You are currently viewing تبدیل بیت کوین به پول در ایران و معرفی صرافی های تتر

تبدیل بیت کوین به پول در ایران و معرفی صرافی های تتر

تبدیل بیت کوین به پول در ایران و معرفی صرافی های تتر چگونه است؟ در ادامه بهترین صرافی های تتر که می توانید تتر را به تومان و بیت کوین را به پول ایران تبدیل کنید معرفی می کنیم تا بتوانید به سادگی پول خود را نقد کرده و استفاده کنید.

تتر (یو اس دی تی) چیست؟

تتر یک ارز رمزپایه مبتنی بر بلاکچین است که رمز ارزهای موجود در آن با معادل ارزهای فیات سنتی مانند دلار ، یورو یا ین ژاپن پشتیبانی می شود که در یک حساب بانکی مشخص نگهداری می شوند. توکن های تتر ، نشانه های بومی شبکه تتر ، با نماد یو اس دی تی تجارت می کنند

تتر متعلق به نژادی از ارزهای رمزپایه به نام Stablecoins است که هدف آن حفظ ثبات ارزیابی ارزهای رمزنگاری شده است ، در مقابل نوسانات گسترده ای که در قیمت سایر ارزهای رمزپایه مشهور مانند بیت کوین و اتریوم مشاهده می شود. این اجازه می دهد تا به جای استفاده به عنوان وسیله ای برای سرمایه گذاری های سوداگرانه ، به عنوان وسیله مبادله و حالت ذخیره ارزش مورد استفاده قرار گیرد.

نحوه تبدیل و نرخ تبدیل تتر

تتر به طور خاص در گروه پول های ثابت با وثیقه فیات قرار می گیرد. این بدان معناست که یک ارز فیات مانند دلار آمریکا ، یورو یا ین از هر رمزنگاری در گردش پشتیبانی می کند. سایر مقولات پایدار کوین شامل پولهای پایدار با وثیقه رمزنگاری شده است که از ذخایر ارز رمزنگاری شده به عنوان وثیقه یا پول های ثابت بدون وثیقه استفاده می کنند. سکه های ثابت بدون وثیقه هیچ وثیقه ای ندارند اما به روشی مشابه بانک ذخیره کار می کنند تا بسته به شرایط اقتصادی ، عرضه مورد نیاز توکن را حفظ کنند.

تتر به طور خاص برای ایجاد پل لازم بین ارزهای فیات و ارزهای رمزپایه و ارائه ثبات ، شفافیت و حداقل هزینه های معاملات به کاربران طراحی شده است. این دلار در برابر دلار آمریکا متصل است و از نظر ارزش نسبت 1 به 1 را با دلار آمریکا حفظ می کند. با این حال ، هیچ تضمینی از طرف تتر Ltd. برای هرگونه حق بازخرید یا مبادله تترs با پول واقعی ارائه نشده است – یعنی تترs با دلار آمریکا قابل تعویض نیست.

نحوه فروش تتر (یو اس دی تی) تبدیل بیت کوین به پول در ایران و معرفی صرافی های تتر

به عنوان یک تاجر یا سرمایه گذار رمزنگاری ، ممکن است مواقعی پیش بیاید که شما نیاز به فروش یو اس دی تی دارید. یو اس دی تی یک دارایی رمزنگاری شده است که برخلاف بیشتر دیگران ، ارزش دلار آمریکا را منعکس می کند اما با زنجیره بلوکی کار می کند ، به این معنی که عملکرد دلار آمریکا را بدون تأخیر در انتقال که در هنگام معامله دلار واقعی بین حساب های بانکی معمول است ، فراهم می کند. این بدان معناست که با خرید و فروش یو اس دی تی در زمان مناسب ، ممکن است بتوانید با سرعت بیشتری در معرض حرکت رو به بالا دارایی های رمزنگاری قرار بگیرید.

