You are currently viewing پیش بینی قیمت بایننس کوین در 10 سال آینده

پیش بینی قیمت بایننس کوین در 10 سال آینده

پیش بینی قیمت بایننس کوین تا 10 سال آینده. آیا بایننس کوین کریپتو مناسبی برای سرمایه گذاری است؟ بیشتر ارزهای رمزپایه ناپایدار هستند و به همین دلیل مردم از تجارت با آن‌ها جلوگیری می‌کنند. با این حال، بازار کریپتو برای مدتی طولانی و مهمتر از آن در سناریوی همه گیر اخیر، یک جاذبه دائمی برای معامله گران، سرمایه گذاران فردی و سرمایه گذاران نهادی بوده است. این اعتبار را باید به انتظارات پرهیجان از ارزهای فیات داد که نتوانستند آزمون زمان را تحمل کنند. برعکس، ارزهای رمزنگاری شده با نمایش دستاوردهای میان مدت و بلندمدت فوق العاده، حرکت قیمت قابل توجهی را نشان داده اند. اجازه دهید جزئیات فعلی بایننس کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و پیش‌بینی قیمت بایننس کوین را برای آینده درک کنیم.

اجازه دهید درباره بایننس کوین (BNB) صحبت کنیم: بررسی اجمالی

بایننس کوین که به صورت جداگانه در پلتفرم صرافی بایننس فهرست شده است، دارایی دیجیتال معامله با نماد BNB است. در سال 2017 تاسیس شد و توسط الگوریتم علمی و فناوری قوی به نام بلاک چین BNB بر روی اتریوم اجرا می‌شود و در حال حاضر بر روی ERC20 اتریوم اجرا می‌شود. کل اکوسیستم به گونه ای طراحی شده است که می تواند از ابزارهای مختلف مانند کارمزد معاملات، کارمزد مبادلات، کارمزد لیست و غیره پشتیبانی کند.

هدف اصلی که موسس صرافی بایننس، چانگپنگ ژائو، این ابتکار را با آن آغاز کرد، از بین بردن مشکلات مختلف مربوط به تجارت بود که در بازار ارزهای دیجیتال وجود داشت. چشم انداز دوراندیش او برای بایننس کوین به صورت استراتژیک اجرا شد و امروز بایننس با تعدادی دیگر از صرافی های ارز دیجیتال رقابت می کند.

پذیرش و فناوری بایننس کوین

عوامل متعددی وجود دارد که بایننس را محبوب می کند و مهمترین آنها این است که 1 میلیارد حجم معاملات را به صورت شبانه روزی در اختیار دارد. به نظر می رسد آینده بایننس احتمالات سودآوری دارد. به منظور ایجاد ثبات و اجتناب از نوسانات ناگهانی بازار، BNB در یک فرآیند فازی سیستماتیک سوخته خواهد شد.

با افزایش سرسام آور BNB به پتانسیل خود، عرضه اولیه سکه (ICO) 100 میلیونی آن در ژوئیه 2017 با موفقیت بزرگی روبرو شد و با موفقیت 15 میلیون دلار جمع آوری کرد. وجوه جمع‌آوری‌شده برای تقویت بیشتر اکوسیستم مورد استفاده قرار گرفت و بخش قابل توجهی را برای طرح‌های بازاریابی اختصاص داد. این یک سرمایه‌گذاری مبتکرانه برای استارت‌آپ‌ها است که به آنها فرصتی می‌دهد تا در این پایه مرتفع فهرست شوند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که BNB را منحصربه‌فرد می‌کند و برای پذیرش انبوه بدبین می‌کند، مزیت قابلیت تجارت بین‌المللی برای سایر دارایی‌های دیجیتال است. از BNB می‌توان برای پرداخت 0.1 درصد کارمزد بایننس به ازای هر معامله، علاوه بر کارمزد برداشت آن استفاده کرد، که وقتی کاربران ارزهای دیجیتال خود را از صرافی به یک کیف پول خصوصی منتقل می‌کنند، دریافت می‌شود.

