You are currently viewing نحوه خرید و فروش تتر با درهم و تبدیل تتر به درهم

نحوه خرید و فروش تتر با درهم و تبدیل تتر به درهم

تبدیل تتر به درهم امارات. تتر که با نام دیگر USDT شناخته می شود، یک ارز دیجیتال است که بر روی بلاک چین بیت کوین (از طریق لایه Omni) ساخته شده و توسط یک شرکت مستقر در هنگ کنگ، Tether Limited تاسیس شده است. تتر لیمیتد ارزهایی را طراحی کرده است که به عنوان لنگر یا “پیوند” برای ارزهای ثابت مانند دلار آمریکا یا یورو عمل می کنند، که در آن هر ارز رمزپایه ای که در گردش منتشر می شود با نسبت 1:1 با ارزهای سنتی که توسط تتر لیمیتد سپرده می شود پشتیبانی می شود. این بدان معنی است که نرخ تبدیل USDT یا تتر به دلار آمریکا (USD) یک USDT یا تتر به یک USD است.

اگر مایلید در مورد USDT یا تتر بیشتر بدانید، از جمله اینکه کجا آن را بخرید و چیزهایی که باید قبل از خرید در نظر بگیرید، به خواندن راهنمای ما ادامه دهید.
راهنمای گام به گام خرید USDT یا تتر

مرحله 1. یک حساب کاربری در فهرست صرافی USDT یا تتر ایجاد کنید

برای تبدیل تتر به درهم ، صرافی هایی مانند Binance یا EXMO list USDT یا تتر. همانطور که در بالا ذکر شد، بایننس یکی از بالاترین حجم معاملات USDT یا تتر را دارد. بنابراین بیایید از Binance به عنوان مثال استفاده کنیم. ابتدا، برای یک حساب کاربری در بایننس ثبت نام کنید و دستورالعمل‌هایی را که در ایمیل ارسالی دریافت می‌کنید دنبال کنید. پس از آن، باید هویت خود را تأیید کنید. فراموش نکنید که در زمانی که منتظر تکمیل مراحل تأیید ID هستید، احراز هویت دو مرحله ای را برای یک لایه امنیتی اضافه شده فعال کنید.

از طرف دیگر، اگر می خواهید برای صرافی ثبت نام کنید که ارزهای فیات مانند USD یا EUR را می پذیرد، می توانید EXMO را انتخاب کنید. برای ایجاد یک حساب کاربری در EXMO، در وب سایت آنها ثبت نام کنید و دستورالعمل هایی را که در ایمیل دریافت می کنید دنبال کنید. پس از ورود به سیستم، اگر می‌خواهید به انتخاب گسترده‌تری از گزینه‌های پرداخت دسترسی داشته باشید، می‌توانید هویت خود را تأیید کنید.

برای EXMO، گزینه های پرداختی که نیازی به تأیید ندارند عبارتند از Perfect Money، Payeer و Money Polo. با این حال، برخی از گزینه‌های رایج پرداخت فیات نیاز به تأیید دارند، از جمله پرداخت‌های Neteller، انتقال سیمی، کارت نقدی و کارت اعتباری.
مرحله 2. وجوه را به حساب خود واریز کنید

سپرده گذاری در صرافی هایی که از ارزهای فیات پشتیبانی نمی کنند:

بایننس سپرده‌های ارز فیات را نمی‌پذیرد، بنابراین باید ارز دیجیتالی را که می‌توان با USDT یا تتر جفت کرد، مانند بیت کوین (BTC) یا اتریوم (ETH) خریداری کنید.هنگامی که بیت کوین یا اتریوم را خریداری می کنید، می توانید این ارز دیجیتال را در بایننس سپرده گذاری کنید. برای ارسال وجوه به یک صرافی، معمولاً ابتدا باید یک آدرس کیف پول برای صرافی ای که می خواهید وجوه به آن ارسال کنید، ایجاد کنید. این یک کد منحصر به فرد است که از چندین عدد و حروف تشکیل شده است.