کتاب سفارشات جهانی Kraken می تواند توانایی فروش یو اس دی تی برای انواع ارزهای سنتی را به شما ارائه دهد ، به این معنی که می تواند گزینه ای برای تجارت به موقع FX نیز باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی فروش یو اس دی تی در صورت وجود فرصت ، مراحل زیر را دنبال کنید.

نحوه فروش یو اس دی تی در Kraken تبدیل بیت کوین به پول در ایران و معرفی صرافی های تتر

معامله ای پیدا کردید که می خواهید آن را انجام دهید؟ برای فروش یو اس دی تی این مراحل ساده زیر را دنبال کنید:برای یک حساب Kraken ثبت نام کنید.
شما فقط به آدرس ایمیل ، نام کاربری و رمزعبور قوی نیاز دارید. حساب Kraken خود را تأیید کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید نام ، تاریخ تولد ، کشور محل اقامت و شماره تلفن است.

یو اس دی تی را به آدرس Kraken خود ارسال کنید اگر می خواهید یو اس دی تی را با ارز رمزنگاری شده دیگری (مانند BCH یا XRP) بفروشید ، ابتدا باید یک آدرس سپرده در حساب Kraken خود ایجاد کنید. واریز یو اس دی تی در Kraken به آسانی انتقال آن به هر آدرس ارز رمزنگاری شده است.اگر در عوض می خواهید یو اس دی تی را با ارز فیات (مانند USD یا EUR) بفروشید ، باید اسناد شناسایی و اثبات اقامت را برای ما ارسال کنید. درباره سطوح مختلف تأیید ما در اینجا بیشتر بیاموزید.

فروش یو اس دی تی

پس از دریافت اعتبار از حساب خود ، می توانید فروش یو اس دی تی و سایر ارزهای رمزپایه را در Kraken آغاز کنید. به سادگی صفحه سفارش جدید را باز کنید ، فرم سفارش را پر کنید و روی فروش کلیک کنید. نمودارهای قیمت یو اس دی تی ما را بررسی کنید تا بازار را برای بهترین زمان فروش ممکن تنظیم کنید.

چگونه می توان تتر (یو اس دی تی) خریداری کرد؟

خرید تتر (یو اس دی تی) می تواند روندی مشابه سایر ارزهای رمزپایه باشد. این یک فرایند ساده است که می تواند به سرعت انجام شود. اولین کاری که باید انجام شود ایجاد کیف پول دیجیتالی است که از یو اس دی تی پشتیبانی می کند.

تتر (یو اس دی تی) کیف پول های دیجیتال

شما می توانید یو اس دی تی را در هر کیف پول داغ یا مبادله ای که سکه ارائه می دهد ، از جمله Binance ، OKEx ، Bittrex ، Kraken ، Poloniex و ZB.com نگه دارید. کیف پول های رمزنگاری اصلی برای ذخیره سازی نیمه گرم شامل Holy Transaction و Omni wallet هستند. تتر (یو اس دی تی) بهترین مبادلات سهم اشتراک از معاملات یو اس دی تی بین Binance و OKEx تقسیم می شود ، در حالی که Huobi ، HitBTC و Bitfinex در عقب ظاهر می شوند. همچنین می توانید جفت های معاملاتی رمزنگاری تا رمزنگاری را با درصد کمتری و انواع سکه ها را در صرافی های دیگر مانند Poloniex ، Bittrex ، Change.io و ZB ، com پیدا کنید.

