You are currently viewing بهترین روش های تبدیل بیت کوین به ریال چگونه است

بهترین روش های تبدیل بیت کوین به ریال چگونه است

چطور می توان بیت کوین را به ریال تبدیل کرد؟ بهترین روش برای تبدیل بیت کوین به ریال چیست؟ در ادامه بهترین روش های تبدیل بیت کوین به ریال را توضیح خواهیم داد تا بتوانید میزان بیت کوین خود را در کیف پول الکترونیکی به ریال و حساب ایران انتقال دهید.

تفاوت بین تبدیل مقادیر کوچک و بزرگ بیت کوین به ریال

برای تبدیل بیت کوین به ریال قبل از اینکه ما به دستورالعمل های خاصی در مورد نحوه واریز مقادیر زیادی بیت کوین بپردازیم ، مناسب است که تصمیم بگیریم منظور دقیقاً مقادیر کم و زیاد چیست. ایده “بزرگ” برای افراد مختلف یکسان نیست: سرمایه گذاران بزرگ عمدتا به این موضوع علاقه مندند که چگونه میلیون ها بیت کوین پول نقد دریافت کنند در حالی که استخراج کنندگان و علاقه مندان به فناوری احتمالاً ده ها هزار دلار فکر می کنند. با این وجود ، این روش برای همه این افراد به همان اندازه مهم است و به همان اندازه خطرناک است.

سطح مسئولیت

صرف نظر از میزان پول ، فرد به عنوان “زیاد” فکر می کند ، پول نقد در مقیاس بزرگ بیت کوین ممکن است یک حرکت تغییر دهنده زندگی باشد. برای سرمایه گذاران نهادی و سازمان های درگیر در تجارت بیت کوین otc ، یک معامله واحد ممکن است یک معامله سودآور یا یک فاجعه مالی باشد.در عین حال ، برای افرادی که اعتماد خود را به ارز رمزنگاری شده می دانند ، یک انتخاب اشتباه از گزینه برداشت پول ، پس انداز زندگی آنها را در معرض خطر قرار می دهد. در هر صورت ، سطح خطرات با عملیات معمول در مقیاس کوچک ، که احتیاط های اضافی دارد ، مقایسه نمی شود.

محدودیت های مالی

به طور مشابه با موسسات مالی سنتی ، هر بورس یا بورس اوراق بهادار بیت کوین محدودیتی در میزان فیات خرید و فروش ارز رمزنگاری شده دارد. برای انجام کارهای منظم مانند پرداخت آنلاین کالا یا ارسال وجه برای بستگان ، این محدودیت ها نباید مسئله ساز شوند زیرا بسیار بیشتر از حد مجاز روزانه هستند.

با این حال ، برای معاملات بزرگتر بیت کوین OTC ، این ممکن است به یک مشکل واقعی تبدیل شود ، زیرا مقادیر مورد نظر بسیار بیشتر از حد مجاز است. با توجه به اینکه محدودیت های روزانه به اندازه کافی محدود نیستند ، این ممکن است برای معاملات گاه و بیگاه BTC مسئله ای نباشد ، اما برای افرادی که به طور منظم به دنبال بهترین روش برای گرفتن بیت کوین هستند ، این یک معامله شکستن است.

اقدامات حفاظتی

به محض اینکه مشخص شد که می توان از بیت کوین برای انتقال ثروت قابل توجهی استفاده کرد ، تحت نظارت دقیق دولت ها قرار گرفت. امروزه ، پول نقد اندکی از بیت کوین اغلب زیر نظر آژانس های نظارتی قرار می گیرد. با این حال ، معاملات بزرگتر تقریباً مطمئناً جلب توجه می کند و سوالات بیشتری از طرف عابر بانک ایجاد می کند.

