You are currently viewing پیش بینی قیمت بیت کوین از 2022 تا 2030

پیش بینی قیمت بیت کوین از 2022 تا 2030

پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2030 چقدر است؟ بیت کوین تا چه قیمتی افزایش پیدا می کند؟ آیا بیت کوین به 100000 دلار می رسد؟ بیت کوین که بیش از ده سال پیش در سال 2009 راه اندازی شد، یک ارز مجازی است که از فناوری بلاک چین پشتیبانی می کند. این سکه توسط ساتوشی ناکاموتو برای غلبه بر کاستی های ارزهای منتشر شده توسط دولت بدون نیاز به یک مرجع کنترل کننده ایجاد شد. این به عنوان یک ذخیره ارزش و یک روش پرداخت برای هر فرآیند تراکنش در بازار عمل می کند.

از آن زمان تاکنون محبوبیت و تقاضا افزایش یافته است و اغلب با طلا مقایسه می شود. بنابراین، این مقاله پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین (BTC) را از سال 2021 تا 2030 پوشش می‌دهد. بیت‌کوین در تمام صرافی‌های اصلی ارز دیجیتال با بیشترین ارزش بازار معامله می‌شود. محبوبیت بیت کوین و فناوری بلاک چین باعث شده است که افراد بیشتری در زمانی که هنوز زمان بسیار مهم است، برای به دست آوردن جایگاهی در قطار بیت کوین (BTC) تلاش کنند. بنابراین، پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین برای سال‌های 2021-2030 را مورد بحث قرار خواهیم داد.

پیش بینی قیمت بیت کوین تا 2030

قیمت بیت کوین طبق انتظارات ممکن است افزایش یابد و به میلیون ها دلار برسد. این افزایش می تواند در نهایت اتفاق بیفتد زیرا تنها در ماه فوریه، تغییر قیمت یک بیت کوین بیش از 70 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد خود رسید.به گفته تحلیلگران، امسال، صنعت ارزهای دیجیتال شاهد افزایش عظیمی در سرمایه گذاری و استفاده از رمزارز برای پرداخت و تجارت بود. بانک‌های مرکزی از سراسر جهان در تلاش هستند تا مقرراتی را برای سرمایه‌گذاری بیت‌کوین نیز اعمال کنند. شبکه بیت کوین در میان نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نیز بسیار محبوب شده است، از جمله زنان که به تجارت بیت کوین مشغول هستند.

امسال برای بیت کوین و همچنین به طور کلی ارزهای دیجیتال بسیار مهم بوده است که در آن کشورهایی مانند السالوادور، چین و کره جنوبی نقش مهمی را ایفا کرده اند. اخیراً شاهد بودیم که خبر ممنوعیت چین منجر به کاهش شدید قیمت بیت کوین شد. بیت کوین از 53 هزار دلار به 42 هزار دلار سقوط کرد که همه را ترساند اما دوباره آن را پس گرفت.

لحظات کلیدی بیت کوین قابل توجه

محبوبیت بیت کوین انبوهی از مشکلات و فرصت های دیگر را به همراه داشت. به عنوان مثال، در سال 2019، کلاهبرداران 722000 میلیون دلار از سرمایه‌گذاران نامطمئنی که فریب خورده بودند و در تجهیزات استخراج BTC سرمایه‌گذاری کردند، سرقت کردند. اگر یک GPU و یک اتصال اینترنتی دارید، می‌توانید به راحتی رمزنگاری را استخراج کنید و از جمع‌آوری سرمایه بیشتر بهره ببرید.