برای ایجاد این آدرس در بایننس، ابتدا نشانگر ماوس خود را بر روی دکمه «Funds» در منوی بالای وب‌سایت آن‌ها حرکت دهید و سپس روی «سپرده‌ها» در منوی کشویی کلیک کنید. BTC یا ETH را در کادر “انتخاب سکه سپرده” تایپ کنید و بسته به ارزی که می خواهید برای خرید USDT یا تتر استفاده کنید، روی BTC یا ETH کلیک کنید. پس از این، بایننس یک آدرس سپرده برای شما ایجاد می کند.

در مرحله بعد، باید ارز دیجیتال خریداری شده با ارز فیات را به آدرس کیف پول بایننس خود ارسال کنید. روش‌های برداشت بسته به پلتفرم متفاوت است، با این حال، پس از انتخاب برداشت، باید از شما خواسته شود که مبلغی را که می‌خواهید انتقال دهید و همچنین آدرس کیف پولی را که به آن وجه ارسال می‌کنید وارد کنید. شما باید آدرس کیف پول Binance منحصر به فرد خود را وارد کرده و ارسال وجوه خود را انتخاب کنید. پس از آن، باید بتوانید این وجوه را در آدرس کیف پول بایننس خود دریافت کنید.

سپرده گذاری در بورسی که از ارزهای فیات پشتیبانی می کند:

در EXMO، می‌توانید دلار آمریکا (USD)، روبل (RUB)، یورو (EUR)، کرون سوئد (SEK) یا Hryvnia اوکراین (UAH) را از طریق چندین روش پرداخت واریز کنید.برای واریز، باید وارد حساب کاربری خود شوید و روی دکمه “مالی” در منوی بالای وب سایت کلیک کنید. فهرستی از فیات و ارزهای دیجیتال با دکمه‌های “سپرده” و “برداشت” در کنار آنها ظاهر می‌شود. اگر می خواهید ارزی مانند USD را واریز کنید، USD را انتخاب کنید، روی “سپرده” کلیک کنید و سپس روش پرداخت خود را انتخاب کنید. برای اطلاعات دقیق در مورد هزینه ها و محدودیت های سپرده، صفحه بررسی ما را در EXMO بررسی کنید.

مرحله 3. خرید USDT یا تتر و تبدیل تتر به درهم

برای تبدیل تتر به درهم ، در بایننس، می‌توانید USDT یا تتر را با حرکت دادن مکان‌نمای ماوس روی دکمه «Exchange» در منوی بالا و کلیک کردن روی «Basic» خریداری کنید. نمودار قیمت ظاهر می شود. در سمت راست، لیستی از جفت ارزهای دیجیتال را مشاهده خواهید کرد. USDT یا تتر را انتخاب کنید و آن را با ارز دیجیتال به دست آمده از ارز فیات در مرحله 2 جفت کنید. اگر BTC خریداری کرده اید، یک جفت USDT یا تتر/BTC را انتخاب می کنید. برای خرید USDT یا تتر، باید روی “Sell BTC” کلیک کنید و مقدار BTC را که می خواهید بفروشید وارد کنید. این بیت کوین شما را می فروشد و در ازای آن USDT یا تتر دریافت خواهید کرد.

در EXMO، می توانید مستقیماً ارزهای فیات مانند USD و RUB را با USDT یا تتر مبادله کنید. جفتی مانند USDT یا تتر/USD را انتخاب کنید. روی دکمه “Exchange” در منوی بالای وب سایت EXMO کلیک کنید. مقدار ارز فیات را که می خواهید با USDT یا تتر مبادله کنید انتخاب کنید و سپس روی دکمه “تبادل” کلیک کنید. همچنین، می‌توانید روی دکمه «خرید و فروش» در منوی بالای وب‌سایت کلیک کنید و ارز فیات مورد نظر خود را در کنار نمودار قیمت انتخاب کنید. این ارز فیات را با USDT یا تتر جفت کنید و تب “خرید USDT یا تتر” را در زیر نمودار قیمت انتخاب کنید.

