You are currently viewing نحوه تبدیل بیت کوین به پی پال و خرید و فروش با آن

نحوه تبدیل بیت کوین به پی پال و خرید و فروش با آن

خرید بیت کوین و تبدیل به پی پال ساده تر  از همیشه است – تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوشی خود را بیرون بیاورید و یک برنامه را باز کنید. پی پال یکی از معدود پلتفرم‌های پرداخت آنلاین و موبایلی محبوب است که اکنون به کاربران در ایالات متحده امکان خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال را با کمتر از یک دلار سرمایه‌گذاری می‌دهد. اما اگر به دنبال افزودن ارز دیجیتال به سبد خود هستید، باید به دقت فکر کنید که از کدام پلتفرم استفاده می‌کنید – و اینکه آیا اصلاً باید روی ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید.

حتی رایج‌ترین و آزمایش‌شده‌ترین سکه‌ها – بیت‌کوین و اتریوم – هنوز بسیار نوسان هستند. به همین دلیل است که کارشناسان توصیه می‌کنند که اصلاً بیش از 5 درصد از سبد سرمایه‌گذاری خود را در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری نکنید و هرگز اجازه ندهید که مانع کارهایی مانند پس‌انداز برای مواقع اضطراری یا پرداخت بدهی‌های با بهره بالا شود. اگر تصمیم به سرمایه گذاری دارید، جایی که رمزارز خود را خریداری می کنید می تواند پیامدهای مهمی داشته باشد که ارزش آن را دارد که زودتر به آن فکر کنید. ممکن است خرید رمزنگاری با برنامه‌ای که قبلاً استفاده می‌کنید آسان باشد – و به اقدامات امنیتی آن اعتماد دارید – مانند پی پال، اما در مقایسه با پلتفرم‌های معاملاتی سنتی ارزهای دیجیتال محدودیت‌هایی وجود دارد. در اینجا آنچه شما باید قبل از خرید رمزنگاری در پی پال بدانید و چگونه بفهمید که آیا برای شما منطقی است یا خیر، آمده است.

آنچه باید قبل از خرید بیت کوین در پی پال بدانید

برای تبدیل بیت کوین به پی پال ، هر کاربر پی پال می‌تواند کریپتو بخرد، بفروشد و نگه دارد. همچنین می‌توانید از رمزنگاری در هنگام پرداخت برای خریدهای انتخابی استفاده کنید، اما به طور کلی استفاده از هر ارز دیجیتال به عنوان نوعی پرداخت ایده بدی است. همانند سایر سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت، کارشناسان خرید و نگهداری ارز دیجیتال خود را در درازمدت توصیه می‌کنند.

نکته حرفه ای

پی پال از خریدهای واجد شرایط در برابر کلاهبرداری محافظت می کند، در صورتی که با ارزهای دیجیتال چک کنید. پی پال، همراه با برنامه‌های دیگر مانند Venmo و Robinhood، ارزهای دیجیتال را در دسترس‌تر می‌کنند، که برای بسیاری از سرمایه‌گذاران مبتدی جذابیت زیادی دارد. اما افزایش دسترسی می تواند خطر شما را نیز افزایش دهد.

جولیان موریس، یک برنامه‌ریز مالی معتبر در Concierge می‌گوید: «اگر موجودی پی پال در تلفن خود دارید و در مورد ارز دیجیتال کنجکاو هستید، می‌توانید پی پال را باز کنید، روی رمزارز کلیک کنید و در عرض دو ثانیه صاحب چند صد دلار ارز دیجیتال شوید. مدیریت ثروت در بوستون “آنها این کار را واقعاً بسیار آسان می کنند.” دیوید یرماک، استاد مالی در دانشکده بازرگانی استرن دانشگاه نیویورک که در مورد ارزهای دیجیتال تحقیق می‌کند، می‌گوید با توجه به ارزش بازار ارزهای دیجیتال، مالکیت کمی از آن وجود دارد. برای تبدیل بیت کوین به پی پال ، اما نباید تمرکز اصلی شما باشد. او می‌گوید: «فرمول آزموده‌شده موفقیت در سرمایه‌گذاری همیشه شامل تنوع است – نه اینکه همه تخم‌مرغ‌هایتان را در یک سبد قرار دهید، بلکه سعی کنید کمی چیزهای زیادی را در اختیار داشته باشید.»