مدل ساختاری بایننس

مدل Binance به گونه ای شکل گرفته است که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی نمی کند و از مکانیسم توافقی Tendermint-fault-tolerant (BFT) استفاده می کند که در آن از چندین گره مانند گره های Validator، Witness notes، گره های شتاب دهنده و سایر انواع گره ها استفاده می شود. کمک به فرآیندهای تراکنش، اعتبار سنجی و احراز هویت در مراحل مختلف. یکی دیگر از مزایای اصلی بایننس کوین این است که می توان از آنها در سایر سرمایه گذاری های خاص ICO از طریق برنامه Launchpad بایننس استفاده کرد. بایننس یک چارچوب فرصت طلب بی عیب و نقص ایجاد می کند که در آن سایر توکن های مجازی نیز قابل معامله هستند. انواع کارت های اعتباری و نقدی نیز در پلتفرم بایننس، ارز دیجیتال و اپلیکیشن موبایل پشتیبانی می شوند.

بایننس کوین

سکه بایننس در ابتدا بر روی بلاک چین اتریوم با استاندارد ERC 20 اجرا می شد اما از آن زمان به سکه اصلی زنجیره بایننس تبدیل شده است. این در طی یک عرضه اولیه سکه (ICO) در جولای 2017 راه اندازی شد و حداکثر 200 میلیون توکن BNB دارد. 10% یا 20 میلیون توکن BNB را به سرمایه گذاران فرشته، 40% یا 80 میلیون توکن را به تیم موسس و 50% یا 100 میلیون را به شرکت کنندگان مختلف از طریق فرآیند ICO ارائه کرد. تقریباً نیمی از سرمایه جمع‌آوری‌شده در طول فرآیند ICO برای برندسازی و بازاریابی بایننس در نظر گرفته شد، در حالی که حدود یک سوم برای ساخت پلتفرم بایننس و انجام ارتقاءهای لازم در اکوسیستم بایننس استفاده شد. BNB در ابتدا مبتنی بر شبکه اتریوم بود اما اکنون ارز اصلی بلاک چین خود بایننس، زنجیره بایننس است.

سوزاندن سکه بایننس

اگرچه 100 میلیون توکن بایننس در ابتدا در ICO ارائه شد، کل عرضه فعلی کمتر است. هر سه ماهه، بایننس یک پنجم سود خود را برای بازخرید و نابودی دائمی یا «سوزاندن» سکه های بایننس که در خزانه خود نگهداری می کند، استفاده می کند. بایننس به طور مرتب این رویدادهای سوزاندن را انجام داده است. آخرین رایت BNB در 15 آوریل 2021 رخ داد، زمانی که بایننس در مجموع 1،099،888 BNB، معادل 595،314،380 دلار توکن را سوزاند. این پانزدهمین رایت سه ماهه بایننس BNB و بزرگترین آن از نظر دلار آمریکا است. مجموع عرضه BNB از 170,532,825 به 169,432,937 کاهش یافته است.

استفاده و پشتیبانی بایننس کوین

بایننس به عنوان یک توکن ابزاری برای کارمزدهای معاملاتی با تخفیف در سال 2017 ایجاد شد. اما از آن زمان، استفاده از آن به برنامه های کاربردی متعددی در تعداد زیادی از پلتفرم ها گسترش یافته است. برای پرداخت هزینه های تراکنش در Binance.com، Binance DEX و Binance Chain استفاده می شود. همچنین می توان از آن برای پرداخت ها (در مکان هایی مانند Crypto.com، Monetha و HTC) استفاده کرد. برای رزرو اقامتگاه های مسافرتی (در سایت هایی مانند TravelbyBit، Trip.io، و Travala.com)؛ برای اهداف سرگرمی (هدایای مجازی، بسته های کارت، قرعه کشی)؛ پرداخت هزینه خدمات آنلاین (BitTorrent، Canva، Storm)؛ و حتی برای اهداف مالی (از ETHLend وام بگیرید یا در Moeda سرمایه گذاری کنید).

