You are currently viewing بهترین روش های انتقال پول از کره جنوبی به ایران

بهترین روش های انتقال پول از کره جنوبی به ایران

بهترین روش های انتقال و ارسال پول از کره جنوبی به ایران چیست؟ چطور از کره جنوبی به ایران پول بفرستیم؟ آیا می توان از طریق بانک برای ایران از کره پول ارسال کرد؟ در ادامه این مطلب تمامی روش های ارسال و انتقال پول از کره جنوبی به ایران را بررسی می کنیم.

نحوه ارسال پول از کره جنوبی به ایران به صورت آنلاین

ثبت نام و ارسال پول با متخصص انتقال پول دیجیتال در چهار مرحله: ثبت نام برای یک حساب کاربری رایگان. ارائه دهنده ای را انتخاب کنید و با استفاده از اطلاعات تماس، مدرک شناسایی و روش پرداخت ترجیحی، یک حساب آنلاین رایگان ثبت نام کنید. جزئیات انتقال را ارائه دهید اطلاعات تماس گیرنده خود را ارسال کنید و روش تحویل را انتخاب کنید. در صورت انتقال به بانک، به جزئیات حساب بانکی آنها در کره جنوبی نیاز دارید. جزئیات انتقال را تأیید کنید. روش پرداخت، کارمزدهای مورد انتظار و مقصد خود را دوباره بررسی کنید. رسید خود را ذخیره کنید برای پیگیری پیشرفت انتقال خود از کره جنوبی به ایران، شماره تأیید رسید خود را ثبت کنید. برخی از ارائه دهندگان انتقال پول پس از تکمیل انتقال شما پیامک یا ایمیلی ارسال می کنند.

بهترین راه برای ارسال پول از کره جنوبی به ایران چیست؟

ارائه‌دهندگان انتقال پول آنلاین معمولاً قوی‌ترین نرخ‌های مبادله و کمترین هزینه را برای انتقال پول از کره جنوبی به ایران ارائه می‌کنند. حواله های سیمی از طریق بانک ها، انتقال حساب به حساب از طریق پی پال و گزینه های دیگر در دسترس هستند اما با کارمزد بالا، نرخ های ضعیف و چرخش طولانی همراه هستند.
نماد آبی نشان دهنده انتقال پول تصویر: اینفوگرام

متخصصان انتقال پول دیجیتال

شرکت هایی مانند OFX و Wise در ارزهای خارجی تخصص دارند و آنها را به یکی از مقرون به صرفه ترین نقل و انتقالات تبدیل می کند. اکثر آنها گزینه های مختلفی را برای دریافت کننده شما ارائه می دهند تا پول خود را دریافت کند، از جمله به حساب های بانکی و همچنین حضوری.

نقل و انتقالات نقدی

خدماتی مانند MoneyGram به شما این امکان را می دهد که پول نقد را برای تحویل در یک شعبه محلی در کره جنوبی منتقل کنید — اغلب در 15 دقیقه. در حالی که این یک راه سریع برای ارسال پول است، اما برای راحتی آن با نرخ های ضعیف و کارمزدهای بالا هزینه خواهید کرد. اگر دریافت پول نقد ضروری است، به خدمات دیجیتالی مانند WorldRemit یا Remitly مراجعه کنید.

بانک ها

وون کره جنوبی ارز محبوبی نیست، به این معنی که بانک ها ممکن است آنها را پیشنهاد نکنند. اگر بانک محلی شما وون را پشتیبانی می کند، مراقب کارمزدهای بالا و حاشیه های زیاد در نرخ ارز در مقایسه با گزینه های دیجیتال و سایر گزینه ها باشید.

