You are currently viewing تبدیل بیت کوین به یورو و خرید و فروش آن در صرافی های آنلاین

تبدیل بیت کوین به یورو و خرید و فروش آن در صرافی های آنلاین

برای تبدیل بیت کوین به یورو ، اولین کلمه ای که با شنیدن بیت کوین به ذهن شما خطور می کند چیست؟ به احتمال زیاد، “HODL” است. HODL معمولاً توسط سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال استفاده می شود که از فروش کریپتو خود، معمولاً بیت کوین، صرف نظر از افزایش یا کاهش قیمت خودداری می کنند. هدف بسیاری از ما این است که تا حد امکان بیت کوین انباشته کنیم، اما مواقعی وجود دارد که شما نیاز دارید یا می خواهید دارایی های خود را بفروشید.

ساده‌ترین، ارزان‌ترین و سریع‌ترین راه برای فروش بیت‌کوین و سایر دارایی‌های پشتیبانی شده به ارز محلی، خرید و فروش بایننس است. هنگامی که بیت کوین خود را فروختید، می توانید بین ارزهای محلی EUR، GBP، USD، BRL، AUD، TRY، RUB، MXN، UAH، KES، KZT، و UGX یکی را انتخاب کنید و با انتقال بانکی در هزینه ها صرفه جویی کنید، فوراً با اعتبار خود برداشت کنید. یا کارت بدهی یا پول نقد با P2P دریافت کنید. همچنین می‌توانید بین سه پلتفرم انتخاب کنید، هر کدام با همان هزینه‌ها و مزیت‌های کم، اما در بسته‌بندی متفاوت.

– Binance.com پلت فرم وب بصری ما است که تمام ویژگی هایی را که بایننس در یک رابط وب سایت سنتی ارائه می دهد ارائه می دهد.- Binance Desktop نرم افزاری است که برای رایانه های رومیزی و لپ تاپ دارای لینوکس، macOS یا ویندوز در دسترس است. بایننس دسکتاپ را دانلود کنید.

بایننس برای تبدیل بیت کوین به یورو

 اپلیکیشن بایننس بر روی تمامی دستگاه های موبایل و تبلت های دارای iOS یا اندروید موجود است و می توانید آن را از اینجا دانلود کنید. بسته به تجربه و نیازهای رمزنگاری خود، بین Pro و Lite جابجا شوید. در قسمت بعدی مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه بیت کوین را به ارز فیات بفروشید و پول خود را برداشت کنید. در این مقاله به فروش و برداشت پول از طریق کارت اعتباری یا نقدی و حواله بانکی می پردازیم. اگر می‌خواهید نحوه فروش از طریق P2P را یاد بگیرید، سؤالات متداول Binance P2P را بخوانید.

نحوه فروش بیت کوین و تبدیل به یورو در Binance.com و بایننس دسکتاپ

برای تبدیل بیت کوین به یورو ، پلتفرم وب Binance.com و رابط های کاربری بایننس دسکتاپ تقریباً با کمترین تفاوت یکسان هستند. دستورالعمل های گام به گام برداشت فیات دقیقاً برای هر دو یکسان است.

1. به Binance.com بروید و با حساب Binance خود وارد شوید. اگر حساب Binance ندارید، برای باز کردن آن اینجا را کلیک کنید. 2. کیف پول Binance Fiat و Spot خود را باز کنید و بیت کوینی را که می خواهید به فیات بفروشید بیابید. 3. اکنون باید قبل از برداشت بیت کوین خود را به فیات تبدیل کنید. دو گزینه در دسترس است – تجارت بیت کوین به فیات از طریق معاملات نقطه ای (BTC/EUR، BTC/AUD و غیره) یا استفاده از تابع تبدیل برای مبادله فوری بین ارزها.

