You are currently viewing روش های تبدیل پوند به تتر یو اس دی تی و خرید و فروش کریپتوکارنسی در انگلستان

روش های تبدیل پوند به تتر یو اس دی تی و خرید و فروش کریپتوکارنسی در انگلستان

برای تبدیل پوند به تتر ، با تکامل و تغییر کریپتوکارنسی، دارایی های استیبل کوین مانند تتر (یو اس دی تی) مورد نیاز است تا اطمینان حاصل شود که سرمایه گذاران می توانند با خیال راحت سود ببرند و دارایی ایمن را در طول نوسانات بازار نگه دارند. با این حال، روند خرید یو اس دی تی می تواند برای مبتدیان گیج کننده باشد، زیرا یافتن اطلاعات قابل اعتماد در مورد نحوه انجام آسان آن دشوار است.

اگر به دنبال خرید سریع و آسان یو اس دی تی هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. این راهنما خرید یو اس دی تی را از دیدگاه یک مبتدی پوشش می‌دهد، اطمینان می‌دهد که فرآیند تا حد امکان آسان است و به برخی از سوالاتی که ممکن است در مورد استیبل کوین‌ها و یو اس دی تی داشته باشید پاسخ می‌دهد.

چگونه می توانم یو اس دی تی بخرم؟

بهترین راه برای خرید یو اس دی تی از طریق صرافی ارزهای دیجیتال مانند ByBit است. بعداً در راهنمای ما، تمام مراحلی را که برای خرید یو اس دی تی باید طی کنید را پوشش خواهیم داد.

استیبل کوین چیست؟

برای تبدیل پوند به تتر ، استیبل کوین یک ارز دیجیتال است که به قیمت یک دارایی اساسی مانند ارز فیات مانند دلار ، یورو یا پوند انگلستان متصل می شود.  معادل 1 پوند، 1 دلار یا 1 یورو یا هر ارزی که استفاده می کنید قیمت دارند. انواع اصلی استیبل‌کوین‌ها، استیبل‌کوین‌های دارای پشتوانه فیات، ارزهای دیجیتال و استیبل‌کوین‌های دارای پشتوانه کالا هستند. از آنجایی که استیبل کوین‌ها به دارایی‌هایی مانند دلار آمریکا متصل هستند، سرمایه‌گذاران کریپتو می‌توانند در یو اس دی تی سرمایه‌گذاری کنند تا پرتفوی خود را متعادل کنند و اطمینان حاصل کنند که می‌توانند دارایی امنی را در زمانی که بازارها ناپایدار هستند نگه دارند.

تتر (یو اس دی تی) گسترده ترین پذیرش و بزرگترین سرمایه بازار را دارد زیرا توسط ذخایر سرمایه پشتیبانی می شود.

آیا استیبل کوین ها سرمایه گذاری خوبی هستند؟

برای تبدیل پوند به تتر ،با توجه به ایمنی ارائه شده توسط Stablecoins، بسیاری از مردم یو اس دی تی را نگه می دارند و خریداری می کنند که آن را به سرمایه گذاری خوبی تبدیل می کند. استیبل کوین ها به عنوان دارایی ایمن طراحی شده اند اما می توانند برای تسهیل پرداخت های سریع و ارزان یا انتقال پول در مقیاس جهانی مورد استفاده قرار گیرند. استیبل کوین ها همچنین راهی سریع برای انتقال سپرده یا برداشت بین ارزهای فیات به صرافی های ارز دیجیتال ارائه می کنند. یو اس دی تی همچنین می‌تواند در تمامی صرافی‌های اصلی و پلتفرم‌های ارز دیجیتال استفاده شود.

آیا می توانم یو اس دی تی به ارزش 20 دلار بخرم؟

شما می توانید هر مقدار یو اس دی تی را خریداری کنید زیرا قیمت آن به قیمت ارز وابسته است. به عنوان مثال، اگر 20 دلار دلار آمریکا در یو اس دی تی سرمایه گذاری کنید، 20 دلار یو اس دی تی دریافت خواهید کرد.