چگونه از انتقال پول خود از کره جنوبی به ایران بیشترین بهره را ببرید

هزینه ها و کارمزدها را در مقابل راحتی بسنجید و یاد بگیرید که چگونه ارائه دهندگان انتقال پول را که برای رفع نیازهای شما از کره جنوبی به ایران ارسال می کنند، مقایسه کنید: نرخ تبدیل. رابطه پولی در نوسان است، بنابراین اگر نرخ ها به سرعت تغییر کنند، قفل کردن نرخ ارز در صورت امکان ممکن است در آینده باعث صرفه جویی در هزینه شما شود. هزینه های انتقال انتقال پول به خارج از کشور تقریباً همیشه مستلزم کارمزد است، اما ممکن است در نرخ ارز پنهان شود. هنگام ارسال مقادیر زیاد، ممکن است پرداخت هزینه ثابت برای تضمین نرخ ارز قوی‌تر ارزان‌تر باشد.

محدودیت های انتقال اینکه چقدر می‌توانید ارسال کنید بسته به شرکت متفاوت است و مقادیر مختلف می‌تواند هزینه‌های بالاتر یا کمتری را جذب کند. برای بهترین معامله با تعداد وون کره جنوبی که ارسال می کنید، در اطراف خرید کنید. بچرخ. انتقال پول از طریق بانک محلی ممکن است یک هفته کاری یا بیشتر طول بکشد. اگر به سرعت تحویل وجوه نیاز دارید، به دنبال یک متخصص دیجیتال باشید که انتقال فوری از کره جنوبی به ایران را ارائه می دهد. حداکثر محدودیت ها زمانی که نرخ ارز مطلوب باشد، ارسال پول بیشتر می تواند در آینده در هزینه شما صرفه جویی کند. اگر قصد دارید مقادیر زیادی پول از کره جنوبی به ایران بفرستید، مطمئن شوید که ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که شما را محدود نکند.

روش های انتقال چه می خواهید پولی به حساب بانکی کره جنوبی ارسال شود یا به صورت نقدی از یک نماینده محلی دریافت شود، شرکتی را محدود کنید که با روش تحویل ترجیحی شما مطابقت دارد.

انتقال پول نقد اضطراری از کره جنوبی به ایران

وقتی مهم‌تر است که پول خود را سریع از کره جنوبی به ایران برسانید، به دنبال شرکت‌های انتقال پولی باشید که در عرض چند دقیقه از دریافت پول نقد پشتیبانی می‌کنند. برای تحویل سریع می توانید با کارت اعتباری یا نقدی پرداخت کنید، اما هزینه ها نسبت به روش های دیگر بیشتر است.

نحوه ارسال پول از کره جنوبی به ایران بدون حساب بانکی

خدمات انتقال وجه نقد می تواند به شما کمک کند اگر بانکی ندارید یا به صورت حاشیه ای بانک دارید. اگر حساب بانکی ندارید، به دنبال یک شرکت محلی باشید که از ویترین فروشگاه برای پرداخت های نقدی پشتیبانی می کند. این خدمات شامل مکان‌های نمایندگی در کشورهای دیگر است که به گیرنده شما امکان می‌دهد بدون حساب بانکی پول نقد دریافت کند.

نرخ ارز کره جنوبی

نرخ ارز تعیین می کند که ارزش پول یک کشور در واحد پول کشور دیگر چقدر است. وقتی پول یک کشور قوی باشد، هنگام مبادله آن در کشوری با ارز ضعیف تر، پول بیشتری به دست می آورد. وون کره جنوبی در مقایسه با ریال ایران اغلب در نوسان است، بنابراین انتظار داشته باشید نرخ ارز امروز متفاوت از نرخی باشد که فردا خواهید دید. عوامل موثر بر نرخ ارز عبارتند از: نرخ بهره، ثبات اقتصادی و تورم.

مدارک مورد نیاز برای ارسال و دریافت پول در کره جنوبی

برای ارسال پول از کره جنوبی به ایران، به کارت شناسایی دولتی و سایر اسناد نیاز دارید، در حالی که اسناد مورد نیاز برای دریافت پول در کره جنوبی ممکن است بر اساس شرکت متفاوت باشد.

