You are currently viewing پیش بینی قیمت تتر از 2022 ، 2023 ، 2025 تا 2030

پیش بینی قیمت تتر از 2022 ، 2023 ، 2025 تا 2030

پیش  بینی قیمت تتر تا 10 سال اینده. فضای کریپتو پر از سکه هایی است که ارزش آنها به طور متناوب «تا ماه پیش می رود» یا به زمین سقوط می کند. و این فقط در مورد میم-کوین‌های مبهم با کاربرد کم یا بی‌کاربرد دیگر صدق نمی‌کند، به جز احتمال ویروسی شدن، و در نتیجه باعث ثروتمند شدن سازندگان و اولین‌ها به قیمت کسانی می‌شود که دیر به مهمانی رفته‌اند.

نوسانات شدید برای بخش ارزهای دیجیتال به عنوان یک کل معمول است. از بین 10 توک دیجیتال برتر، بزرگترین سودآور سال 2021 – Solana (SOL) – از سال تا به امروز 13206.31 درصد افزایش داشته است. میانگین سود ده نفر برتر برای سال تاکنون 2197.50 درصد بوده است.

پیش بینی قیمت تتر

با این حال، دو جزء از 10 مورد برتر، با حرکات محدود خود متمایز هستند: Tether (USDT) که در حال حاضر پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و USD Coin (USDC) که اکنون در رتبه 10 قرار دارد که 0.07-% را به ثبت رسانده است. و +/-0.00٪ در هفت روز گذشته معاملات تغییر کرده است. این اتفاق در هفته ای رخ داده است که بیت کوین و تعدادی از آلتکوین های اصلی بارها رکوردهای جدیدی را ثبت کرده اند.ارز دیجیتال تتر و USDC اصطلاحاً استیبل کوین‌ها هستند – زیربخشی از ارزهای دیجیتال که برای مصون ماندن از نوسانات طراحی شده‌اند. قرار است ارزش استیبل کوین ها با دارایی های تحت حمایت دولت، به عنوان مثال فلزات گرانبها مانند طلا، مرتبط شود. این چیزی است که آنها را “پایدار” می کند.

استیبل‌کوین‌ها عمدتاً توسط معامله‌گران ارزهای دیجیتال برای خرید و فروش آسان یا سفته‌بازی روی دارایی‌های دیجیتال در سراسر پلتفرم‌ها استفاده می‌شوند، بنابراین نیاز به استفاده از ارزهای فیات و موسسات مالی سنتی را به حداقل می‌رسانند.

علاوه بر این، تتر به‌عنوان یک دارایی «پناهگاه امن» نادر در یک کلاس دارایی‌های ناپایدار شناخته می‌شود. وقتی قیمت یک دارایی دیجیتال سقوط می کند، معامله گران ممکن است برای به حداقل رساندن زیان های احتمالی، به سرعت موقعیت خود را به سمت اتصال سریع تغییر دهند.

تتر (USDT) چیست؟

ارزش بازار 73.8 میلیارد دلاری تتر، سکه را به طور پیوسته در بین پنج ارز دیجیتال برتر قرار می دهد. تتر دارای بیشترین حجم معاملات در کل بخش است. با 118 میلیارد دلار، حجم معاملات روزانه آن دو برابر بیت کوین است (50 میلیارد دلار). توکن تتر (USDT) بزرگترین و اولین استیبل کوین است که در سال 2014 راه اندازی شد. ظاهراً با نسبت 1:1 با ارز فیات منطبق است، به این معنی که صادرکننده آن – Tether Holdings Ltd – یک Tether را توزیع می کند. USDT) استیبل کوین به ازای هر دلاری که دریافت می کند. در نظر گرفته شده است که ارز دیجیتال تتر 100٪ توسط ذخایر تتر پشتیبانی می شود.