با توجه به این اعداد ، ما نحوه خرید یو اس دی تی از Binance را به عنوان یکی از مبادلات عمده بررسی خواهیم کرد. خرید تتر (یو اس دی تی) با کارت اعتباری / سایر ارزهای رمزپایه تتر را از تتر Limited خریداری کنید از آنجا که تتر یک رمزنگاری اهرمی است که ارزش خود را با یک ارز پایه نسبت 1: 1 قرار می دهد ، یو اس دی تی را می توان با ارائه دلار آمریکا به تتر Limited ، که سپس تعداد معادل یو اس دی تی را به کیف پول سازگار کاربر تعیین شده صادر می کند ، بدست آورد و ذخیره برای دلار آمریکا تمام آنچه لازم است انجام ثبت نام عادی و

صرافی های تتر و تبدیل بیت کوین به پول در ایران

صرافی تتر ، نام نوبیتکس از ترکیب سه واژه “نو” به معنای جدید، “بیت‌کوین” و”اکسچنج” به معنای مبادله ساخته شده است. هدف ما فراهــــم نمودن بستری امن، سریع و آسان جهت خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال بین خریدار و فروشنده است. این بستر به عنوان واسطه ای میان خریداران و فروشندگان، امنیت معاملات و وصول دارایی های مبادله شده را تضمین می‌نماید.

آبان تتر صرافی ارز دیجیتال تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است   کاربران موظفند پیش از ثبت نام در سایت آبان تتر شرایط و مقررات را مطالعه نموده و سپس اقدام به ثبت نام نمایند:

در صورت شارژحساب کاربری از کارت احراز نشده، تا زمان احراز کارت مبلغ در بلوکه حساب کاربر باقی می‌ماند. لذا امکان خرید با وجه مذکور تا پیش از احراز کارت وجود ندارد. فعالیت در آبان تتر ملزوم به ثبت نام در سایت با وارد کردن اطلاعات صحیح کاربر میباشد. لذا اگر قصد خرید از آبان تتر را داشته باشید موظفید احراز هویت خود را انجام دهید ،در صورت عدم ورود اطلاعات صحیح و تخلف در احراز هویت آبان تتر حق توقف ارائه خدمات به فرد متخلف را دارد کاربران متعهد میشوند تمامی فعالیت ها اعم از خرید و فروش را برای خود انجام میدهند به این منظور که تمامی معاملات به نام شخصی است که در سایت احراز هویت خود را انجام داده است. آبان تتر به عنوان بستری برای تبادل ارز های دیجیتال هیچگونه مسولیتی در قبال ضرر و زیان در نحوه معاملات کاربران ندارد.

بهترین صرافی های تتر

محبوبیت مبادلات ارزهای دیجیتال بیشتر به دلیل افزایش (و چرخش و چرخش) در ارزش بیت کوین، اتر، دوج کوین و موارد دیگر است. و اگرچه در ابتدا می‌تواند ترسناک باشد، و اگرچه کلاهبرداری‌هایی رخ داده و همچنان اتفاق می‌افتد، بهترین صرافی‌ها و پلتفرم‌های ارز دیجیتال امروزی خرید و فروش کریپتو را ساده‌تر و واضح‌تر از قبل می‌کنند.

راه‌ها و مکان‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال وجود دارد. فهرست ما صرافی‌های رمزنگاری و کارگزاران آنلاینی را در نظر می‌گیرد که کریپتو ارائه می‌کنند، و همچنین برنامه‌های نقدی و پرداختی که به شما امکان خرید و فروش بیت‌کوین را می‌دهند. حتی کسانی که با پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری سنتی‌تر آشنا هستند، باید توجه داشته باشند که کریپتو اغلب با ساختارهای مختلف هزینه، گزینه‌های خدمات مشتری محدودتر و نقش فزاینده‌ای برای سرمایه‌گذار در امنیت همراه است.

برنامه های نقدی و پرداخت برای خرید تتر از صرافی

تعدادی از برنامه های پرداخت نقدی و همتا به همتا اکنون به کاربران امکان خرید و فروش بیت کوین را می دهند. در حالت تعادل، این برنامه‌ها نسبت به صرافی‌ها و کارگزاران بالا در مواردی که ارائه می‌کنند محدودتر هستند.

