You are currently viewing بهترین روش برای تبدیل بایننس کوین به تومان

بهترین روش برای تبدیل بایننس کوین به تومان

تبدیل بایننس کوین به تومان در صرافی آنلاین . بایننس کوین چیست؟ چگونه می توان تبدیل بایننس کوین به تومان را انجام داد؟ در ادامه این مطلب قصد داریم تا روش های تبدیل بایننس کوین به تومان را به صورت کامل آموزش دهیم با ما همراه باشید.

شما فقط می توانید معاملات آتی بایننس کوین را در چند صرافی ارزهای رمزنگاری شده در جهان معامله کنید و بایننس در مورد معاملات آتی بایننس کوین ، صرافی رمزنگاری انتخابی ما است. بایننس یکی از اولین صرافی های ارزهای رمزنگاری شده است که معاملات آتی بی ان بی را ارائه می دهد و ما به دلیل نقدینگی عمیق و قابلیت اطمینان زمان آزمایش شده ، آنها را به معامله گران توصیه می کنیم.

بایننس کوین (BNB) چیست؟

سکه های دودویی نشانه هایی هستند که در بستر بایننس استفاده می شوند ، بنابراین اگرچه این توکن در بازار آزاد معامله می شود و ارزش آن متغیر است ، اما به طور سنتی همان چیزی است که شما به عنوان ارزهایی مانند دلار آمریکا یا بیت کوین می شناسید. به همین دلیل استفاده از بایننس کوینبسیار ارزشمند است و به همین دلیل ما شاهد افزایش ارزش این ارزهای رمزنگاری شده هستیم.

بایننس کوین همان چیزی است که به عنوان Alt Coin شناخته می شود و هنگام ایجاد ، طبق استاندارد ERC-20 ، با استفاده از شبکه اتریوم و بلاک چین ساخته شد. این بدان معناست که این سکه از قوانینی پیروی می کند که جامعه برای بلوک اتریوم چین تعیین کرده است. اما مهمتر از همه ، این به بایننس کوین اجازه می دهد از ثبات و امنیت بلاک چین و شبکه اتریوم بهره مند شود. دیگر لازم نیست نگران سرقت سکه های خود در حمله 51 درصد یا سناریوی دو برابر هزینه باشید زیرا با ایجاد در شبکه اتریوم ، این ارز در برابر این تهدیدات محافظت می شود.

همه چیز در آوریل 2019 ، هنگامی که صرافی بایننس کوین را به شبکه اصلی خود منتقل کرد ، تغییر کرد. در آن زمان ، آنها همچنین 5 میلیون توکن ERC-20 BNB را سوزاندند و مقدار مربوط به توکن های بومی BEP-2 BNB را به کیف پول خود اختصاص دادند. در آن زمان ، بایننس کاربران را تشویق می کرد تا توکن های ERC-20 BNB خود را به توکن های بومی BEP-2 تبدیل کنند ، با این حال ، از نوامبر 2019 ، Bainance هنوز از توکن های ERC-20 پشتیبانی می کند و کاربران همچنان قادر به انتقال به توکن های BEP هستند. -2 ، اگرچه حذف توکن های ERC-20 دیگر امکان پذیر نیست.

قبل از تبدیل بایننس کوین به تومان – تنظیم حساب تجاری و تأمین مالی

قبل از اینکه بتوانید معاملات آتی بی ان بی را آغاز کنید ، باید یک حساب تجاری بایننس Futures ایجاد کرده و با واریز استیبل کوین کافی یو اس دی تی تامین مالی کنید. اگر قبلاً یک حساب بایننس دارید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که حساب معاملات آینده خود را فعال کنید. اگر حساب بایننس ندارید ، ابتدا یک حساب رایگان در اینجا ثبت کنید (فقط حدود 5 دقیقه طول می کشد) قبل از ادامه کار با بقیه این راهنما.

