You are currently viewing بهترین روش برای خرید بیت کوین با درهم و تبدیل به آن

بهترین روش برای خرید بیت کوین با درهم و تبدیل به آن

تبدیل بیت کوین به درهم در امارات . خاورمیانه از انفجار ارز دیجیتال استقبال کرده است و بسیاری از دولت ها در خاورمیانه شروع به همکاری با شرکت های مالی برای انتشار ارزهای دیجیتال خود کرده اند. علاوه بر این، تعداد زیادی از مبادلات ارزهای دیجیتال و شرکت‌های درگیر در عرضه اولیه ارز (ICO) در سراسر خاورمیانه، از جمله در امارات، آغاز شده‌اند.

به طور خاص، امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) علاقه خود را به ارزهای دیجیتال جدی گرفته است و برنامه‌های سازمان اوراق بهادار و کالاهای امارات متحده عربی تنظیم عرضه اولیه سکه را در سه ماهه اول سال 2019 آغاز کرد. خرید بیت کوین در امارات متحده عربی آسان است، اما چیزی که بیش از همه مهم است کارگزار یا صرافی است که انتخاب می کنید. افتتاح حساب در صرافی ارزهای دیجیتال: این اولین قدم برای خرید بیت کوین در امارات است. همچنین برای ذخیره بیت کوین، خرید و دریافت هدایا باید یک کیف پول رمزنگاری دریافت کنید. بیت کوین به دلیل محبوبیت، نقدینگی و پذیرش آن به عنوان پرداخت با لیست رو به رشدی از بازرگانان، همچنان به عنوان بهترین ارز رمزنگاری بر بازار ارزهای دیجیتال تسلط دارد.

ارزش بازار فعلی بیت کوین 0.3 میلیارد از ارزش بازار سایر ارزهای دیجیتال کوتوله است و پس از آن ارزش بازار ریپل تنها 0.3 میلیارد است. بیت کوین از سال 2014 در امارات در دسترس بوده است و با رشد چشمگیر بازار ارزهای دیجیتال در خاورمیانه، احتمالاً محبوبیت آن افزایش خواهد یافت.

نحوه خرید بیت کوین در امارات و تبدیل به درهم

نقدینگی ترین ارز دیجیتال، خرید بیت کوین در امارات شامل دسترسی به یک صرافی ارز دیجیتال است که به اماراتی ها اجازه می دهد حساب باز کنند. بیت کوین به طور جهانی پذیرفته شده است و تقریباً برای خرید همه ارزهای دیجیتال کار می کند.

برای تبدیل بیت کوین به درهم در امارات ، چندین صرافی محلی ارزهای دیجیتال بیت کوین و همچنین تعدادی دیگر از ارزهای دیجیتال را ارائه می دهند. به دلیل نرخ مالیات پایین، محیط نظارتی حمایتی و ثبات سیاسی، تعدادی از صرافی ها و ارزهای دیجیتال در امارات مستقر هستند. علاوه بر این، پشتیبانی رسمی از ارزهای رمزپایه، بیت کوین ها را به سرمایه گذاری جذابی برای برخی از اماراتی ها تبدیل می کند، اگرچه ارزش آن ها می تواند نسبت به ارزهای ملی به شدت در نوسان باشد. می‌توانید از صرافی‌های محلی استفاده کنید یا یکی از صرافی‌های بین‌المللی زیادی را انتخاب کنید که حساب‌های امارات را می‌پذیرند. علاوه بر این، سایت‌هایی مانند localbitcoins.com خریداران و فروشندگان محلی در امارات را به همراه روش‌های پرداخت و قیمت‌های پیشنهادی و پیشنهادی منتشر می‌کنند.

همچنین پس از خرید ارز از یک صرافی یا از فروشنده محلی بیت کوین، باید کیف پولی تهیه کنید تا بیت کوین های خود را به آن برداشت و ذخیره کنید. می‌توانید فهرستی جزئی از صرافی‌های محلی و بین‌المللی را که اماراتی‌ها می‌توانند بیت‌کوین را خریداری کنند، و همچنین چندین نوع کیف پول رمزنگاری مختلف که برای ذخیره بیت‌کوین شما پس از خرید استفاده می‌شوند، پیدا کنید.