Cash App

CashApp، یک سیستم انتقال پول همتا به همتا که توسط Square اجرا می شود، به کاربران امکان خرید و فروش بیت کوین را می دهد. برخلاف سایر برنامه‌های نقدی که در اینجا ذکر شد، Cash App به کاربران اجازه می‌دهد بیت‌کوین خود را به کیف پول ارز دیجیتال خود منتقل کنند. Cash App بسته به نوسانات قیمت و حجم معاملات بازار، که در زمان خرید فاش می‌کند، کارمزدی را دریافت می‌کند.Cash App برداشت بیت کوین را تا 2000 دلار در روز یا 5000 دلار در هر دوره هفت روزه محدود می کند.

پی پال

پی پال به کاربران امکان خرید و فروش بیت کوین را می دهد، اما باید در سایت پی پال ذخیره شود: کاربران نمی توانند رمزنگاری را به کیف پول دیجیتال خود منتقل کنند. کارمزدها شامل کارمزد معاملاتی تخمینی 0.5% (این ممکن است بسته به شرایط بازار متفاوت باشد) و کارمزد تراکنش سطحی بسته به مقدار کریپتو خریداری شده، از 2.3% برای مقادیر بین 25 تا 100 دلار و 1.5% برای خرید یا فروش بیشتر از 1000 دلار بیت کوین. خریدهای زیر 25 دلار 0.5 درصد شارژ می شوند. کاربران می توانند تا 20000 دلار در هفته خرید کنند، اما در هر دوره یک ساله بیش از 50000 دلار نمی توانند خریداری کنند.

پی پال اجازه می دهد تا در صورت وجود، خرید با بیت کوین انجام شود، اما باید علاوه بر مالیات های مربوط به خرید کالا یا خدمات، مالیات فروش بیت کوین را نیز بپردازید.

ونمو

Venmo آخرین اپلیکیشن نقدی است که خرید و فروش ارزهای دیجیتال را معرفی می‌کند، اما برخلاف سایر ارائه‌دهندگان، چهار سکه را انتخاب می‌کند: بیت کوین، اتر، بیت کوین کش و لایت کوین. ساختار کارمزد Venmo منعکس کننده PayPal است: هزینه معاملات تخمینی 0.5٪، به علاوه کارمزد تراکنش های سطحی 2.3٪ برای معاملات کریپتو از 25 تا 100 دلار، کاهش به 1.5٪ برای معاملات بیش از 1000 دلار (0.5٪ برای خریدهای رمزنگاری زیر 25 دلار هزینه می شود). محدودیت ها 20000 دلار در هفته و حداکثر 50000 دلار در یک دوره 12 ماهه است.

از کجا می توان تتر خرید؟

اگر می‌خواهید از کجا ارز دیجیتال بخرید، چندین گزینه دارید. بهترین مکان‌ها برای خرید ارزهای دیجیتال را می‌توان به دو سبد اصلی تقسیم کرد: کارگزاری ها کارگزاری شرکتی است که خرید و فروش سرمایه گذاری هایی مانند سهام، اوراق قرضه و صندوق های سرمایه گذاری را تسهیل می کند. بسیاری از بهترین کارگزاران سهام اکنون از طریق پلتفرم های خود معاملات ارزهای دیجیتال را ارائه می دهند. اینها می توانند مبتنی بر دسکتاپ، مبتنی بر برنامه یا هر دو باشند.
مبادلات. صرافی ارزهای دیجیتال خرید و فروش ارزهای دیجیتال را تسهیل می کند. بزرگترین تفاوت این است که کارگزاری ها ابزارهای سرمایه گذاری دیگری را ارائه می دهند. صرافی های ارزهای دیجیتال اینطور نیستند.

چه با یک کارگزار یا یک صرافی بروید، مطمئن شوید که عملکرد مورد نیاز شما را دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید ارز دیجیتال را روی تلفن همراه خود بخرید، به دنبال بهترین برنامه ارز دیجیتال باشید. همچنین امکان خرید مستقیم ارزهای دیجیتال از افراد دیگر وجود دارد. این مورد در روزهای اولیه بیت کوین بسیار محبوب تر بود. با این حال، این می تواند کمی پیچیده شود و از حوصله این بحث خارج است.

