You are currently viewing نحوه تبدیل بیت کوین به پول و تتر به ریال چگونه است

نحوه تبدیل بیت کوین به پول و تتر به ریال چگونه است

احتمالا شما میلیون ها میلیون دلار از بیت کوین درامد کسب کرده اید و اکنون می خواهید بدانید که چگونه بیت کوین را به پول تبدیل کنید؟ خوب ، این راهنما هر آنچه را که باید بدانید به شما نشان می دهد و می توانید به راحتی بیت کوین را نقد کرده و تتر را به ریال تبدیل کنید.

این راهنما شامل روش هایی برای تبدیل بیت کوین به پول نقد مانند انتقال بانکی ، پی پال و حتی از طریق واریز نقدی است! من به شما نشان می دهم که چگونه بیت کوین را با استفاده از یک کارگزار (یعنی Coinbase) و از طریق صرافی همتا به همتا برای وجه نقد برداشت کنید. و برای سهولت کار شما ، برخی از تصاویر مفید را نیز قرار می دهم. در پایان این راهنما ، شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام روش برای شما بهترین است.

روشهای مختلف پرداخت وجه نقد و تبدیل بیت کوین به پول

هنگام بازپرداخت بیت کوین ، موارد بسیاری وجود دارد که باید در نظر بگیرید. چندتایی این جاست: آیا راحت ترین روش یا ارزان ترین روش را می خواهید؟
آیا می خواهید پول به حساب بانکی یا PayPal شما واریز شود؟ چه مدت می خواهید منتظر دریافت پول نقد خود باشید؟ برای تغییر بیت کوین خود به کدام ارز نیاز دارید؟ اینها برخی از سالاتی است که باید از خود بپرسید. بنابراین ، روش های زیر را در مورد چگونگی پرداخت وجه بیت کوین بخوانید و سپس تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما بهترین است.

صرافی های کارگزار شخص ثالث

کارگزار شخص ثالث فقط نام دیگری برای مبادله است. اکثر صرافی های ارز رمزپایه به شما اجازه نمی دهند با استفاده از پول فیات وجوه خود را واریز کنید – با این حال ، برخی از آنها این کار را می کنند. نحوه کار آن این است: شما بیت کوین خود را به صرافی واریز می کنید ، سپس ، هنگامی که صرافی بیت کوین شما را دریافت کرد ، می توانید درخواست برداشت ارز فیات کنید. رایج ترین روش برای انجام این کار از طریق انتقال بانکی (سیم). برای اطمینان از این که دلالان قوانین مربوط به پولشویی را نقض نمی کنند ، باید به همان حساب بانکی که در آن واریز کرده اید مراجعه کنید. اگر هرگز فیات را به صرافی کارگزار واریز نکرده اید ، بیش از حد احتمالاً ابتدا باید یک واریز کنید.

تبدیل بیت کوین به پول و تتر به ریال

اگر تصمیم دارید بیت کوین خود را با استفاده از صرافی کارگزار (مانند Coinbase) نقد کنید ، پس از آن به طور معمول حدود 1-5 روز طول می کشد تا پول به حساب شما برسد. برای مشتریان اتحادیه اروپا ، پرداخت از طریق SEPA (برداشت های پرداخت شده به یورو) انجام می شود. با این حال ، اگر می خواهید بیت کوین را به دلار آمریکا بفروشید ، کارگزاران معمولاً از روش پرداخت SWIFT استفاده می کنند.

نظیر به نظیر

اگر فکر این را ندارید که برای برداشتن بیت کوین سه روز صبر کنید ، باید از یک پلتفرم فروش نظیر به نظیر مانند LocalBitcoins استفاده کنید. هنگام فروش بیت کوین به افراد دیگر در LocalBitcoins ، می توانید تصمیم بگیرید که خریداران از کدام روش پرداخت استفاده می کنند. این شامل: واریز نقدی: می توانید از خریدار بخواهید که پول نقد را به حساب بانکی شما واریز کند. با این حال ، همیشه باید قبل از انتشار بیت کوین برای آنها ، مدارک شناسایی و اثبات پرداخت را از آنها بخواهید.