نحوه خرید بیت کوین در پی پال و تبدیل آن

برای خرید رمزنگاری از پی پال، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. اگر از قبل یک حساب پی پال دارید، تنها کاری که برای خرید ارز دیجیتال لازم است کلیک کردن روی دکمه ای است که روی آن نوشته شده است «crypto» و انتخاب کنید که کدام سکه را می خواهید بخرید. شما می توانید چهار نوع رمزنگاری را در اپلیکیشن پی پال خریداری کنید: بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش. با این حال، کارشناسان توصیه می کنند اگر یک سرمایه گذار جدید هستید، به بیت کوین و اتریوم پایبند باشید.

برای تکمیل خرید خود، باید وجوه موجود، یک کارت بدهی مرتبط یا یک حساب بانکی مرتبط داشته باشید. شما می توانید حداقل 1 دلار یا 100000 دلار در هفته خرج کنید. مانند بسیاری از صرافی های رمزنگاری، برای خرید و فروش کریپتو در پی پال هزینه ای وجود دارد که بسته به میزان خرید شما متفاوت است.

هزینه های خرید بیت کوین با پی پال

همچنین باید هویت خود را تأیید کنید، W-9 را پر کنید و با شرایط و ضوابط پی پال موافقت کنید. اگر تصمیم به خرید با کریپتو دارید، پی پال به طور خودکار آن را بدون هزینه اضافی به دلار آمریکا تبدیل می کند.

جایگزین های خرید بیت کوین در پی پال

برای تبدیل بیت کوین به پی پال ، سرمایه گذاری در رمزارز با استفاده از پی پال ساده است – به خصوص اگر قبلاً از این برنامه برای پرداخت های آنلاین استفاده می کنید. اما محدودیت هایی دارد. کریپتویی که از طریق پی پال می‌خرید با خرید کریپتو در صرافی‌هایی مانند Coinbase یا Gemini یکسان نیست. وقتی رمزارز را از یک صرافی سنتی خریداری می‌کنید، این امکان را دارید که آن را به کیف پول برای ذخیره‌سازی امن یا به شخص دیگری انتقال دهید – یک تمایز کلیدی در مالکیت کامل کریپتو.

این مورد در مورد پی پال نیست. شما نمی توانید رمزنگاری را از حساب خود به حساب های دیگر در پی پال یا خارج از پی پال انتقال دهید، و باید رمزنگاری خود را در پی پال بفروشید تا برداشت انجام دهید، که همچنین مسئول گزارش اظهارنامه مالیاتی خود خواهید بود. اگر می‌خواهید کنترل کامل روی سکه‌های خود داشته باشید، صرافی ارز دیجیتال ممکن است انتخاب بهتری باشد. در حالی که پیمایش آنها به عنوان مبتدی می تواند پیچیده تر باشد، شما انعطاف پذیری بیشتری با سکه های خود خواهید داشت و به طور بالقوه هزینه های کمتری را پرداخت خواهید کرد. می‌توانید از این صرافی‌ها برای مبادله یک رمزارز با دیگری استفاده کنید (مانند استفاده از بیت‌کوین برای خرید اتریوم) یا با استفاده از ارز معمولی مانند دلار آمریکا، کریپتو بخرید.

آیا پی پال گزینه مناسبی برای خرید بیت کوین است؟

با این حال، پی پال می‌تواند برای سرمایه‌گذاران جدیدی که می‌خواهند یک موجودی ارز دیجیتال کوچک را در یک پلتفرم آشنا تجربه کنند، منطقی باشد. حتی برای کسانی که در گزینه‌های سرمایه‌گذاری سنتی مانند سهام و صندوق‌های شاخص به خوبی آشنا هستند، سرمایه‌گذاری کریپتو با استفاده از صرافی‌ها می‌تواند پیچیده باشد. به عنوان مثال، سوز اورمان، کارشناس امور مالی شخصی اخیراً به NextAdvisor گفت او به جای صرافی سنتی، 5000 دلار بیت کوین در پی پال خریداری کرد، زیرا «انجام آن آسان بود».

