You are currently viewing پرداخت فلای وایر چیست و نحوه پرداخت شهریه دانشگاه خارجی

پرداخت فلای وایر چیست و نحوه پرداخت شهریه دانشگاه خارجی

پرداخت فلای وایر چیست و چطور از طریق فلای وایر هزینه و شهریه دانشگاه خارجی را بپردازیم؟ روش و شیوه پرداخت فلای وایر با کمترین هزینه ممکن و بهترین راه برای ایجاد پرداخت های فلای وایر در دانشگاه های کانادا ، انگلیس ،آلمان ، آمریکا ، استرالیا و دیگر نقاط دنیا.

فلای وایر یک راه حل پرداخت با استفاده آسان است که تجربه پرداخت ساده ای را به پرداخت کنندگان بین المللی ارائه می دهد و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مؤسسات و پرداخت کنندگان آنها می شود.

ما در حال تغییر فرآیند پرداخت هستیم تا پرداخت بین المللی آسان تر، سریع تر، شفاف تر و مقرون به صرفه تر برای پرداخت کنندگان باشد.

چرا باید از پرداخت فلای وایر استفاده کنم؟

در بسیاری از موارد می توانید به ارز محلی خود پرداخت کنید  شما از نرخ‌های ارز رقابتی و تخفیف‌خورده ما سود می‌برید، که معمولاً با بانک‌های سنتی قابل مقایسه نیست. این می تواند تا هزاران دلار پس انداز در هر پرداخت اضافه کند  شما می توانید وضعیت پرداخت خود را با لینک پیگیری خود پیگیری کنید ما شما را در کل فرآیند پرداخت راهنمایی می کنیم  برخلاف مؤسسات مالی بزرگ، ما پشتیبانی شبانه روزی چند زبانه را در چندین کانال از جمله تلفن، چت و ایمیل ارائه می دهیم.

فلای وایر چه نوع روش های پرداختی را ارائه می دهد؟

فلای وایر در حال حاضر حواله های بانکی، پرداخت های کارت اعتباری/دبیت و سایر روش های پرداخت آنلاین را می پذیرد.لطفاً توجه داشته باشید، روش‌های پرداخت موجود به کشوری که از آن پرداخت می‌کنید و موسسه‌ای که پرداخت می‌کنید بستگی دارد.اگر گزینه کارت اعتباری/دبیت برای پرداخت شما موجود باشد، مارک های کارتی که ما از کشور شما پردازش می کنیم، هنگام ایجاد درخواست پرداخت نمایش داده می شوند. پس از اتمام ایجاد درخواست پرداخت، می توانید مستقیماً در وب سایت ما با کارت پرداخت کنید. این موضوع برای سایر روش های پرداخت آنلاین نیز صادق است.

اگر روش حواله بانکی برای پرداخت فلای وایر را انتخاب کنید، دستورالعمل‌های پرداخت حاوی جزئیات حساب ما در پایان فرآیند درخواست پرداخت به شما ارائه می‌شود. سپس می توانید انتقال را در بانک خود شخصاً یا از طریق پلت فرم بانکداری آنلاین خود (از هر بانکی که انتخاب می کنید) آغاز کنید.لطفاً توجه داشته باشید که نمی‌توانید روش پرداخت حواله بانکی داخلی را مستقیماً از وب‌سایت فلای وایر پرداخت کنید. باید از دستورالعمل های پرداخت خود برای شروع انتقال از بانک خود استفاده کنید.

چگونه می توانم از طریق فلای وایر به دانشگاه خود پرداخت کنم؟

مرحله 1 – موسسه خود را پیدا کنید

با دسترسی به pay.flywire.com شروع کنید نام موسسه ای را که می خواهید پرداخت کنید وارد کنید یا آنها را از منوی کشویی انتخاب کنید اگر مؤسسه خود را در لیست نمی‌بینید، لطفاً از طریق پیوندی که در آخرین صورت‌حساب شما ارسال شده است یا اگر به مؤسسه آموزشی پرداخت می‌کنید، به صفحه پرداخت دسترسی پیدا کنید.