کلاهبرداران عمدتاً از وب سایت هایی استفاده می کنند که تاریخ ثبت و حق چاپ آنها سؤالاتی را در مورد اعتبار آنها ایجاد می کند. اما از آنجایی که ارزش هر ارز دیجیتال به همه جا می رسد، شاهد کاهش کلاهبرداری ها در سال های آینده خواهیم بود. آنچه پس از آن رخ داد دوره رکود قیمت بیت کوین در طول هفته بود، زیرا هر دو سال 2018 و 2019 با عقب نشینی شدید به پایان رسید. با این حال، قیمت بیت کوین پس از فوریه و مارس 2020، زمانی که رد شدید برای کاهش بیشتر مشاهده شد، ارزش خود را دوباره به دست آورد. تریلیون‌ها حجم افزایشی تا پایان ماه مورد معامله قرار گرفت که منجر به یکی از بزرگترین معکوس‌ها در تاریخ ارزهای دیجیتال شد. قیمت بیت کوین در اواسط سال 2020 به بالای 10000 دلار رسید و سرمایه گذاران را در سراسر جهان شگفت زده کرد.

تغییر پیش بینی در قیمت بیت کوین

این یک افزایش قابل توجه بود و باعث به روز رسانی بسیاری از پیش بینی های بیت کوین شد. حجم معاملات در بورس در طول این افزایش چند ماهه تغییراتی را شاهد بودیم زیرا معامله‌گران کوتاه‌مدت و بلندمدت مبادله می‌کردند و به دنبال افزایش سود بودند. طی چند هفته گذشته، پس از رسیدن به بالاترین سطح تاریخ، قیمت بیت کوین شروع به کاهش کرد و آنچه که یک روند صعودی بود به ماهیت نزولی تبدیل شد. این امر منجر به کاهش قیمت تمام آلتکوین ها نیز شد. قیمت بیت کوین اکنون به نیمی از بالاترین قیمت خود رسیده است، اما انتظار می رود که تا امسال به 100000 دلار برسد زیرا سرمایه گذاران نهادی وارد صنعت ارزهای دیجیتال شده اند.

موقعیت فعلی قیمت بیت کوین

نمودار قیمت بیت کوین

در حالی که گلدمن ساک فکر می‌کند به نفع اتریوم است و می‌گوید که در آینده از بیت‌کوین به عنوان ذخیره‌کننده ارزش پیشی خواهد گرفت، بلومبرگ فکر می‌کند که بیت‌کوین به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید. افزایش قیمت BTC ممکن است احساسات بازار را بهینه کند. پس از رویدادهای اخیر، از جمله پذیرش السالوادور و بازارهای جدید در صنعت NFT، اخبار مثبت زیادی در بازار پر شده است.

چین نیز نقش خود را در سقوط بیت کوین ایفا کرده است و اکنون، به نظر می رسد که از یوان دیجیتال حمایت می کند. از زمانی که قیمت و سهم بازار بیت کوین در میان سرمایه گذاران و مشاوران نهادی با آخرین پیش بینی ها و تحلیل های قیمت که به طور مکرر به روز می شود مورد بحث قرار گرفته است، هنوز هم وجود دارد – بیت کوین به زودی به سقف تریلیون دلاری خواهد رسید و بسیاری از پیش بینی ها را درست نشان می دهد.

با بیت کوین آشنا نیستید؟ پس مقاله کامل در مورد این که بیت کوین چیست و چگونه کار می کند را از این جا بخوانید. چهره‌های محبوب بازار ارزهای دیجیتال پیش‌بینی‌های قابل توجه دیگری از قیمت را انجام داده‌اند، مانند آنتونی پمپلیانو، موسس مورگان کریک دیجیتال، مکس کیزر، فیلم‌ساز و پخش‌کننده، و جو کرنن، میزبان Squawk Box CNBC که بسیاری از آنها سرمایه‌گذاران نهادی پیشرو هستند.

پذیرش بیت کوین توسط السالوادور

نکته کلیدی و خبر خوب دیگر برای وجود بیت کوین زمانی بود که السالوادور به اولین کشوری در آمریکای مرکزی تبدیل شد که در ژوئن پس از تصویب اکثریت کنگره سالوادور، ارزهای دیجیتال را پذیرفت. رئیس جمهور السالوادور که به علاقه اش به ارز دیجیتال و نقض قوانین رئیس جمهور آمریکای لاتین معروف است، گفت قانونگذاران لایحه بیت کوین را تصویب کرده اند. او به هر فروشگاهی که بخواهد پرداخت به شکل ارزهای دیجیتال را بپذیرد چراغ سبز نشان داد. تحلیلگران می گویند این تقاضا باعث تقویت اقتصاد خواهد شد. السالوادور اولین کشوری بود که بیت کوین را به عنوان یک ارز قانونی پذیرفت، در حالی که چین بار دیگر با تعطیل کردن معادن، بازار را به هیجان آورد و ماینرها اکنون به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند.

