You are currently viewing نحوه تبدیل بیت کوین به تومان و تتر به تومان چگونه است

نحوه تبدیل بیت کوین به تومان و تتر به تومان چگونه است

احتمالا شما هم در کیف پول دیجیتال خود بیت کوین دارید و می خواهید آن را به تومان تبدیل کنید. اما چطور می توانید بیت کوین و تتر را نقد کرده و به تومان تبدیل نمایید و در حساب بانکی خود بریزید. روش های زیادی برای این کار وجود دارد که در ادامه تبدیل بیت کوین و تتر به تومان را آموزش می دهیم.

بنابراین شما صاحب بیت کوین هستید و آماده تبدیل آن به تومان هستید؟ خوشبختانه ، اکنون که بیش از 10 سال است که بیت کوین (BTC) وجود دارد ، صنعت درگیر شده است ، چندین گزینه عالی برای تبدیل بیت کوین به تومان ارائه می دهد ، که ما در این مقاله بحث خواهیم کرد.

چرا بیت کوین را به تومان تبدیل کنیم؟

این ایده که بیت کوین سرانجام جایگزین ارزهای واقعی خواهد شد * دلیل این است که بسیاری از افراد اکنون روی آن سرمایه گذاری می کنند. در تئوری ، روزی شما می توانید از بیت کوین برای هر نوع خرید استفاده کنید که جایگزین ارزهای واقعی شود ، مانند دلار آمریکا که دیگر نیازی به آن نخواهد داشت.در حال حاضر ، هنوز هم تعداد نسبتاً کمی از مشاغل یا افراد هستند که پرداخت با بیت کوین را بپذیرند.

این یکی از دلایلی است که ممکن است بخواهید بیت کوین خود را به تومان تبدیل کنید – برای خرید چیزهای واقعی از ارزش بیت کوین خود استفاده کنید. دلیل دیگر وقتی است که بازار رو به زوال است. اگر فکر می کنید قیمت بیت کوین در حال غرق شدن است و می خواهید از خود در برابر ضرر محافظت کنید ، منطقی است که بیت کوین را به تومان تبدیل کنید در حالی که منتظر هستید تا قیمت بیت کوین بهبود یابد.

چگونه می توانید BTC را به یک حساب بانکی منتقل کنید؟

روش های مختلفی برای تبدیل بیت کوین به تومان و در نهایت انتقال آن به یک حساب بانکی وجود دارد: بیت کوین را در صرافی های رمزنگاری مانند Coinbase یا Kraken بفروشید. اگر می خواهید بیت کوین بفروشید و تومان حاصل را مستقیماً به یک حساب بانکی بردارید ، این ساده ترین روش است. برای اینکه کارگزاران قوانین مربوط به پولشویی را نقض نکنند ، باید به همان حساب بانکی که در آن واریز کرده اید مراجعه کنید.

ساده ، آسان و ایمن است اما سریعترین روش نیست. برای ایالات متحده ، متوسط ​​زمان رسیدن پول به حساب شما حدود 4-6 روز است اما در کشور متفاوت است. هرگونه هزینه مرتبط نیز به کشوری که بانک شما در آن قرار دارد بستگی دارد. Coinbase محبوب ترین صرافی کارگزاران برای خرید و فروش بیت کوین است. آنها بیش از هر کارگزار دیگری معاملات بیت کوین را پردازش می کنند و مشتری گسترده آنها 13 میلیون نفر است.

تبدیل بیت کوین و تتر به تومان

مراحل تبدیل بیت کوین به ارز واقعی

  • ثبت نام کنید و مراحل تأیید را تکمیل کنید.
  • واریز (یا خرید) BTC به حساب خود
  • از طریق انتقال بانکی یا PayPal (برای برخی از خدمات قابل استفاده است) BTC خود را به ارز واقعی واریز کنید