آیا می توانم با استفاده از استیبل کوین کسب درآمد کنم؟

بله، تو میتونی! سه راه اصلی برای کسب درآمد با استفاده از استیبل کوین هایی مانند یو اس دی تی وجود دارد: کسب سود در استیبل کوین های خود – این کار را می توان با باز کردن یک حساب در یک صرافی ارز دیجیتال و واریز دارایی های خود به یک حساب Lend یا Earn انجام داد. استیبل کوین های خود را قرض دهید – می توانید استیبل کوین های خود را در پلتفرم های DeFi مانند AAVE و صرافی ها به وام گیرندگان قرض دهید. استیبل کوین های خود را به اشتراک بگذارید – همچنین می توانید برای کمک به اعتبارسنجی تراکنش ها و اطمینان از ایمنی شبکه، استیبل کوین ها را در پلتفرم ها و صرافی های DeFi به اشتراک بگذارید.

برای تبدیل پوند به تتر ، هر سه گزینه پاداش بازدهی و پتانسیل درآمد سخاوتمندانه را در اختیار شما قرار می دهند. با استفاده از بخش یادگیری ما می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد کسب درآمد از استیبل کوین‌ها و مزارع بازده پیدا کنید.اکنون که از برخی سوالات متداول در مورد یو اس دی تی آگاه هستید، بیایید در مورد نحوه خرید آن صحبت کنیم!

مرحله 1: برای صرافی ثبت نام کنید

برای این راهنما، ما از صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال ByBit برای خرید یو اس دی تی استفاده می کنیم. برای شروع فرآیند ثبت نام، به وب سایت آنها سر بزنید و “ثبت نام” را از نوار بالا انتخاب کنید. از آنجا، اطلاعات موجود در فرم را برای شروع پر کنید. می توانید با ایمیل یا موبایل ثبت نام کنید. برای این راهنما، ما از یک آدرس ایمیل استفاده می کنیم. مطمئن شوید که با شرای1ط خدمات موافقت می کنید و اگر کد ارجاعی دارید، آن را وارد کنید.

پس از تکمیل فرم و انتخاب «ثبت نام»، از شما خواسته می‌شود تأیید کنید که آیا مقیم هر یک از این کشورها هستید یا خیر. کشورهای نشان داده شده در زیر محدود هستند، به این معنی که شما نمی توانید از خدمات آنها استفاده کنید. اگر قابل اجرا نیست، برای ادامه به سادگی «نه» را انتخاب کنید. پس از انتخاب گزینه مربوطه، از شما خواسته می شود کد تأیید را که به آدرس ایمیلی که با آن ثبت نام کرده اید ارسال شده است، وارد کنید. به سادگی به حساب ایمیل خود بروید و کد 6 رقمی را در ایمیل پیدا کنید.

برای تبدیل پوند به تتر ، در مرحله بعد به صفحه ثبت نام بروید و کد 6 رقمی که از طریق ایمیل دریافت کرده اید را در فرم وارد کنید و “تکمیل ثبت نام” را انتخاب کنید. تبریک می‌گوییم، حساب شما اکنون ایجاد شده است! از آنجا به یک پاپ آپ هدایت می شوید که به شما در شروع کار کمک می کند. برای حرکت به سمت خرید یو اس دی تی خود، کادر “I want to buy crypto” را انتخاب کنید و “Buy Crypto” را فشار دهید.