استفاده از CFD در امارات

گزینه دیگر برای تجارت بیت کوین شامل حدس و گمان در مورد حرکات کریپتو با استفاده از قراردادهای تفاوت (CFD) است. برای این کار باید یک حساب کاربری با یک کارگزار آنلاین مانند XTB باز کنید، و نیازی به کیف پول یا حساب مبادله ای ندارد. به خاطر داشته باشید که اگر از یک کارگزار استفاده می کنید و CFD های بیت کوین را معامله می کنید، هرگز بیت کوین را در اختیار ندارید و نمی توانید از آنها برای پرداخت برای کالاها و خدمات یا دریافت هدایا و پرداخت ها استفاده کنید.

یک حساب در یک صرافی ارز دیجیتال باز کنید

برای تبدیل بیت کوین به درهم در امارات ، می‌توانید فهرستی جزئی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال مستقر در امارات متحده عربی و بین‌المللی که حساب‌های اماراتی را می‌پذیرند را در زیر بیابید.
یک کیف پول رمزنگاری (اختیاری) دریافت کنید. برای اینکه کنترل کاملی بر بیت کوین خود یا هر تراکنش ارز دیجیتال دیگر داشته باشید، باید بیت کوین های خود را از صرافی رمزنگاری یا منبع دیگری به یک کیف پول رمزنگاری شخصی خارج کنید و سپس از کلید کیف پول خود به طور مناسب محافظت کنید.

زمانی که می خواهید تراکنش ها را ارسال و دریافت کنید، کیف پول با شبکه کریپتو ارتباط برقرار می کند. آدرس کیف پول مشابه آدرس ایمیل است، با این تفاوت که می توانید از آدرس کیف پول خود برای خرید و دریافت پرداخت استفاده کنید.برای تبدیل بیت کوین به درهم در امارات ،  کیف پول‌ها را می‌توان روی رایانه رومیزی، لپ‌تاپ یا تبلت و همچنین بر روی تلفن هوشمند اندروید یا iOS نصب کرد. نوع دیگری از کیف پول، کیف پول مبتنی بر وب است که نیازی به دانلود ندارد و به شما امکان دسترسی به ارزهای رمزنگاری شده خود را در هر مکانی با اتصال به اینترنت می دهد.

علاوه بر این، می توان به جای آن از یک کیف پول سخت افزاری استفاده کرد که از یک دستگاه جانبی تشکیل شده است که به رایانه ای شبیه به حافظه USB متصل می شود.

بیت کوین خود را به کیف پول خود ارسال کنید

پس از خرید بیت کوین خود در یک صرافی یا منبع دیگری، می توانید ارز را به بیت کوین شخصی یا کیف پول چند ارزی خود برداشت کنید. رها کردن بیت کوین های خود در صرافی می تواند خطرناک باشد زیرا صرافی ها ممکن است هک شوند و شما کنترل کلیدهای خصوصی خود را ندارید. همیشه بیت کوین های خود را در کیف پول با کلید خصوصی خود ذخیره کنید. پس از اینکه ارز خود را با موفقیت از صرافی خارج کردید، BTC را با موفقیت خریداری کرده اید.

صرافی های بیت کوین مستقر در امارات

بیت کوین BC

BC Bitcoin مستقر در بریتانیا، مشتریانی از امارات می پذیرد و علاوه بر ارائه پشتیبانی عالی از مشتری، بر سپرده گذاری و برداشت سریع تمرکز می کند. ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده غیر از بیت کوین شامل اتریوم (ETC)، لایت کوین (LTC)، ریپل (XRP) و مونرو (XRM) می‌شوند. این مبادله حداقل به سپرده گذاری 500 پوندی نیاز دارد که می تواند از طریق اعتبار SEPA یا انتقال بانکی انجام شود. مشتریان احتمالی بسته به ارزی که برای باز کردن حساب استفاده می‌کنند، مبلغی معادل 10 دلار، 10 یورو یا 10 پوند دریافت می‌کنند.