متأسفانه ، غیر معمول نیست که چنین مکالمه هایی به دلیل فعالیت مشکوک به پولشویی در مسدود شدن حساب بانکی شخص پایان می یابد. با در اختیار گرفتن نهادها و ناظران از این فناوری ، چنین سناریوهایی نادر می شوند و ظرف چند روز حل می شوند. با این وجود ، این احتمال هنوز واقعی است ، مطمئناً ناخوشایند است و باید مورد توجه قرار گیرد.

مالیات

تبدیل بیت کوین به ریال

بدون توجه به اندازه معامله ، بازپرداخت رمزنگاری مطابق با اصول سود سرمایه مشمول مالیات است. به زبان ساده ، این بدان معناست که کلیه سودهای ناشی از اختلاف قیمت خرید و فروش بیت کوین باید مالیات دریافت کنند.  این مسئله نباید مشکلی برای فروش در مقیاس کوچک باشد ، جایی که مقدار ناچیز خواهد بود. با این حال ، سرمایه گذاران و نمایندگان شرکت های بزرگ که به دنبال چگونگی نقد کردن میلیون ها بیت کوین هستند ممکن است با مبالغ سرسام آور مالیات روبرو شوند. به همین دلیل است که همیشه بهتر است قبل از انجام عملیات بزرگ رمزنگاری OTC با یک متخصص مالیات مشورت کنید.

راه های احتمالی برای برداشتن مقدار زیادی بیت کوین

بازار ارزهای رمزنگاری شده مدرن روش های مختلفی برای فروش بیت کوین ارائه می دهد. اگر قبلاً می دانید که چگونه بیت کوین را به صورت عمده بخرید ، احتمالاً حداقل در چند مورد آشنا شده اید. با این حال ، همه برای معاملات بزرگ مناسب نیستند ، بنابراین گزینه های خود را با دقت بسنجید.

با استفاده از صرافی

احتمالاً گسترده ترین راه خرید و فروش ارز رمزنگاری شده برای فیات از طریق مبادله است. این خدمات در خط مقدم بازار هستند و معمولاً با ارائه کلیه گزینه های لازم ، تجربه مشتری عالی را ارائه می دهند. متأسفانه ، آنها برای بازیگران و موسسات سازمانی فوق العاده نیستند. نرخ BTC به ریال آنها ممکن است بسیار متفاوت باشد ، روش های برداشت وجه در هر سیستم عامل متفاوت است و همه مبادلات دارای مقادیر فیات کافی برای پول نقد بزرگ نیستند.
علاوه بر این ، ثبت سفارش های بزرگ در صرافی ممکن است باعث کاهش قیمت بیت کوین شود و زیان های زیادی را به دنبال داشته باشد.

تبدیل با بیت کوین OTC Broker

برای تبدیل بیت کوین به ریال دومین گزینه محبوب سرویس تجارت رمزنگاری بدون نسخه (OTC) است. این پلتفرم که به عنوان کارگزار بیت کوین OTC نیز شناخته می شود ، خریداران و فروشندگان ارز رمزنگاری شده را مستقیماً با تطبیق شرایط دلخواه مشخص شده توسط مشتریان متصل می کند. این دلایل به دلایل عمده ای از فروش عمده نقدی است. بیت کوین OTC جزئیات فروش را به اطلاع عموم نمی رساند ، بنابراین این معامله تاثیری در بازار نخواهد داشت. بعد ، معامله مستقیماً بین طرفین اتفاق می افتد ، بنابراین محدودیت های خروج مسئله ای نیستند. سرانجام ، سطح ناشناس ماندن در مبادلات را ارائه می دهد ، که برای فروشندگان شرکت ها و موسسات بسیار مهم است.

نظیر به نظیر

برای تبدیل بیت کوین به ریال در واقع ، یک معامله بیت کوین OTC بدون داشتن یک واسطه بیت کوین OTC درگیر است. ساده ترین مثال فروش بیت کوین خود به شخصی است که می شناسید و به او اعتماد دارید. یک نمونه متداولتر معامله با شخصی است که توسط وکیل مالیاتی یا شریک تجاری با ارتباطات مناسب توصیه می شود. قابل درک است که میزان پول نقد بیت کوین در این مورد کاملاً تصادفی است ، بنابراین این یک روش قابل اعتماد برای فروش عمده رمزنگاری نیست.