4. هنگامی که ارز فیات مورد نظر خود را دریافت کردید، به کیف پول Fiat و Spot برگردید و روی برداشت کلیک کنید. 5. ارز مورد نظر برای برداشت و روش برداشت ترجیحی را انتخاب کنید. بایننس از کارت های اعتباری، کارت های نقدی، نقل و انتقالات بانکی و کیف پول های محلی پشتیبانی می کند. هر کدام از آنها مزایای متفاوتی دارند. کارت‌های اعتباری/دبیت برداشت فوری را ارائه می‌دهند اما با کارمزد بالاتر، در حالی که انتقال بانکی کمی بیشتر طول می‌کشد، اما کارمزدها معمولاً کمتر است.*

6. مبلغ مورد نظر برای برداشت را وارد کرده و مشخصات مورد نیاز را پر کنید. اگر برای اولین بار است که فیات را برداشت می کنید، بسته به روش برداشتی که در مرحله قبل انتخاب کرده اید، باید کارت بدهی/اعتبار یا حساب بانکی خود را پیوند دهید. 7. برداشت را تأیید کنید، کد تأیید خود را وارد کنید (متن یا ایمیل یا هر دو)، و کارتان تمام است.

نحوه فروش بیت کوین در اپلیکیشن بایننس لایت و تبدیل به یورو

ما استفاده از بایننس اپ لایت Mode را برای تجربه ای ساده و ساده توصیه می کنیم، اما می توانید بیت کوین را با هر دو حالت Lite و Pro بفروشید.

1. برای تبدیل بیت کوین به یورو ،  برنامه Binance را در دستگاه تلفن همراه خود دانلود کنید و به حساب Binance خود وارد شوید. اگر حساب Binance ندارید، برای باز کردن آن اینجا را کلیک کنید. 2. در گوشه سمت چپ بالای صفحه، روی نماد نمایه ضربه بزنید و به Lite بروید. 3. روی نماد تجارت در وسط صفحه ضربه بزنید و دستورالعمل های ساده را دنبال کنید. 4. مقدار بیت کوینی را که می خواهید بفروشید وارد کنید، ارز محلی خود را انتخاب کنید و مقدار آن را وارد کنید.

5. پس از تایید فروش، روی Wallet ضربه بزنید و ارز محلی را که به تازگی دریافت کرده اید (EUR) انتخاب کنید. 6. روی برداشت ضربه بزنید، یک روش پرداخت را انتخاب کنید، مبلغ را وارد کنید و اطلاعات برداشت مورد نیاز را اضافه کنید. اگر برای اولین بار است که فیات را برداشت می کنید، بسته به روش برداشتی که در مرحله قبل انتخاب کرده اید، باید کارت بدهی/اعتبار یا حساب بانکی خود را پیوند دهید.

7. برای تبدیل بیت کوین به یورو ،  کار شما تمام شده است. پول شما در راه است. اکنون می‌دانید که چگونه کریپتو را به فیات بفروشید و ارز محلی خود را به کارت اعتباری/دبیت یا یک حساب بانکی با حداقل کارمزد و زمان پردازش سریع برداشت کنید. هزاران اصطلاح پیچیده بیت کوین وجود دارد که مردم را از خرید واقعی بیت کوین (و همچنین نوسانات شدید) منحرف می کند. بنابراین امروز، من نگاهی دقیق‌تر به این می‌کنم که واقعاً «کیف پول» بیت‌کوین چیست، «ماینینگ» در دنیای بیت‌کوین به چه معناست، و همه آن مفاهیم پیچیده دیگری که در ورود به جامعه بیت‌کوین دخیل هستند.

قیمت تبدیل بیت کوین

قبل از شروع، می‌خواهم مطمئن شوم که بیت‌کوین، همانطور که در بالا گفتم، بسیار ناپایدار است، بنابراین در طرح بزرگ، قرار دادن پول در حساب‌های 401(k) یا سایر حساب‌های بازنشستگی همیشه امن‌تر خواهد بود. -سرمایه گذاری مدت دار از تلاش برای جهش در باند بیت کوین. اما برای آن دسته از شما که می‌توانید در برابر فراز و نشیب‌های بازار ارزهای دیجیتال مقاومت کنید، فکر کردم اطلاعاتی را که نیاز دارید در اختیار شما قرار دهم.