همچنین می‌توان از سکه‌های بایننس برای سرمایه‌گذاری در ICOهای خاصی استفاده کرد که از طریق برنامه Launchpad بایننس فهرست شده‌اند. لیست ارزهای دیجیتال جدید در صرافی بایننس و استفاده از بایننس، بازاری بی‌نظیر را برای تجارت در انواع توکن‌های مجازی جدید و جدید فراهم می‌کند. توکن کریپتو از سایر شراکت‌ها حمایت شده است که به گسترش استفاده از آن کمک کرده است. این شامل مشارکت با پلتفرم برتر پخش ویدیوی زنده آسیایی، Uplive است که هدایای مجازی را برای توکن‌های BNB به پایگاه کاربر 20 میلیونی Uplive می‌فروشد. بایننس کوین همچنین توسط پلتفرم، اپلیکیشن موبایل و کارت نقدی VISA موناکو، پلتفرم پیشگام پرداخت و ارزهای دیجیتال، پشتیبانی می‌شود.

بایننس کوین (BNB): پیش بینی قیمت 10 ساله

پویایی قیمت بایننس کوین (BNB) را می توان تحت شاخص نوسانات کریپتو (CVIX) بهتر مورد مطالعه قرار داد و حتی بر روی عوامل حیاتی موثر بر قیمت در حال حاضر و برای آینده منعکس کرد. CVIX با احتیاط مکانیزم الگوریتمی را برای نشان دادن احساسات بازار BNB، چه مثبت و چه منفی، پیش بینی می کند.

سال 2019 برای بایننس کوین بسیار مثبت بود. اگرچه سکه در نیمه دوم سال گذشته اندکی کاهش یافت، اما به دلیل IEO که در پایان سال 2019 با بیش از 150 درصد رشد راه اندازی کرد، فشار زیادی پیدا کرد. اینکه چگونه قیمت بایننس کوین بیشتر در یک الگوی نزولی قرار گرفت، تنها به خاطر حسن نیت از Pandemic است که در ابتدای سال گذشته ظاهر شد و برای مدت طولانی‌تری منفی باقی ماند.

مشاوره تخصصی برای پیش بینی قیمت بایننس کوین

نوسانات یکی از ویژگی های اصلی ارزهای دیجیتال است، بایننس کوین نیز از این قاعده مستثنی نیست. با پتانسیل زیادی که در تحلیل کوتاه‌مدت قیمت نشان داده شده است، اجازه دهید کارشناسان در مورد پیش‌بینی قیمت بایننس کوین (BNB) چه می‌گویند: طبق پیش‌بینی قیمت بایننس کوین CoinFan، BNB آینده‌ای خوش‌بینانه و صعودی دارد. این احتمال وجود دارد که افزایش قیمت فعلی را تا پایان سال جاری ادامه دهد.

پیش بینی قیمت بایننس کوین

از آنجایی که بایننس بر روی بلاک چین اتریوم کار می کند، جای تعجب نیست که پایداری تا حد زیادی بخشی از آن است. در واقع، قیمت بایننس کوین در معاملات چند ماه گذشته به عنوان داغ ترین دارایی سه برابر شده است. مردم امید زیادی به بایننس دارند و در چند ساعت اخیر قیمت بایننس کوین (BNB) حدود 666 دلار معامله می شود و ارزش بازار بایننس کوین 102,280,861,968 دلار است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت تتر تا 10 سال اینده

اخباری از اتحاد و مشارکت بایننس در حال افزایش است. امسال برنامه هایی برای شبکه اصلی بایننس وجود دارد که بایننس DEX به عنوان سرویس اصلی در بالای آن اجرا می شود. dPOS زنجیره بلوکی BNB را با اجماع 11 گره کنترل می‌کند که از طریق pBFT به «غیرمتمرکز» می‌رسند. حتی ممکن است بایننس کوین خود را از بلاک چین اتریوم جابجا کند تا پس از راه اندازی DEX خود را در Mainnet قرار دهد.

بایننس کوین با امضای شراکت های برزیلی به ارزش 20000 دلار وام از بیش از 50 سرمایه گذار، به نظر می رسد سپیده دم امیدوارکننده ای در پیش دارد. تغییرات ذکر شده ممکن است باعث افزایش قیمت بایننس توسط گاوها شود تا آن را تا پایان سال 2021 به 850 دلار برساند. سرمایه گذاران همچنین ممکن است از تخفیف در معاملات خود با استفاده از Binance برای پرداخت هزینه های مبادله بهره مند شوند.