خودپردازهای بیت کوین: برخلاف خودپردازهای سنتی که می توانید از حساب بانکی ارز خارج کنید ، یک دستگاه خودپرداز بیت کوین یک مرکز فیزیکی است که به شما امکان خرید یا فروش بیت کوین با پول ارز واقعی را می دهد. از زمان نوشتن ، بیش از 4990 دستگاه خودپرداز رمزنگاری در 76 کشور جهان وجود دارد و شما می توانید از وب سایت Coin ATM Radar برای یافتن بیت کوین یا خودپرداز ارز رمزنگاری شده دیگر در نزدیکی خود استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همه ماشین ها یکسان نیستند و این روش فقط برای معاملات کوچک مناسب است زیرا بیشتر دستگاه های خودپرداز محدودیت سپرده گذاری و برداشت دارند بزرگترین عیب استفاده از خودپرداز بیت کوین هزینه معامله زیاد آن است که معمولاً بین 7-12 ساعت است.

کارت های بدهی بیت کوین

چندین وب سایت به شما امکان می دهد بیت کوین بفروشید و در ازای آن یک کارت اعتباری پیش پرداخت دریافت می کنید ، به شما امکان می دهد مانند کارت بدهی معمولی از آن استفاده کنید. هر کارت توسط VISA یا Mastercard تأمین می شود ، به این معنی که آنها برای خرید آنلاین و آفلاین در بیشتر مشاغل در هر نقطه از جهان کار می کنند. گذشته از خرید ، حتی می توانید از کارتهای بدهی بیت کوین برای برداشت تومان در دستگاههای خودپرداز پذیرفته شده VISA یا Mastercard استفاده کنید.

معاملات نظیر به نظیر: برای روشی سریعتر و ناشناس تر ، می توانید از یک پلتفرم نظیر به نظیر برای فروش بیت کوین به صورت نقدی استفاده کنید. هنگام فروش بیت کوین به افراد دیگر ، می توانید تصمیم بگیرید که خریداران از کدام روش پرداخت استفاده می کنند. این شامل:
واریز نقدی: می توانید از خریدار بخواهید که تومان را به حساب بانکی شما واریز کند. همیشه قبل از انتشار بیت کوین خود برای آنها ، مدارک شناسایی و اثبات پرداخت را بخواهید.

انتقال بانکی: می توانید از خریدار بخواهید که برای شما وجه پرداختی بانکی را ارسال کند (حتی می توانید از PayPal استفاده کنید). همیشه قبل از اقدام به درستی شناسنامه را از خریدار بخواهید. پس از دریافت پول ، می توانید بیت کوین را برای آنها آزاد کنید.

مثال تبدیل بیت کوین به تومان و واریز به بانک

جورج می خواهد 1 بیت کوین بخرد بنابراین به دنبال فروشندگان در کشورش است. سپس جورج می بیند که دیوید 1 بیت کوین را با قیمت مناسب می فروشد ، و همچنین انتقال بانکی را به عنوان گزینه پرداخت قبول می کند. جورج درخواست خود را برای 1 بیت کوین برای دیوید می فرستد ، و دیوید قبول می کند.
دیوید 1 بیت کوین خود را به عنوان سپرده گذاری می کند. این بیت کوین را نگه می دارد تا زمانی که جورج پول را به دیوید منتقل می کند. جورج مبلغ توافق شده را به حساب بانکی دیوید واریز می کند. وقتی دیوید پرداخت را دریافت کرد ، بیت کوین را از حالت محافظتی آزاد می کند ، و سپس به حساب George ارسال می شود. خودشه!

یک پلت فرم peer to peer مانند LocalBitcoins به بیش از 1.35 میلیون نفر از 15000 شهر در 249 کشور جهان خدمات ارائه می دهد و با خدمات سپرده گذاری آنها سطح ایمنی خوبی را ارائه می دهد ، که بیت کوین را قفل نگه می دارد تا زمانی که تأیید کنید که پرداخت از خریدار دریافت شده است. استفاده از LocalBitcoins رایگان است مگر اینکه تبلیغاتی برای فروش بیت کوین خود ایجاد کنید ، در اینصورت هزینه کمی پرداخت می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و روش های واریز بیت کوین به حساب ارزی ایران می توانید همین حالا از طریق لینک ارتباط با ما در تماس باشید.