اولین چیزها: یک بیت کوین چقدر ارزش دارد و چرا قیمت آن اینقدر تغییر می کند؟ اول از همه، احتمالاً می خواهید بدانید که بیت کوین چقدر به دلار ترجمه می شود. از 27 آوریل، یک بیت کوین به دلار آمریکا 54741 دلار ارزش دارد. اکنون می بینید که چرا اینقدر محبوب است. مانند هر ارز دیگری، بیت کوین ارزش دارد زیرا ما به آن ارزش می دهیم. اما به این سادگی نیست.

عرضه و تقاضا

برای تبدیل بیت کوین به یورو ،  البته عرضه و تقاضا در هر ارزی از جمله ارزهای رمزنگاری شده یک فاکتور دارد. بنابراین محبوبیت ناگهانی بیت کوین، به خصوص در سال گذشته، به افزایش قیمت به بیش از 10000 دلار کمک کرده است. همچنین تعداد محدودی بیت کوین وجود دارد – به طور دقیق 21 میلیون. از آنجایی که بیش از هفت میلیارد نفر در جهان وجود دارد، اگر همه بتوانند به راحتی بیت کوین استخراج کنند (به پایین مراجعه کنید)، این ارز ارزش زیادی نخواهد داشت. اما همه این کار را نمی کنند – بنابراین تعداد کمی از گرانبها که به ارزش بالایی دست می یابند.

استخراج بیت کوین

برای تبدیل بیت کوین به یورو ،  درست مانند طلا، استخراج بیت کوین دشوار است و برای انجام این کار به فناوری بسیار خاصی (و انرژی زیادی) نیاز دارد. به دست آوردن چیزی سخت تر است. بیشتر مردم آن را می خواهند – افزایش ارزش آن.

مکان های بیشتری بیت کوین را می پذیرند

اگر نتوانید از آن استفاده کنید، ارز ارزشی ندارد. اما کسب و کارهای بیشتری بیت کوین را به عنوان یک پرداخت قانونی در سراسر جهان می پذیرند. مایکروسافت، دل، برخی از خطوط هوایی و حتی پیتزا فروشی ها بیت کوین را می پذیرند. و در برخی کشورها (به عنوان مثال استرالیا) بیت کوین مانند ارزهای سنتی دیده می شود. اکنون که اصول اولیه قیمت بیت کوین را می دانید، وقت آن است که مقداری از آن را بخرید (البته اگر بخواهید).

مرحله 1: یک کیف پول بیت کوین دریافت کنید

قبل از خرید بیت کوین، باید یک «کیف پول» بیت کوین راه اندازی کنید. “کیف پول” بیت کوین فقط یک مرکز ذخیره سازی مجازی است، درست مانند کیف پول فیزیکی شما که پول نقد و کارت های نقدی و اعتباری شما را نگه می دارد. در مورد این کیف پول ها چند گزینه وجود دارد: یک “کیف پول” ساخته شده از نرم افزاری که در هارد دیسک کامپیوتر شما ذخیره شده است. یک کیف پول آنلاین ارائه شده توسط شرکت هایی مانند Coinbase و Ledger. یک گزینه آفلاین که مانند یک خزانه عمل می کند. اینها از “کلیدهای” خاصی استفاده می کنند که فقط شما به آنها دسترسی دارید، که یک لایه حفاظتی اضافی برای رمزنگاری شما اضافه می کند (به این “ذخیره سازی سرد” نیز گفته می شود، که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهم کرد).