مدارک ارسال پول از کره جنوبی

برای ارسال پول از کره جنوبی به ایران، به اسناد و جزئیاتی نیاز دارید که شامل موارد زیر است: شناسایی. اکثر خدمات به گواهینامه رانندگی، گذرنامه یا سایر شناسه های دولتی نیاز دارند. روش پرداخت. سرویس شما ممکن است کارت های اعتباری یا نقدی، پول نقد، حساب های بانکی یا چک های شخصی را بپذیرد.
اطلاعات گیرنده نام گیرنده خود را همانطور که در شناسه او نشان داده شده است، همراه با شماره تلفن، حساب بانکی کره جنوبی و شماره مسیریابی در صورت ارسال به بانک ارسال کنید.

مدارک دریافت پول در کره جنوبی

برای دریافت پول به صورت حضوری، اسناد می تواند شامل موارد زیر باشد: شماره انتقال شخصی که برای شما پول می فرستد می تواند جزئیات تأیید انتقال را ارسال کند – بسته به شرکت، PIN، MTCN، شماره مرجع یا شماره پیگیری نامیده می شود. شناسه صادر شده توسط دولت شناسه اقامت کره جنوبی، پاسپورت کره جنوبی یا هر شناسه دولتی دیگری که علاوه بر آدرس شما دارای عکس شما باشد، معمولاً می تواند برای دریافت پول در کره جنوبی استفاده شود. مبلغ ارسال شده ممکن است لازم باشد بدانید که چه مقدار ارسال شده است، معمولاً در 10٪ از کل. اطلاعات فرستنده نام کامل فرستنده خود، کشور ارسال کننده و آدرس آنها را در صورت شناخته شدن همراه داشته باشید.

اگر به دلیل تحریم‌های سازمان ملل از کشورهای دیگر به ایران کمک می‌کنید، وضعیت مشابه است، اما شدت کمتری دارد. فقط به خاطر داشته باشید که اگر در ایالات متحده هستید، باید ثابت کنید که پول شما برای مقاصد تجاری استفاده نمی شود و مقدار پولی که ارسال می کنید می تواند محدود باشد.علاوه بر این، بسیاری از شرکت های محبوب خدمات مالی در ایالات متحده مستقر هستند. این بدان معناست که بسیاری از آشناترین برندها یا در ایران غایب هستند، یا به طور متفاوتی فعالیت می کنند.

این مسئولیت خودتان است که اطمینان حاصل کنید که از هرگونه مقررات مربوط به تحریم های ایران پیروی می کنید. ما نمی توانیم هیچ گونه مسئولیتی در قبال مشکلات قانونی که ممکن است هنگام تلاش برای ارسال وجوه به ایران با آن مواجه شوید بپذیریم.

نرخ ارز فعلی برای ایران

نرخ فعلی مبادله ریال ایران (IRR) IRR به ازای هر دلار آمریکا (USD) در زمان نگارش این مطلب است. IRR به بالاترین میزان 0.0000 IRR به ازای هر USD و پایین ترین IRR 0.0000 IRR در هر دلار در 90 روز گذشته رسیده است. میانگین نرخ مبادله IRR در 90 روز گذشته، nan IRR به ازای هر دلار بوده است. میانگین نرخ نوسان IRR در برابر دلار آمریکا در 90 روز گذشته 0.39 درصد بوده است. این یک نرخ نوسان کمی بالا است و IRR تمایل دارد به سرعت در مدت زمان کوتاهی نوسان کند. شما می توانید به طور منطقی انتظار داشته باشید که نوسانات متوسط، اما سریع، به دور از هر گونه شرایط پیش بینی نشده ادامه یابد.

سریع ترین راه برای ارسال پول به ایران چیست؟

سریع ترین راه برای ارسال وجوه آنلاین به ایران از طریق انتقال ارز دیجیتال است. ما به شما توصیه نمی کنیم که این گزینه را به این دلیل انتخاب کنید که بازار ارزهای دیجیتال در مقایسه با روش های سنتی ارسال پول به خوبی تنظیم نشده است. این مسئولیت شماست که هنگام استفاده از ارزهای رمزنگاری شده مطمئن شوید که چه کاری انجام می دهید و از تمام مقررات پیروی می کنید.