اگر شما یک سرمایه گذار جدید هستید که چند دلار در اختیار دارید، پی پال می تواند مکان خوبی برای شروع باشد. برای تبدیل بیت کوین به پی پال ، سرمایه‌گذاری در بخش کوچکی از سبد خود در بیت‌کوین در پلتفرمی که از قبل به آن اعتماد دارید، می‌تواند برای مبتدیان منطقی باشد، به خصوص اگر پیش‌بینی نمی‌کنید مقادیر زیادی اضافه کنید، ممکن است بخواهید بعداً کنترل بیشتری روی آن داشته باشید (مانند فضای ذخیره‌سازی کیف پول خود).

هیچ راه اشتباه یا درستی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال وجود ندارد – این در نهایت به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. آنچه مهمتر است این است که قبل از سرمایه گذاری در کریپتو وقت بگذارید و در مورد آن اطلاعات کسب کنید. موریس می‌گوید: «قبل از اینکه روی دکمه «خرید» کلیک کنید، فقط می‌خواهید آماده باشید. و اگر می خواهید یک سرمایه گذار آماده باشید، مطمئناً باید تحقیقات زیادی انجام دهید.

نحوه خرید بیت کوین با استفاده از پی پال

اولین چیزها: بدیهی است که به یک حساب پی پال نیاز دارید. اگر ندارید، باید یکی را با کارت اعتباری یا حساب بانکی خود و یک آدرس ایمیل در پی پال.com تنظیم کنید. اکنون زمان خرید مقداری BTC است. این تجربه به طور گسترده در وب سایت پی پال و برنامه پی پال مشابه است. برای این راهنما، ما از وب سایت استفاده می کنیم. در صفحه اصلی (صفحه “پرداخت ها” در برنامه) بنر “Buy Bitcoin and more” را انتخاب کنید که در بالای صفحه نمایش داده می شود.

در مرحله بعد، ارز دیجیتالی را که می خواهید بخرید انتخاب کنید. گزینه های خرید و فروش در پی پال بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش یا لایت کوین هستند. علاوه بر این، پی پال منابعی را برای یادگیری در مورد ارزهای دیجیتال فراهم کرده است می‌توانید مقدار از پیش تعیین‌شده بیت‌کوین را برای خرید انتخاب کنید، یا روی «خرید» ضربه بزنید تا مقدار دلخواه خود را انتخاب کنید. حداقل مقدار بیت کوینی که کاربران می توانند بخرند 1.00 دلار است. حداکثر 100000 دلار در هفته است. در زیر گزینه خرید، پی پال شامل توضیح مختصری از دارایی خریداری شده است. قبل از اینکه بتوانید ادامه دهید، باید برخی از اطلاعات را تأیید کنید و با شرایط و ضوابط ارزهای دیجیتال پی پال موافقت کنید.

خرید بیت کوین

برای تبدیل بیت کوین به پی پال ، مبلغی را که می خواهید بخرید (در این مورد 10 دلار) وارد کنید. یک یادداشت مفید توضیح می‌دهد که قیمت بیت‌کوین بسته به زمانی که ماشه را فشار می‌دهید متفاوت است: «نرخ ارز شامل یک اسپرد است و تا زمانی که بخرید یا بفروشید مرتباً تازه‌سازی می‌شود». برای رفتن به صفحه بعدی گزینه Next را انتخاب کنید. حساب بانکی یا کارت اعتباری/دبیت حساب پی پال شما با آن مرتبط است ظاهر می شود. در این مرحله می‌توانید کارت‌ها یا حساب‌های بانکی دیگر را نیز اضافه کنید.

پس از انتخاب «بعدی»، خرید خود را بررسی کنید. کارمزدهای تراکنش در پی پال برای صرافی های مصرف کننده نسبتاً معقول است. هزینه ها از 50 سنت برای خریدهای کمتر از 25 دلار تا 1.5 درصد تراکنش برای خریدهای بیش از 1000 دلار متغیر است. وقتی برای خرید آماده شدید، «اکنون بخرید» را انتخاب کنید. پس از تکمیل خرید، حساب به‌روزرسانی می‌شود تا میزان کریپتو خریداری شده و ارزش فعلی را منعکس کند. به صفحه اصلی بازگردید و خرید بیت کوین خود را در زیر «کریپتو» با گزینه خرید و فروش ببینید.