changelly

تبدیل بیت کوین به درهم در امارات ، صرافی بیت کوین Changelly که در مالت مستقر است، یک صرافی ارز دیجیتال “فوری” غیرقانونی است که به عنوان یک واسطه بین صرافی ها و کاربران عمل می کند. Changelly علاوه بر بیت کوین از بیت کوین کش (BCH)، ریپل (XRP) و اتریوم (ETH) پشتیبانی می کند. این صرافی USD یا EUR را برای سپرده‌گذاری می‌پذیرد و طبق وب‌سایت خود، بهترین نرخ‌های کریپتو به کریپتو را در تجارت ارائه می‌کند. این صرافی به شما امکان داد و ستد در بین بزرگترین پلتفرم های مبادلات ارزهای دیجیتال از جمله بایننس، بیت ترکس و پولونیکس را می دهد.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش بیت کوین با یورو

سپرده ها را می توان با کارت های اعتباری Visa یا Mastercard انجام داد و با هزینه پردازش کارت سیمپلکس 5٪ با حداقل 10 دلار ارزیابی می شود. علاوه بر صرافی های ذکر شده در بالا، می توانید از طریق localbitcoins.com نیز بیت کوین خرید و فروش کنید. این شرکت فهرست آنلاین خریداران و فروشندگان مستقر در امارات را منتشر می کند.

BitOasis

BitOasis که در سال 2015 تأسیس شد و در دبی مستقر است، یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال در خاورمیانه است. علاوه بر بیت کوین، ارزهای پشتیبانی شده عبارتند از: اتریوم (ETH)، بیت کوین کش ABC (BCH)، بیت کوین کش SV (BSV)، ریپل (XRP)، لایت کوین (LTC)، ZCash (ZEC)، مونرو (XMR)، اتریوم کلاسیک ( ETC) و Stellar (XLM). صرافی به سپرده حداقل 300 درهم نیاز دارد که می توان آن را از طریق انتقال بانکی پذیرفت.

پالمکس

یکی از جدیدترین صرافی های امارات، پالمکس در سال 2018 تاسیس شد و در دبی مستقر است. این صرافی علاوه بر بیت کوین، انواع ارزهای دیجیتالی را نیز ارائه می دهد که شامل دبی کوین (DBIX)، اتریوم (ETC)، ریپل (XRP) و موارد دیگر می شود. سایت آن مدعی استانداردهای امنیتی بالا و حداقل هزینه معاملات است. این شرکت ارز فیات را برای سپرده گذاری نمی پذیرد، بنابراین شما باید یک حساب با بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال پذیرفته شده باز کنید.

Bitfinex

Bitfinex مستقر در تایوان از چندین ویژگی تجارت حرفه ای مانند تجارت حاشیه پشتیبانی می کند. علاوه بر بیت‌فینکس، بیت‌فینکس از اتریوم (ETC)، ریپل (XRP)، لایت کوین (LTC) و مونرو (XRM) در میان بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند. با استفاده از حواله بانکی می توانید واریز و برداشت انجام دهید.

CEX.IO

CEX.io مستقر در بریتانیا مشتریانی را از سراسر جهان از جمله امارات می پذیرد. این صرافی علاوه بر ارائه بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، به شما امکان داد و ستد نه جفت ارز فارکس را می دهد. CEX.io کارت های اعتباری Crypto Capital، Visa و MasterCard، نقل و انتقالات اعتباری SEPA و نقل و انتقالات بانکی را برای تامین مالی خرید ارزهای دیجیتال می پذیرد. این شرکت برای تراکنش های ویزا، کارمزد معاملات فوری 7% و 3.5% + 0.25 دلار را دریافت می کند.

چند گزینه برای کیف پول های رمزنگاری شده برای تبدیل بیت کوین به درهم

لجر نانو اس

یکی از محبوب ترین کیف پول های سخت افزاری موجود، کیف پول Ledger Nano S از دارایی های شما از طریق یک کد پین محافظت می کند. این کیف پول علاوه بر بیت کوین از بیش از 40 ارز دیجیتال نیز پشتیبانی می کند. Ledger Nano S ادعا می کند که کیف پول آن قابل هک نیست و حول تراشه ای شبیه به تراشه های مورد استفاده در گذرنامه ها و کارت های اعتباری طراحی شده است.