مرحله 1: ورود به سیستم عامل آینده بایننس

برای دسکتاپ: به بایننس وارد شوید و از نوار ناوبری بالا ، مشتقات> USDⓈ-M Futures را برای دسترسی به پلتفرم بایننس Futures انتخاب کنید. برای موبایل: به برنامه بایننس وارد شوید و سپس Futures را از نوار منوی پایین انتخاب کنید.

مرحله 2: حرکت به صفحه معاملات سکه بایننس (بی ان بییو اس دی تی)

در تبدیل بایننس کوین به تومان قرارداد معاملات آتی بایننس با نماد تیک تیک بی ان بییو اس دی تی مشخص می شود. شما باید بتوانید آن را از منوی کشویی واقع در گوشه سمت چپ بالای صفحه معاملات آتی انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که نماد صحیح بی ان بییو اس دی تی انتخاب شده است.

مرحله  3 در تبدیل بایننس کوین به تومان  : انتخاب اندازه اهرم آینده بی ان بی

پلت فرم بایننس Futures به شما امکان می دهد قراردادهای آتی بایننس کوین را با حداکثر 50 اهرم معامله کنید. به عنوان یک قاعده سرانگشتی ، هرچه میزان اهرم استفاده شده بیشتر باشد ، خطر تصفیه بیشتر خواهد بود ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که از اندازه اهرمی که راحت هستید استفاده می کنید. برای مبتدیان ، ما معاملات آتی را با حداکثر 10 برابر اهرم برای شروع توصیه می کنیم. با اهرم 10 برابر ، این بدان معناست که فقط با یک قرارداد آتی 100 دلار بی ان بی ، می توانید اندازه موقعیت بی ان بی 1000 دلار را کنترل کنید.

اگر از رایانه رومیزی برای تجارت استفاده می کنید ، می توانید دکمه انتخاب Leverage Size را در گوشه سمت چپ بالا در کنار نماد تیکر پیدا کنید. اگر در حال خرید و فروش با تلفن همراه هستید ، می توانید آن را در زیر نماد تیک تیک ، درست در کنار دکمه حالت حاشیه ، بیابید.

مرحله 4: انتخاب حالت حاشیه آینده بی ان بی

دو حالت حاشیه برای انتخاب وجود دارد: حالت حاشیه جدا شده و حالت حاشیه متقاطع حالت حاشیه ایزوله: با محدود کردن میزان حاشیه اختصاص داده شده به هر یک ، ریسک خود را در موقعیت های فردی مدیریت کنید. اگر نسبت حاشیه یک موقعیت به 100٪ برسد ، موقعیت منحل می شود. با استفاده از این حالت می توان حاشیه را به موقعیت های آتی بی ان بی اضافه یا حذف کرد. حالت حاشیه متقاطع: موجودی حاشیه شما برای جلوگیری از انحلال در همه موقعیت های باز تقسیم می شود. در صورت انحلال ، شما در معرض خطر از دست دادن موجودی کامل حاشیه خود به همراه سایر موقعیت های باز باقی مانده هستید.

ما به معامله گران آتی مبتدی توصیه می کنیم از حالت حاشیه جداگانه برای به حداقل رساندن سردرگمی در مراحل اولیه یادگیری نحوه معاملات آتی استفاده کنند. هنگامی که تجربه معاملات آتی کافی کسب کرده اید و معتقد هستید که این حالت حاشیه برای سبک معاملاتی شما مناسب تر است ، می توانید به حالت Cross margin تغییر دهید. با استفاده از دکمه Margin Mode می توانید بین دو حالت جابجا شوید. دکمه Margin Mode در کنار دکمه Leverage Size قرار دارد. با متن زرد و حاشیه زرد روی دسکتاپ و متن سفید با انتخاب کشویی در تلفن همراه نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید: نحوه تبدیل اتریوم به دلار

در تبدیل بایننس کوین به تومان  اگر از رایانه رومیزی برای تجارت استفاده می کنید ، دکمه حالت حاشیه در گوشه سمت چپ بالای صفحه معاملات قرار دارد. اگر در حال خرید و فروش با تلفن همراه هستید ، می توانید آن را در زیر نماد تیک تیک پیدا کنید.