 مرحله 2: نحوه خرید یو اس دی تی در Bybit

اکنون ما فرآیند ثبت نام را تکمیل کرده ایم، می توانیم یو اس دی تی خود را با استفاده از گزینه دروازه FIAT خریداری کنیم. همچنین می‌توانید با انتخاب «خرید کریپتو» از نوار بالا به این صفحه بروید. ابتدا به سمت چپ صفحه به بخش Fiat Gateway بروید. برای شروع، ارز مورد نظر خود را از منوی کشویی انتخاب کنید (بسیاری از ارزهای اصلی در ByBit موجود هستند) و مقدار مورد نظر برای خرید را در کادر وارد کنید. سپس به کادر زیر بروید و گزینه یو اس دی تی را از منوی کشویی انتخاب کنید.

از آنجا، منتخبی از ارائه دهندگان خدمات را خواهید دید که می توانند خرید شما را برای شما انجام دهند. به سادگی ارائه دهنده مناسب خود را انتخاب کنید، فرآیندهای خرید آنها را دنبال کنید و تراکنش خود را تکمیل کنید. برای تکمیل خرید خود به وب سایت ارائه دهندگان خدمات هدایت می شوید. لطفاً توجه داشته باشید که قبل از اینکه بتوانید خرید خود را تکمیل کنید، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و هرگونه تأیید KYC لازم را تکمیل کنید.

برای تبدیل پوند به تتر ، ارائه دهندگان لیست شده همه توسط ByBit مورد اعتماد و بررسی قرار می گیرند، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که خرید شما با خیال راحت انجام می شود. پس از تکمیل خرید خود، اعلان‌های ایمیلی از ارائه‌دهنده مربوطه که استفاده کرده‌اید و تأییدیه ByBit مبنی بر اینکه خرید یو اس دی تی شما در حساب شما موجود است، دریافت خواهید کرد. از اینجا، ما می توانیم از یو اس دی تی خود برای تجارت، کسب درآمد یا به سادگی نگه داشتن آن استفاده کنیم.

مرحله 3: استفاده از یو اس دی تی خود در ByBit

اکنون یو اس دی تی شما به حساب ByBit شما واریز شده است، شما می توانید به طرق مختلف از آن استفاده کنید. ابتدا، برای تعیین مکان یو اس دی تی و استفاده از کیف پول خود، با رفتن به سمت راست بالای صفحه به حساب خود بروید و “دارایی های من” را انتخاب کنید. از آنجا به صفحه‌ای می‌روید که دارایی‌های یو اس دی تی شما و مقداری که دارید را نشان می‌دهد. اکنون می توانید یو اس دی تی خود را به صرافی یا کیف پول دیگری برداشت کنید یا از گزینه Exchange برای مبادله یو اس دی تی خود با دارایی دیگر استفاده کنید.

به طور کلی، سرمایه گذاران استفاده از کیف پولی را انتخاب می کنند که خارج از صرافی است، مانند کیف پول دسکتاپ یا سخت افزار. اگر می خواهید یو اس دی تی خود را از ByBit خارج کنید، به کیف پول خود بروید و “Witdraw” را انتخاب کنید. سپس آدرس کیف پول خارجی خود را کپی کرده و در پاپ آپ ByBit قرار دهید. مقدار یو اس دی تی را که می‌خواهید انتقال دهید وارد کنید، روی «برداشتن» کلیک کنید و فرآیندهای تأیید یا احراز هویت لازم را به پایان برسانید.

همچنین می توانید از گزینه Exchange برای مبادله یو اس دی تی خود با دارایی های انتخابی مانند بیت کوین (BTC) یا اتریوم (ETH) استفاده کنید. به سادگی دارایی هایی را که می خواهید مبادله کنید انتخاب کنید، مبلغی را که می خواهید مبادله کنید وارد کنید و سپس Convert را انتخاب کنید. آسان! خودشه! شما اکنون صاحب مفتخر یو اس دی تی هستید! شما به تازگی یاد گرفته اید که چگونه یو اس دی تی را به ساده ترین روش ممکن خریداری کنید. آسان است، درست است؟

