You are currently viewing روش های تبدیل بیت کوین به دلار

روش های تبدیل بیت کوین به دلار

چطور می توان بیت کوین را به دلار تبدیل کرد . بهترین روش برای تبدیل بیت کوین به دلار از طریق صرافی های ارز دیجیتال را در این مقاله بررسی خواهیم کرد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

هنگامی که از طریق بیت کوین درآمد زیادی کسب کردید و مایل به پس گرفتن آن بودید ، سوالی که در ذهن شما ایجاد می شود این است که چگونه بیت کوین را نقد کنید؟ روند کار بسیار ساده و سرراست است ، اما بله ، حقیقت این است که این یک فرآیند کمی زمانبر است. گزینه های متعددی وجود دارد که آنها از جمله مبادلات همتا به همتا یا از طریق مبادلات شخص ثالث ، به زبان عامیانه از طریق انتقال بانکی ، PayPal یا واریز نقدی نیز وجود دارد. اما همیشه به صرفه ترین روشهای انجام این کار را انتخاب نکنید. در عوض ، قبل از انتخاب هر روشی ، همه احتمالات ، جوانب مثبت و منفی را بررسی کنید.

چگونه به راحتی بیت کوین را به دلار تبدیل کنیم

مواردی که باید هنگام بازپرداخت بیت کوین در نظر بگیرید

چند نکته وجود دارد که باید هنگام بررسی حالت تبدیل بیت کوین به پول نقد در نظر بگیرید: هزینه تراکنش در حالت های مختلف را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید مدلی را انتخاب کنید که قیمت بیشتری را ارائه می دهد ، نکته مهم بعدی برای بررسی مراحل مورد نیاز در هر فرآیند است. انتخاب روشی با مراحل طولانی نیز ممکن است گاهی یکنواخت و پیچیده باشد. مبلغی را که می خواهید برداشت کنید ببینید که گویی مبلغی کمتر از معیارهای شماست. شما ممکن است نظر خود را تغییر دهید ، از خودتان بپرسید آیا می خواهید پول را به حساب بانکی یا حساب PayPal خود واریز کنید. مدت زمان اعتبار در حساب خود را بررسی کنید. آخرین و نه مهمترین ، همیشه قبل از انتخاب هر روش ، قوانین و دستورالعملهای محلی را مطالعه کنید

این چند موردی بود که باید قبل از انتخاب روش پرداخت به آنها توجه کنید. همچنین ، چند سوال وجود دارد که باید قبل از انتخاب روش از خود بپرسید.
سوالاتی که می توانید قبل از انتخاب هر روش پرداخت نقدی بپرسید آیا می خواهید روشی آسان و ساده انتخاب کنید یا اقتصادی ترین روش؟ شما می خواهید پول به حساب بانکی یا حساب PayPal شما واریز شود؟ برای چه مدت می توانید صبر کنید تا پول نقد به حساب شما واریز شود؟ شما می خواهید بیت کوین خود را به کدام ارز تغییر دهید؟ هنگامی که پس از آن پاسخ این سال ها را دریافت کردید ، فقط باید به فکر مقایسه روش ها باشید زیرا در مورد نیاز خود کاملاً واضح هستید.

 

چگونه می توان بیت کوین را به راحتی به دلار تبدیل کرد

این روش ها به شما پاسخ روشنی در مورد چگونگی تبدیل بیت کوین به پول نقد یا دلار می دهند. در اینجا تمام روش های قابل توجه برای شما وجود دارد:

  1. مبادلات کارگزاران شخص ثالث: بسیاری از مردم فکر می کنند که این می تواند ساده ترین و ساده ترین روش باشد زیرا مشارکت شما در این کار کمتر است ، اما باز هم ، اولین سوالی که در ذهن آنها ایجاد می کند این است که چگونه با استفاده از یک سوم بیت کوین را پرداخت کنید صرافی کارگزار طرف. جواب آن به همان سادگی خود روش است.

از کارگزار شخص ثالث نیز می توان به عنوان صرافی نام برد. به عنوان مثال ، بسیاری از مبادلات ارز رمزنگاری شده به شما اجازه نمی دهند با استفاده از پول فیات وجوه خود را واریز کنید (این ارز ارزی است که توسط مقررات دولتی به عنوان پول تاسیس شده است) ، اما برخی صرافی ها این کار را انجام می دهند.