برای تبدیل بیت کوین به ریال چگونه می توان بیت کوین را با استفاده از کارگزار OTC بیت کوین پرداخت کرد؟

همانطور که قبلا ذکر شد ، کار با یک سرویس رمزنگاری OTC یک روش عملی برای معاملات بزرگ است. خوشبختانه احتمالاً ساده ترین آن نیز هست. مشتری که می خواهد بیت کوین بفروشد ، معمولاً با پر کردن فرم در وب سایت ، واسطه OTC بیت کوین را در مورد مقدار فروش و روش ترجیحی برای بدست آوردن پول نقد مطلع می کند.

پس از این ، کارگزار اطلاعات را بررسی می کند و خریدار با مقدار متناسب رمزنگاری را پیدا می کند و هر دو طرف را در مورد معامله بالقوه مطلع می کند. شرکت کنندگان در معامله می توانند در مورد مشخصات مجدد مذاکره کرده و در صورت لزوم در مورد نگرانی های احتمالی بحث کنند. وقتی همه چیز حل و فصل شد ، معامله بسته می شود و طرفین وجه را دریافت می کنند. گذشته از کارگزار ، کل فرآیند شامل هیچ شخص ثالثی نمی شود و کنترل کامل بر شرکت کنندگان در معامله باقی مانده است.

مالیات و مراحل قانونی

به طور پیش فرض ، خدمات معاملات رمزنگاری بدون نسخه (OTC) در بیشتر حوزه های قضایی قانونی است. علاوه بر این ، سیستم عامل های رمزنگاری OTC اغلب با توجه به مخاطبان بین المللی کار می کنند و عملکرد آنها را با مقررات کشورهایی که مجاز به پول نقد بزرگ بیت کوین هستند مطابقت می دهد. لبه های خشن که در حین معاملات بوجود می آیند توسط متخصصین مشتری در سیستم عامل های BTC OTC برطرف می شود.

با این وجود ، همیشه ایده خوبی است که برای جلوگیری از عوارض پیش بینی نشده مانند مسدود شدن حساب ، با بانک ها یا سایر موسسات مالی که انتظار می رود پول را پس از معامله اداره کنند ، مشورت کنید. علاوه بر این ، ممکن است معاملات OTC بیت کوین با توجه به قوانین محلی ، سیاست های مختلف مالیاتی را انجام دهند. تمام مواردی که در نظر گرفته شده است ، اجتناب از پرداخت مالیات شما را با مشکل روبرو می کند خواه با یک کارگزار OTC بیت کوین کار کنید یا نه ، بنابراین قبل از هر معامله مهم بیت کوین OTC با یک متخصص مالیات مشورت کنید.

در پایان

فروش مقادیر زیاد بیت کوین مجموعه چالش های خاص خود را دارد. گذشته از اینکه به خودی خود یک خطر قابل توجه است ، محدودیت های مختلفی که از سوی سیستم عامل های تجاری تعیین شده محدود می شود و اغلب باعث ایجاد سوicion ظن از سوی ناظران می شود. از این منظر ، کارگزاران بیت کوین فرابورس مناسب ترین راه حل برای موسسات و سرمایه گذاران بزرگ هستند. معاملات انجام شده از طریق فرابورس BTC سریع ، مطمئن و خطری برای قیمت بازار ارز رمزپایه نیست. علاوه بر این ، آنها با مقررات قانونی سازگار هستند. بنابراین ، تا زمانی که با یک متخصص مالیات مشورت کنید ، خدمات OTC بیت کوین گزینه های اصلی برای پول نقد بزرگ است. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تبدیل بیت کوین به ریال از طریق لینک ارتباط با ما در تماس باشید.