تبدیل پوند به تتر یو اس دی تی

برای تبدیل پوند به تتر ، حالا شما یو اس دی تی دارید، می توانید به سادگی آن را نگه دارید یا آن را با دارایی دیگری مبادله کنید. حتی می‌توانید آن را به صرافی یا کیف پول دیگری ارسال کنید و با برخی از پلتفرم‌های DeFi بازی کنید و از دارایی‌های خود درآمد کسب کنید. کاملا به شما بستگی دارد اگر می‌خواهید درباره ارزهای دیجیتال یا کارهایی که می‌توانید با یو اس دی تی خود انجام دهید بیشتر بدانید، به سادگی به بخش یادگیری ما بروید تا همه چیزهایی را که نیاز دارید در یک مکان مفید بیابید. موفق باشید !

بیشتر بخوانید: روش های تبدیل تتر به پی پال و خرید و فروش آن

اگر چنین است، ممکن است علاقه مند به خرید یو اس دی تی باشید، یک دارایی رمزنگاری که ارزش دلار آمریکا را منعکس می کند. در واقع، هر یو اس دی تی با قیمت 1 دلار قابل بازخرید است، و اگرچه ممکن است هر از چند گاهی نوسان کند، اما می‌تواند ثبات ارزهای فیات را با کارایی ارزهای دیجیتال به معامله‌گران ارائه دهد. هنوز مطمئن نیستید که چرا می خواهید یو اس دی تی بخرید؟ به راحتی می توانید راهنمای “Tether چیست؟” ما را بخوانید. تجزیه و تحلیل گسترده تری از فناوری و چشم انداز خود ارائه می دهد. اگر می خواهید بلافاصله خرید یو اس دی تی را شروع کنید، برای شروع روی دکمه زیر کلیک کنید.

چرا یو اس دی تی بخریم؟

از آنجایی که می‌توان آن را با دلار آمریکا بازخرید کرد، یو اس دی تی می‌تواند ابزار قدرتمندی برای جلوگیری از نوسانات شدید گاهی اوقات در بازارهای ارزهای دیجیتال ارائه دهد. برای مثال، با انتقال ارزش به یو اس دی تی، ممکن است خطر قرار گرفتن در معرض افت ناگهانی قیمت ارزهای دیجیتال را کاهش دهید. داشتن یو اس دی تی (برخلاف دلار آمریکا) همچنین می‌تواند هزینه‌های تراکنش و تاخیرهایی را که به اجرای تجارت در بازار کریپتو آسیب می‌زند، کاهش دهد.

نحوه خرید تتر یو اس دی تی

اگر می خواهید، می توانید خرید یو اس دی تی را در نظر بگیرید: دلارهای آمریکا را بدون خطر نوسان قیمت جابه‌جا کنید ، دلارهای آمریکا را به سرعت و ارزان به داخل و خارج از کراکن منتقل کنید ، وجوه خود را در پایان یک جلسه معاملاتی تسویه کنید ، از آن برای پرداخت هزینه کالا و خدمات استفاده کنید.

از کجا می توانم یو اس دی تی بخرم؟

برای تبدیل پوند به تتر ، روش های مختلفی برای خرید یو اس دی تی وجود دارد. با این حال، بسیاری دریافتند که خرید آن از طریق یک صرافی معتبر جهانی مانند Kraken آسان‌تر است. جدا از ارائه کمترین کارمزد در صنعت، کراکن همواره به عنوان یکی از امن ترین و قابل اعتمادترین صرافی های رمزنگاری در جهان رتبه بندی می شود. این مهم است زیرا اگر کلید خصوصی یو اس دی تی خود را گم کنید، بازیابی وجوه شما ممکن است چالش برانگیز باشد.

در Kraken، با فناوری آزمایش شده و رویه‌های دقیق طراحی‌شده برای حفاظت از سرمایه، امنیت را جدی می‌گیریم. ما وقتی صحبت از امنیت به میان می‌آید، و شما نیز نباید این کار را انجام دهید.