ترس از مصرف بیش از حد انرژی با پذیرش بیت کوین

پذیرش بیت کوین باعث ترس مردم از مصرف بیش از حد انرژی شد زیرا استخراج بیت کوین در کشور آمریکای مرکزی نیز قانونی خواهد بود. دولت السالوادور شرکای دارد که در دستیابی به اهداف نایب کمک خواهند کرد. افزایش پرداخت ها با استفاده از بیت کوین به عنوان ذخیره ارزش و مشارکت شرکا همگی به السالوادور کمک کرده است. تأسیس ماینرهای بیت کوین در السالوادور در سطح بین المللی به دلیل نگرانی های زیست محیطی به عنوان یک اقدام جسورانه تلقی می شد. اما رئیس جمهور برای آن نیز راه حلی داشت. رئیس جمهور از قدرت آتشفشان ها برای تامین انرژی معادن بیت کوین در السالوادور استفاده خواهد کرد. حدود 95 مگاوات برق از نیروگاه های زمین گرمایی استفاده می شود که برای تامین انرژی معادن بیت کوین در السالوادور برای اعتبارسنجی پرداخت ها و هر تراکنش کافی است.

جورج کیکوادزه، بنیانگذار Bitfury، این اقدام رئیس جمهور السالوادور را برای استفاده از بیت کوین در پرداخت ها تحسین کرد. وی بیان کرد: در فضای فعلی 95 مگاوات به راحتی می تواند حدود 3 اگزهاش را در خود جای دهد. از 3 Exahash می توان برای استخراج بیت کوین با نرخی در حدود 1800 BTC در ماه استفاده کرد. با نرخ فعلی، این به معنای حدود 750 میلیون دلار در سال است. جورج کیکوادزه ادعا کرد که این پروژه بزرگترین و پرسودترین پروژه برای کل کشور یا حتی آمریکای مرکزی است.

بیت کوین و رسانه های اجتماعی

جک دورسی، مدیر اجرایی فعلی توییتر، چیزهای زیادی در مورد ادغام بیت کوین با این پلتفرم فاش کرده است. این در واقع یک مفهوم جدید است که هنوز در کار است. به نظر می رسد که معرفی اخیر توییتر Tip Jar تنها نگاهی به آینده بود. در فراخوان اخیر برای کسب درآمد از سه ماهه دوم، مدیرعامل نشان داد که به زودی، برنامه‌هایی برای تغییر نحوه عملکرد توییتر با یکپارچه‌سازی سیستم پرداخت و تراکنش بیت‌کوین و گسترش آن به محصولات و اشتراک‌های توییتر مانند Super Follows انجام می‌شود. این نشان می دهد که تقاضا برای ارزهای دیجیتال زیاد است.

جک دورسی اشاره کرد که نگاه اصلی او و شرکت به ادغام توییتر با سیستم پرداخت بیت کوین و ارائه آنچه به کاربران پلتفرم می‌خواهند بود. این اولین باری است که مدیرعامل برنامه های خود را در مورد ارزهای دیجیتال به طور عمومی اعلام می کند. توییتر اعلام کرد که 140 NFT را بدون هیچ هزینه ای در توییتر ارائه خواهد کرد و این نشان می دهد که معامله بزرگی از قبل توسط مدیرعامل آماده شده است.  توییتر تنها پلتفرم رسانه اجتماعی نیست که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را با پلتفرم خود ادغام می کند. فیس بوک نیز برای راه اندازی Diem آماده می شود.

