You are currently viewing روش های تبدیل تتر به پی پال و خرید و فروش تتر

روش های تبدیل تتر به پی پال و خرید و فروش تتر

برای تبدیل تتر به پی پال تتر (یو اس دی تی) برای سال‌ها پیوند دلاری خود را حفظ کرده است و با اختلاف محبوب‌ترین و نقدترین (خرید و فروش آسان مقادیر زیاد) استیبل کوین (کریپتویی که ارزش دارایی نسبتاً پایدارتری مانند دلار آمریکا را ردیابی می‌کند) در ارز دیجیتال است. بازار

اگر می‌پرسید «از کجا می‌توانم یو اس دی تی بخرم؟»، نحوه خرید یو اس دی تی با دلار، کارت اعتباری یا پی پال را بررسی می‌کنیم. همچنین بهترین کیف پولی را که می‌توان برای ذخیره ایمن یو اس دی تی بعد از شما استفاده کرد، پوشش خواهیم داد.

نحوه خرید یو اس دی تی در ایالات متحده

برای تبدیل تتر به پی پال ، برای آمریکایی‌ها، Kraken، یک صرافی متمرکز محبوب، به شما امکان می‌دهد تتر را با دلار آمریکا خریداری کنید. در حالی که Kraken از خرید کارت نقدی پشتیبانی نمی کند، از انتقال سیمی و همچنین سپرده های بانکی پشتیبانی می کند. گزینه دیگر استفاده از Binance US است که از معاملات یو اس دی تی/دلار نیز پشتیبانی می کند. با این حال، مشکل بایننس ایالات متحده این است که معامله‌گران بیش از ده ایالت اجازه استفاده از این پلتفرم را ندارند. این شامل آلاباما، کانکتیکات، فلوریدا، جورجیا، هاوایی، آیداهو، لوئیزیانا، نیویورک، کارولینای شمالی، تگزاس، ورمونت و واشنگتن است. این محدودیت‌ها ممکن است در آینده تغییر کنند، بنابراین می‌توانید با بررسی شرایط خدمات Binance US به‌روز باشید.

نحوه خرید یو اس دی تی با دلار

همانطور که در بالا ذکر شد، کراکن یا بایننس ایالات متحده معمولا بهترین مکان برای خرید یو اس دی تی با دلار هستند. علاوه بر استفاده از یکی از این دو صرافی، گزینه های زیادی برای خرید تتر با دلار وجود ندارد. مشکل سرمایه گذاران آمریکایی این است که بیشتر حجم معاملات تتر از صرافی های خارج از کشور مانند Binance و Huobi می آید که آمریکایی ها نمی توانند در آنها ثبت نام کنند. حتی اگر بتوانند ثبت نام کنند، اکثر صرافی های آسیایی سپرده های دلاری آمریکا را نمی پذیرند.

نحوه خرید یو اس دی تی با کارت اعتباری

برای تبدیل تتر به پی پال ، چند صرافی وجود دارد که به شما امکان می دهد یو اس دی تی را با کارت اعتباری خریداری کنید. اگر خارج از ایالات متحده هستید، می توانید تتر را با کارت اعتباری در Binance خریداری کنید. اگر در ایالات متحده هستید، Changelly ادعا می کند که آنها سرویسی دارند که به آمریکایی ها اجازه می دهد یو اس دی تی را با کارت اعتباری خریداری کنند. با این حال، به نظر نمی رسد که این سرویس همیشه کار کند. یک امکان خرید بیت کوین با کارت اعتباری در Changelly و سپس تبدیل بیت کوین به یو اس دی تی است.

نحوه خرید یو اس دی تی با پی پال

راه خوبی برای خرید یو اس دی تی با پی پال وجود ندارد. بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال تصمیم گرفته اند از پی پال پشتیبانی نکنند زیرا پی پال معمولاً حساب ها را مسدود می کند و می تواند روزها یا هفته ها بعد تراکنش ها را معکوس کند. احتمالاً بهترین راه برای خرید یو اس دی تی با پی پال، خرید بیت کوین با پی پال با استفاده از سرویسی مانند Paxful یا LocalBitcoins است. هنگامی که بیت کوین دارید، می توانید آن را با یو اس دی تی با استفاده از کیف پول tradequangngai.com.vn معامله کنید، موضوعی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

برای تبدیل تتر به پی پال ، می توانید از سرویسی مانند Paxful برای خرید بیت کوین با پی پال استفاده کنید و سپس بیت کوین را با یو اس دی تی مبادله کنید. نحوه خرید یو اس دی تی با بیت کوین و سایر کریپتوها اگر قبلاً مقداری ارز دیجیتال دارید و می‌خواهید آن را با یو اس دی تی معامله کنید، می‌توانید این کار را با tradequangngai.com.vn انجام دهید. به این صورت است. (دستورالعمل‌های زیر برای دسک‌تاپ tradequangngai.com.vn است. برای دستورالعمل‌های tradequangngai.com.vn موبایل اینجا را کلیک کنید).