بیشتر بخوانید: روش های انتقال پول از دبی به ایران

از سوی دیگر، ایران از ارزهای دیجیتال در سطح ملی استقبال کرده است. بانک مرکزی حتی اخیراً ارز دیجیتال ملی خود را منتشر کرده است. مزیت استفاده از ارزهای دیجیتال این است که ارسال آنها معمولاً بسیار سریع است. همچنین اغلب انجام یک تراکنش ارز دیجیتال بسیار آسان است. هنگامی که ارز دیجیتال انتخابی شما وارد ایران شد، گیرنده می‌تواند آن را به ریال ایران تبدیل کند. نکات منفی ارزهای رمزنگاری شده این است که آنها به شدت تحت نظارت هستند و وقتی از آنها بدون سطح دانش مناسب استفاده می کنید، در معرض خطر جدی تری قرار می گیرید. اگر تصمیم به استفاده از ارزهای دیجیتال برای ارسال پول به ایران دارید، کوین بیس بهترین گزینه شماست.

ارزان ترین راه برای ارسال آنلاین پول به ایران چیست؟

ارزان ترین روش ارسال پول به ایران از طریق حواله بانکی است.در حالی که تحریم‌های ایران در سطح جهانی کاهش یافته است، بسیاری از بانک‌ها ممکن است تمایلی به انتقال پول یا پس‌انداز به ایران نداشته باشند. این به این دلیل است که بسیاری از بانک های بین المللی و سایر موسسات مالی در ایالات متحده مستقر هستند یا از دلار آمریکا استفاده می کنند. هر مؤسسه‌ای که با دلار آمریکا معامله می‌کند در خطر تعقیب قضایی توسط وزارت دادگستری قرار دارد. مجازات مدنی یا کیفری برای چنین تخلفاتی شدید است.

برای بانک هایی که سهام آنچنانی در ایالات متحده ندارند، انتقال آنلاین پول به ایران آسان تر خواهد بود. نقل و انتقالات بانکی سنتی تا حدودی زمان بر و کمی پیچیده است. با این حال، تکمیل آنها چندان دشوار نیست.

ساده ترین راه برای ارسال پول به ایران چیست؟

با توجه به پیچیدگی‌های موجود در ایران در چند سال اخیر، خدمات انتقال پول برای انتقال وجه از انگلستان به ایران وجود ندارد.

به طور کلی بهترین راه برای ارسال آنلاین پول به ایران چیست؟

به طور کلی بهترین راه برای ارسال وجوه به ایران از طریق حواله بانکی با یک بانک موافق است. این بهترین راه برای انتقال آنلاین پول به ایران بدون دردسرهای غیر ضروری است. اگر بانکی پیدا کنید که با شما کار کند (این کار نباید خیلی سخت باشد)، می توانید در آینده به استفاده از آنها ادامه دهید. وضعیت تحریم ایران بی شمار و پیچیده است. در این صورت، استفاده از ساده‌ترین و قدیمی‌ترین روش‌های انتقال پول، حتی اگر کندتر هستند، احتمالاً نتیجه خواهد داد.

ایالات متحده این اختیار را دارد که به شما اجازه ویژه برای ارسال پول به اعضای خانواده در کشورهایی مانند ایران بدهد. شما باید بتوانید ثابت کنید که وجوه شما برای مقاصد تجاری نیست و میزان ارسال شما ممکن است محدود باشد. برای اطلاعات بیشتر به مقررات معاملات و تحریم های ایران مراجعه کنید.

تحریم ها و ایران

ایالات متحده ایران را پس از انقلاب ایران در سال 1979 تحریم کرد، و زمانی که ایران از دست کشیدن از برنامه غنی‌سازی اورانیوم برای تسلیحات هسته‌ای خودداری کرد، تحریم‌های اقتصادی را بیشتر گسترش داد. دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده به شدت شهروندان آمریکایی را از تعهد وجوه یا سایر دارایی های مالی در ایران محدود می کند.