ارز دیجیتال فروخته شده از طریق برنامه یا وب سایت پی پال به فیات تبدیل می شود و در قسمت موجودی حساب نقدی حساب کاربر نشان داده می شود. پی پال نمودار کارمزد و اسپرد تبدیل خود را برای تعیین میزان کارمزدی که به طور بالقوه متحمل می شوند را برای کاربران در نظر گرفته است.

خرید بیت کوین در سایت های دیگر با استفاده از پی پال و تبدیل آن

زمانی که پی پال برای اولین بار پیشنهاد رمزنگاری خود را اعلام کرد، کاربران را به خرید، فروش و نگهداری رمزارز محدود کرد. این امر باعث شد بسیاری از طرفداران بیت کوین استدلال کنند که ویژگی های رمزنگاری پی پال با ایده آل هایی که زیربنای بیت کوین هستند مخالف است. یعنی این ایده که دارندگان بیت کوین بانک خودشان هستند.

بیشتر بخوانید: تبدیل بیت کوین به یورو

پی پال از آن زمان موضع خود را ملایم تر کرد و در می 2021 اعلام کرد که از کیف پول های شخص ثالث پشتیبانی می کند. با این حال، این ویژگی هنوز اجرا نشده است. در حال حاضر، شما نمی‌توانید ارزهای دیجیتال را به غیر از خرید، از کیف پول دیجیتال پی پال منتقل کنید (در این مرحله در محل فروش به فیات تبدیل می‌شود). در حال حاضر، اگر می خواهید از پی پال برای خرید بیت کوین از منابع دیگر مانند صرافی ها استفاده کنید تا مالکیت کامل بیت کوین خود را حفظ کنید، گزینه های شما محدود است. سایت های نسبتا کمی از آن به عنوان روش پرداخت پشتیبانی می کنند.

برای تبدیل بیت کوین به پی پال ، دلیل اصلی این است که پی پال، مانند سایر شرکت های اعتباری، به خریداران اجازه می دهد در صورت تراکنش متقلبانه، درخواست بازپرداخت وجه کنند. این امکان را ایجاد می کند که یک خریدار به اشتباه یک تراکنش را به چالش بکشد، پول خود را پس بگیرد و همچنان بیت کوینی را که خریداری کرده بود دریافت کند. شرکت‌های اعتباری مانند پی پال معمولاً در حل اختلاف با خریدار طرف می‌شوند و از آنجایی که بیت کوین مستعار است، پی پال راهی برای تأیید تقلبی بودن این اختلاف ندارد.

مواظب آدرس خرید و فروش باشید

تراکنش‌های بیت‌کوین نیز برگشت‌ناپذیر هستند، به این معنی که در صورت بروز یک اختلاف تقلبی، فروشنده احتمالاً از جیب خود خارج می‌شود در حالی که خریدار هم بیت‌کوین و هم وجه را به جیب می‌زند. برای کسانی که می‌خواهند بیت‌کوین را با استفاده از پی پال بخرند، اما آزادی انتقال رمزارز خود را به دلخواه خود حفظ می‌کنند، راه‌حل‌هایی وجود دارد.

از چه پلتفرم هایی می توان برای تبدیل وجوه پی پال به بیت کوین استفاده کرد

ابتدا به یک حساب پی پال نیاز دارید (بدیهی است). در بیشتر موارد شما همچنین می خواهید یک کیف پول راه اندازی کنید برای دریافت بیت کوین خود؛ اینها کیف پول های رمزنگاری نرم افزاری یا سخت افزاری هستند که می توانند کلیدهای عمومی و خصوصی را ذخیره کنند و به شما امکان ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال را می دهند. برای خرید ارز دیجیتال با پی پال، چند گزینه وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.

صرافی کریپتو کوین بیس در آوریل 2021 اعلام کرد که مشتریان ایالات متحده می توانند با استفاده از کارت های مرتبط با پی پال، رمزنگاری را خریداری کنند. برای استفاده از این ویژگی، به سادگی وارد کوین بیس شوید، ارز دیجیتالی را که می خواهید خریداری کنید انتخاب کنید، روی «افزودن گزینه پرداخت» در اپلیکیشن کوین بیس ضربه بزنید و پی پال را انتخاب کنید. یک بار شما’ با ورود به پی پال، می توانید یک کارت نقدی یا حساب بانکی متصل به حساب پی پال خود اضافه کنید.