مرحله 2 – کشور و مبلغ پرداخت خود را وارد کنید

پس از انتخاب موسسه، کشوری که پرداخت شما از آنجا انجام می شود و مبلغی که می خواهید پرداخت کنید را وارد کنید برای ادامه بر روی بعدی کلیک کنید. سپس تمام روش‌های پرداختی را که فلای وایر برای پرداخت از کشورتان به مؤسسه‌تان ارائه می‌کند، مشاهده خواهید کرد

مرحله 3 – روش پرداخت خود را انتخاب کنید

فلای وایر به طور خودکار کل مبلغ را به واحد پول محلی شما برای گزینه های پرداخت موجود بر اساس کشوری که برای پرداخت انتخاب کرده اید نمایش می دهد. این گزینه ها می تواند شامل گزینه های پرداخت بانکی استاندارد یا کارت بدهی/اعتباری باشد انتقال بانکی استاندارد (که به عنوان سیم نیز شناخته می شود) مقرون به صرفه ترین روش است. لطفاً توجه داشته باشید، برای تکمیل پرداخت باید با بانک خود (حضوری، آنلاین یا تلفنی) هماهنگی کنید و وجوه خود را با ارز انتخابی خود به فلای وایر ارسال کنید.

کارت بدهی/اعتباری به شما این امکان را می دهد که پرداخت آنلاین را به ارز اصلی خود انجام دهید. برخلاف پرداخت‌های سنتی بین‌المللی با کارت اعتباری، فلای وایر مبادلات خارجی را مدیریت می‌کند، بنابراین قبل از پرداخت، از مقدار دقیقی که از حسابتان کسر می‌شود، مطلع خواهید شد. لطفاً توجه داشته باشید که پرداخت‌های کارت نقدی/اعتباری در هر کشور یا هر مؤسسه‌ای در دسترس نیست

فلای وایر سپس ارز شما را تبدیل کرده و به موسسه شما پرداخت می کند

اگر کشور خود را انتخاب کردید اما ارز اصلی خود را نمی بینید، نگران نباشید – همیشه می توانید به واحد پول موسسه خود پرداخت کنید یا ارز دیگری را انتخاب کنید. برای انجام این کار، روی پیوند «می‌خواهم به ارز دیگری پرداخت کنم» در پایین صفحه کلیک کنید. روند و مزایا برای این روش‌های پرداخت یکسان باقی می‌ماند، با این حال، بانک شما قبل از ارسال وجوه به فلای وایر، ارز خارجی را مدیریت می‌کند.

مرحله 4 – اطلاعات پرداخت کننده را وارد کنید

مشخصات شخصی پرداخت کننده را وارد کنید. اطلاعات پرداخت کننده باید شامل جزئیات حساب یا دارنده کارت باشد که از طرف شما پرداخت را انجام می دهد  با علامت زدن کادر پایین فرم، با شرایط و ضوابط فلای وایر موافقت کنید ؛ برای ادامه بر روی بعدی کلیک کنید

مرحله 5 – اطلاعات پرداخت را وارد کنید

اطلاعات مورد نیاز موسسه خود را پر کنید اطلاعات تماس و اطلاعات پرداخت را وارد کنید برای ادامه بر روی بعدی کلیک کنید

بیشتر بخوانید : پرداخت شهریه دانشگاه کانادا

مرحله 6 – اطلاعات خود را بررسی و تأیید کنید

پرداخت کننده و اطلاعات پرداخت را برای دقت بررسی کنید. اگر می خواهید اطلاعات خود را ویرایش کنید، از دکمه “قبلی” استفاده کنید برای ادامه روی «پرداخت» کلیک کنید

مرحله 7 – برای پرداخت های حواله بانکی: دستورالعمل های پرداخت خود را بررسی کرده و پرداخت خود را انجام دهید

دستورالعمل های پرداخت شما (از جمله جزئیات حساب بانکی فلای وایر) به طور خودکار نمایش داده می شود ، همچنین می توانید نسخه ای از این دستورالعمل ها را در یک سند PDF دانلود کنید. لطفاً توجه داشته باشید که ما جزئیات حساب بانکی شما را نخواهیم پرسید

مرحله 8 – برای پرداخت با کارت اعتباری: مشخصات کارت خود را وارد کنید

شماره کارت، نام، تاریخ انقضا و کد امنیتی خود را وارد کنیداطلاعات خود را 15 دقیقه قبل از اتمام زمان جلسه وارد کنید برای ادامه روی “پرداخت” کلیک کنید