صرافی ارز دیجیتال برای خرید تتر چیست؟

صرافی ارز دیجیتال شرکتی است که تراکنش های ارز دیجیتال را تسهیل می کند. مشتریان صرافی ارزهای دیجیتال می توانند ارزهای دیجیتال مختلف را خریداری و بفروشند. آنها همچنین ممکن است بتوانند از طریق پلتفرم صرافی (نه یک لیست جامع) کارهای زیر را انجام دهند:

یک نوع ارز دیجیتال را با دیگری با نرخ رایج مبادله کنید. ارزهای دیجیتال را با ارزهای فیات (مانند دلار آمریکا) یا ارزهای رمزنگاری شده مرتبط با ارزهای فیات مبادله کنید. برای مثال، با استفاده از یک کارت بدهی مرتبط، ارزهای دیجیتال را خرج کنید. برای آشنایی با ارزهای دیجیتال به منابع آموزشی دسترسی داشته باشید. اگر قصد دارید در حال حرکت دارایی های دیجیتالی را معامله کنید، به دنبال صرافی با بهترین برنامه برای تجارت ارزهای دیجیتال باشید.

ویژگی های بهترین برنامه های ارز دیجیتال

چندین برنامه ارز دیجیتال عالی در بازار وجود دارد. برای انتخاب مناسب، باید تصمیم بگیرید که کدام ویژگی برای شما اهمیت دارد. در اینجا چند مورد برای در نظر گرفتن وجود دارد: امنیت. به ویژگی‌های امنیتی صرافی نگاه کنید تا ببینید چه تعداد از دارایی‌های آن در سردخانه به‌صورت آفلاین نگهداری می‌شوند، آیا دارای ورودی‌های خصوصی است.

و اینکه آیا این بخشی از یک برنامه پاداش باگ است که هکرهای اخلاقی را تشویق می کند تا هرگونه ضعف را گزارش کنند. همچنین می توانید بفهمید که آیا صرافی تا به حال هک شده است یا خیر. خدمات مشتری. اگر در زمینه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال تازه کار هستید، خدمات 24 ساعته به مشتریان ضروری است. هیچ‌کس نمی‌خواهد برای دریافت کمک از صفحات پرسش‌های متداول عبور کند، زیرا پولی به حسابش نرسیده است. محدوده ارزها بیش از 4000 ارز دیجیتال وجود دارد، اما حتی صرافی های بزرگ نیز تنها 50 تا 150 سکه ارائه می دهند. در اکثر پلتفرم‌ها، احتمالاً می‌توانید بیت کوین و یک یا دو ارز اصلی دیگر بخرید. اما اگر می‌خواهید ارز خاصی بخرید یا قصد دارید در برخی از سکه‌های کوچک‌تر سرمایه‌گذاری کنید، به صرافی‌ای نیاز دارید که تنوع داشته باشد.

راحتی در استفاده. اپلیکیشن‌های ارزهای دیجیتال به سرعت توسعه یافته‌اند، زیرا افراد بیشتری تمایل به سرمایه‌گذاری دارند. با این حال، گاهی اوقات این توسعه سریع به قیمت کاربر پسند بودن تمام شده است. مطمئن شوید که برنامه دارای ویژگی‌هایی است که می‌خواهید استفاده کنید، و اگر قبلاً معامله نکرده‌اید، یکی را انتخاب کنید که برای مبتدیان مناسب باشد. هزینه ها پرداخت هزینه‌های غیرضروری، دور ریختن پول است، خواه بانک، کارگزاری یا بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال را انتخاب کنید. قبل از افتتاح حساب، بررسی کنید که هزینه واریز، برداشت و معامله چقدر است. همچنین ارزش بررسی گزینه های برداشت و سپرده را دارد تا مطمئن شوید که برای شما کار می کنند.