اگر کاربر روزمره هستید، خدمات آنلاین بهترین گزینه شماست، تا زمانی که نیازی به ناشناس بودن کامل نداشته باشید و به مراحل طولانی راه اندازی اهمیت ندهید. با این حال، برخی از مردم معتقدند که این امر باعث پاک شدن نکته بیت کوین و ناشناس بودن آن می شود. اگر سرمایه‌گذار هستید، هر یک از این پلتفرم‌ها کار می‌کنند زیرا احتمالاً به طور منظم از کیف پول خود خرج نمی‌کنید. اکنون که فهمیدید کیف پول بیت کوین چیست، احتمالاً از خود می پرسید که چگونه کیف پولی را پیدا می کنید که برای شما بهترین است. در اینجا برخی از امن ترین کیف پول ها آورده شده است:
کوین بیس

Coinbase پر استفاده ترین کیف پول آنلاین بیت کوین است. این رایگان است، و با یک برنامه آسان برای استفاده همراه است! همچنین می‌توانید در کوین‌بیس بیت‌کوین بخرید، بفروشید، مبادله کنید، و آن را به یکی از کاربرپسندترین سایت‌های بیت‌کوین تبدیل کنید. با این حال، نگهداری بیت کوین در همان سایتی که آن را خریداری می کنید، خطرات زیادی دارد و کوین بیس (و همچنین هر سرور کیف پول آنلاین دیگری) در گذشته سابقه ضعیفی داشته است. اما آنها گزینه ایمن تر را ارائه می دهند که به عنوان “طاق” شناخته می شود.

والت سخت افزاری

برای تبدیل بیت کوین به یورو ،  برای کسانی که به امنیت کیف پول ها اعتماد ندارند، گزینه های ذخیره سازی سرد به شما امکان می دهد بیت کوین های خود را به صورت آفلاین ذخیره کنید. برخی از افراد اطلاعات بیت کوین خود را در یک USB قفل شده در صندوق امانات نگه می دارند. برخی دیگر از یک کیف پول کاغذی استفاده می کنند، که به سادگی یک سند حاوی تمام داده های لازم برای تولید هر تعداد کلید خصوصی بیت کوین است (عددی مخفی که اجازه می دهد بیت کوین ها خرج شوند).

مشکل ذخیره سازی سرد واضح است – اگر درایو USB یا کیف پول کاغذی شما به سرقت رفت یا آن را گم کردید، راهی برای بازگرداندن بیت کوین خود ندارید.
مرحله 2: یک صرافی بیت کوین را انتخاب کنید پس از داشتن کیف پول، باید در صرافی «فیات به کریپتو» ثبت نام کنید. این به معنای شرکتی است که پول معمولی را در ازای ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین می پذیرد. در اصطلاح کریپتو، ارز «فیات» هر پولی است که توسط دولت صادر می شود مانند دلار آمریکا، یورو یا استرلینگ. وقتی بیت کوین را از یک صرافی فیات به کریپتو می‌خرید، این شرکت از ذخایر خود به شما ارز دیجیتال می‌فروشد. این بدان معنی است که آنها می توانند قیمت را تعیین کنند و برای خدمات خود هزینه ای دریافت کنند. به همین دلیل، گاهی اوقات به صرافی‌های فیات به کریپتو «صرافی‌های کارگزار» می‌گویند.

چند نمونه از صرافی های قابل اعتماد و مطمئن عبارتند از:

بایننس.
کوین بیس.
جمینی.
Coinmama.
CEX.io.

نحوه انتخاب بهترین صرافی

صدها صرافی فیات به کریپتو برای انتخاب وجود دارد، بنابراین چگونه بهترین را انتخاب می کنید؟ خوب، دو نکته اصلی وجود دارد:

محل مبادله

اکثر مردم دریافتند که استفاده از صرافی مستقر در کشورشان به دلیل کارمزد کمتر بانک ها مقرون به صرفه تر است. معمولاً انتقال پول از یک حساب بانکی به یک صرافی ارز دیجیتال واقع در همان کشور رایگان است. اگر به صرافی مستقر در کشور دیگری پول بفرستید، متعهد به هزینه های اضافی مانند کارمزد تراکنش خارجی و کارمزد تبدیل ارز خواهید بود.