روش تبدیل بیت کوین به دلار

ابتدا Bitcoin را به صرافی واریز می کنید و پس از آنکه آن را دریافت کرد ، می توانید درخواست برداشت ارز فیات کنید. یکی از متداول ترین روش های انجام این کار انتقال بانکی است. اطمینان حاصل کنید که پول را به همان حساب بانکی که از آن واریز کرده اید پس بگیرید ، زیرا این اطمینان را می دهد که کارگزاران قوانین پولشویی را نقض نمی کنند. درصورتی که هرگز پول فیات را در صرافی کارگزار واریز نکرده باشید ، ابتدا باید حداقل یک واریز کنید.

اگر این روش را برای وجه نقد بیت کوین خود انتخاب کنید ، ممکن است رسیدن به مبلغ موجود در حساب بانکی شما حدود 1-5 روز کاری طول بکشد. بنابراین این روش چندان پیچیده نیست ، بعلاوه بعد از انجام اولین معامله ، درگیری شما نیز کمتر است اما قبل از نتیجه گیری ، به ما اجازه دهید سایر روش ها را بررسی کنیم.

  1. Peer to Peer: وقتی افراد به چگونگی برداشت بیت کوین فکر می کنند ، peer-to-peer یکی از روش هایی است که همیشه به ذهن خطور می کند. بسیاری از سیستم عامل های نظیر به نظیر وجود دارند که می توانند بدون انتظار زیاد پول را به حساب شما واریز کنند. اگر می دانید که چه کاری انجام می دهید ، این یک روش کاملاً ایمن و مطمئن است.

مزیت روش

خوبی این روش این است که بسیاری از سیستم عامل های شناخته شده گزینه ای را برای انتخاب روش پرداخت به شما ارائه می دهند که شامل موارد زیر است: آ. سپرده نقدی: شما این گزینه را دارید که از خریدار بخواهید وجه نقدی را بلافاصله به حساب بانکی خود واریز کند. اما ، فراموش نکنید که قبل از انتشار بیت کوین برای آنها ، مدارک شناسایی و اثبات پرداخت آنها را بررسی کنید زیرا بسیاری از کلاهبرداران در بازار وجود دارند که سکه ها را می گیرند و پرداخت ها را آزاد نمی کنند.

ب انتقال بانکی: گزینه دیگر انتقال بانکی است. می توانید از خریدار بخواهید که پرداخت بانکی را پرداخت کند. در این روش ، همیشه مدارک شناسایی وی را از خریدار بخواهید و هنگامی که پیش از آن پرداخت را دریافت کردید ، می توانید بیت کوین ها را آزاد کنید. ج برای پول نقد به صورت حضوری ملاقات کنید: در صورت تمایل می توانید یک نقطه ملاقات با خریدار ترتیب دهید و از آنها برای بیت کوین خود پول نقد بگیرید.

بسیاری از سیستم عامل های معروف P2P این سرویس را ارائه می دهند

اما بخاطر داشته باشید که باید مراقب کلاهبرداران باشید. در حقیقت ، برخی از سیستم عامل ها وجود دارند که سطح امنیت آنها با استفاده از خدمات سپرده باورنکردنی است. این سرویس بیت کوین های شما را قفل نگه می دارد تا زمانی که تأیید کنید وجه از خریدار دریافت شده است.

با کمک یک مثال می توانید خدمات سپرده گذاری را درک کنیم:

در تبدیل بیت کوین به دلار فقط فرض کنید که ABC می خواهد 10 بیت کوین بخرد. او در کشور خود به دنبال افرادی می رود که آنها را می فروشند. ABC می بیند که XYZ آنها را با قیمت خوبی می فروشد و درخواست را برای او ارسال می کند. XYZ درخواست را می پذیرد. اکنون ، او باید تمام 10 بیت کوین را در محفظه نگهداری قرار دهد. اکنون ، بیت کوین ها را نگه می دارد تا زمانی که ABC پول را منتقل نکند. هنگامی که XYZ تأیید کرد که پس از آن پرداخت را دریافت کرده است ، او Bitcoins را از حالت محافظت آزاد می کند و آنها را به حساب ABC ارسال می کند.

با استفاده از Peer to Peer Exchange بیت کوین را به دلار تبدیل کنید

هنگامی که شما در حال فراگیری مراحل مختلف نحوه واریز وجه بیت کوین هستید ، دانستن این روش برای شما ضروری می شود زیرا ثابت شده است که این روش برای بسیاری از کاربران کاملاً مفید است. بسیاری از سیستم عامل های مبادله P2P وجود دارد ، اما یکی از محبوب ترین و معروف ترین سیستم عامل ها بیت کوین های محلی است. بگذارید بیشتر در مورد آن درک کنیم.