چگونه USDT یا تتر را بفروشیم و به درهم تبدیل کنیم

فرآیند مشابه مرحله 3 بالا است، با این تفاوت که می‌توانید ترتیب جفت‌سازی را معکوس کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید USDT یا تتر را در ازای بیت‌کوین بفروشید، یک جفت «BTC/USDT یا تتر» پیدا می‌کنید. در بایننس، می‌توانید USDT یا تتر را در همان صفحه‌ای که توکن‌ها را می‌خرید بفروشید، به جز اینکه باید روی «Buy BTC/USDT یا تتر» کلیک کنید و تعداد Tether را که می‌خواهید برای خرید بیت‌کوین خرج کنید، وارد کنید. کارمزد معاملات 0.1٪ است. در EXMO، می‌توانید مستقیماً USDT یا تتر را با USD در همان صفحه وب که آنها را خریداری می‌کنید مبادله کنید. کارمزد معاملات 0.2٪ است.

 

از کدام کیف پول ها می توانم برای نگهداری USDT یا تتر استفاده کنم؟

شما می توانید از سه نوع کیف پول برای ذخیره USDT یا تتر استفاده کنید: کیف پول مبتنی بر وب Tether کیف پول مبتنی بر وب خود را دارد. کیف پول موبایل. می توانید از برنامه Freewallet برای اندروید استفاده کنید.  دسکتاپ. کیف پول OmniCore برای ویندوز و لینوکس در دسترس است.
کیف پول سخت افزاری Tether های سازگار با ERC20 را می توان از طریق MyEtherWallet در کیف پول سخت افزاری نگهداری کرد.

کاربرد USDT یا تتر چیست؟

USDT یا تتر به گونه‌ای طراحی شده است که دلار آمریکا می‌تواند توسط کسب‌وکارهای مالی مانند صرافی‌های ارزهای دیجیتال، کیف پول‌ها، پردازنده‌های پرداخت و خدمات مالی دیجیتالی شده و در بلاک چین استفاده شود. برخی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال، مانند Binance، Cryptopia، HitBTC، و Poloniex، قبلاً USDT یا تتر را در سیستم‌های خود ادغام کرده‌اند و از آن به عنوان یکی از ارزهای رمزپایه اصلی خود استفاده می‌کنند. USDT یا تتر چندین جفت دارد، به این معنی که می توان از آن برای خرید چندین ارز دیجیتال دیگر استفاده کرد.

USDT یا تتر در نظر گرفته شد تا به شرکت ها جایگزینی برای فرآیندهای سنتی مربوط به مبادله و سپرده گذاری ارز فیات بدهد. هدف تیم آن کمک به کسب‌وکارها در مدیریت دارایی‌های مشتریان از طریق استفاده از فرآیندهای ارز دیجیتال است و در عین حال آنها را قادر می‌سازد تا تعادل فیات بین مبادلات را تسویه کنند. این بدان معناست که شرکت‌ها می‌توانند وجوه ارزهای دیجیتال را سریع‌تر مبادله کنند و فرآیند تبدیل ارزهای فیات را از طریق سیستم بانکی دور بزنند.

علاوه بر این، در ژانویه 2018، Tether Limited USDT یا تتر و EURT را به عنوان توکن های مبتنی بر اتریوم سازگار با استاندارد ERC20 منتشر کرد. این نوآوری به گونه‌ای طراحی شده است که Tether جدید زمان تأیید سریع‌تر و هزینه‌های شبکه کمتری را ارائه دهد.