هزینه های مبادله

نکته بعدی هزینه هایی است که باید بپردازید. در اینجا برخی از هزینه هایی که ممکن است لازم باشد به آنها توجه کنید آمده است:

هزینه های پیش پرداخت نقدی بسیاری از شرکت‌های کارت اعتباری برای خرید ارزهای دیجیتال، کارمزد پیش پرداخت نقدی دریافت می‌کنند. این کارمزد ممکن است منجر به نرخ بهره بالاتر در موجودی شما شود. اگر قصد دارید با کارت اعتباری پرداخت کنید، قبل از خرید با ارائه دهنده کارت خود چک کنید.
هزینه های خرید هزینه های خریدی که توسط صرافی ها دریافت می شود می تواند بسیار متفاوت باشد. به طور کلی، خرید کارت نقدی یا اعتباری همیشه گران تر از انتقال بانکی خواهد بود. همیشه قبل از خرید، صفحه کارمزد و قیمت هر صرافی را بررسی کنید. این می تواند به شما کمک کند اقتصادی ترین راه را برای خرید بیت کوین بیابید.

مرحله 3: ثبت نام و بررسی های امنیتی را کامل کنید

چگونه بیت کوین می خریم؟ – راهنمای مبتدیان برای خرید و فروش بیت کوین – ثبت نام کنید و یک بررسی امنیتی را تکمیل کنید هنگامی که یک صرافی پیدا کردید، باید ثبت نام کنید و بررسی های امنیتی را کامل کنید. جزئیات دقیق از یک صرافی به صرافی دیگر متفاوت خواهد بود. با این وجود، به طور کلی، باید از صفحه اصلی صرافی بازدید کرده و روی «ثبت نام» کلیک کنید. پس از وارد کردن آدرس ایمیل و انتخاب رمز عبور، صرافی یک ایمیل تایید برای شما ارسال می کند. سپس صندوق ورودی ایمیل خود را باز کرده و روی لینک کلیک کنید. این شما را به صفحه داشبورد حساب جدید صرافی ارز دیجیتال خود می برد.

مرحله 4: بررسی های امنیتی را کامل کنید

از صفحه اصلی خود، داشبورد، متوجه خواهید شد که قبل از شروع خرید بیت کوین، چند مرحله دیگر باید تکمیل شود. این مراحل بین صرافی‌های مختلف متفاوت است، اما معمولاً شامل رعایت قوانین ضد پولشویی و «مشتری خود را بشناسید» کشوری است که صرافی در آن قرار دارد.

اکثر صرافی ها از شما می خواهند شماره تلفن خود را اضافه کنید. این امکان احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) را فراهم می‌کند و از دسترسی افراد به حساب شما بدون دسترسی به رمز عبور و تلفن شما جلوگیری می‌کند. 2FA به طور موثر امنیت بیشتری را به حساب شما اضافه می کند، زیرا هنگام ورود به حساب خود یا انجام یک تراکنش بزرگ از شما می خواهد رمز عبور و یک کد کوتاه ارسال شده به تلفن شما را وارد کنید.

بیشتر بخوانید: روش های تبدیل بیت کوین به دلار

در مرحله بعد، از شما خواسته می شود که یک عکس یا اسکن کارت شناسایی خود، مانند گذرنامه یا گواهینامه رانندگی خود را آپلود کنید. برخی از صرافی‌ها درخواست سلفی می‌کنند، در حالی که برخی دیگر از یک کارمند برای بررسی هویت روی وب‌کم شما استفاده می‌کنند.

مرحله 5: یک روش پرداخت اضافه کنید

برای انجام اولین خرید بیت کوین خود در اکثر صرافی ها باید یک حساب بانکی، کارت نقدی یا کارت اعتباری اضافه کنید. اضافه کردن یک حساب بانکی برای خرید مقادیر زیاد بیت کوین توصیه می شود زیرا هزینه های انتقال کمتر است. کارت‌های اعتباری و نقدی فقط برای خریدهای کوچک‌تر توصیه می‌شوند زیرا کارمزد بالاتری دارند. اگر مقدار زیادی بیت کوین می‌خرید، استفاده از کارت عاقلانه نیست.