لوکال بیت کوینز

تبدیل بیت کوین به دلار

این پلتفرم در سال 2012 تأسیس شد و به دلیل خدمات شگفت انگیز و تعداد زیادی مشتری ، تقریباً از همه کشورهای جهان پشتیبانی می کنند. بنابراین ، از هر بخشی از کشور که باشید می توانید خریداران بیت کوین خود را خریداری کنید. همانطور که در بالا ذکر شد ، در P2P می توانید هر روش پرداختی را که می خواهید انتخاب کنید. چندین حالت پرداخت در Bitcoins محلی وجود دارد ، مانند:

سیم بانکی بین المللی ،انتقال بانکی محلی ، پرداخت کننده ،اسکریل ، پی پال ، وب پول ، اتحادیه غربی ، کوپن هدیه ، نتلر ، سپرده نقدی بانکی افرادی که از قبل در مورد نحوه وجه نقد گرفتن بیت کوین تبحر کافی دارند می توانند قیمتی را که می خواهند با آن بیت کوین معامله کنند تصمیم بگیرند و بارگذاری کنند. این کار را می توان با ایجاد یک تبلیغ نیز انجام داد ، اما این هزینه 1٪ از کل فروش را برای شما به همراه دارد. برعکس ، اگر می خواهید آن را به خریدار بفروشید که قبلاً قیمت را ذکر کرده است ، مجبور به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهید بود.

چگونه می توان بیت کوین را با استفاده از لوکال بیت کوینز نقد کرد

  1. اولین کاری که باید انجام دهید افتتاح حساب با آنهاست. برای ورود به سیستم ، باید یک نام کاربری و رمز عبور وارد کنید. به علاوه ، شما باید آدرس ایمیل خود را نیز اضافه کنید.
  2. همانطور که حساب خود را باز می کنید و بعد از آن انتخاب وارد سیستم می شوید ، Sell Bitcoins در بالای صفحه قرار دارد.
  3. پس از آن ، شما باید کشوری را انتخاب کنید که خریداران بالقوه شما در آن واقع شده اند. همیشه توصیه می شود کشور خود را انتخاب کنید زیرا معمولاً خریداران و فروشندگان کشور خود را انتخاب می کنند زیرا آنها به خوبی از قوانین و مقررات کشورشان آگاهی دارند. پس از آن ، مبلغی را که می خواهید بیت کوین خود را برای آن بفروشید وارد کنید. سرانجام ، روش های بی شماری برای بازپرداخت بیت کوین خود مشاهده خواهید کرد.

روش تبدیل

  1.  به ما بفهمانید که چگونه بیت کوین را از طریق بیت کوین محلی با یک مثال به دلار تبدیل کنیم. می بینید که خریدار در تصویر بالا بیش از 1000 معامله را انجام داده و دارای 100٪ امتیاز است. این بدان معنی است که او یک خریدار قانونی است.
  1. اکنون ، شما فقط باید هزینه ای را که می خواهید بیت کوین خود را مبادله کنید و آدرس ایمیل PayPal خود را وارد کنید دوباره تأیید کنید. پس از آن ، در “ارسال درخواست تجارت” enter را بزنید.
  2. با این کار ، خریدار شما اعلانی دریافت می کند که می خواهید بیت کوین خود را به او بفروشید. هنگامی که آنها درخواست شما را پذیرفتند ، شما باید Bitcoins خود را به LocalBitcoins بروید. این بدان معنی است که خریدار Bitcoin را دریافت نمی کند تا زمانی که تأیید کنید که پرداخت را دریافت کرده اید.
  3. هنگامی که پرداخت را در حساب PayPal خود دریافت کردید ، فقط با کلیک بر روی “پرداخت دریافت شده” آن را برای خریدار تأیید کنید و بیت کوین را آزاد کنید.

نحوه انتقال بیت کوین به یک حساب بانکی

پس از تبدیل بیت کوین به پول نقد ، پس از آن می توانید آنها را به یک بانک منتقل کنید به علاوه می توانید پول را از طریق روش های مختلف از جمله:

  1. خودپردازهای بیت کوین: مردم معمولاً به این فکر می کنند که چگونه بیت کوین را پول نقد کنند؟ یک نکته مهم دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت ، آن هم راه های کسب درآمد است. یک روش از طریق خودپردازهای بیت کوین است. آنها مانند خودپردازهای سنتی نیستند. این یک مرکز فیزیکی است که شما را قادر به تجارت بیت کوین با پول فیات می کند. شما متعجب خواهید شد اگر بدانید که حدود 5000 دستگاه خودپرداز رمزنگاری در 76 کشور جهان وجود دارد. وب سایتی به نام Coin ATM Radar می تواند نزدیکترین دستگاه خودپرداز رمزنگاری شده را از نظر مکان شما پیدا کند. این خودپردازها برای انجام معاملات کوچک مناسب هستند زیرا اکثر دستگاه های خودپرداز محدودیت سپرده و برداشت دارند. با این حال ، یکی از مهمترین معایب استفاده از آنها این است که هزینه معامله زیادی وجود دارد که شما مجبور به پرداخت آن هستید ، که از 7 تا 12 درصد متغیر است.
  1. کارت های بدهی بیت کوین: بسیاری از وب سایت ها به شما امکان می دهند بیت کوین خود را به بازار عرضه کرده و در ازای آن کارت نقدی پیش پرداخت دریافت کنید. می توانید از این کارت مانند کارت نقدی عادی استفاده کنید که توسط Visa یا Mastercard تأمین می شود. قسمت خوب این است که این کارت ها تقریباً برای خرید آنلاین و آفلاین در تقریباً در همه مشاغل سراسر دنیا کار می کنند. بعلاوه ، از این کارتهای نقدی می توان برای برداشت وجه نقد از دستگاههای خودپرداز در صورت پذیرش ویزا و MasterCard استفاده کرد.

بیت کوین: وعده سپیده دم

بیت‌کوین که در بازارهای سخت رقابت می‌کند و در بازارهای سخت آماده می‌شود، یک ارز دیجیتال دیجیتال است که جایگاه خود را به عنوان طلای دیجیتال یا دارایی مجازی بدون محدودیت لجستیک یا مرزهای دولتی بالا برده است. این یکی از ارزهای رمزپایه است که از سر فرود آوردن در برابر فشارهای دولت مرکزی یا زنجیر شدن در قید و بندهای پولی معیوب و نظارتی خودداری می کند.

Pandemic یک انقلاب تکنولوژیکی را به منصه ظهور رسانده است که چراغی را به سرمایه گذاران در قالب بیت کوین نشان داده است و حدس بزنید چه چیزی؟ همه فقط با اتصال به اینترنت و یک گوشی هوشمند! بیت کوین این امکان را برای همه فراهم کرده است که بتوانند ارزش خود را در ارزی که در برابر دستکاری مقاوم است ذخیره و انتقال دهند.

بیت کوین در مقابل ارزهای فیات

فعالان اختصاصی بیت کوین هنوز از استفاده از بیت کوین به جای پول فیات حمایت می کنند. با این حال، بسیاری از حامیان بیت کوین وجود دارند که معتقدند ارز دیجیتال آینده است. عواملی که منجر به پذیرش بیت کوین توسط مؤسسات و شرکت‌ها می‌شود، اساساً بر اساس اصول زیر است: فرآیند پرداخت سریعتر زیرا هزینه تراکنش پایین نگه داشته می شود تا سرمایه گذاران بتوانند با استفاده از کارت اعتباری معامله کنند

هزینه پرداخت کم/حداقل و بدون هزینه های پنهان یا سنگین. نه توسط کارگزاران و نه توسط بانک ها به هیچ گونه پرداختی از بانک یا شبکه آن وابسته نیست دسترسی: بدون نیاز به تایید از طرف شخص ثالث جایگزین کالای فیزیکی ذخیره سازی آسان و ایمن با ارائه حداکثر قابلیت اطمینان بدون تحمل مشکل حمل کیسه های حجیم ، قدرت در دستان کاربر و سرمایه گذاران حذف نقش واسطه . محرمانه بودن سرمایه گذار و معامله با نهایت صلاحدید حفظ می شود زیرا KYC فاش نشده است و پرداخت ها به تأییدهای سنتی مرتبط نیستند . پذیرش پرداخت از هر منبع یا مبدا

امکان پرداخت و نقل و انتقالات از طریق فشار دادن یک دکمه در تلفن همراه کاربران ، مهمتر از همه، آنها ضد تقلب هستند، زیرا در یک دفتر کل عمومی ذخیره می شوند و همه صاحبان سکه برای اطمینان از مشروعیت نگهداری سوابق رمزگذاری شده اند. دن شات، مدیر عامل پلتفرم وام‌دهی کریپتو کرید معتقد است: «در حالی که بحران نقدینگی جهانی این امکان را دارد که برخی از طبقات دارایی را از بین ببرد، بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال در کوتاه‌مدت غالب خواهند شد. اگر صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیشتری مجاز به سرمایه‌گذاری در قالب ETF و سایر ابزارهای مالی باشند، بیت‌کوین می‌تواند عملکرد گسترده‌ای داشته باشد. زمانی که محیط نظارتی وجوه و موقوفات بیشتر شود، دریچه‌های سیل باز خواهند شد.»