اگر بخواهم USDT یا تتر بخرم چه چیزی را باید در نظر بگیرم؟

برای تبدیل تتر به درهم ، اگر به خرید تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری فکر می‌کنید، توصیه می‌شود خطرات موجود را درک کنید. اگر به فکر خرید USDT یا تتر هستید، در اینجا حقایقی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: عرضه. طبق CoinMarketCap، عرضه در گردش USDT یا تتر در زمان نگارش این مقاله (فوریه 2018) 217,140,814 توکن USDT یا تتر از مجموع عرضه 2,280,109,970 توکن USDT یا تتر بود. تا زمانی که شرکت تتر وجوه کافی برای پشتیبان گیری از آنها در حساب بانکی خود داشته باشد، تعداد توکن ها می تواند افزایش یا کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: تبدیل تتر به یورو چگونه انجام می شود؟

استفاده از USDT بیشتر در صرافی‌های ارزهای دیجیتال برای تجارت و خرید ارزهای دیجیتال دیگر استفاده می‌شود، اما شرکت پشتیبان تتر امیدوار است که USDT یا تتر را معادل مجازی دلار آمریکا کند. دسترسی. USDT یا تتر در چندین صرافی ارز دیجیتال موجود است و می توان آن را مستقیماً یا حتی از طریق کارت اعتباری با ارزهای فیات خریداری کرد. خطر. در مقاله سفید خود، شرکت Tether ادعا می کند که استفاده از USDT یا تتر خطرات متعددی دارد. به عنوان مثال، شرکت ممکن است ورشکست شود، وجوه آنها مسدود شود، یا بانک آنها ممکن است ورشکست شود. اگر این اتفاق بیفتد، USDT یا تتر می تواند بی فایده شود زیرا ممکن است هیچ ارز فیات پشتوانه ارزش آنها وجود نداشته باشد.

سازگاری با استاندارد ERC20

سازگاری با ERC20 در ژانویه 2018، USDT یا تتر توسط Tether Limited به عنوان یک توکن مبتنی بر اتریوم منتشر شد، به این معنی که با استاندارد ERC20 سازگار است و می‌تواند در کیف‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، ذخیره شود. بحث Bitfinex و Tether. Tether Limited، شرکتی که USDT یا تتر را ایجاد کرد، ظاهراً به صرافی Bitfinex وابسته است. در حالی که تتر لیمیتد ادعا می کند که تترهای در گردش توسط ذخایر ارز فیات پشتیبانی می شوند، آنها روابط خود را با حسابرسانی که قرار بود این ادعا را تأیید کنند، قطع کردند.

این حادثه منجر به گمانه زنی ها و عدم اطمینان در مورد اینکه آیا USDT یا تتر به طور ایمن توسط ذخایر دلار آمریکا پشتیبانی می شود یا خیر، انجامیده است. رقابت در بازار ارزهای رمزنگاری شده دیگری نیز وجود دارند که به هر طریقی با دلار آمریکا مرتبط هستند. محبوب ترین آنها Steem Dollar، NuBits و BitUSD هستند. هنگامی که این عوامل را در نظر گرفتید و از آن به عنوان نقطه شروع برای تحقیق خود استفاده کردید، می توانید تصمیم آگاهانه تری در مورد خرید USDT یا تتر بگیرید.

چگونه تتر (USDT یا تتر) را با درهم بخریم؟

برای خرید Tether (USDT یا تتر) در BitOasis با درهم و تبدیل آن  فقط باید سه مرحله ساده را دنبال کنید:

مرحله 1: برای یک حساب BitOasis ثبت نام کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که برای یک حساب کاربری رایگان در پلتفرم ما ثبت نام کنید. به سادگی آدرس ایمیل خود را همراه با نام خود وارد کرده و رمز عبور را تعیین کنید. در مرحله بعد از شما خواسته می شود شماره تلفن همراه خود را برای تکمیل ثبت نام ارائه دهید. شماره تلفن همراه همان چیزی است که برای تأیید ورود، تراکنش‌ها و تغییرات حساب خود استفاده می‌کنید، بنابراین لطفاً مطمئن شوید که یک شماره معتبر ارائه دهید.
تبریک می‌گوییم، شما اکنون یک حساب BitOasis دارید!