همچنین بخوانید: شاخص ترس و طمع بیت کوین چیست

استیبل کوین ها و شبکه های اجتماعی

The Diem یک استیبل کوین فیس بوک است که شامل پرداخت است. تضاد بین توییتر و FB این است که بیت کوین استانداردی است که به روی اینترنت باز است. ادغام بیت کوین با توییتر و فیس بوک آینده جدیدی برای هنرمندان و فروشندگان خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که فروش NFT در اینستاگرام با کمک ویژگی جدیدی که این پلتفرم قصد راه‌اندازی آن را دارد، برگزار شود. با استفاده از این پلتفرم جدید، هنرمندان در اینستاگرام به راحتی می توانند NFT های خود را بفروشند.

پیش بینی بیت کوین با استفاده از تحلیل تکنیکال بر روی قیمت فعلی بیت کوین

پیش بینی قیمت بیت کوین

در بالا مشاهده می شود که در نمودار 1 روزه، قیمت با افت شدید مواجه شده است و به نظر می رسد خرس ها کنترل بازار را در دست گرفته اند. عملکرد قیمت بیت کوین بسیار ضعیف بوده است، زیرا در حال حرکت در زیر میانگین 100 روزه اما کمتر از میانگین متحرک 50 روزه است. قیمت در انتهای پایین باند بولینگر قرار دارد که نشان دهنده یک روند نزولی در کوتاه مدت است و در حال حاضر در تلاش است تا حمایت 53 دلار را پس بگیرد. سطوح RSI نشان می دهد که اگر گاوها به زودی مسئولیت را بر عهده بگیرند و نگه دارند، می توانیم شاهد معکوس باشیم. در حال حاضر، نمودار 1 روزه کاملاً نزولی به نظر می رسد.

تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران نهادی با ارزش بازار چند میلیارد دلاری به صنعت کریپتو پول می ریزند. سرمایه گذاران بیشتر از طلا به قیمت کریپتو علاقه دارند. اگر به نمودار با دقت نگاه کنید، زمانی که قیمت ارز دیجیتال نتوانست مقاومت 53 هزار دلاری را بشکند، شاهد افت شدید بیت کوین بودیم. اما سوال بزرگتر این است که بیت کوین چقدر بالا خواهد رفت.

پیش بینی قیمت بیت کوین 2021 – 2030

همانطور که قبلا ذکر شد، پیش بینی قیمت بیت کوین برای سال 2021 متفاوت است. چندین پیش بینی تخمین می زند که ارزش این ارز به زودی حداقل یک میلیون دلار باشد که دلیل آن پذیرش تراکنش های بیت کوین و افزایش سرمایه گذاری در مقایسه با سرمایه گذاران طلا است. با این حال، برخی از پیش‌بینی‌های قیمت برعکس آن را پیش‌بینی می‌کنند – ارز به زیر 20000 دلار می‌رود و هرگز بهبود نمی‌یابد. پیش بینی قیمت بیت کوین معمولا توسط افرادی انجام می شود که به دنبال دستکاری قیمت ارز به نفع خود با استفاده از یک فرآیند خاص هستند. به همین دلیل است که افرادی مانند جکسون پالمر، یکی از خالقان Dogecoin، ادعا می کنند که صنعت کریپتو فاسد و دستکاری شده است.

بیایید نگاهی به پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2021 بیندازیم و بیت کوین بر اساس قیمت فعلی به چه قیمتی می تواند برسد.

تا پایان سال 2021 از بیت کوین چه انتظاری داریم؟

پیش بینی بیت کوین: نیمه اول سال 2021

در این سال، بیت کوین در پایان ژانویه، زمانی که حمایت 30,000 دلاری پیدا شد، شاهد حرکت صعودی قوی بود. آنچه پس از آن به دنبال داشت، یک رالی بسیار قوی به سمت 58000 دلار برای اولین بار در بیشتر ماه فوریه بود که یک بالاترین واضح را ایجاد کرد و نشان داد که حرکت بلندمدت کلی بسیار صعودی است.پس از آن، شروع روند صعودی همه چیز را تغییر داد و اکنون، بیت کوین از بالاترین سطح خود به نیمی از ATH سقوط کرد. پیش بینی قیمت بیت کوین از قیمت فعلی برای تجزیه و تحلیل استفاده می کند.