مرحله 5: ثبت سفارش خرید یا فروش

در دسکتاپ: باید بتوانید فرم قرار دادن سفارش را در سمت راست بالای صفحه قرار دهید. در تلفن همراه: از زمانی که وارد بخش معاملات آتی برنامه می شوید ، سفارش را مشاهده خواهید کرد.

افتتاح موقعیت معاملات آتی سکه بایننس (خرید بی ان بی Futures)

اگر می خواهید از افزایش قیمت بایننس کوین سود ببرید ، باید با ثبت سفارش خرید ، موقعیت آتی Long بی ان بی را باز کنید. همچنین می توانید سفارشات خرید را برای بستن یا کاهش یک موقعیت آتی بی ان بی کوتاه موجود وارد کنید.

افتتاح موقعیت کوین آتی بایننس Short (فروش بی ان بی Futures)

اگر می خواهید در برابر بایننس کوین شرط بندی کنید و از سقوط قیمت بایننس کوین سود ببرید ، باید با ثبت سفارش فروش ، یک موقعیت آتی کوتاه بی ان بی باز کنید. همچنین می توانید سفارشات فروش را برای بستن یا کاهش موقعیت آتی Long بی ان بی موجود وارد کنید.

سفارشات بازار در برابر سفارشات محدود

برای تبدیل بایننس کوین به تومان  درست مانند Spot بی ان بی Trading ، شما می توانید هنگام خرید یا فروش قراردادهای آتی بی ان بی ، یک سفارش بازار یا یک سفارش محدود سفارش دهید. با سفارشات بازار ، سفارش شما فوراً با بهترین قیمت موجود که توسط سایر خریداران و فروشندگان ارائه می شود ، پر می شود. با سفارشات محدود ، سفارش شما فقط با قیمتی که تعیین کرده اید اجرا می شود. در این حال ، این بدان معناست که اگر قیمت بازار از قیمت هدف شما دور شود ، ممکن است سفارش شما هرگز پر نشود.

اندازه سفارش و حاشیه اولیه مورد نیاز

پس از وارد کردن تعدادی از قراردادهای آتی که مایل به خرید یا فروش هستید ، کل هزینه مورد نیاز برای باز کردن موقعیت آتی بی ان بی درست زیر دکمه خرید و فروش مربوطه نشان داده می شود. این همچنین به عنوان نیاز اولیه حاشیه شناخته می شود. این مبلغ پس از ثبت سفارش از موجودی کیف پول آینده شما کسر می شود. کتاب سفارشات آتی بی ان بی نیز بسیار شبیه به کتاب تجارت بی ان بی Spot است به جز اضافه کردن علامت قیمت. بی ان بی Futures Mark Price در مقایسه با آخرین قیمت

در تبدیل بایننس کوین به تومان  مارک قیمت برای محافظت از معامله گران در برابر دستکاری قیمت های آتی بایننس کوین توسط نهنگ ها طراحی شده است. با در نظر گرفتن میانگین یک سبد داده قیمت بایننس کوین از مبادلات چند نقطه ای به همراه داده های بودجه محاسبه می شود. قیمتهای انحلال و سود/زیان تحقق نیافته شما بر اساس این قیمت علامت محاسبه می شود.

درک آخرین قیمت آسان است و به معنای آخرین قیمتی است که قرارداد با آن معامله شده است. در دوره های بی ثباتی بالا ، قیمت علامت قرارداد بی ان بی Futures ممکن است به طور قابل ملاحظه ای بالاتر یا پایین تر از آخرین قیمت سکه زیر بایننس باشد.