روش ذخیره تتر در کیف پول tradequangngai

  1. روی دکمه Receive کلیک کنید. tradequangngai.com.vn آدرسی را نشان می دهد که می توانید بیت کوین خود را در آنجا ارسال کنید. پس از ارسال بیت کوین و تایید تراکنش، می توانید روی دو فلش سمت راست دکمه دریافت کلیک کنید. این شما را به صفحه تبادل هدایت می کند.
  2. در صفحه مبادله می توانید یو اس دی تی را انتخاب کنید و مقداری را که می خواهید بخرید را وارد کنید. پس از صحت اطلاعات می توانید روی Exchange در پایین صفحه کلیک کنید.
  3. مبادله آغاز خواهد شد و یو اس دی تی باید به زودی در کیف پول یو اس دی تی tradequangngai.com.vn شما نشان داده شود!
    نحوه خرید فوری یو اس دی تی

شما قبلاً در صرافی ای ثبت نام کرده اید که یو اس دی تی می فروشد. اگر اینطور است و اطلاعات بانکی خود را وارد کرده اید، می توانید هر زمان که بخواهید فورا یو اس دی تی را خریداری کنید.

یو اس دی تی را با Coinbase بخرید

متأسفانه امکان خرید یو اس دی تی در کوین بیس وجود ندارد. کوین بیس استیبل کوین خود را دارد، دلارC، و این استیبل کوینی است که بیشترین حجم معاملات را در پلتفرم خود دارد. آنها همچنین از DAI پشتیبانی می کنند، با این حال، حجم معاملات معمولاً زیاد نیست. اگر می خواهید از Coinbase برای دریافت یو اس دی تی استفاده کنید، می توانید بیت کوین را در Coinbase بخرید و سپس با استفاده از tradequangngai.com.vn آن را با یو اس دی تی معامله کنید، همانطور که در بالا توضیح داده شد. (اگر نمی دانید چگونه رمزنگاری خود را از Coinbase به tradequangngai.com.vn خارج کنید، به راهنمای ما در مورد نحوه انجام این کار مراجعه کنید).

نحوه خرید یو اس دی تی در چین

برای تبدیل تتر به پی پال ، روش کار تتر این است که سرمایه گذاران دلار آمریکا را نزد شرکت تتر واریز می کنند. سپس تتر یو اس دی تی جدیدی را استخراج می کند که سرمایه گذار می تواند آن را برداشت کند. همین کار به صورت معکوس عمل می کند، جایی که یک سرمایه گذار می تواند مقداری یو اس دی تی به تتر ارسال کند و در ازای آن دلار آمریکا دریافت کند. این یکی از ساده ترین راه ها برای خرید تتر در چین است.متأسفانه، برای باز کردن یک حساب کاربری با تتر، هزینه تأیید 150 دلار و اطلاعات اجباری KYC وجود دارد که باید وارد شود.

یو اس دی تی انگلستان بخرید

کراکن دارای یک جفت معاملا تی یو اس دی تی/GBP است که کراکن را به یکی از آنها تبدیل می کند ساده ترین مکان برای خرید تتر برای ساکنان بریتانیا.

کیف پول یو اس دی تی (کجا باید یو اس دی تی را ذخیره کرد)

از آنجایی که تتر در سه بلاک چین مختلف وجود دارد، یک کیف پول رسمی یو اس دی تی وجود ندارد. به همین دلیل است که کیف پول یو اس دی تی tradequangngai.com.vn یکی از بهترین کیف پول های رمزنگاری است که می توانید از آن استفاده کنید (اگر از یو اس دی تی مبتنی بر اتریوم استفاده می کنید که محبوب ترین نسخه یو اس دی تی است). tradequangngai.com.vn یک کیف پول رمزنگاری قابل اعتماد، ایمن و غیرقابل نگهداری است (شما رمزارز خود را کنترل می کنید) با این مزیت که از بیش از 100 دارایی رمزنگاری پشتیبانی می کند! بنابراین به جای دانلود کیف پول بیت کوین، کیف پول تتر و غیره، می توانید از tradequangngai.com.vn برای تمام نیازهای رمزنگاری خود استفاده کنید.