پیش بینی بیت کوین: نیمه دوم سال 2021

بزرگترین سوال ارزش سکه تا پایان سال 2021 است. در نظر گرفته شده است که BTC/USD دیگر از الگوی توزیع Wyckoff پیروی نمی کند و اکنون پشتیبانی را در 45676 دلار پس گرفته است اما در 48 هزار دلار از دست داده است. ممکن است بیشتر سقوط کند، اما آنچه در ادامه می‌آید یک حرکت صعودی عظیم تا پایان سال 2021 است. طبق پیش بینی های ما، بیت کوین ممکن است تا پایان سال 2021 به 100000 دلار برسد، زیرا نهنگ های بزرگ زیادی بیت کوین را در زمان های اخیر انباشته کرده اند، و یک رشد عظیم در آینده ممکن است.

همچنین، با پذیرش جهانی بیت کوین، می توان گفت که مزایای آن بیشتر از معایب است. در حال حاضر، بزرگترین بازگشایی GBTC به پایان رسیده است و این احتمال وجود دارد که قیمت بیت کوین به زودی شاهد یک معکوس قوی باشد. همچنین، مشاهده شد که سهام GBTC در ماه آگوست با بالاترین تخفیف خود از ماه می تا کنون معامله می شود. به گفته Wallet Investor، قیمت بیت کوین تا پایان سال 2021 به حداکثر 74010 دلار افزایش خواهد یافت. اگرچه، طبق پیش بینی بیت کوین توسط Wallet Investor، حداکثر قیمت برای دسامبر 2021 61524.80 دلار تعیین شده است.

از سوی دیگر، دیجیتال کوین ارزش 76209.11 دلار را تا پایان سال 2021 پیش بینی کرده است. آنها به اندازه سرمایه گذار کیف پول برای قیمت بیت کوین 2021 خوش بین هستند.

پیش بینی بیت کوین در سال 2022

پیش بینی اینکه قیمت بیت کوین در سال 2022 چقدر خواهد بود دشوار است. بنابراین، این قیمت بیت کوین برای سال 2022 کاملاً تخمینی است و مطلق نیست. با در نظر گرفتن چرخه قبلی از سال 2015 تا پایان سال 2017، زمانی که بیت کوین به اوج خود کمتر از 20000 دلار رسید و منجر به افزایش بیش از 10000 درصدی شد، می توانیم یک تخمین اساسی انجام دهیم. از پایین ترین نقطه فعلی در پایان ماه دسامبر 2019، زمانی که قیمت بیت کوین در 3100 دلار معامله شد، افزایش برابر 10000 درصدی به این معنی است که هدف قیمت برای پایان این چرخه 310،000 دلار است.

طبق لانگفورکست، این ارز تا پایان سال 2022 در محدوده 46792 تا 56161 دلار معامله خواهد شد. در عین حال، Digital Coin پیش بینی می کند که تا پایان سال 2022، بزرگترین ارز دیجیتال جهان به بالاترین قیمت 88035.55 دلار خواهد رسید. پایان سال 2022

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2025

پیش بینی قیمت بیت کوین

به گفته بابی لی، مدیر عامل کیف پول بالت، قیمت بیت کوین باید تا پایان سال 2028 از حداقل 500 هزار دلار فراتر رود و دارای ارزشی فراتر از طلا است که در حال حاضر بین 10 تا 11 تریلیون دلار تخمین زده می شود. اخیراً بیت کوین از مرز 1 تریلیون دلار عبور کرده است که نشان می دهد بسیاری از کارها قبلاً انجام شده است زیرا بیت کوین بیش از 10 درصد ارزش طلا دارد.

اما پس از کاهش قیمت سکه، اکنون ارزش بازار به میلیاردها کاهش یافته است. تخمین زده می شود که تا پایان سال 2021، این ارز وضعیت سلطه تریلیون دلاری خود را از سر بگیرد. پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2025 باید به راحتی از مرز 10 تریلیون دلار فراتر رود. دیجیتال کوین پیش بینی می کند که بیت کوین در سال 2028 به 226,035.42 دلار خواهد رسید. همانطور که توسط Wallet Investor گفته شده است، می توان انتظار داشت که تا پایان سال 2026 حداکثر قیمتی که بیت کوین به آن خواهد رسید حداکثر 212121 دلار باشد.