با این حال، موسسات سپرده گذاری ایالات متحده اجازه دارند از طریق بانک های کشور ثالث واسط، به یا از حواله های غیرتجاری خانوادگی و حواله های مربوط به مسافرت و سایر موارد، انتقال وجوه را انجام دهند. اما به این واقعیت اضافه کنید که افراد در ایالات متحده به دلیل ارتباط با برخی از بانک های ایرانی خاص، به دلیل ارتباط آنها با تامین مالی تروریسم، منع شده اند و به سرعت مشخص می شود که ارسال وجوه به ایران بسیار دشوار است.

اکثر بانک های ایالات متحده حواله به ایران را برای شما انجام نمی دهند و ارائه دهندگان محبوب انتقال پول مانند Western Union و MoneyGram خدمات خود را به ایران ارائه نمی دهند. حتی اگر می‌توانید حواله‌ای پیدا کنید که می‌خواهد به شما در ارسال پول به ایران کمک کند، باید در مورد هدف انتقال بسیار مراقب باشید. چندین قانون و مقررات پیچیده در مورد انتقال پول به ایران وجود دارد و مواردی وجود دارد که افراد ناخواسته از قانون تخلف می کنند. دریافت مشاوره از اداره کنترل دارایی های خارجی قبل از ارسال حواله توصیه می شود.

ارسال پول به کشورهای تحریم شده – و عواقب احتمالی آن

راه هایی وجود دارد که مردم برای دور زدن این تحریم های اقتصادی انتخاب کرده اند. اما تاکید می کنیم که انجام این کار غیرقانونی است و شما را در معرض مجازات های شدید قانونی و مالی قرار می دهد. اگر تصمیم بگیرید که پول خود را از طریق کشوری هدایت کنید که تحریمی علیه مقصد مورد نظر شما ندارد – برای مثال بریتانیا – ممکن است توسط ایالات متحده به پولشویی متهم شوید.

پولشویی چیست؟

پول شویی هر گونه فعالیتی است که به طور غیرقانونی پول به دست می آورد و سعی می کند منبع، مقصد یا هویت آن وجوه را پنهان کند. در ایالات متحده، پولشویی طبق قوانین فدرال و ایالتی غیرقانونی است. قوانین خاص در مورد اینکه چه چیزی به منزله پولشویی و پیگرد قانونی آن است ممکن است متفاوت باشد. با این حال، اگر شما به جرم پولشویی محکوم شوید، با سال ها زندان و جریمه های قابل توجهی روبرو خواهید شد. یکی از گزینه‌های ارسال پول به ایران که معمولاً در انجمن‌های آنلاین تبلیغ می‌شود این است که ابتدا پول خود را برای یکی از دوستان یا خویشاوندان خود در بریتانیا ارسال کنید، از آنجا می‌توانید آن را برای ذینفع شما در ایران ارسال کنید (انتقال بین انگلیس و ایران مجاز است اما محصور).

اما این گزینه قطعا توصیه نمی شود زیرا احتمال پولشویی را افزایش می دهد و بسته به محل زندگی شما ممکن است حتی غیرقانونی باشد. اگر در کشور دیگری به عنوان مقیم آن کشور حساب بانکی دارید، قوانین موجود برای ارسال پول به کشور تحریم شده از آن حساب را بررسی کنید.

وقتی شک دارید

اگر در مورد ارسال پول به کشور تحریم شده شک دارید، همیشه فرض کنید که انتقال وجه از ایالات متحده به یک کشور تحریم شده غیرقانونی است، مگر اینکه وکیل خلاف آن را به شما بگوید. همانطور که وزارت خزانه داری ایالات متحده توصیه می کند، “شما نمی توانید به طور غیر مستقیم کاری را انجام دهید که قادر به انجام آن به طور مستقیم نباشید.” برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارسال پول به ایران، به قوانین ایالت خود در مورد پولشویی، فهرست به روز شده کشورهای تحریم شده وزارت خزانه داری ایالات متحده و قوانینی که تعیین می کنند بانک شما کجا می تواند نقل و انتقالات انجام دهد، نگاهی بیندازید.