بهترین صرافی های خرید بیت کوین و تبدیل به درهم

Rain

برای تبدیل بیت کوین به درهم در امارات ، Rain یک صرافی رمزنگاری است که بر روی خدمات رسانی به امارات متحده عربی، عربستان سعودی، بحرین، عمان و کویت متمرکز شده است. آنها پشتیبانی 24/7 را ارائه می دهند و تمام الزامات CCSS را به عنوان نگهبان رمزنگاری برآورده می کنند و از بانک مرکزی بحرین به عنوان کارگزاری دارایی رمزنگاری مجوز دارند.

ٍeToro

eToro یک پلت فرم معاملاتی و صرافی رمزنگاری است. از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، زی کش و بسیاری از سکه های دیگر پشتیبانی می کند. سپرده ها را می توان به سرعت از طریق انتقال بانکی، SEPA، NETELLER، PayPal و موارد دیگر انجام داد. همچنین ویژگی های منحصر به فردی مانند تجارت کپی را ارائه می دهد.

BitOasis

BitOasis یک پلت فرم ارز دیجیتال است که در منطقه MENA خدمت می کند. مشتریان می توانند بیت کوین را از طریق انتقال سیمی یا کارت اعتباری/دبیت در امارات متحده عربی، عربستان سعودی، عمان، کویت، مصر، مراکش، اردن و بحرین خریداری کنند. مشتریان امارات همچنین می توانند وجوه خود را از طریق صرافی ها واریز کنند.

Coinmama

Coinmama تقریباً در هر کشوری به مشتریان امکان خرید بیت کوین را می دهد. آنها برای هر خرید 4.9٪ -5.9٪ (بستگی به حجم) کارمزد دریافت می کنند. مشتریان در اروپا همچنین می توانند بیت کوین را با انتقال SEPA با هزینه کمتر خریداری کنند.

Paybis

Paybis یک صرافی محبوب ارزهای دیجیتال است. آنها به 180 کشور و 48 ایالت ایالات متحده خدمات ارائه می دهند و در FinCEN ثبت شده اند و آنها را تبدیل به یک مبادله قابل اعتمادتر و منظم می کند. Paybis محدودیت‌های فوق‌العاده بالا و پرداخت‌های فوق‌العاده سریع را ارائه می‌کند، به غیر از تأیید هویت ۵ دقیقه‌ای و نمرات بررسی تقریباً عالی در Trustpilot.

دستگاه های خودپرداز بیت کوین

می توانید از نقشه خودپرداز بیت کوین ما برای خرید بیت کوین با پول نقد استفاده کنید. دستگاه های خودپرداز بیت کوین می توانند راهی سریع و آسان برای خرید بیت کوین باشند و همچنین خصوصی هستند. با این حال، این راحتی و حریم خصوصی با قیمتی همراه است. بیشتر دستگاه های خودپرداز 5 تا 10 درصد کارمزد دارند. امارات متحده عربی بیت کوین را به عنوان یک شکل قانونی مناقصه به رسمیت نمی شناسد، اما ممنوع هم نیست. در حالی که امارات در مورد آن هشدار می دهد، خرید و فروش بیت کوین در آنجا بسیار آسان است.

تبدیل بیت کوین به درهم در امارات ، با این حال، برای مدت طولانی، امارات متحده عربی یکی از پیشروترین کشورهای رمزنگاری بوده است. شرکت صدور مجوز Kiklabb متعلق به دولت به مشتریان این امکان را می دهد که با استفاده از دارایی های دیجیتال هزینه ها را به اداره خدمات مالی دبی پرداخت کنند. اداره خدمات مالی دبی همچنین اعلام کرد که در حال کار بر روی چارچوبی برای ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از طرح تجاری 2021 خود است. به نظر می رسد امارات متحده عربی در حال ساخت چارچوبی برای یک سیستم کامل با قابلیت رمزنگاری است.