حساب بانکی خود را پیوند دهید

اگر حساب بانکی خود را اضافه و تأیید کنید، می‌توانید پرداخت‌های سریع انجام دهید و بپذیرید. هزینه های انتقال معمولا کمتر از 1٪ است و بسیاری از صرافی ها به طور کلی از این هزینه صرف نظر می کنند. شما می توانید به صورت یکپارچه پول را بلافاصله از حساب بانکی خود به صرافی انتقال دهید. پیوند دادن حساب بانکی به شما امکان می دهد بیت کوین را بفروشید و وجوه را به حساب بانکی خود برداشت کنید، که اگر بیت کوین را با کارت پرداخت کنید امکان پذیر نیست.

هر مبادله متفاوت است، اما فرآیند راه اندازی چیزی شبیه به این است: مشخصات حساب بانکی خود را وارد کنید. مقدار کمی پول نقد به صرافی ارسال کنید تا بتوانید مالکیت آن را تأیید کنید. شماره مرجع و مبلغ را وارد کنید تا صرافی بتواند سپرده شما را ردیابی کند و حساب شما را تأیید کند. در حالی که این فرآیند ممکن است کاملاً درگیر به نظر برسد، فقط یک بار باید آن را انجام دهید.

کارت های بدهی و اعتباری

خرید بیت کوین با کارت بدهی یا اعتباری راحت تر از پیوند دادن یک حساب بانکی است، اما انجام این کار می تواند هزینه های بیشتری را به همراه داشته باشد. اکثر صرافی ها برای خرید بیت کوین با کارت بین 3 تا 5 درصد هزینه دریافت می کنند. برخی از بانک‌ها خرید بیت‌کوین را به عنوان «پیش‌های نقدی» در کارت‌های اعتباری طبقه‌بندی می‌کنند که کارمزد اضافی را جذب می‌کند. اگر با کارت پرداخت می کنید، اگر می خواهید بیت کوین خود را بعداً از صرافی خارج کنید، باید یک حساب بانکی یا کیف پول بیت کوین اضافه کنید. مزیت استفاده از کارت این است که هیچ دستورالعمل نصب پیچیده ای برای دنبال کردن ندارند.

مرحله 6: وجوه را به حساب صرافی خود واریز کنید

چگونه بیت کوین می خریم؟ – راهنمای مبتدیان برای خرید و فروش بیت کوین – وجوه را در صرافی خود واریز کنید برای این مرحله مقدار وجه نقد را انتخاب کرده و به صرافی منتقل کنید. هزینه ها و زمان به پرداختی که انتخاب کرده اید بستگی دارد. خرید با کارت می‌تواند آنی باشد، در حالی که انجام حواله بانکی ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

هنگامی که این مرحله را کامل کردید، در کیف پول “فیات” حساب صرافی خود پول خواهید داشت. می توانید از پول نقد برای خرید بیت کوین استفاده کنید.
مرحله 7: بیت کوین را با پول نقد بخرید یا به بیت کوین پرداخت کنید مرحله آخر این است که از پول نقد موجود در کیف پول صرافی خود برای خرید بیت کوین استفاده کنید. بر روی دکمه «خرید/فروش» کلیک کنید و ارزش آلتکوین هایی را که می خواهید خریداری کنید انتخاب کنید.

هنگامی که با هزینه های تراکنش، مانند کارمزد تراکنش موافقت کردید، روی «خرید» کلیک کنید و منتظر بمانید تا تراکنش کامل شود. کسانی که فن‌آوری یا درک نرم‌افزارهای پیچیده رایانه‌ای را ندارند، می‌توانند بیت‌کوین را با پول نقد، کارت‌های اعتباری یا نقدی (برنامه‌هایی مانند Coinbase در حال حاضر ویزا و مسترکارت را می‌پذیرند) و حواله‌های سیمی بخرند. شما می توانید هر چقدر که دوست دارید خرج کنید و بدیهی است که مجبور نیستید یک بیت کوین کامل بخرید. شما می توانید کسری از بیت کوین را خریداری کنید. همچنین می توانید با بیت کوین پول دریافت کنید. اگر می‌خواهید وارد دنیای بیت‌کوین شوید، پیدا کردن یک ابزار جانبی که به شما پول بیت‌کوین می‌دهد راهی عالی برای شروع است.