پیش بینی قیمت BNB برای پنج سال آینده

پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال با توجه به نوسانات ماهیت آنها یک کار دشوار است. همه گیر نیز عدالت را رعایت نکرده است. با این حال، به نظر می رسد بایننس کوین از طوفان جان سالم به در برده است و بازار ارزهای دیجیتال اکنون خوشبینانه به نظر می رسد و آینده روشن تری برای این توکن در پیش است. بایننس با حرکت تاریخی قیمت و ترکیب عوامل حاکم، پیشرفت قیمت خوبی را در سال های آینده پیش بینی می کند.

پیش بینی قیمت بایننس 2021

اخیراً قیمت سکه بایننس به 690.93 دلار رسیده است. پیش‌بینی می‌شود با حرکت از حداقل قیمت ۷۰۰ دلار، بایننس کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۸۵۰ دلار برسد. با این حال، این ارز از ابتدای فوریه رشد فوق العاده ای داشته است. حتی افزایش قیمت اخیر نیز ارزش بازار BNB را بزرگتر از Santander، UBS و Bank of Montreal می کند. یک رویکرد بدبینانه این است که قیمت بایننس کوین ممکن است تا پایان سال 2021 حدود 800 دلار باشد.

پیش بینی قیمت سکه بایننس 2022

طبق پیش بینی کوتاه مدت قیمت BNB ما، سکه بایننس می تواند تا پایان سال آینده به 1000 دلار برسد. قیمت بالای مورد انتظار 1010 دلار و قیمت پایین آن حدود 870 دلار است.

پیش بینی قیمت بایننس 2023-2025

آینده BNB به رشد پلتفرم صرافی بایننس بستگی دارد. و طبق سناریوی فعلی، آینده بایننس کوین روشن به نظر می رسد که می تواند قیمت ها را به بالاترین حد جدید برساند. و از این رو، طبق پیش بینی قیمت BNB ما، قیمت BNB ممکن است تا پایان سال 2023 از 1200 دلار عبور کند. اگر توکن BNB بتواند حرکت مثبت را منعکس کند، قیمت ممکن است تا پایان سال 2024 به حدود 1700 دلار برسد. پیش‌بینی قیمت بایننس کوین (BNB) برای پنج سال آینده نشان می‌دهد که قیمت توکن BNB ممکن است رشد عظیمی را ثبت کند. اگر شروع به تجزیه و تحلیل این سوال کنیم که “کوین بایننس در سال 2025 چه ارزشی خواهد داشت؟”، می توانیم بگوییم که تا پایان سال 2025، قیمت بایننس کوین حدود 1850 دلار پیش بینی می شود.

بایننس کوین (BNB): یک نیروی قطعی

باید دید که بایننس همچنان بر صنعت فعلی مبادلات ارزهای دیجیتال تسلط دارد. اعتبار اصلی که باعث می شود توکن گرامی به شهرت برسد، مدل IEO و پروژه های اخیر است که عبارتند از: BitTorrent، Fetch.AI، Celer، MATIC، Harmony، Elrond، WINk، Perlin، Band، Kava، و Troy. در مقایسه با کد قرارداد هوشمند، Launchpad به Binance Chain امکان ارائه یک پایه ساده و بی عیب و نقص را می دهد. در واقع، این یک بازیگر مهم در افزایش ارزش سکه در بورس است.

آیا بایننس کوین یک سرمایه گذاری خوب برای سال 2021 است؟

بایننس کوین یکی از ارزهای رمزنگاری شده است که به سرعت رشد کرد، از این رو، علاقه مندان زیادی به بازار وجود دارند که به این سکه خوش بین هستند. علاوه بر این، این بزرگترین صرافی رمزنگاری جهان است – کوین میزبان Binance.

سکه بایننس در سال 2025 چه ارزشی خواهد داشت؟

با نگاهی به آینده درخشان سکه BNB، تا سال 2025، ارزش سکه بایننس حدود 1800 دلار خواهد بود.

سرمایه گذاری در بایننس کوین (BNB) سودآور است یا زیان ده؟

بله، بایننس کوین (BNB) یک سرمایه گذاری سودآور بر اساس پیش بینی و تحلیل فنی ما است.

کجا می توانم از BNB استفاده کنم؟

بسیاری از شرکت‌های املاک و مستغلات مانند Propy وجود دارند که پرداخت‌ها را با ارزهای دیجیتال مانند BNB برای تراکنش‌های دارایی می‌پذیرند.