بسیاری از صرافی‌های بیت‌کوین کیف پول‌های داخلی ارائه می‌کنند، اما متمرکز هستند و در نتیجه در برابر سرقت آسیب‌پذیر هستند. از آنجایی که هرگز توصیه نمی شود که ارز دیجیتال خود را در صرافی رها کنید، به دلایل امنیتی یک کیف پول از خودتان بخرید (ترجیحا یک کیف پول سخت افزاری). اگر کیف پول ندارید، به راهنمای ما در زیر در مورد بهترین کیف پول بیت کوین و ارز دیجیتال مراجعه کنید.

صرافی های ارز دیجیتال برای خرید و تبدیل بیت کوین به درهم

باز هم، ساده ترین راه برای خرید بیت کوین در امارات متحده عربی از طریق صرافی های ارز دیجیتالی است که در بالا ذکر شد. فقط با استفاده از فهرستی که در بالا ذکر شد، یکی را بر اساس نیازها و ترجیحات خود انتخاب کنید. صرافی‌های مختلف دارای کارمزد تراکنش‌ها، محدودیت‌های برداشت، روش‌های پرداخت و فرآیندهای تأیید هستند که قبل از انتخاب کاربران باید در نظر داشته باشند.

راه دیگر خرید بیت کوین در امارات از طریق دستگاه های عابر بانک بیت کوین (ATM) است. این دستگاه‌های خودپرداز به کاربران اجازه می‌دهند تا با استفاده از پول نقد، ارز دیجیتال را فوراً خریداری کنند و بیشتر آنها فقط به یک شماره تلفن برای تأیید نیاز دارند، تا زمانی که بیت‌کوین زیادی خریداری نکنید، خصوصی‌تر از صرافی‌ها هستند. متأسفانه، تنها یک دستگاه خودپرداز بیت کوین در تمام امارات متحده عربی و آن در دبی در هتل 5 ستاره ریکسوس پریمیوم وجود دارد.

کجا می توانم یک دستگاه خودپرداز بیت کوین در امارات متحده عربی پیدا کنم؟

دستگاه های خودپرداز بیت کوین راهی مناسب برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده برای پول نقد سرد هستند. این روش معمولاً کارمزدهای نسبتاً بالایی (5 تا 10 درصد) را به همراه دارد، اما این بهایی است که برای راحتی دریافت پول نقد برای بیت کوین خود در کمتر از نیم ساعت باید پرداخت کنید. بسیاری از اپراتورهای خودپرداز قیمت های واقعی دستگاه های خود را منتشر می کنند، بنابراین می توانید نرخ دقیقی را که حتی قبل از مراجعه به دستگاه خودپرداز دریافت خواهید کرد، مشاهده کنید.

برخی از شما نیاز به تکمیل تأیید هویت دارند، اگرچه برای بسیاری این کار به سادگی تأیید شماره تلفن است. مکان یاب دستگاه خودپرداز بیت کوین ما فقط یک دستگاه خودپرداز بیت کوین را در امارات متحده عربی که در هتل ریکسوس پرمیوم در دبی قرار دارد، فهرست می کند.

جمع بندی

علاوه بر به دست آوردن بیت کوین در صرافی های ارزهای دیجیتال، می توانید بیت کوین را به صورت محلی از طریق localbitcoins.com تهیه کنید. مهم‌ترین تصمیمی که می‌توانید بگیرید این است که آیا می‌خواهید روی نرخ مبادله بیت‌کوین در برابر ارزهای دیجیتال یا ملی دیگر سرمایه‌گذاری کنید یا حدس بزنید.

اگر می خواهید بیت کوین را با استفاده از CFD در یک حساب کارگزاری آنلاین معامله کنید، می توانید به سادگی یک حساب آنلاین با یک کارگزار باز کنید و پلت فرم معاملاتی آن را دانلود کنید. همچنین می‌توانید بیت‌کوین‌ها را در یک صرافی یا منبع دیگری به دست آورید و ارز دیجیتال را در یک کیف پول برای سرمایه‌گذاری یا خرج کردن در اختیار بگیرید. صرف نظر از تصمیم شما، به دلیل نوسانات شدید در بیت کوین (و اکثر ارزهای دیجیتال دیگر)، قبل از شروع باید اطلاعاتی در مورد نحوه معامله ارزهای دیجیتال داشته باشید.