پژوهش در زمینه صرافی های تتر

تتر نوع نسبتا جدیدی از سرمایه گذاری هستند، بنابراین هر چه بیشتر بتوانید یاد بگیرید، بهتر است. برخی از برنامه ها شامل مراکز یادگیری ارزهای دیجیتال و همچنین اطلاعاتی در مورد سکه های خاص هستند. سود . چندین صرافی ارزهای دیجیتال راه هایی برای کسب سود در سکه های شما ارائه می دهند. مطمئن شوید که درک می کنید و با نحوه ایجاد علاقه راحت هستید. صرافی ممکن است پول شما را قرض دهد، یا اگر متعهد شوید که سکه های خود را برای مدت معینی به حال خود رها کنید، ممکن است هزینه هایی را به شما بپردازد. محل. برخی از صرافی ها نمی توانند در هر ایالت ایالات متحده فعالیت کنند. اطمینان حاصل کنید که صرافی ای که انتخاب می کنید ایالت شما را پوشش می دهد و با مقررات ارزهای دیجیتال ایالات متحده مطابقت دارد.

مبادلات ارزهای دیجیتال و صرافی تتر در مقابل کارگزاران

طبق تعریف، دلال واسطه بین دو طرف است. معمولاً شامل یک تراکنش مالی است. به عنوان مثال، یک دلال املاک، معاملات بین خریداران و فروشندگان املاک را تسهیل می کند. بنابراین، از نظر فنی، صرافی‌های ارزهای دیجیتال را می‌توان کارگزار در نظر گرفت. با این حال، همانطور که در بالا توضیح دادیم، دو نوع مختلف واسطه وجود دارد که خرید و فروش ارزهای دیجیتال را تسهیل می‌کنند. صرافی‌های ارزهای دیجیتال، که به کاربران امکان خرید و فروش تنها ارزهای دیجیتال را می‌دهند. و کارگزاری هایی که معاملات ارزهای دیجیتال را در کنار سایر سرمایه گذاری ها مانند سهام و اوراق قرضه ارائه می کنند. همه آنها از نظر فنی دلال هستند. اما دو نوع متمایز از کسب و کار وجود دارد که می توانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از آنها استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن تجارت تتر چیست؟

Gemini برنده جایزه The Ascent در سال 2021 برای بهترین صرافی ارز دیجیتال برای بیت کوین و بهترین صرافی ارز دیجیتال به طور کلی شد. دارای اعتبارنامه امنیتی عالی است و طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای معامله گران مبتدی و پیشرفته ارائه می دهد. Gemini به عنوان یکی از بهترین برنامه های معاملاتی بیت کوین متمایز شد زیرا شما می توانید کارهای بیشتری از خرید بیت کوین انجام دهید. Gemini Earn به ارزهای دیجیتال بهره می پردازد و Gemini Pay به شما امکان می دهد بیت کوین خود را در بیش از 30000 فروشگاه خرج کنید.

بهترین برنامه تجارت بیت کوین به نیازهای شخصی شما بستگی دارد و برنامه های خوب زیادی در بازار وجود دارد. قبل از دانلود یک برنامه، به هر کاری که می‌خواهید انجام دهد فکر کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید بیت‌کوین بخرید و نگهداری کنید، نیازهای شما با نیازهای شخصی که قصد دارد مجموعه‌ای متنوع از سکه‌ها ایجاد کند، متفاوت است.

آیا به کیف پول رمزنگاری نیاز دارید؟

کیف پول‌های رمزنگاری راهی مطمئن برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال شما هستند، اما اگر قصد دارید مقادیر زیادی از دارایی‌های رمزنگاری را جمع‌آوری کنید یا بخواهید ارز دیجیتال خود را به راحتی خرج کنید، واقعاً به یکی نیاز دارید. ارز دیجیتالی که مالک آن هستید با کلیدهای عمومی و خصوصی محافظت می شود – کمی شبیه پین ​​و شماره حساب بانکی شما. شما از یک کیف پول برای ذخیره کلیدهای رمزگذاری شده و ایمن نگه داشتن آنها استفاده می کنید.