نظارت و حفظ مواضع آتی بی ان بی شما

هنگامی که موقعیت آتی بایننس کوین را باز کردید ، می توانید با پیمایش به پایین در نمای دسک تاپ یا تلفن همراه ، وضعیت آن را بررسی کنید. در برگه موقعیت ها ، می توانید PNL تحقق نیافته فعلی را که سود یا زیان جاری این موقعیت آتی بی ان بی را نشان می دهد ، مشاهده کنید. همچنین می توانید قیمت ورودی و همچنین قیمت انحلال این موقعیت را مشاهده کنید. با افزودن حاشیه به موقعیت ، می توانید احتمال نقد شدن موقعیت آتی بی ان بی خود را کاهش دهید. با کلیک روی نماد کنار برچسب حاشیه ، می توانید حاشیه را تنظیم کنید.

تغییر قیمت انحلال با تعدیل حاشیه

هنگامی که قیمت علامت به قیمت انحلال رسید ، موقعیت آتی بی ان بی شما به طور خودکار نقد می شود و در کل ضرر می کند. برای افزودن یا حذف حاشیه به این موقعیت آتی بی ان بی می توانید از دکمه Adjust Margin استفاده کنید و به همین ترتیب قیمت انحلال به سمت بالا یا پایین تنظیم می شود. موقعیت های آتی بی ان بی طولانی ، افزودن حاشیه قیمت انحلال را کاهش می دهد در حالی که حذف حاشیه قیمت انحلال را افزایش می دهد. برای موقعیت های آتی بی ان بی کوتاه ، افزودن حاشیه قیمت انحلال را افزایش می دهد در حالی که حذف حاشیه قیمت انحلال را کاهش می دهد.

نرخ تأمین مالی و هزینه حفظ موقعیت آتی بی ان بی باز

در تبدیل بایننس کوین به تومان  معامله گران ممکن است برای حفظ موقعیت آتی بی ان بی باز هزینه مداوم کمی را متحمل شوند و تحت تأثیر نرخ مالی قرار می گیرد. قیمت تأمین مالی وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که قیمت قرارداد آتی دائمی بی ان بی تا حد ممکن نزدیک به قیمت نقطه ای بایننس کوین است. نرخ تأمین مالی به صورت درصد کمی (حدود 01/0 درصد) بیان می شود و می تواند مثبت یا منفی باشد.

نرخ بودجه به طور کلی احساس بازار را بسیار دقیق دنبال می کند. وقتی بازار صعودی است ، نرخ تأمین مالی مثبت دریافت می کنیم. وقتی بازار نزولی می شود ، نرخ تامین مالی منفی می ماند. هنگامی که نرخ تامین مالی مثبت است ، معامله گران با موقعیت های آتی طولانی مدت باید مبلغ کمی از بودجه خود را به معامله گرانی که موقعیت های آتی کوتاه دارند بپردازند. در مقابل ، نرخ تأمین مالی منفی به این معناست که معامله گران که موقعیت های کوتاه دارند ، باید به جای آنهایی که موقعیت های بلند دارند پرداخت کنند.

در بستر بایننس Futures ، این پرداخت های مالی هر 8 ساعت پردازش می شود. شما می توانید نرخ برآورد و زمان تأمین مالی تا زمان تأمین بودجه بعدی را در بالای صفحه معاملات ، در کنار قیمت علامت گذاری ، بیابید. مقدار واقعی بودجه را می توان با ضرب نرخ تامین مالی با ارزش موقعیت آتی معامله گر بدست آورد.

جمع بندی

برای تبدیل بایننس کوین به تومان می توانید از صرافی های آنلاین خارجی مثل کوین بیس یا kraken استفاده کرده و ارز فیات را به تومان از طریق صرافی های داخلی تبدیل کنید. همچنین می توانید از طریق صرافی های ارز دیجیتال در ایران مثل رمزینکس یا نوبیتکس برای تبدیل بایننس کوین به تومان اقدام کنید.