مرحله 9 – برای روش آنلاین: با اعتبار خود به روش آنلاین انتخاب شده وارد شوید

دستورالعمل ها را برای تکمیل پرداخت خود دنبال کنید

مرحله 10 – پیوندی در ایمیل خود دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد پرداخت خود را پیگیری کرده و به دستورالعمل های پرداخت خود دسترسی داشته باشید. وضعیت پرداخت شما پس از دریافت وجوه توسط فلای وایر و تحویل به موسسه شما به روز می شود

لطفا توجه داشته باشید:برای برخی از روش‌های پرداخت، فلای وایر ممکن است از شما اطلاعات و اسناد بیشتری را که طبق مقررات محلی لازم است، درخواست کند هنگام تکمیل بخش اطلاعات پرداخت کننده، لطفاً از مشخصات صاحب حساب، دارنده کارت و/یا شخصی که از طرف شما پرداخت را انجام می دهد استفاده کنید. هرگونه مغایرت ممکن است تحویل پرداخت شما را به تاخیر بیندازد

آیا فلای وایر پرداخت های داخلی را می پذیرد؟

در گذشته، فلای وایر معمولا فقط پرداخت های بین المللی را پردازش می کرد. با این حال، ما اکنون راه حل های پرداخت داخلی را برای تعدادی از کشورها و موسسات ارائه می دهیم. ما دائما در حال رشد و تکامل هستیم تا فرآیند پرداخت را برای افراد بیشتری آسان کنیم.برای بررسی اینکه آیا ما برای کشوری که موسسه شما در آن قرار دارد، پرداخت های داخلی ارائه می دهیم، ابتدا موسسه را انتخاب کنید. دوم، وارد کشوری شوید که پرداخت از آن انجام می شود. اگر فهرست نشده باشد، در حال حاضر پرداخت‌های داخلی آن کشور را پردازش نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید : پرداخت شهریه دانشگاه انگلیس

آیا می توانم از فلای وایر برای ارسال پول به حساب بانکی خود استفاده کنم؟

متأسفانه، نمی‌توانید به حساب شخصی خود پول ارسال کنید زیرا فلای وایر پرداخت‌ها را به حساب‌های بانکی شخصی یا مؤسساتی که ما با آنها شریک نیستیم پردازش نمی‌کند. فلای وایر فقط می تواند پرداخت به مؤسساتی را پردازش کند که در حال حاضر با ما شریک هستند.

چه نوع برنامه هایی را می توان از طریق فلای وایر پرداخت؟

اگر فلای وایر با مؤسسه شما شریک باشد، ما احتمالاً همه برنامه‌ها و انواع پرداخت‌های ممکن را پردازش می‌کنیم، مانند شهریه، هزینه درخواست، مسکن، هزینه‌های فاکتور و غیره. می‌توانید نوع پرداخت خود را در طول فرآیند رزرو انتخاب کنید.اگر موسسه شما در حال حاضر با فلای وایر شریک نیست، لطفاً این فرم را پر کنید تا به ما اطلاع دهید که باید با آنها ارتباط برقرار کنیم. ما همیشه به دنبال شراکت با موسسات جدید و ایجاد سهولت و راحتی در تجربه پرداخت آنها هستیم. به بررسی مجدد با ما ادامه دهید و برای آخرین به روز رسانی ها، وب سایت ما را زیر نظر داشته باشید!

درخواست پرداخت چیست؟

هر بار که پرداختی را از طریق فلای وایر ارسال می کنید، درخواست پرداخت لازم است. اولین قدم قبل از ارسال وجوه، ایجاد یک درخواست پرداخت از طریق وب یا برنامه تلفن همراه ما است.لطفاً توجه داشته باشید، هر پرداخت نیاز به درخواست پرداخت مربوطه دارد. این به این دلیل است که ما از اطلاعات ارائه شده در طول فرآیند رزرو برای شناسایی پرداخت شما و تحویل وجوه به موسسه شما از طرف شما استفاده می کنیم. اگر مایل به ارسال چندین پرداخت هستید، لازم است چندین درخواست پرداخت نیز ایجاد کنید.