دو نوع کیف پول وجود دارد:

کیف پول سرد این معمولاً یک قطعه سخت افزاری است که آفلاین نگه داشته می شود و هک کردن آن را بسیار دشوار می کند. کیف پول های سرد بین 50 تا 150 دلار قیمت دارند و اغلب امن ترین راه برای ذخیره ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می شوند. کیف پول داغ کیف پول های داغ به اینترنت متصل هستند، بنابراین آنقدر امن نیستند. با این حال، مانند کیف پول‌های معمولی، آنها مکان مناسبی برای نگهداری مقادیر کمی از ارزهای دیجیتالی هستند که ممکن است بخواهید از آنها استفاده کنید.

تا همین اواخر، زمانی که ارزهای دیجیتال رایج‌تر شدند، کیف پول‌ها بسیار ضروری‌تر بودند. در روزهای اولیه، چندین صرافی ارزهای دیجیتال قربانی هک شدند. و در آن مرحله، اگر رمزنگاری شما به سرقت رفت، هیچ راهی برای پس گرفتن آن وجود نداشت. بنابراین علاقه مندان به کریپتوهای طولانی مدت از صرافی ها فقط برای تجارت استفاده می کنند و سکه های خود را در کیف پول خود ذخیره می کنند.پ با این حال، این روزها، بسیار ایمن تر است که سکه های خود را در صرافی یا کارگزاری جایی که آنها را خریداری کرده اید، بگذارید. بهترین برنامه برای ارزهای دیجیتال دارای امنیت و استو عالی خواهد بود.

دارایی های خود را به صورت آفلاین در انبار سرد قرار دهید. چندین شرکت نیز دارایی های رمزنگاری شده خود را بیمه می کنند. علاوه بر این، برخی از پلتفرم‌ها به شما امکان انتقال ارزهای دیجیتال را نمی‌دهند. به عنوان مثال، پلتفرم های رمزنگاری ارائه شده توسط Robinhood یا SoFi Active Investing برای اهداف سرمایه گذاری طراحی شده اند. بنابراین اگر بیت کوین را با آنها خریداری می کردید، نمی توانید آن را از حساب خود خارج کنید.

صرافی هایی تتر که کیف پول داخلی دارند

در مقابل، صرافی هایی مانند Coinbase و Gemini دارای کیف پول داخلی هستند. مانند هر صرافی خوب، هر صرافی به شما امکان می دهد ارز خود را به یک کیف پول خارجی نیز منتقل کنید، اگرچه ممکن است مجبور باشید هزینه برداشت را بپردازید. ممکن است مجبور شوید کیف پولی را پیدا کنید که با صرافی شما سازگار باشد. قبل از خرید به این فکر کنید که قصد دارید با ارزهای دیجیتال خود چه کاری انجام دهید. اگر در بلندمدت سرمایه گذاری می کنید و می خواهید بخرید و نگهداری کنید، ممکن است خوشحال باشید که کلیدهای رمزنگاری خود را به صرافی یا کارگزاری بسپارید. اما اگر قصد دارید مرتب معامله کنید یا می خواهید سکه های خود را خرج کنید، ممکن است کیف پول منطقی باشد. در این صورت، باید به دنبال بهترین اپلیکیشن برای تجارت ارزهای دیجیتال باشید که به راحتی به کیف پول شما متصل شود.

در اینجا برخی از هزینه ها وجود دارد که باید مراقب آنها باشید:

هزینه های معاملاتی کارمزدها بسته به مبادله و نوع تجارت متفاوت است. می توانید تجارت بدون کارمزد پیدا کنید، اما به احتمال زیاد مجبور خواهید بود بین 0.1٪ تا 0.5٪ برای هر معامله بپردازید. معمولاً در صورت معامله با حجم بالا، کارمزدها کمتر می شود و گاهی اوقات می توانید با استفاده از سکه اصلی صرافی، هزینه را بیشتر کاهش دهید.