ارزش بازار بیش از 10 تریلیون دلار؟

با توجه به سرعت رشد سرمایه بیت کوین در سال های گذشته، می توان فرض کرد که افزایش 1000 درصدی دیگر در پیش بینی قیمت بیت کوین طی پنج سال آینده بیش از حد ممکن است. بنابراین، پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین برای سال 2025 باید به راحتی از مرز 10 تریلیون دلار تجاوز کند، که به این معنی است که قیمت هدف 550000 دلار خواهد رسید.

چه چیزی این موسسه را به سمت بیت کوین سوق داد

ما دیده‌ایم که پذیرش جهانی این دارایی چگونه مؤسسات را به سمت سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین سوق داده است، اما بسیاری نمی‌دانند دقیقاً چه چیزی آنها را به سمت این دارایی سوق داده است. در زیر به برخی از این دلایل اشاره می شود:

ترس از تورم

میکرواستراتژی سرمایه گذاری در بیت کوین را به دلیل اعتقاد به اینکه دولت ایالات متحده آمریکا پول بیشتری را به اقتصاد پمپاژ خواهد کرد، شروع کرد، که همیشه منجر به افزایش نرخ تورم می شد. برای دور زدن این موضوع، این شرکت تصمیم گرفت روی این ارز سرمایه‌گذاری کند و از آن زمان، به یکی از بالاترین دارندگان دارایی رمزنگاری تبدیل شده است. Jack Dorsey’s Square شرکت دیگری است که این مسیر را طی کرده است.

تراکنش های امن، سریع تر و ارزان تر

پی پال و سایر موسسات مالی که در این فضا سرمایه گذاری می کنند معتقدند که بیت کوین و سایر دارایی های رمزنگاری فرصتی را برای آنها فراهم می کند تا محصولی مالی را به کاربران خود ارائه دهند که به آنها کمک می کند تا تراکنش های ایمن، سریع تر و ارزان تر را انجام دهند.

ترس از دست دادن (FOMO)

همه از از دست دادن یک تصمیم مهم مالی می ترسند. و از آنجا که هیچ کس نمی خواهد کنار گذاشته شود، آنها روندهای بخش خود را اتخاذ می کنند و سعی می کنند با هر تغییری در جهان سازگار شوند. این یکی از دلایلی است که برخی از سرمایه گذاران را به سمت صنعت بیت کوین سوق داده است، زیرا آنها نمی خواهند از همتایان خود عقب بمانند.

افزایش دیجیتالی شدن جهان

جهان به تدریج از دنیای کاغذ فشرده به دنیایی که اکنون تحت سلطه فناوری است، رفته است. یکی از این پیشرفت ها بیت کوین و صنعت کریپتو است که جهان را از نظر دیجیتالی سازگارتر کرده است.

آیا بیت کوین سرمایه گذاری خوبی است؟

یک چیز مطمئن است، بیت کوین بهترین کلاس دارایی در دهه بوده است و احتمالاً تا پایان سال 2021 شاهد تغییر بسیاری از حامیان معمولی به سمت ارزهای دیجیتال خواهیم بود. مدیر اصلی صندوق های تامینی Osprey Funds و بسیاری دیگر در حال حاضر در صف تایید ETF های خود توسط SEC هستند. مدیر صندوق تامینی، مدیرعامل Osprey Funds، ادعا می کند که SEC باعث تاخیر در تایید می شود.

با توجه به توصیه های سرمایه گذاری ما، مطمئناً خوب است که بیت کوین را قبل از اینکه دیر شود و کل جهان شروع به پذیرش بیت کوین کنند و به یک ارز جهانی تبدیل شود، بخریم. ارزهای فیات در آینده ارزش زیادی نخواهند داشت زیرا با وجود بازار نزولی که اکنون شاهد آن هستیم، بازار کریپتو به ارتفاعات جدیدی صعود می کند. شاخص های فنی ما نشان می دهد که پذیرش فناوری بلاک چین افزایش خواهد یافت.