تجزیه و تحلیل قیمت تتر

طبق CoinMarketCap، قیمت Tether عمدتاً در ماه‌ها و سال‌های اخیر به ایده‌آل‌های خود عمل کرده است، با حداقل تغییرات قیمت در پایین‌ترین قیمت ماهانه 0.998 دلار و بالاترین قیمت ماهانه 1.00 دلار، طبق گفته CoinMarketCap. با این حال، قیمت Tether از زمان راه اندازی چندین افت و جهش قابل توجه را تجربه کرد.

در آوریل 2017، سکه ضربه خورد و به 0.9244 دلار سقوط کرد. تقریباً در همان زمان، یک منتقد ناشناس، که توسط Bitfinex’ed در توییتر استفاده می‌کند، به کانال رسانه‌های اجتماعی ادعا کرد که تترها برای اولین بار اصلاً توسط هیچ چیزی پشتیبانی نمی‌شوند، و پرسید که چرا طبق گفته بلومبرگ، این شرکت چرا اظهارات حسابرسی شده را ارائه نکرده بود. همانطور که بلومبرگ گزارش داد، Bitfinex’ed در توییتی گفت: “آنها به معنای واقعی کلمه Dave & Busters/Chuck-e-Cheese Tokens هستند.”

پس از رکود ماه آوریل، تتر در 27 می 2017 به بالاترین حد خود یعنی 1.21 دلار رسید. نمونه دیگری از نوسانات لحظه ای تتر پس از به اصطلاح “فروش پنجشنبه سیاه” در مارس 2020 رخ داد، زمانی که بیت کوین به 4000 دلار سقوط کرد و نیمی از قیمت آن را در طی دو روز از بین برد. در آن روز، 12 مارس 2020، قیمت Tether تا 1.0536 دلار افزایش یافت. سپس در 18 مارس 2020 به 0.9742 دلار سقوط کرد و قبل از از سرگیری معاملات در حدود 1.00 دلار، نوسان بیشتری را تجربه کرد.

تکرار الگو های مشابه در پیش بینی قیمت تتر

الگوی مشابهی – البته به میزان کمتر – در طی یک اصلاح بازار در آوریل 2021 تکرار شد. تحلیلگران از ارائه‌دهنده داده‌های ارزهای دیجیتال Kaiko استدلال کردند که در طول سقوط بیت‌کوین، تتر تمایل دارد که از میخ 1:1 خود به طور مثبت به جای منفی منحرف شود. معامله گران موقعیت های بیت کوین خود را می فروشند تا آنها را به تتر منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: نحوه تبدیل اتریوم و صرافی های تتر

آنها در خبرنامه ای در 19 آوریل 2021 نوشتند: “این پدیده در آخر هفته به وضوح نمایان شد زیرا بیت کوین از بالای 61000 دلار در عرض چند ساعت به زیر 54000 دلار سقوط کرد.” در طول یک سقوط، معامله گران برای فروش بیت کوین خود در ازای تتر رقابت می کنند، که مشابه دلار آمریکا است زیرا در میان نوسانات شدید قیمت به عنوان یک پناهگاه امن موقت شناخته می شود. «افزایش ناگهانی فشار خرید برای تتر اغلب باعث ایجاد رانش مثبت از میخ 1:1 استیبل کوین می شود. در آخر هفته، فروش ناگهانی بیت کوین باعث شد تتر به بالای 1.004 دلار برسد که بالاترین قیمت دلاری آن از زمان فروش مارس گذشته است.

مزایای استفاده از Tether

تتر به عنوان یک دارایی «پناهگاه امن» نادر در یک کلاس دارایی‌های ناپایدار شناخته می‌شود. هنگامی که قیمت یک دارایی دیجیتال سقوط می کند، معامله گران ممکن است تصمیم بگیرند موقعیت خود را به سرعت به Tether منتقل کنند تا ضررهای احتمالی را به حداقل برسانند.