شناسه پرداخت فلای وایر چیست؟

پس از ایجاد درخواست پرداخت با فلای وایر، شناسه پرداخت ایجاد می شود. این یک کد مرجع منحصر به فرد از سه حرف و نه رقم است که به ما کمک می کند تا پرداخت شما را شناسایی کنیم.هر پرداخت دارای شناسه پرداخت منحصر به فرد است. هنگام برقراری ارتباط با فلای وایر، توصیه می شود شناسه پرداخت خود را آماده داشته باشید. می‌توانید شناسه پرداخت خود را در هر یک از ایمیل‌هایی که فلای وایر پس از ایجاد درخواست پرداخت برای پرداخت‌کننده ارسال کرده است، پیدا کنید. اگر حساب کاربری فلای وایر دارید، می‌توانید شناسه پرداخت خود را نیز در بخش «پرداخت‌های من» حسابتان پیدا کنید.

کد تخفیف فلای وایر

چگونه می توانم ایمیل هایی درباره تبلیغات و پیشنهادات فلای وایر دریافت کنم؟درهر ایمیلی که از فلای وایر دریافت می‌کنید، روی «اشتراک‌های ایمیل» در پایین ایمیل کلیک کنید تا ایمیل‌های مربوط به تبلیغات و پیشنهادات فلای وایر را دریافت کنید.

چرا کد تخفیف فلای وایر من کار نمی کند؟

اگر کد تخفیف شما کار نمی کند، لطفا موارد زیر را بررسی کنید:

کد تخفیف هرگز استفاده نشده است. لطفا توجه داشته باشید که فقط یک بار قابل استفاده است

مبلغ پرداختی جدید بیش از 5000 تومان یا معادل آن می باشد

کدی که وارد کردید صحیح است

شما در حال پرداخت بین المللی FX با فلای وایر هستید

من یک کد تخفیف دارم اما نمی دانم کجا می توانم آن را اعمال کنم.

لطفاً توجه داشته باشید که کد تخفیف فقط در صورتی قابل اعمال است که پرداخت جدیدی به ارز محلی خود انجام دهید. پس از انتخاب گزینه پرداخت به واحد پول محلی خود، باید تمام اطلاعات مورد نیاز را پر کنید و “کد تخفیف دارید؟” را مشاهده خواهید کرد. در صفحه “بازبینی و تایید اطلاعات پرداخت” که در آن می توانید کلیک کنید و کد تخفیف خود را وارد کنید. مبلغ کل شما به طور خودکار تنظیم می شود.

آیا می توان از کد تخفیف چندین بار استفاده کرد؟

کد برای یک بار استفاده است. امکان اعمال بیش از چندین پرداخت وجود ندارد. ما متوجه شدیم که به دلیل محدودیت بانکی شما، ممکن است لازم باشد چندین پرداخت انجام دهید. توصیه می کنیم آن را برای پرداخت فردی با بالاترین ارزش اعمال کنید.

چه مقدار از تخفیف واجد شرایط هستم؟

بسته به کمپین، مقدار تخفیف ممکن است بر اساس مبلغی که برای پرداخت جدید خود انجام می دهید اعمال شود. شما می توانید جزئیات یک کمپین خاص را در ایمیل با کد تخفیفی که از فلای وایر دریافت کرده اید، بیابید.

آیا می توانم کد تخفیف خود را به دوستم یا شخص دیگری بدهم؟

بله قطعا! شما می توانید کد تخفیف خود را به هر کسی بدهید. با این حال، یادآوری می شود که کد فقط یک بار قابل استفاده است.

من در برنامه موبایل هستم و نمی‌دانم کد تخفیف را کجا اعمال کنم. چرا؟

در حال حاضر، کدهای تخفیف فقط هنگام ایجاد درخواست پرداخت با استفاده از مرورگر وب قابل اعمال هستند.

دوست من یک ایمیل با کد تخفیف دریافت کرد. چرا یکی را دریافت نکردم؟

این یک کمپین آزمایشی است که ما به صورت تصادفی برای تعداد معینی از پرداخت کنندگان ارسال کرده ایم. لطفاً منتظر کمپین بعدی ما باشید و مطمئن شوید که در دریافت پیشنهادات و نظرسنجی های فلای وایر شرکت می کنید.