مرحله 2: حساب خود را تأیید کنید

برای تبدیل تتر به درهم ، پس از ایجاد موفقیت آمیز حساب خود، برای شروع خرید، فروش و تجارت Tether (USDT یا تتر) باید به تأیید حساب خود ادامه دهید. فرآیند تأیید برای انطباق و اهداف نظارتی محلی و بین المللی ضروری است. برای شروع فرآیند به صفحه تأیید مراجعه کنید. شما با سه سطح مختلف تأیید آشنا می شوید که می توانید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. ردیف 1، ردیف 2 و ردیف 3. هر ردیف دارای مجموعه متفاوتی از اسناد و اطلاعات مورد نیاز از شما، و همچنین سقف واریز و برداشت هفتگی درهم امارات (AED) است. بر اساس نیازهای خود، ردیف تأییدی را که می‌خواهید ادامه دهید انتخاب کنید. لیستی از اسناد مورد نیاز از طرف شما به شما نشان داده می شود تا بتوانید تأیید حساب خود را ادامه دهید.

لطفاً توجه داشته باشید که تأییدیه‌ها معمولاً بلافاصله برای Tier 1 پردازش می‌شوند و برای Tier 2 و 3 24-48 ساعت طول می‌کشد.

مرحله 3: درهم سپرده گذاری و خرید Tether (USDT یا تتر)

پس از تأیید حساب شما، اکنون واجد شرایط خرید، فروش و تجارت Tether (USDT یا تتر) هستید. برای انجام تراکنش، ابتدا باید AED را به حساب خود واریز کنید. در صفحه واریز درهم امارات می توانید به راحتی و ایمن به حساب BitOasis خود واریز کنید. کافی است مراحل را دنبال کنید تا مبلغ مورد نظر را از طریق کارت اعتباری/دبیت خود واریز کنید. پس از موفقیت آمیز بودن تراکنش، مبلغ درهم واریز شده را در داشبورد خود مشاهده خواهید کرد.

اکنون که درهم امارات در حساب خود دارید، می‌توانید تتر (USDT یا تتر) را به همراه بسیاری از دارایی‌های دیجیتال دیگری که پشتیبانی می‌کنیم خریداری کنید. در اینجا نحوه خرید، فروش و تجارت Tether (USDT یا تتر) آمده است:

تبدیل تتر به درهم (USDT ) از طریق BitOasis Pro

کاربران در پلتفرم Pro می‌توانند از ویژگی‌های معاملاتی پیشرفته مانند نمودارهای معاملاتی، علاوه بر انواع سفارش‌های اضافی، مانند سفارش‌های بازار، سفارش‌های محدود، سفارش‌های توقف و سفارش‌های حد مجاز، لذت ببرند. به منظور معامله Tether (USDT یا تتر) از طریق BitOasis Pro، لطفاً مراحل زیر را دنبال کنید:

به صفحه BitOasis Pro بروید جفت معاملاتی را که می‌خواهید با آن معامله کنید، از منوی کشویی در بالا سمت چپ انتخاب کنید. برای Tether (USDT یا تتر) دو گزینه برای انتخاب دارید: USDT یا تتر-درهم  BTC-USDT یا تتر ETH-USDT یا تتر ، “سفارش بازار” را به عنوان نوع سفارش انتخاب کنید
پس از آن، مقدار تتر (USDT یا تتر) را که می خواهید بخرید وارد کنید و دکمه خرید را بزنید!

جمع بندی

برای تبدیل تتر به درهم ، BitOasis بزرگترین، امن‌ترین و نقدترین صرافی دارایی دیجیتال در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) است که بیش از ده (10) دارایی دیجیتال را برای خرید، فروش و تجارت در برابر درهم امارات (AED) ارائه می‌کند. پلتفرم BitOasis برای کاربران امارات متحده عربی (امارات متحده عربی)، عربستان سعودی، بحرین، کویت، عمان، اردن، مصر و مراکش در دسترس است. همه اخبار و به‌روزرسانی‌ها را در وبلاگ ما دنبال کنید و ما را در حساب‌های توییتر، فیس‌بوک، تلگرام، مدیوم و همچنین ردیت برای آخرین به‌روزرسانی‌ها دنبال کنید.