چند مزیت دیگر عبارتند از: روی طراحی ممتاز و سهولت استفاده تمرکز کنید از چپ به راست: tradequangngai.com.vn در Trezor، تلفن همراه و دسکتاپ. tradequangngai.com.vn را از اینجا دانلود کنید

قیمت یو اس دی تی

یکی از دلایلی که سرمایه گذاران همچنان به استفاده از یو اس دی تی ادامه می دهند این است که تتر میخ 1 دلاری خود را به خوبی حفظ می کند. اگر می‌خواهید آن میخ را ردیابی کنید، می‌توانید از نمودارهای tradequangngai.com.vn استفاده کنید که دارای طرح‌بندی عالی و رابط کاربری آسان است.
قیمت تتر در سال گذشته عمدتاً ثابت مانده است

بلاک چین یو اس دی تی

برای تبدیل تتر به پی پال ، تتر یک سکه بسیار منحصر به فرد است که در واقع روی سه بلاک چین مختلف وجود دارد. اکثریت تتر در اتریوم به عنوان یک توکن ERC20 وجود دارد. با این حال، تتر در شبکه های بیت کوین و ترون نیز اجرا می شود.این نمودار از ByBit نشان می دهد که تتر روی کدام بلاک چین ها میزبانی می شود. توجه داشته باشید که اکثریت تتر روی اتریوم است به دلیل نحوه تنظیم تتر، بسته به اینکه تتر شما در کدام بلاک چین است، باید از یک بلاک کاوشگر متفاوت استفاده کنید.

بهترین صرافی ها برای خرید و فروش تتر

تتر (یو اس دی تی) یک ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم است که با ارائه یک ارز مجازی پایدار به دنبال اختلال در سیستم مالی متعارف است. این به عنوان یک استیبل کوین شناخته می شود زیرا ارزش یک یو اس دی تی با هدف نشان دادن ارزش یک دلار است. خرید استیبل کوین‌هایی مانند تتر نسبتاً آسان است، بنابراین یک رمپ خوب برای سایر اشکال ارزهای دیجیتال فراهم می‌کنند. تتر در تمام بازارهای ارزهای دیجیتال به عنوان یو اس دی تی فهرست شده است.

مرور کلی تتر

در ابتدا تتر ادعا کرد که هر توکن توسط یک دلار واقعی با نسبت 1:1 پشتیبانی می‌شود، اما از آن زمان به بحث و جدل‌های زیادی برمی‌گردد که نه تنها دلار است، بلکه وام به شرکت‌های وابسته، همراه با دلار و سایر ارزهای سنتی است. مانند ین ژاپن و یورو که ذخایر دارایی شرکت را تشکیل می دهند. شرکتی که تتر را منتشر کرده است، تتر Limited، بیان می‌کند که مشتریان هیچ ادعا، حق یا تضمینی ندارند که یو اس دی تی آنها می‌تواند با دلار مبادله شود.

تتر از آن زمان بر روی دیگر پلتفرم‌های بلاک چین منتشر شد تا یک کوین پایدار ایجاد کند که با تمام بلاک چین‌های اصلی قابل تعامل باشد. دو تا از این پلتفرم‌ها EOS و Tron هستند، دو پلتفرم بلاک چین بسیار بزرگ و محبوب برای طیف وسیعی از فعالیت‌ها و برنامه‌ها.

تاریخچه تتر

اولین توکن های دیجیتال تتر (یو اس دی تی) در اواخر سال 2014 منتشر شد. در آن زمان مدیرعامل اعلام کرد که مقدار یو اس دی تی در گردش 100٪ توسط ارز اصلی آن پشتیبانی می شود و می توان آن را در هر زمان و بدون ریسک مبادله بازخرید کرد. این بیانیه از آن زمان پس گرفته شده است، تتر Limited هیچ ضمانت قانونی برای مشتریانی که بتوانند توکن های خود را برای دلار بازخرید کنند، ارائه نمی دهد. تتر در هیچ نقطه ای نتوانسته است تأیید مالی کند که ذخایر کافی برای پوشش توکن های صادر شده دارد.

