمین اعتبار حساب خود با PayPal یا کارت اعتباری / بدهی که در آن وجوه منتقل شده قابل برگشت است و در صورت درخواست کاربر به بانک ، به کاربر برگردانده می شود ، خطر کمتری در برگشت هزینه دارد.

علاوه بر کارمزد معاملات و هزینه انتقال وجوه ، بسته به ارزهای پذیرفته شده توسط صرافی بیت کوین ، معامله گران نیز ممکن است مشمول هزینه تبدیل ارز شوند. اگر کاربری دلار کانادا را به صرافی منتقل کند که فقط با دلار آمریکا معامله شود ، بانک یا صرافی CAD را با پرداخت هزینه CAD به USD تبدیل می کند. معامله با صرافی که ارز محلی شما را می پذیرد بهترین راه برای جلوگیری از هزینه FX است.تمام مبادلات بیت کوین هزینه معامله دارند که برای هر سفارش خرید و فروش انجام شده در صرافی اعمال می شود. نرخ کارمزد بستگی به حجم معاملات بیت کوین دارد که انجام می شود.

 کیف پول بیت کوین

توجه داشته باشید که صرافی بیت کوین با کیف پول بیت کوین متفاوت است. در حالی که اولی بستری را ارائه می دهد که از طریق آن خریداران و فروشندگان بیت کوین می توانند با یکدیگر معامله کنند ، دومی صرفاً یک سرویس ذخیره سازی دیجیتال برای دارندگان بیت کوین است تا سکه های خود را به صورت ایمن ذخیره کنند. برای تکنیک تر بودن ، کیف پول های بیت کوین کلیدهای خصوصی را ذخیره می کنند که برای مجاز کردن تراکنش ها و دسترسی به آدرس بیت کوین کاربر استفاده می شود. اکثر صرافی های بیت کوین کیف پول بیت کوین را برای کاربران خود ارائه می دهند ، اما ممکن است بابت این سرویس هزینه ای دریافت کنند.

سازندگان و تبدیل گر ها

برای تبدیل بیت کوین به تومان بازارهای آنلاین بیت کوین معمولاً شرکت کنندگان بیت کوین را به عنوان سازنده یا گیرنده تعیین می کنند. هنگامی که یک خریدار یا فروشنده سفارش محدود می دهد ، صرافی آن را به دفتر سفارش خود اضافه می کند تا زمانی که قیمت آن توسط معامله گر دیگر در طرف مقابل معامله مطابقت یابد. هنگامی که قیمت مطابقت دارد ، از خریدار یا فروشنده ای که قیمت محدود را تعیین می کند ، به عنوان سازنده یاد می شود. اخذ کننده معامله گر است که سفارش بازار را صادر می کند.

نمونه صرافی بیت کوین

به عنوان مثال ، در صرافی بیت کوین ، سه فروشنده سکه درخواست BTC / 2265.75 USD ، BTC / 2269.55 USD و BTC / 2270.00 USD را دارند. معامله گرانی که سفارش خرید بازار بیت کوین را شروع می کنند سفارش خود را در بهترین قیمت درخواست 2265.75 دلار پر می کنند. اگر فقط پنج بیت کوین برای بهترین درخواست در دسترس باشد و 10 سکه با قیمت 2269.55 دلار در دسترس باشد و معامله گر بخواهد 10 قطعه را با قیمت بازار بخرد ، سفارش معامله گر با 5 سکه در 2265.75 دلار و 5 باقیمانده در 2255.55 دلار پر می شود.

با این حال ، یک معامله گر که فکر می کند می تواند بیت کوین را با قیمت مناسب تری دریافت کند ، می تواند برای 2260.10 دلار سفارش محدودی تعیین کند. اگر فروشنده ای قیمت خود را با این سفارش مطابقت دهد یا قیمتی را زیر این رقم تعیین کند ، سفارش پر می شود. همه این کارها توسط صرافی انجام می شود که درصدی از هر معامله را برای تجارت آنها می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق لینک ارتباط با ما در تماس باشید.