حواله بانکی: می توانید از خریدار بخواهید که برای شما وجه پرداختی بانکی را ارسال کند. قبل از امتحان کردن این روش در مورد چگونگی پرداخت وجه نقد بیت کوین ، مطمئن شوید که همیشه قبل از ادامه کار گواهی شناسنامه را از خریدار درخواست کنید. پس از دریافت پول ، می توانید بیت کوین را برای آنها آزاد کنید. ملاقات حضوری برای پول نقد: شما می توانید قرار ملاقات با خریدار محلی را که برای شما محلی است ، قرار دهید و او به شما پول نقد بابت بیت کوین شما را می دهد.

تبدیل بیت کوین به پول و تتر به ریال

اگر بدانید که چه کاری انجام می دهید ، فروش P2P بی خطر است. با این حال ، مهم است که از کلاهبرداران آگاهی داشته باشید. LocalBitcoins به دلیل خدمات محافظتی ، سطح ایمنی خوبی را ارائه می دهند. با این کار Bitcoins شما قفل شده است تا زمانی که تأیید کنید وجه از خریدار دریافت شده است.

چگونه با استفاده از صرافی بروکر بیت کوین را نقد کنیم

بنابراین ، اکنون که تفاوت بین دو روش مورد علاقه را می دانید ، اکنون به شما نشان می دهم که چگونه بیت کوین را با استفاده از صرافی های کارگزار برای پول نقد برداشت کنید!

Coinbase

Coinbase محبوب ترین صرافی کارگزاران برای خرید و فروش بیت کوین است. آنها تراکنش های بیت کوین را بیش از سایر کارگزاران پردازش می کنند و دارای عرف زیادی هستند. روش های برداشت: Coinbase به شما امکان می دهد بیت کوین را به صورت نقدی بفروشید ، سپس می توانید آن را به حساب بانکی خود بکشید. شما فقط می توانید بیت کوین خود را به حساب بانکی که قبلاً برای خرید ارز رمزپایه در Coinbase استفاده کرده اید واریز کنید. بنابراین ، اگر هنوز این کار را انجام نداده اید ، توصیه می کنم ابتدا مقدار کمی ارز رمزنگاری شده را خریداری کنید. هزینه ها: هزینه ها به کشوری که بانک شما در آن قرار دارد بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید بیت کوین را به دلار آمریکا بفروشید ، انتقال وجه 25 دلار است. اگر در اتحادیه اروپا مستقر هستید و SEPA دارید ، هزینه این فقط 0.15 دلار است!

زمان های پرداخت وجه نقد: زمان برداشت نیز به کشوری که بانک شما در آن قرار دارد بستگی دارد. برداشت های ایالات متحده به طور معمول بین 4-6 روز کاری طول می کشد ، در حالی که برداشت از اتحادیه اروپا 1-3 روز کاری طول می کشد.

با استفاده از Coinbase بیت کوین را به پول نقد تبدیل کنید

برای اینکه کارها را برای شما کمی آسان کند ، اکنون به شما نشان می دهم که چگونه پول بیت کوین را در Coinbase پرداخت کنید. 1. ابتدا باید با Coinbase حساب باز کنید ، حساب بانکی خود را پیوند دهید و سپرده گذاری کنید. اگر برای انجام این کار به کمک نیاز دارید ، راهنمای ما را در اینجا مشاهده کنید. اگر قبلاً این کار را انجام داده اید ، به مرحله 2 بروید! 2. پس از تنظیم حساب خود ، باید بیت کوین خود را به آدرس Coinbase Bitcoin خود ارسال کنید!

برای انجام این کار ، بر روی زبانه حساب ها کلیک کنید ، کیف پول بیت کوین خود را باز کنید و روی “دریافت” کلیک کنید. سپس Bitcoin Coinbase شما نشان داده می شود آدرس کیف پول الکترونیکی: این آدرسی است که باید بیت کوین خود را به آن ارسال کنید. 3. پس از تنظیم ، بر روی خرید / فروش در بالای صفحه کلیک کنید. همچنین برای تبدیل تتر به ریال هم می توانید از روش های گفته شده استفاده کنید. کافی است برای اطلاعات بیشتر از طریق لینک ارتباط با ما در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.