همچنین امکان پرداخت بیت کوین با استفاده از پی پال را فراهم می کند و امکان انتقال ارز دیجیتال به کیف پول eToro را فراهم می کند. برای تبدیل بیت کوین به پی پال ، خرید بیت کوین در eToro با استفاده از پی پال به سادگی وارد شدن به حساب خود، کلیک بر روی “Deposit Funds”، انتخاب “پی پال” به عنوان روش پرداخت ترجیحی و انتخاب مبلغ است. پس از واریز وجه، شما آزاد هستید که بیت کوین بخرید.

صرافی xCoins

xCoins یکی دیگر از سایت های صرافی است. به عنوان یک پلت فرم وام دهی همتا به همتا شروع شد که وام دهندگان بیت کوین را به وام گیرندگان متصل می کرد. از پی پال استفاده می‌کند تا به مردم اجازه دهد برای یک «وام تضمین شده» بیت‌کوین مبادله کنند. هر کاربر ثبت نام شده می تواند بیت کوین قرض یا قرض دهد. xCoins.io یک درخواست استقراض را با یک وام دهنده مطابقت می دهد. سپس یک وام گیرنده با استفاده از پی پال مبلغی به اضافه بهره را به وام دهنده می پردازد. پس از تایید، بیت کوین بین کیف پول وام دهنده و وام گیرنده منتقل می شود.

علاوه بر صرافی ها، می توانید از یک بازار همتا به همتا برای خرید بیت کوین با پی پال استفاده کنید. هر دو LocalBitcoins.com و Paxful بازارهای همتا به همتا هستند که خریداران را مستقیماً با فروشندگان مطابقت می دهند. این صرافی ها به فروشندگان این امکان را می دهند که نرخ ارز و روش های پرداخت خود را تعیین کنند. همه فروشندگان پی پال را قبول نمی کنند، اما می توانید جستجوی فروشندگان آنلاین را با روش پرداخت فیلتر کنید تا یکی از فروشندگان را انتخاب کنید.

چرا صرافی های بیشتری از پی پال پشتیبانی نمی کنند؟

علاوه بر مشکل استرداد شارژ که در بالا ذکر شد، استفاده از پی پال برای خرید بیت کوین معایب دیگری نیز دارد. کارمزدهای پی پال می توانند هزینه های تراکنش را به میزان قابل توجهی افزایش دهند، به طوری که بسیاری از پلتفرم ها تا 10 درصد از مبلغ تراکنش را به عنوان کارمزد دریافت می کنند.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که اگر از طریق پلتفرمی خرید می‌کنید که ارز محلی شما را نمی‌پذیرد، هزینه‌های تبدیل نیز می‌تواند اعمال شود. برای مثال، در صورت تبدیل به دلار آمریکا/کانادا، پی پال 3.5 درصد بالاتر از نرخ مبادله ای دریافت می کند. برای سایر ارزها، کارمزد 4 درصد بیشتر از نرخ مبادله ای است.

جمع بندی

برای تبدیل بیت کوین به پی پال ، به یاد داشته باشید، هر سرمایه گذاری در کریپتو بی ثبات است و شما فقط باید آنچه را که آماده از دست دادن هستید سرمایه گذاری کنید. یرماک می‌گوید: «اگر می‌خواهید صاحب آن شوید، فقط می‌خواهید کمی به عنوان بخشی از یک سبد بسیار متنوع صاحب آن شوید. شما همچنین باید سایر جنبه های مهم مالی خود را اولویت بندی کنید، مانند داشتن یک صندوق اضطراری یا پرداخت بدهی با بهره بالا، قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال – چه از طریق PayPal باشد یا نه. و هر پلتفرمی را که انتخاب می‌کنید، زمانی را صرف کسب اطلاعات در مورد سرمایه‌گذاری درازمدت رمزارز هوشمند، ایمن نگه‌داشتن سکه‌های خود و نحوه مقابله با نوسانات بی‌ثبات قیمت کنید.