برای تبدیل بیت کوین به یورو از یک کارگزار آنلاین که با بیت کوین سر و کار دارد استفاده کنید

اگر نمی‌خواهید در تهیه کیف پول بیت‌کوین و انجام تمام مراحل مقدماتی دیگری که در بالا توضیح دادم، دچار مشکل شوید، یک راه‌حل جایگزین این است که یک حساب کاربری در یک کارگزاری آنلاین باز کنید که به شما امکان خرید و فروش بیت‌کوین را می‌دهد. این کار شروع را بسیار آسان تر (و سریع تر) می کند. نقطه ضعف انجام این کار این است که بیت کوین شما همیشه در آن کارگزاری قرار می گیرد (به جای “کیف پول” خودتان). اما تا زمانی که با حفظ آن خوب باشید، ممکن است این مسیر آسان‌تری برای شما باشد.

اگر می خواهید هر چه سریعتر شروع کنید، Robinhood گزینه خوبی است. باز کردن یک حساب Robinhood فقط چند دقیقه طول می کشد و می توانید بلافاصله تجارت سهام (و بیت کوین) را شروع کنید.

بعد از اینکه بیت کوین خود را خریدید

چگونه بیت کوین می خریم؟ – راهنمای مبتدیان برای خرید و فروش بیت کوین – پس از خرید بیت کوین پس از خرید بیت کوین، در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: بیت کوین را به کیف پول خود منتقل کنید ، بنابراین شما یک کیف پول دارید و هم بیت کوین دارید، اما اگر قبلاً هرگز در بازی بیت کوین نبوده اید، ممکن است ندانید که چگونه این دو را ترکیب کنید.

این همان جایی است که شناسه (یا آدرس) کیف پول شما وارد می شود. این به نوعی مانند اطلاعات حساب بانکی شما است که برای دریافت چک خود مستقیماً در هر دوره پرداخت به حسابتان واریز می کنید. هر بار که بیت کوین می خرید یا معامله می کنید، آدرس خود را در فیلد مناسب وارد می کنید. Ledger طیف وسیعی از دستگاه های ذخیره سازی بیت کوین را ارائه می دهد. امن ترین کیف پول آنها Ledger Nano S است.

TREZOR یک گزینه دیگر است. این کلیدهای خصوصی بیت کوین شما را به صورت آفلاین تولید می کند و این کیف پول سخت افزاری اصلی است که برای ایمن سازی بیت کوین ها ساخته شده است.

با بیت کوین معامله کنید

مانند هر روش معاملاتی (سهام فکر کنید)، معامله بیت کوین یک تلاش پر ریسک است، اما یکی از راه های بهتر برای کسب درآمد از طریق بیت کوین است. این سایت تجارت بیت کوین را به بهترین شکل توضیح می دهد: [صرافی ها] به عنوان واسطه برای معاملات ارز عمل می کنند، ثروت را از بیت کوین به دلار آمریکا به سایر ارزهای ملی، به دلار یا بیت کوین تبدیل می کنند. و از این طریق پول در می آورید. با بهره‌برداری از ارزش‌های نسبی دائما در حال تغییر ارزهای مختلف…

از آنجایی که قیمت بیت کوین دائماً در نوسان است، بیت کوین های خود را نگه دارید تا زمانی که باور کنید قیمت آن افزایش می یابد و سپس فروش می تواند پول زیادی برای شما به همراه داشته باشد. این خرید و نگهداری است (یا هولینگ، همانطور که در جامعه بیت کوین شناخته می شود) بیت کوین های خود را خرج کنید (در مکان های قانونی) ، اگر بیت کوین را برای خرج کردن می‌خرید و نه فقط تجارت، احتمالاً می‌خواهید بدانید کجا می‌توانید آنها را خرج کنید. از آنجایی که بیت کوین تا حدی به لطف رسانه ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، بیشتر و بیشتر می شود بیت کوین را می پذیرند. مایکروسافت برجسته ترین شرکتی است که بیت کوین را می پذیرد، همچنین تسلا.