اتهامات CFTC

با این حال، ماهیت دقیق این ذخایر اخیراً زیر سوال رفته است. ماه گذشته، رگولاتور ایالات متحده، کمیسیون تجارت آتی کالا (CFTC) ناشران تتر را به دلیل اظهارات نادرست یا گمراه‌کننده در مورد ذخایر تتر USDT مربوط به سال‌های 2016-2019، 41 میلیون دلار جریمه کرد. رگولاتور خاطرنشان کرد که از زمان عرضه سکه در سال 2014، ناشران تتر اعلام کردند که توکن تتر یک استیبل کوین است که ارزش آن به ارز فیات مرتبط است و 100٪ توسط دارایی های فیات مربوطه، از جمله دلار آمریکا و یورو پشتیبانی می شود.

CFTC حکم داد که از «حداقل از 1 ژوئن 2016 تا 25 فوریه 2019» تتر به اشتباه به مشتریان و بازار ارائه شده است و «ذخایر دلاری کافی برای پشتیبانی از هر USDT در گردش با مقدار معادل ارز فیات مربوطه که توسط Tether نگهداری می شود، حفظ کرده است. و “به طور ایمن” در حساب های بانکی تتر سپرده شد” در حالی که “در واقع، ذخایر تتر در اکثر مواقع “پشتیبانی کامل” نمی شد،” ناظر نتیجه گرفت.

از نوامبر 2021، وب‌سایت تتر بیان می‌کند که ذخایر آن شامل ارزهای سنتی و معادل‌های نقدی است، و «هرازگاهی، [ذخایر] ممکن است شامل سایر دارایی‌ها و مطالبات وام‌های تتر به اشخاص ثالث باشد، که ممکن است شامل افراد وابسته باشد. موجودیت ها”. ذخایر تتر علاوه بر تمرکز رگولاتورها، توسط رسانه ها و فعالان بازار نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

بدهی چین

ماه گذشته، تحقیقات بلومبرگ ادعاهایی را در مورد حمایت تتر مطرح کرد، و از جمله موارد دیگر، گفت که شامل “میلیاردها دلار وام کوتاه مدت به شرکت های بزرگ چینی” است. تتر هرگونه بدهی به شرکت توسعه املاک چینی اورگراند را تکذیب کرد. شرکت تتر در یادداشتی به Capital.com گفت: «تتر هیچ گونه اوراق تجاری یا سایر بدهی ها یا اوراق بهادار منتشر شده توسط Evergrande ندارد و هرگز چنین نکرده است. در صادرکنندگان دارای رتبه A2 و بالاتر».

ماه گذشته، هیندنبورگ ریسرچ مستقر در نیویورک به جمع کسانی پیوست که ذخایر تتر را زیر سوال می برند. این شرکت در توییتی نوشت: “ما در مورد مشروعیت تتر تردید داریم.” این شرکت ادعا می کند که بخش قابل توجهی از ذخایر خود را در اوراق تجاری نگهداری می کند، اما عملاً چیزی در مورد طرف مقابل خود فاش نکرده است. واقعیت این است که بدون اطلاعات حسابرسی شده و در دسترس عموم، نمی توان مطمئن شد که این ذخایر دارای چه نوع دارایی هستند. تتر در یادداشتی به Capital.com گفت که ذخایر آنها حسابرسی شده است، اما داده ها شفاف یا در دسترس عموم نیستند، که تأیید را دشوار می کند.

آینده استیبل کوین ها چیست؟

این فقط تتر نیست که در ماه های اخیر خود را در کانون توجه قرار داده است. استیبل کوین ها به طور کلی اخیراً در دستور کار رگولاتورها قرار گرفته اند. در سپتامبر، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، به واشنگتن پست گفت که استیبل کوین‌ها به عنوان «تراشه‌های پوکر» در «میزهای بازی کازینو غرب وحشی» کریپتو عمل می‌کنند. هفته گذشته، جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، همراه با رؤسای تمام تنظیم کننده های مالی ایالات متحده، از کنگره خواست تا قانونی را برای تنظیم بخش استیبل کوین تصویب کند.