آیا بیت کوین می تواند به یک میلیون دلار برسد؟

بیت کوین، که از نظر عملکرد یک پیشگام محض است، رشد چشمگیری داشته است. بیت کوین در 12 ماه گذشته بیش از 400 درصد افزایش یافته است و اخیراً امروز به بالاترین حد خود یعنی 62839.52 دلار رسیده است.

به گفته کارشناسان و تحلیلگران پیش بینی قیمت بیت کوین، قیمت بیت کوین به زودی به بالاترین حد جدید بالای 1 میلیون دلار خواهد رسید. قیمت پس از همه گیری به طور پیوسته در حال افزایش است. علیرغم افزایش ارزش آن، تحلیلگران با احتیاط به چشم انداز ارز دیجیتال نگاه می کنند. شاخص ترس و طمع بیت کوین نیز در حال چشمک زدن به “طمع افراطی” است که معمولاً به این معنی است که یک اصلاح در شرف وقوع است.

خبر خوب این است که به محض اینکه ارزش دوباره به سطح 24000 دلار برسد، این اصلاح پس از پایان سال کاهش خواهد یافت. نوستالژی به روندها نفوذ می کند، هر زمان که قیمت بیت کوین افزایش ناگهانی را نشان داد، تاریخ تکرار می شود و به دنبال آن اصلاحی بین 20 تا 30 درصد رخ می دهد. بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، قیمت خود را در سال جاری بیش از دو برابر کرده است. یک رالی وحشی که یادآور افزایش قیمت فوق‌العاده آن در سال 2021 است که باعث شد آن را به مرز 60 هزار دلار کاهش دهد.

دولت‌ها در سرتاسر جهان در حال اتخاذ تدابیری برای احیای اقتصاد هستند و قرار است تأثیری تأثیرگذار بر بیت‌کوین نیز داشته باشد. این باید بیت کوین را به پناهگاهی فعال و امن برای سرمایه گذاران و کارشناسان صنعت تبدیل کند. به گزارش سی‌ان‌بی‌سی بین‌المللی، برخی از طرفداران ارزهای دیجیتال می‌گویند که این به دلیل موج بی‌سابقه محرک‌های دولت‌ها و بانک‌های مرکزی در سراسر جهان با هدف مقابله با بحران کرونا است. آنها می گویند که چنین اقداماتی ارزش ارزهای فیات را کاهش می دهد و بیت کوین را به یک جایگزین جذاب تبدیل می کند.

چگونه با استفاده از صرافی بروکر بیت کوین را به دلار تبدیل کنیم؟

روش های ذکر شده در بالا به دلیل سهولت انجام معاملات و ایمنی معمول ترین و مورد پسند مردم است. اکنون ، به ما اطلاع دهید و بدانید که چگونه می توانید با استفاده از صرافی دلال به راحتی بیت کوین را به دلار تبدیل کنید- Coinbase: این یکی از مشهورترین صرافی های کارگزاران برای معامله بیت کوین است. اگر آن را با سایر صرافی های معروف تحلیل و مقایسه کنید ، می بینید که Coinbase بیش از بقیه در بازار معاملات بیت کوین را پردازش می کند. آنها یک مشتری عظیم مشتری بیش از 13 میلیون نفر دارند. در اینجا برخی از ویژگی های آن ذکر شده است:

آ. روش های برداشت: یکی از نکات برجسته در مورد آنها این است که شما می توانید Bitco خود را بفروشید پول نقد از طریق آنها اگر بخواهید بعداً می توانید به حساب بانکی خود برداشت کنید. یک شرط وجود دارد که شما بتوانید بیت کوین خود را به حساب بانکی که برای خرید ارز رمزپایه در Coinbase استفاده کرده اید واریز کنید. اگر هیچ ارز رمزنگاری شده ای از طریق آنها خریداری نکرده اید ، مجبورید مقدار کمی از آنها بخرید تا پول در حساب شما نقد شود. ب هزینه ها: هزینه ای که آنها می گیرند به کشوری که حساب بانکی شما در آن است بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر بیت کوین خود را به دلار آمریکا می فروشید ، انتقال وجه 25 دلار است. برعکس ، اگر در اتحادیه اروپا باشید و SEPA داشته باشید ، فقط باید 0.15 دلار بپردازید.

زمان های پرداخت نقدی: زمانی که مبلغ به حساب شما واریز می شود نیز از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. به عنوان مثال ، در ایالات متحده ، زمان خروج از 4-6 روز کاری است ، در حالی که در اتحادیه اروپا ، 1-3 روز کاری طول می کشد.