کارمزد سپرده گذاری بسیاری از بهترین برنامه‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال به شما امکان می‌دهند پول را به صورت رایگان از حساب بانکی خود انتقال دهید. اما ارزش بررسی را دارد، زیرا برخی از آنها تا 1.5٪ شارژ می شوند، به خصوص اگر از کارت نقدی استفاده کنید. اگر می‌خواهید با کارت اعتباری پرداخت کنید، توجه داشته باشید که احتمالاً حداقل 3.5٪ از شما هزینه دریافت می‌شود و بانک شما نیز ممکن است آن را به عنوان پیش پرداخت نقدی تلقی کند.

هزینه های برداشت همانطور که در بالا دیدیم، در حال حاضر نمی‌توانید دارایی‌های دیجیتال خود را از کارگزاری‌های سنتی که با ارزهای دیجیتال معامله می‌کنند، خارج کنید. صرافی‌ها معمولاً بسته به ارزی که می‌خواهید برداشت کنید، کارمزدی را دریافت می‌کنند. می توانید هزینه های دقیق را در وب سایت آنها بررسی کنید.کارمزدها واقعاً می توانند به سود شما کمک کنند، به خصوص اگر به طور منظم معامله کنید. بهترین برنامه معاملاتی ارزهای دیجیتال به شما امکان داد و ستد، سپرده گذاری و برداشت پول خود را با حداقل هزینه می دهد.

آیا ارزهای دیجیتال امن هستند؟

دو مؤلفه برای امنیت ارزهای دیجیتال وجود دارد – امنیت و نوسانات سرمایه گذاری. بیایید ابتدا به امنیت سرمایه گذاری های ارزهای دیجیتال شما نگاه کنیم. ارز دیجیتالی که در حساب خود در یک کارگزار یا صرافی نگهداری می کنید، معمولاً بسیار امن است. این تا زمانی است که از یک صرافی یا کارگزار معتبر (مانند همه موارد ذکر شده در اینجا) استفاده کنید. در واقع، یکی از نقاط فروش بلاک چین بیت کوین امنیت آن است. اکثر صرافی های تتر پیشرو ارزهای دیجیتال، بخش عمده ای از دارایی های دیجیتال خود را در «ذخیره سرد» نگه می دارند. این بدان معنی است که آنها به صورت آفلاین ذخیره می شوند و در معرض خطر هک یا سرقت قرار نمی گیرند. در روزهای اولیه رمزارزها، خطر هک شدن صرافی ها وجود داشت، اما این مسائل تا حد زیادی برطرف شده است.

از طرف دیگر، همانطور که در بالا توضیح داده شد، می توانید ارزهای دیجیتال خود را در یک کیف پول دیجیتال جداگانه نگهداری کنید. حتی می توانید از یکی برای ایجاد فضای ذخیره سازی آفلاین خود استفاده کنید. با این حال، امنیت و عملکرد صرافی های اصلی باید برای اکثر سرمایه گذاران کافی باشد. به خاطر داشته باشید که برای ایمن سازی حساب خود نیز باید اقداماتی را انجام دهید – اگر احراز هویت دو مرحله ای را فعال نکنید و رمزهای عبور قوی تنظیم نکنید، حتی بهترین برنامه برای ارزهای دیجیتال محافظت نمی شود.

حال بیایید ایمنی را از منظر سرمایه گذاری در نظر بگیریم. مهم است که به این نکته اشاره کنیم که ارزهای دیجیتال – حتی بیت کوین، بزرگترین و معتبرترین آنها – یک طبقه دارایی جوان هستند و نسبتاً نوسان دارند. این امر به ویژه در مورد ارزهای دیجیتال کوچکتر در بازار صادق است. بنابراین، شما باید آماده باشید تا در طول زمان در برابر نوسانات عمده قیمت مقاومت کنید. و درست مانند سایر سرمایه گذاری ها، پولی را که نمی توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری نکنید.