چقدر یو اس دی تی می توانم بخرم؟

آیا به دنبال خرید یو اس دی تی با بودجه هستید؟ نگران نباشید، Kraken حداقل اندازه سفارش 5 یو اس دی تی را ارائه می دهد، به این معنی که می توانید خرید یو اس دی تی را تنها با 5 دلار شروع کنید. البته، شما همچنین می توانید سفارشات خرید یو اس دی تی بزرگتر را نیز اجرا کنید. خرید یا معامله 300000 یو اس دی تی یا بیشتر در Kraken برای معامله گران بزرگتر غیرعادی نیست.

نحوه خرید یو اس دی تی در Kraken

برای شروع خرید یو اس دی تی در Kraken مراحل زیر را دنبال کنید: برای یک حساب Kraken ثبت نام کنید. ابتدا یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید، یک نام کاربری جدید ایجاد کنید و یک رمز عبور قوی برای محافظت از حساب خود تنظیم کنید.

حساب کاربری خودراتایید کنید. پس از ارائه نام، تاریخ تولد، کشور محل اقامت و شماره تلفن خود، می توانید یو اس دی تی را با ارزهای رمزنگاری شده مانند LTC و DASH خریداری کنید. برای استفاده از ارز فیات (یعنی دلار  یا یورو)، باید مدارک پشتیبانی اضافی برای تأیید هویت خود به کارشناسان ما ارائه دهید. در مورد فرآیندهای تأیید ما در اینجا بخوانید.

سپرده گذاری ارز فیات

شما می توانید حساب خود را به روش های مختلفی تامین کنید. نحوه انجام این کار به مکان و ترجیحات شما بستگی دارد. یو اس دی تی را خریداری کنید!
هنگامی که حساب شما با فیات تامین شد، آماده خرید یو اس دی تی هستید. در این مرحله، شما همچنین به ابزارهای نموداری پیشرفته ما، پشتیبانی 24 ساعته مشتری جهانی و توانایی استفاده از معاملات نقطه ای در حاشیه* دسترسی خواهید داشت، ویژگی هایی که به محبوبیت تجربه کراکن توسط میلیون ها معامله گر جهانی کمک می کند.

تجارت واقعاً بسیار ساده است! اگر در مورد خرید یو اس دی تی سوالی دارید، با ما در میان بگذارید. کارکنان پشتیبانی ما تمام روز و هر روز آنلاین هستند و آماده کمک هستند. شما می توانید در هر زمان از طریق LiveChat یا از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید.

کجا باید یو اس دی تی خود را نگه دارید

برای تبدیل پوند به تتر ، پس از خرید یو اس دی تی، به جایی برای ذخیره ایمن ارز دیجیتال خود نیاز دارید. Kraken امن است، اما ذخیره یو اس دی تی خود در یک کیف پول، یک نرم افزار یا دستگاه سخت افزاری که کلیدهای عمومی و خصوصی مورد نیاز برای انجام تراکنش های رمزنگاری را ذخیره می کند، همیشه امن تر است. انواع مختلفی از کیف پول یو اس دی تی موجود است. کیف پول های موبایل و وب می توانند تراکنش ها را آسان کنند، در حالی که کیف پول های سخت افزاری شاید بهترین گزینه برای ذخیره سازی امن و طولانی مدت باشند.

هنگام انتخاب یک کیف پول رمزنگاری برای یو اس دی تی خود، ابتدا کمی به این فکر کنید که قصد دارید با توکن های خود چه کاری انجام دهید تا کیف پولی متناسب با نیاز خود پیدا کنید. کراکن از واریز و برداشت یو اس دی تی در بلاک چین (یو اس دی تی-OMNI) و اتریوم (یو اس دی تی-ERC20) پشتیبانی می کند. با این حال، هر دو نوع یو اس دی تی به عنوان یو اس دی تی در حساب شما نمایش داده می شوند و شما آزاد هستید که یو اس دی تی را با استفاده از هر یک از پروتکل ها واریز و برداشت کنید.