You are currently viewing تبدیل بیت کوین به پوند استرلینگ انگلستان

تبدیل بیت کوین به پوند استرلینگ انگلستان

تبدیل بیت کوین به پوند استرلینگ انگلستان چگونه انجام می شود؟ روش های متفاوتی برای تبدیل بیت کوین به پوند استرلینگ انگلستان وجود دارد که در ادامه این مطلب به طور کامل به همراه معرفی مراکز چنج بیت کوین بررسی می کنیم.

در اینجا تعداد مکانهایی که می توانید بیت کوین  را در انگلیس بفروشید در حال رشد است. اما همه آنها برابر نیستند. در هزینه هایی که در سراسر این وب سایت ها اعمال می شود ، می تواند تفاوت بزرگی داشته باشد. بنابراین از کجا می توانید بیت کوین  را در انگلیس بفروشید و به پوند تبدیل کنید بدون اینکه پاره شوید. در این پست ، من بهترین مکانهایی را برای فروش بیت کوین  در انگلیس رتبه بندی کرده ام.

تبدیل بیت کوین به پوند انگلستان

به یاد داشته باشید: من مشاور مالی نیستم. سلب مسئولیت کامل من را اینجا ببینید.

بهترین مکانهای فروش بیت کوین  در انگلیس

1. کوین بیس پرو

برای تبدیل بیت کوین به پوند کوین بیس پرو اولین صرافی بزرگ بیت کوین  بود که مجوز پول الکترونیکی دریافت کرد و از برداشت پوند انگلستان از طریق سرویس پرداخت سریعتر (FPS) پشتیبانی کرد. در سال 2021 ، یکی از ارزان ترین روش های فروش بیت کوین  در انگلیس باقی مانده است. از آنجا که این مبادله ارز رمزنگاری شده با هدف متخصصان و علاقه مندان است ، ممکن است استفاده از مبتدیان برای آن کمی طاقت فرسا باشد. اما اگر می خواهید بیت کوین  را بدون پرداخت هزینه های بالا در بهترین نرخ ارز بفروشید ، ارزش کمی تلاش بیشتر را دارد.

هزینه ها فقط 0.5٪ (به علاوه هزینه برداشت 1 پوند انگلستان) است و هیچ هزینه پنهانی در قیمت بیت کوین وجود ندارد (به عنوان مثال نرخ واقعی بیت کوین به پوند انگلستان). هزینه ها براساس حجم است ، به این معنی که اگر فروش زیادی داشته باشید هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

وایرکس

برای تبدیل بیت کوین به پوند وایرکس یک حساب ارزی رمزنگاری شده است که از ارزهای فیات (به عنوان مثال پوند انگلستان ، EUR ، USD) و ارزهای رمزپایه (به عنوان مثال بیت کوین) پشتیبانی می کند. آنها همچنین یکی از بهترین کارت های بدهی بیت کوین را ارائه می دهند که در حال حاضر در انگلیس و اروپا در دسترس است. متأسفانه هزینه هایی که از شما گرفته می شود به اندازه گذشته نیست. در سال 2021 ، وایرکس هنگام مبادله بیت کوین  با پوند انگلستان ، هزینه ثابت 1٪ را دریافت می کند. با این حال ، یک نرخ پنهان نیز در نرخ ارز بین 1 and تا 1.5 ’s وجود دارد. در کل ، این بدان معناست که شما می توانید تا 2.5٪ هزینه های وایرکس را پرداخت کنید.

شما می توانید پوند انگلستان را از طریق وایرکس از طریق سرویس پرداخت سریعتر (FPS) از وایرکس برداشت کنید ، این بدان معناست که معمولاً ظرف چند ساعت در حساب بانکی شما خواهد بود. روش دیگر ، شما می توانید پوند انگلستان خود را در حساب وایرکس خود بگذارید و مانده را از طریق کارت بدهی رمزنگاری آنها صرف کنید. این کارت در هر مکانی که کارت عادی ویزا باشد (که این روزها تقریباً در همه جا وجود دارد) پذیرفته می شود. این کارت بدهی رمزنگاری برای سفارش رایگان است ، اما هزینه مدیریت ماهیانه 1 پوند است.

Bittylicious

برای تبدیل بیت کوین به پوند Bittylicious شرکتی است که از سال 2013 فعالیت می کند. قبلاً در انگلستان دفاتر ثبت شده ای داشت ، اما در آغاز سال 2021 آنها به جزیره من نقل مکان کردند. آنها دارای اعتبار و بسیار توصیه می شوند ، با امتیاز 4.9 * Trustpilot (با بیش از 1200 بررسی). و وقتی اخیراً بررسی کردم ، آنها یک شرکت دارای رتبه برتر Cryptocurrency Service در Trustpilot بودند!

رابط کاربری آنها کمی قدیمی است. از طرف مثبت ، استفاده از آن ساده و آسان است (که بیشترین اهمیت را دارد). و اگرچه روز به روز متفاوت است ، اما معمولاً متوجه خواهید شد که هزینه ها حدود 2-3٪ است. این قیمت در قیمت بیت کوین  که به شما پیشنهاد می شود پخته شده است ، بنابراین کمی کمتر از نرخ واقعی بیت کوین به پوند انگلستان خواهد بود. آنها از نقل و انتقالات بانکی انگلستان از طریق سرویس پرداخت سریعتر (FPS) پشتیبانی می کنند. در بیشتر موارد ، می توانید بیت کوین  خود را بفروشید و فقط چند ساعت بعد آن را در حساب بانکی خود داشته باشید.

اضافی: بهترین کیف پول های سخت افزاری

اگر قبلاً کیف پول سخت افزاری ندارید ، جدی بگیرید. من شخصاً از یک لجر نانو اس استفاده می کنم و 100٪ ارزش پول آن را دارم. این نرم افزار از همه محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده از جمله بیت کوین  ، اتریوم (ETH) ، مونرو (XMR) ، Dash (DASH) ، ERC-20 توکن و غیره پشتیبانی می کند.