در اوایل سال 2015، Bitfinex اولین صرافی بود که تجارت یو اس دی تی را در پلتفرم معاملاتی خود فعال کرد. Bitfinex و تتر سابقه ای تا حدودی بحث برانگیز دارند، اما هیچ تحقیقی در مورد دستکاری احتمالی قیمت بین این دو حاصل نشد. از آن زمان تتر تقریباً در تمام صرافی‌های دیگر فهرست شده است.

تتر چیست؟

تتر قرار است به عنوان یک استیبل کوین کار کند، به این معنی که ارزش آن با نسبت 1:1 به دلار ثابت می ماند. این امر با پایان دادن به نوساناتی که اکثر ارزهای دیجیتال تجربه می کنند، ارزش پایدار ایجاد می کند. تتر هم در لایه Omni (ساخته شده بر روی بلاک چین بیت کوین)، هم در بلاک چین اتریوم و هم در EOS و Tron وجود دارد.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید و فروش تتر با درهم

هدف تتر این است که یک ارز دیجیتال با ثبات باشد که بتواند در سراسر مرزهای بین‌المللی بدون نگرانی از کاهش ارزش پول شما از طریق نرخ ارز استفاده شود. در هر جایی که پذیرفته شود در ازای کالا و خدمات قابل استفاده است و همیشه ارزشی معادل یک دلار دارد. زمان تراکنش بسیار سریعتر از مبادلات خارجی سنتی است و ارسال تتر به آن سوی مرزها هزینه ای ندارد.

نحوه خرید تتر

برای تبدیل تتر به پی پال ،می‌توانید تتر را در تعدادی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال خریداری کنید. خرید تتر با ارزهای فیات آسان است. شما می توانید یو اس دی تی را در صرافی های اصلی از طریق روش های پرداخت مختلف از جمله کارت های اعتباری و انتقال بانکی از طریق حساب بانکی خود خریداری کنید. در اینجا برخی از صرافی هایی وجود دارد که می توانید پس از ایجاد حساب کاربری یو اس دی تی را خریداری کنید:

  • بایننس
  • کراکن
  • KuCoin
  • هوبی
  • Coinmama
  • بیت پاندا

مزایا

از آنجایی که یو اس دی تی اساساً فرصت کمی برای کسب سود مالی فراهم می کند، برخی ممکن است تعجب کنند که چرا کسی از آن استفاده می کند. در واقع به دلایل مختلفی جایگزین مفیدی برای ارزهای سنتی است. یکی از مزایای اصلی یو اس دی تی مربوط به زمان تراکنش است. سپرده‌ها و برداشت‌های منظم دلار که از طریق صرافی‌های خارجی انجام می‌شود ممکن است چند روز طول بکشد و به دلیل عوامل دیگر قابل تمدید است. در مقابل، تراکنش‌های تتر در عرض چند دقیقه تکمیل می‌شوند.

یکی دیگر از مزایای یو اس دی تی مربوط به کارمزد تراکنش است. هزینه مبادلات ارز خارجی به طور متوسط ​​30 دلار است و اگر ارز شما به طور معمول توسط صرافی پشتیبانی نمی شود، علاوه بر آن هزینه اضافی نیز وجود دارد. تتر هیچ هزینه ای برای تراکنش بین کیف پول های تتر دریافت نمی کند. در نهایت، یو اس دی تی ثابت قیمت است، در حالی که به طور کلی ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات قیمتی خود شناخته می شوند. این یک مزیت بزرگ است زیرا به جای اینکه نگران قیمت بیت کوین یا اتریوم باشید، فقط نگران قیمت دلار هستید. علاوه بر این، فقدان خطر درک شده می تواند بسیار جذاب باشد.

معایب

نقطه ضعف اصلی مربوط به یو اس دی تی به دلیل ناتوانی تتر Limited در ارائه مدرکی است که نشان دهد هر توکن با نسبت 1:1 با دلار پشتیبانی می شود. در واقع، این شرکت بیانیه وب‌سایت خود را تغییر داد تا این واقعیت را منعکس کند که برای هر یو اس دی تی صادر شده یک دلار وجود ندارد، بلکه ممکن است توسط دارایی‌ها یا مطالبات وام‌های تتر به اشخاص ثالث پشتیبانی شود. علاوه بر این، در حال حاضر صرافی های بسیار کمی وجود دارد که یو اس دی تی مستقیماً به دلار تبدیل شود، و اگر می خواهید مستقیماً از تتر عبور کنید، باید حداقل 100 هزار دلار داشته باشید و هزینه های قابل توجهی از شما دریافت می شود.