در گزارش مدت‌ها انتظار درباره استیبل کوین‌ها که هفته گذشته منتشر شد، آمده است: «اقدامات کنگره برای رسیدگی به خطرات ذاتی استیبل کوین‌های پرداخت ضروری است.» رگولاتورها به این نتیجه رسیدند که ذخایر مختلف استیبل کوین در دارایی‌هایی با پروفایل‌های ریسک مختلف نگهداری می‌شود، برخی ظاهراً تمام دارایی‌های ذخیره خود را در موسسات سپرده‌گذاری بیمه‌شده یا در اسناد خزانه‌داری ایالات متحده نگهداری می‌کنند، و برخی دیگر طبق گزارش‌ها دارایی‌های ذخیره پرریسک‌تر، مانند اوراق تجاری یا سایر دیجیتالی‌های دیگر را در اختیار دارند. دارایی های.

بویل اضافه کرد که هیچ یک از استیبل کوین های موجود به این استانداردها نزدیک نیست. اگر کنگره قانونی را تصویب کند که این نوع مقررات را به اجرا درآورد، این امر “عواقب عظیمی بر فضای کریپتو” خواهد داشت. این مقررات – باید اجرا شوند – چه پیامدهایی برای تتر و ذخایر بدنام آن دارد؟ این باید دید.

پیش‌بینی قیمت تتر (USDT/USD)

سکه تتر به گونه ای طراحی شده است که همیشه 1 دلار ارزش داشته باشد، و به این ترتیب – اگر به آرزوهای خود برسد – ارزش تتر باید در 1 دلار باقی بماند. طبق پیش‌بینی قیمت Trading Beasts’ Tether (USDT/USD)، انتظار می‌رود تا پایان سال 2022 میانگین قیمت آتی Tether 1.285 دلار باشد.

یکی دیگر از سایت های پیش بینی مبتنی بر الگوریتم، Wallet Investor، پیش بینی قیمت USDT را برای سال 2022 در محدوده ای بین 0.988 تا 1.023 دلار قرار می دهد. پیش‌بینی آن برای کوین تتر برای سال 2023، 1.003 دلار است، حداقل 0.972 دلار و حداکثر 1.039 دلار. برای سال 2030، پیش‌بینی سرمایه‌گذار کیف پول،  قیمت واقعی برای توکن تتر 1.004 دلار، با حداقل 0.927 دلار و حداکثر 1.087 دلار

یکی دیگر از شرکت‌های پیش‌بینی، DigitalCoin، پیش‌بینی USDT 1.01 دلاری را برای هر ماه تا دسامبر 2028 ارائه می‌کند. توجه داشته باشید که پیش‌بینی‌های مبتنی بر الگوریتم ممکن است اشتباه باشند، زیرا عملکرد گذشته نتایج آینده را تضمین نمی‌کند. پیش بینی ها نباید به عنوان جایگزینی برای تحقیقات خود استفاده شوند. همیشه قبل از سرمایه گذاری، بررسی های لازم را انجام دهید و هرگز پولی را که نمی توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری یا معامله نکنید.

تتر در سال 2025 چه ارزشی خواهد داشت؟

سرمایه‌گذار کیف پول پیش‌بینی می‌کند که میانگین ارزش تتر در سال 2025، 1.004 دلار، با پایین‌ترین قیمت 0.927 دلار (21 و 24 نوامبر 2025) و بالاترین قیمت 1.087 دلار (20 دسامبر 2025) خواهد بود. در همین حال، قیمت سکه دیجیتال ارزش تتر را تا سال 2028 برای هر سال 1.01 دلار پیش‌بینی کرده است – و سال 2025 هیچ استثنایی ندارد. توجه داشته باشید که پیش‌بینی‌های مبتنی بر الگوریتم ممکن است اشتباه باشند، زیرا عملکرد گذشته نتایج آینده را تضمین نمی‌کند. پیش بینی ها نباید به عنوان جایگزینی برای تحقیقات خود استفاده شوند. همیشه قبل از سرمایه گذاری، بررسی های لازم را انجام دهید و هرگز پولی را که نمی توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری یا معامله نکنید.